Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz .LnB #12 üzenetére

    El is olvastad ezeket a teszteket vagy csak a pontszámokat nézted? Ez a játék nem játékként bukott meg, hanem az üzleti modellt nem vette be a játékos társadalom gyomra.

    Nézd meg a korai Steam értékeléseket, legtöbben a DLC-s lehúzásra panaszkodtak és nem arra, hogy a játék maga szar lenne.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Loha #14 üzenetére

    Ez mennyiben érinti azt, hogy a játék jó-e? Most akkor húzzuk le a vérbe találomra akármelyik szimulátort is, mert az átlag játékos nem képes beletanulni, mert túl bonyolult?

    A játék valóban komplex, ezt az imént linkelt tesztek is kihangsúlyozták, de ők inkább pozitívumként említették. Lehet, hogy a kiadónak egy szűkebb réteget kellett volna megcéloznia vele és talán kultjátékká vált volna, így viszont üzletileg bukta lett.

    Nem ez volt az első ilyen és nem is az utolsó. Nekem így hirtelen a Tabula Rasa jut eszembe, nekem bejött, merőben más volt a harcrendszer, mint az addig megszokott (sokan nem is tudták megszokni), de egy évvel az indulás után bejelentették, hogy le is állnak. Nem volt elég játékos. Pedig kritikai oldalról semmivel nem volt rosszabb a fogadtatása, mint az Evolve-nak.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Nyugis #27 üzenetére

    "Az emberek rajottek végre hogy ez az igazi szemtelen lehúzás külföldi megnevezése?"

    Akkor még nem játszottál normális free-to-play játékkal. Én évek óta játszom kisebb-nagyobb megszakításokkal World of Tanks-et és az egyik legkorrektebb üzleti modellt sikerült kialakítani. Nem érdekel, hogy sértett noobok az ellenkezőjét állítják. Eleinte befizettem néha pár eurót, de nem vásárolható olyan előny a játékban, amivel gyakorlati erőfölényre teszel szert a többiekkel szemben (főleg amióta a prémium lőszer is vehető nem prémium fizetőeszközért). Ráadásul már egy jó ideje nem költöttem rá egy fillért sem (konkrétan már vagy 2-3 éve), mégis remekül lehet boldogulni.

    Ma egy AAA játék simán kerül 120-140 euróba. Alapjáték 69.95 EUR, season pass 59.95 EUR, tök általános számok. És akkor itt a season pass nélkül hozzá sem jutsz lezárt tartalmakhoz. Fizess, különben nem érheted el soha a büdös életben.

    A World of Tanksben maximum csak a prémium tankok nem elérhetők ingyen, de ezeknek általában van ingyenes megfelelőjük is, ami ráadásul erősebb is, mint a prémium, igaz farmolni kell hozzá. Szerintem én az elmúlt 5 évben összesen nem költöttem rá egy mai AAA játék árát (120-140 EUR) a World of Tanksre, mégis van egy szórakoztató Tier XIII prémium tankom (AMX-CDC), pár kihúzott ágam és több száz óra játékidőm. Közben meg havonta-kéthavonta jönnek új tartalmak a játékba, új mapok, új tankok, új nemzetek, új játékmódok. Ingyen.

    Azt is érteni kéne, hogy a free-to-play nem jelenti, hogy ne ösztönözhetne a játék néha egy kis pénzköltésre. Ez nem szeretetszolgálat, hanem üzlet. És amíg ez egészséges kereteken belül megy, addig én sokkal jobban kedvelem ezt a modellt, mint a nagy kiadók 130 eurós AAA játékait.

    Azt elismerem, hogy nem minden kiadónak megy a jó free-to-play modell kialakítása. Sokan tényleg lehúzásként kezelik, na ők azok, akik a rolót is lehúzhatják. Kár, hogy az Evolve esetében a fejlesztők és nem a kiadó itta meg a levét. De a World of Tanks mellől nem szivárognak el úgy az emberek, mint az Evolve-ból. Csökkent ugyan a bázis az utóbbi időben, de ez érthető, nem mai cím már.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák