Hirdetés
Legfrissebb anyagok
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz emitter #1134 üzenetére
kicsit bonyolultabb a helyzet, mint gondoljátok
Nagyképűség be: Szerintem mi remekül átlátjuk a helyzetet
Van ilyen egyáltalán?
Nincs. De magadnak ellenőrizheted.int mx, my; /* palya meret */
int x, y; /* ennek a szomszedait keressuk */
for(int dx = -1; dx <= 1; dx++)
{
for(int dy = -1; dy <= 1; dy++)
{
int cx = x + dx;
int cy = y + dy;
if ((dx != 0 || dy != 0) && cx >= 0 && cx < mx && cy >= 0 && cy < my)
{
...
}
}
}
Nyilván külön függvénybe is teheted az ellenőrzést, és akkor még szebb lesz.
MOD: A cx kiszámítását és ellenőrzését persze az y cikluson kívülre is lehet tenni, úgy gyorsabb lesz[Szerkesztve]
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Téma tudnivalók
● olvasd el a téma összefoglalót!
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest