-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
Zsír. Lassan csak belerázódok
2 kérdés, és mára szerintem békén hagylak benneteket.
- új texturákat hogyan lehet készíteni?
- Van-e arra mód, hogy valamilyen előre meghatározott domborzatot generáljon nekem a játék? Pl készítek egy bitmap fájlt, és abból nyeri az adatokat. Van-e valami hasonló lehetőség?üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Sirandrish
legenda
Elég hozzá egy 3x1x1es is..3 hosszú, 1 széles és 1 mély..
két szélébe nyomatod a vizet és középről annyit vehetsz ki amennyit akarszEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
athos79
tag
Hisz épp az a baj, hogy átírta a mentést is és egy teljesen új normális pályát tölt be, holott egy teljesen lapos sandstone pályának kellene lennie. Az meg szerintem manapság nem normális, hogy ötpercenként backupoljam a pályákat. Nem arról van szó, hogy annyira fontos volt, ez csak egy játék, de azért ez több mint bosszantó.
Föccer: mint irtam is, igen figyelembe veszem, hogy ez csak egy beta. Nem is nagyon zavar ha beakadok valahová, ha kilép a játékból egy hibaüzenettel, pár kockával odébb spawnolok (erről te is tudnál beszélni ), de hogy meghalok egy teljesen lapos pályán, ahol csak 5-6 épület van, és spawnolásnál egyszercsak az erdőben találom magam, körülöttem viz meg hegyek - hát arra nemigen lehet ráfogni, hogy mert beta. Alapból, ha nem tudja visszagenerálni az aktuális állapotot (halál, vagy programleállás esetén), akkor a legutóbbi mentést kellene betöltenie, és nem egy üres pályát generálnia, amivel még felül is írja a régit!
Na mindegy, azért azzal az enderman csapdával megpróbálkozom mégegyszer
[ Szerkesztve ]
It's not a bug - it's a feature!
-
athos79
tag
Hát nem tudom te hogy vagy vele, de engem akkor bosszantana ha lenne mentésem. Ha így kellene gondolkodnom, akkor lassan már telepakolhatnák egy szobát merevlemezekkel, hogy mindenről legyen mentésem, meg persze a mentés mentéséről is, mert azzal is történhet valami
[ Szerkesztve ]
It's not a bug - it's a feature!
-
netpeti98
addikt
Lávát akartam írni
Amúgy nem lenne hova menniük levegőért mert a három kocka magas szobában 3 kocka magas víz (bele esnek ebbe a szobába) lesz így fulladnak van ilyesmi youtubos videó annak mintájára csinálom a fullasztót (az építmény maga nem hasonlít)
Amúgy hogy működik a lávás trap?
Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
-
Weißturul
senior tag
bammeg
de hogyan gyújtsam be a portált? sehogy se megya nether is le van skyblockosítva?
[ Szerkesztve ]
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
-
Igen, ez így van ahogy leírod csak ez a gép nekem összesen került 40e-be és akár mikor egyszerűbben és olcsóbban bővíthetem. Egy noti hűtését nehezebb megcsinálni passzívra.
Írtam hogy egy Dell d500 maxraterhelve evett 14w-ot, azt sikerült átalakítanom ilyesmi célra de sajnos csak 1gb ig tudtam ramot bővíteni benne. Korábban ez volt a szerver. Ebben lévő 745-ös pentium m csak az x2-esítés miatt bizonyult gyengébbnek.
Minecraft szerver imádja a ramot, 1gb-al csak pár emberrel játszaható. Prociból ha akar kihasznál több magot is de igazán csak pályagenerálásnál ugrik meg a használat. Vincsi sebessége egyáltalán nem számít csak indulásnál, én ramdriveban használom.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Sirandrish
legenda
Industrial-ban volt recept és meg is találtam de 1.8.1ben már ninsc viszont wiki szerint gyakoribbá tették.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
KicsiPaszuj
tag
A modloader lényege, h külső fájlokat is beloadol, így nemkell meglévőt módosítani= nagyobb kompatibilitás. A SPC ezt bizonyos szinten lekakkantja, és módosít alap MC classokon, amit a többi mod (ha adott esetben hivatkoznak rá) ezt nem annyira szereti.
Az OptiFine gyak. mindennel kompatibilis lassan (Forgos modokkal is Pl)
(személyes tapasztalat: Mo Creatures + optifine + zan map simán pörgött. Accem pl a zan mapot előbb kell felpakolni mint a toomanyt, mer amúgy összevesznek.. Ha az SPC köt bele vmibe, akk ahogy mondtam lőjje ki.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
KicsiPaszuj
tag
Énis ezt mondtam, de köszönjük. ugyan én az Spc-t vettem alapul nem az optifine-t. (többek között mert nekem működött az :
Optifine
Industrialcraft2
Buildcraft
Smp mocreatures
GUIAPI
Audiomod
Smartmove
Flan's Planes
Flan's Vehicles
Flan's ww2 weapones.
modloader
modloadermp
PlayerAPI
MinecraftForge1 SZERVEREN!, szal sztem nem az optifineal van a gond. Többek között mert ez van a honlapján:
"Compatible with: ModLoader, Forge, SinglePlayerCommands, TooManyItems, PlasticCraft, CJB's Modpack, Zan's Minimap, Rei's Minimap, DynamicLights, The Aether and many other.
Not compatible with: GSLS Shaders, MinecraftExtended, CCTV."Szal sztem ezt túltárgyaltuk.
Annyi,h a modloadert/Forge-ot hamarabb kell telepíteni mint az OF-t.Míg ahogy -szintén írtam- az SPC kicsit "népszerűbb" classokat szerkeszt más modokra különösebb tekintet nélkül.
Emelett -amit már szintén írtam- azis problem lehet, h a Zant hamarabb kell felrakni mint a Toomanyt.
Az optifine pl a modloader classét is szerkeszti, de nemszámít, mert a már modloader álltall szerkesztettet írja tovább. így a sorrenden kívül más hibafaktor nincs. ezzel szemben az SPC Lefossa a többi modot.
(amúgy meglehet csinálni az összes modot full modloaderrre. Ha a Forge-nak sikerült egy igencsak átfogó APIt készíteni, akk gondolom a GUIAPI is menne, szimplán csak később lett portolva, így kompatibilis a modloaderrel, de nem használja ki 100%ban.)
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
A szerver egy darab jar file-t futtat, azaz tökmindegy milyen oprendszer csak java futatható legyen, mellette van egy webszerver ami most nem lényeg mert ki lehet váltani ingyenessel.
A szerver ramdrive-ból fut, elég neki 1gb ramdrive valamint 4gb ram tehát össz 5gb-vel biztosan 100%-ig elbír 20 teljesen aktívan építkező játékost! (össz: 6gb oprendszerrel)
Proci csak akkor kell neki amikor pályát generál, 140-es kétmagosítot sempron hibátlanul viszi, tehát elég lenne egy akár milyen mai alsókategórás kétmagos. (kivéve ha a sok játékos egyszerre indul el más-más irányban, az az egyetlen speckó eset ami miatt lagolhat)
VGA nem kell, teljesen karakteres felületű akár karakteres linuxon is menne!
Tárhelyre csak a biztonsági mentéseknek kell naponta lefut egy script ami tömörít is (teljes mentés), illetve a ramdrive is folyamatosan ment 5 percenként. Pár Gb szükséges (1gb ramdrive + 400-500mb-os mentések pár napra visszamenőleg. Gyors vincsi és SSD teljesen fölösleges, ramdrive megoldja a rengeteg másodpercenkénti írást olvasást. (jelenleg olcsó 320gb-s notivincsi van, de ezeréves ATA is megteszi)
Sajnos nincs kész rcon felülete, egyedül a bukittnak van. Egy portot használ a játék 25556. A rcon portja konfigurálható. (bukkit rcon esetén is csak plusz egy port kell) Teamvieverrel oldottam meg.
Hivatalos, más nem is lehetne, hülyén nézne ki PH szerver törtként.
A szervergépet én fel tudom ajánlani, hiszen készen van be van konfigurálva (kis fogyasztású teljesen passzív gép, 30-50w). Teamvieverrel elérhető.
Hálózati forgalmat nem tudom meghatározni egyértelműen, neten talált leírások alapján 10 aktív játékosnál 100gb és nyilván arányosan nő. (nekem 20 játékossal sem ment 200gb fölé az adatforgalmam!)
Spórolni a ramon kis mértékben lehet, ha kevesebbet adok meg mint 4gb akkor sokszor kell újraindítani a szervert. (java teleszemeteli, bárcsak lenne annyi eszük a készítőknek hogy legalább a szerver oldali részt írnák meg más nyelvben)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
vamzi
őstag
Notebookról van szó, így a hardvercsere nem nagyon jöhet szóba. A látótávolság a legkisebb.
A multicore verziót majd kipróbálom, ha kijött az 1.2.4-hez. Igazából már az is sokat javított a teljesítményen, hogy kitakarítottam a laptopot belülről és most már nem kell 80-90fok felett bömbölnie az egész hóbelevancnak Így már a kezem sem égeti és az fps is egészen jó lett.
Superhun neked is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
netpeti98
addikt
Már próbáltam a water fájlt is, de az a baj hogy nem is tartalmazza a terraint mivel ez csak a fű színét és a guit változtatja. (ha hiányzik egy fájl a texture packból akkor a minecraft jarból használja a játék, ezért működik ez a pack is)
De megpróbálom berakni akkor a terraint vagy fordítva a fű színét tartalmazó fájlt a craftba.Üdv netpeti98
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Nem, simán felmehetsz. Hasonlóan mint a lépcsőkön.
MasterDeeJay: szerintem is helyettesíteni kell a már meglévő fűblokkokat, az új blockok behozása nem célszerű, sokkal macerásabb. Ma nem tudok foglalkozni a moddal, de szerintem keddre írok valami kezdetleges verziót, ami már lecseréli a blokkokat. Bugok biztos lesznek az elején, mert nagy a problématér.
föccer: Isten értessen! Este még azt hittem, hogy a kislányod lett 7 hónapos, vagy 1 éves
-
addikt
Akkor most a többi modtól/plugintól tekintsünk el.
Azt írtad, hogy 10-20 blockot még küldjünk el. Ez viszont pont elég az xraynek, mondjuk a 10. level környékén ások és látom alattam meg felettem a diamondokat. Ha meg ezeket nem küldjük el, akkor nagy a veszélye, hogy lag esetén voidba esik a player. Az hogy meg küldjük el a teljes chunkot ha nem végez a vizsgálat... háát... nem valami szép megoldás. De az az ötlet teszik, hogy külön magon futna ez a vizsgálat, ez nagyban felgyorsítaná. Tesztelgetni kéne.
Orebfuscator ha jól látom ore blockokat rak a legfelső solid block réteg alá, így az alatta lévő cuccokat nem látja az xray (igazából látja, de kivehetetlen a sok ore között). Nem valami szép megoldás, de legalább nem esel voidba .