Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Megoldás:
fájlba kiíratás elé betettem egyoutput.precision(10);
parancsot. Ha a MATRIX static double, a nonzer_val pedig double, akkor tökéletes minden.
Kíváncsiságból próbálgattam floattal is, de olyan dolgokat produkált, amit nem tudtam hova tenni... Bár ez már szigorúan véve nem a probléma része, mert a double megoldja (és nem kell a halálba optimalizálnom), de miért csinálja azt, hogy float esetén kiegészíti a számot még random, kisebb helyi értékű számjegyekkel, hogy meglegyen a 10 számjegy? Biztos hogy nem véletlenszerűen, mert kerekítés után az eredeti számot mindig visszaadja. És a forrás fájlban nincs több számjegy, nincs több információ, csak ami a fentebb linkeltben is látszik. Csak nézek és nem értem, hogy wtf? Valakinek valami tipp?
Ilyen, ha jó:
2 2 2686.361
2 3 1943.819
2 4 119.4358
2 5 119.4358
3 2 0.723588
3 3 2685.947
3 17 119.4358
3 18 119.4358
4 2 0.04446005És a float ilyet csinál belőle precision(10)-el:
2 2 2686.361084
2 3 1943.81897
2 4 119.4357986
2 5 119.4357986
3 2 0.7235879898
3 3 2685.947021
3 17 119.4357986
3 18 119.4357986
4 2 0.04446005076
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- DUNE médialejátszók topicja
- World of Tanks - MMO
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest