Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
válasz
norrberth #1854 üzenetére
Autóalkatrész nagyker, hozzám és egy kollégámhoz tartozik a garanciás akkuk vizsgálata. Ctekből ami van kettő az teszi a dolgát. De pl. a nagyon az első lépcső nagyon ritkán csinál pár pillanatnál hosszabb ideig valamit is, a 8-as lépcsőt pedig még nem láttuk elindulni, bár 24 óránál tovább nem igazán volt működtetve. Van még egy 12/24V 25A/12,5A-es töltőnk is, de azt egy targonca szinten tartásához használjuk egyelőre. A Forexes is jó, de mint írtam a halálból az sem hoz vissza akkukat. Persze van még pár nem automata töltőnk is, ABSAAR, stb... A Forexnél kikapcsolható a feszültség korlát, amikor hamar felugrik a feszültség. Ilyenkor a max feszültség van kint, ha jól rémlik, akkor 20V körül, de mérhető áram nem nagyon folyik. Aztán van, hogy megindul, de nem sok akkut sikerült így megjavítani.
T.adee:
Az már nagyon régen lehetett.Van a családban egy 21 éves Fiat és egy 18 éves Nissan,semmi difi nem látható az alapjárati fesz és a fordulati között.A 13,6V-ot én továbbra is kevésnek tartanám(terhelésen ez leesik 13,4 környékére akkor kb.)A kollégának érdemes lenne a kontaktokat valóban átnézni.
Elég sok régi autó jár még az utakon, főleg errefelé az Alföld keleti végében. Ha stabilan meg van a 13,6V ilyen autóknál már meg kell elégednem vele. Ha elküldöm, hogy nem jó a töltése, a szerelő visszaküldi, hogy ennek ilyen...nincs értelme.
Ami nagyon rossz tendencia az az akku lefogató hiánya, olyan 70-80% a problémás autóknál, pedig több szempontból is káros. Nagyon sokszor apró piti hibák vannak, nem durvák, kicsit kisebb a töltés, kicsit nagyobb az önindító áramfelvétele (van 2 DC lakatfogónk), kicsit nagyobb 0-0,1A-nél az állófogyasztás, főként városban használják, ritkán használják, horgászautó amiben napközben szól a rádió, túl sűrű olajat használnak és tél van, nincs rendes kompresszió és tovább kell indítózni, vezetékek/saruk átmeneti ellenállása nagyobb a normálisnál, laza saruk (mer könnyebb levenni, jó van az úgy) stb. Ezek közül 2-3 együtt már üzemképtelenné teheti az akkut szép lassan.
Persze van, amikor nincs töltés egyáltalán, rossz az önindító, nem találják a garpapírt, nehezen indul a motor jó akkuval is, mert ki van keze lába és mégis tegyünk már valamit, mert ez így nem járja, most vettük az akkut és már rossz...Jelzem ingyen mérjük a garanciális ügyfelek járműveinek elektromos rendszerét, ha apróbb hiba van, meg is csináljuk.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ASUS routerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Direct One (műholdas és online TV)
- Autós topik
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás Számítógép! Rog Maximus VIII / I9 11900K / 7900XTX 24GB / 32GB RAM
- G15 5511 15.6" FHD IPS i5-11260H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S20 Ultra 12/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Honor Magic5 Pro 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Adatkábellel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Apple iPhone 11 128GB, Akku: 83%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest