Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Jól látod, egyre kisebb a kereslet. Egyre kevesebb játékos akar elmélyülten gondolkozni és hosszú, komplikált játékmeneteket átlátni.
A többség legalábbis az "instant kielégülést" biztosÍtó, sokszor kicsit bugyuta játékokat favorizálja. Csak rá kell nézni, milyen népszerű a mobilos a játékpiac, vagy pl. arra, hogy a szerintem még mindig eléggé ecccerű LoL hány 10 millió játékost vonzott be, és pl. az ismerettségi körömben a játékosok többsége a bonyolultság csúcsának tekinti. Mert nem játszottak Europa Universalis IV-gyel vagy Crusader Kings 2-vel, vagy Hearts of Iron III-mal.(#39) gantum
Nézz rá az Act of Warra.
Nagyon jó a hadjárat része, látványos, pörgős, magával ragad a sztori. Csak Skirmish-ben vagy Multiplayerben már előjön, hogy mennyire kiegyensúlyozatlan a játék, és mennyire nem gondolták végig a játszhatóságot, amikor a harcrendszert kialakÍtották.Az Act of Aggression meg konkrétan az Act of War folytatása/továbbfejlesztése, de látom annyira nem lett utánanézve . Az egységek meg fejlődtek már abban is. Ott a US Army, a Task Force Talon, meg a Consortium volt a három frakció, valószÍnűleg csak kicsit átnevezték a harmadikat. És nem, nem latin legények, hanem mindenféle zsoldosok, különböző multimilliárdosok által felbérelve.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin