Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
válasz cskamacska #53 üzenetére
Milyen szépen összefoglaltad, hogy miért bloatware a steam a sok webhelperével
A epic nem eladást garantál, eleve szerencsétlen a megfogalmazás. Lehet hogy az exodusnál még erről beszéltek az újságírók, de egyszerűen csak a kockázat átvállalásáról van szó, aminek a fejlesztők jobban örülnek, mint a steames gimmicknek, amit a fejlesztők és a felhasználók együttesen fizetnek "boldogan" karöltve, ha kell, ha nem.
A regényedre egy sör mellett inkább válaszolnék, mint kommentek sokaságán, bár ha az utolsó kiszólás nem jött át, akkor semmi sem fog. -
floatr
veterán
Pedig annyi lesz az
Te egy közösségi platformról beszélsz, ami egy store-hoz és egy launcherhez van építve. Ez a steam egyik elhibázott húzása a bloatware irányába, miközben már mindenre van bevált megoldás. Értékelni kell: metacritics, megoldások kellenek: kismillónyi fórum a neten, barátkozni akarsz: discord, remote play together: parsec. Az itad integrációhoz meg extension kell.
Nem azt mondom, hogy ezt ne szeresd, csupán annyit, hogy ez messze nem egy szükségszerű dolog egy store/launcher apptól, pláne nem 2 év leforgása alatt. Nyilván ha nem vagy fejlesztő, nem tudhatod, hogy ez mennyi erőforrást emészt fel, de nem 2 év. Félévente ettől függetlenül megszondáztatják a felhasználókat, hogy mit szeretnének látni újabb fejlesztést.
Maga store és a lib számomra kissé kusza, ezen később biztosan javítanak, és a kevesek által hiányolt achievementek is bekerültek a kövi feature listába. Viszont sokkal jobban odafigyelnek a partnereikre, ami fejlesztői oldalról nagy plusz.Ha a valve nem lenne ennyire probléma több szempontból is, akkor nem lenne milliónyi kliens. A gog-os srácok is inkább dolgoztak volna a CP2077-en, mint a galaxy feature-ökön
-
floatr
veterán
Az értékesítés, és az egyéb módon finanszírozott játékok nem ugyanaz a kategória, de ebben valószínűleg van némi fogalmazási vagy fordítási probléma. Az eladásokból származó jutalék működteti a store-t. Az ingyen adott játékok, és az exkluzív tartalmak finanszírozása okozza a "veszteséget". Utóbbival gyakorlatilag majdnem a teljes fejlesztési költséget finanszírozzák, aminek a megtérülését az eladásokból várják később. Ha jól emlékszem abban az esetben 50% a jutalék. Ha egy fejlesztő cég az UE-t használja, akkor ráadásul annak sincsen költsége, ha az epicen keresztül terjesztik, így több tételből jön össze a negatív mérleg.
-
floatr
veterán
Feature-ök tekintetében nekem is jobb a steam, bár azt a 10+ év előnyt elég nehéz lesz az epicnek ledolgoznia. A többi meg valódi konkrétumok nélkül csak találgatás. Elvagyok a timed exclusive dolgokkal is, mivel ezzel a fejlesztők is jól járnak, és ehhez csak egy másik launcher kell, nem egy 200k-s konzol
[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
Az EGS ellen a mai napig megy a FUD kampány, hogy adatokat lop kínának, mert a tencent bevásárolta magát ebbe a nagyon jól tejelő bizniszbe. Ha bármi kirívót csinált volna a többihez képest, akkor ez a cég már nem létezne, ismerve az amerikaiak hozzáállását.
Az adatok legtöbbször profilos reklámok miatt kellenek, senkit nem érdekel, hogy ki mit miért csinál. Az EGS egy korai elcseszett steam integrációval lett a steam matyik nemezise, de a hardcore fanoknál azóta is megy a mantra.[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
Fun fact, az EGS korábban megevett 2-5% CPU-t, most kevesebb erőforrást eszik, mint a steam milliónyi web helpere becsukott állapotban. Amúgy jópofa ez az adatlopós marhaság, mintha bárkit is érdekelnének az adataitok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gyúrósok ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Gumi és felni topik
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest