Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz ollie #93 üzenetére

    Sem a Sacrifice-ot, sem a Homeworld-ot nem keverném ide.

    Épp a Sacrifice volt az, ahol a 3rd person nézet miatt alaposan meggyűlt a bajom az irányítással; egy nagy csata közepén nehéz volt eldönteni, egyáltalán ki tartozik az én csapatomhoz, és ki ellenség. A grafikája ugyanakkor páratlannak számított (olyan szép eget azóta sem láttam) és az ötlet is egyedi, de a kezelhetőség kiforratlan volt.

    Az RTS-ek játszhatóságát tekintve még mindig az izometrikus nézet az etalon, tekintsük bármilyen elavultnak.

  • Egon

    nagyúr

    válasz ollie #93 üzenetére

    Érdekes, mennyire nem vagyunk egyformák.
    Mindhárom progit kipróbáltam, és - általában az irányítás miatt - mindegyik gyorsan a kukában végezte.

    ''A Ground Controlban (első rész) az volt a különleges, hogy nincs alapanyag, nem lehet gyártani semmit, a pálya elején megkap az ember fix mennyiségű egységet, és győzzél ha tudsz. Na, ott kellett igazán stratégiázni.''

    Ezen mi a különleges? Ezt egy ezeregy éves, méltatlanul feledésbe merült stratégia, a Battle Bugs is tudta, egy icipicit korábban. Egyébként szintén ez a program tudott először olyat az RTS-ek közül, amit az Age of sorozatban (ha jól emlékszem) a 2. vagy a 3. (Mythology) részben vezettek csak be nagy dérrel-dúrral beharangozva az újdonság jellegét: nevezetesen, hogy a Pause funkció alatt is tudsz utasításokat adni az egységeknek (mondjuk ott erőteljesen szükség is volt erre, hiszen pl. a 20 mp-es időlimittel rendelkező pályát csak így lehetett megcsinálni).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák