Hirdetés
- PlayStation 5
- Hosszabb bemutatót kapott a Gothic Remake
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Bestbuy játékok
- Escape from Tarkov
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Ingyenes lesz a Delta Force egyjátékos kampánya
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Dune Awakening: Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
Új hozzászólás Aktív témák
-
kchris78
veterán
nem ertem ezt a dolgot hogy a laggolast az animaciokkal probalja elfedni az iOS. egyreszt: lehet hogy most mar mas a helyzet mert azota optimalizaltak meg eromuvet tettek a droidok ala, de a droidnal anno ez az animacio is lagos volt, ami azt jelentette szamomra hogy a kepernyon operalo animacio processnek nem tudott fenntartani eleg processzoridot (illetve ugy menedzselni az idot a processek kozt) a megfelelo idopontokban hogy ne legyen lagos. (animacio 0.2-0.5 sec alatt megy le, a kozben levo muvelet meg igenyli mondjuk ennek a toredeket). iOS eseten meg az animacio leginkabb attunest jelent egyik kepernyorol a masikra es mint olyan ennek a kiszamitasahoz mar az animacio kezdeten szukseg van a vegallapot ismeretere. Logikusan en igy gondolnam lehet lassitva megneznenk az animaciot vannak trukkok...
-
Parallaxis
addikt
Az kifelejtetted hogy az ios verziók meg himihumi animációkkal operálnak hogy meglegyen a fluid érzés
Android alatt ugyanúgy ott vannak ezek az animációk.
(Az más kérdés, hogy iOS alatt részben, Android alatt meg teljesen ki lehet ezeket kapcsolni.)Amúgy ti most komolyan egy ilyen "profi teszt"ről vitatkoztok
Hát látod
De én is azt gondolom, hogy ennek nem sok értelme van.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A kisebbik iPhone is sokat nőtt az elődhöz képest, de épp azon a határon van, amit egy kézzel még megerőltetés nélkül lehet használni. Nagyobb is rá a kereslet, mint a 6 Plusra.