Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akos2110
aktív tag
Szerintetek egy új ps3 tulajdonosoknak mi a 4-5 must get játék? (autós/fps/tps/ügyességi főleg)
-
Akos2110
aktív tag
E három bolt körül melyiket választanátok, kb 500 ft a különbség szóval az nem számít.
konzolviág, konzolokszervize vagy console corner?Előre is köszi a válaszokat. Legfőkébb a garanciás tapasztalatok miatt kérdezem.
-
Akos2110
aktív tag
válasz FuRiONight #44064 üzenetére
Én is pont venni szeretnék egy xbox stílusut. PS3 kontroller egyszerűen túl kicsi a kezemnek. A speedlink és a gioteck között variálok, mindkettőről elég sok jó vélemény van. Valakinek van tapasztalata nem Sony kontrollerekkel?
-
Akos2110
aktív tag
PSN+-t tudok venni psnes walletemből? Úgy értem, hogy feltöltöm két 25 fontossal és abból.
-
Akos2110
aktív tag
Aki szokott fifázni vagy bf3azni (bár még elég kezdő vagyok, meg kell szokni a kontrollert fpshez), szívesen fogadnám a friendlistembe. psnem: FireWhisper33
-
Akos2110
aktív tag
válasz FuRiONight #45196 üzenetére
Elnézést még egyszer valószínűleg mégiscsak FireWhisper33 a jó, csak hirtelen annyi helyre regiztem különböző végződéssel, hogy rosszul emlékeztem
-
Akos2110
aktív tag
Aki rendelkezik move-val megtudná mondani, hogy a kamera mennyire kényes? Úgy értve, hogy annak kötelezően a tv felett középen kell lenni? (hely miatt lenne fontos)
Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
-
Akos2110
aktív tag
Aki szokott vásárolni game.co.uk-n meg tudná mondani, hogy mennek ott a dolgok?
Szóval most regisztráltam és vettem is ppvel egy psn feltöltőkártyát, azzal a reménnyel, hogy gyorsan megkapom emailben. A probléma az, hogy paypallen a rendelés nem is látszik (ez érdekes), viszont kaptam egy megerősítéses emailt de abban nincsen semmi. -
Akos2110
aktív tag
válasz Sanyi.mTs #46424 üzenetére