Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
"- kamerával egyvonalba" > errol a masnaposok 2-bol Mr. Chow micsodaja jutott eszembe vmiert..
-
net84
őstag
(#46360) Mágus2 - köszi,
Golfba most lesz elem csere, Torpedóhoz pedig kell egy új távirányítós kulcs...hátha össze tudom így hozni, meglássuk
(#46392) Balupapa - minden benzines titkon dízelről álmodik
Kaszni "javítás" jelenlegi eredménye - itt
Tolató kamera
- ennyi látszik felülről
- hátulról
- kamerával egyvonalbaRendszám tábla tartó fejtetőre fordítva, 2 csavar helyett 4 fogja a helyére (valaki már furkált lukakat), lemez betéttel megerősítve, hogy eszébe se jusson megmozdulni (meg ha valaki nekilátna leszedni, minél nehezebb dolga legyen).
A kamera tartójának a csavarjai feketére lesznek festve, hogy minél kevésbé virítson (így még nagyon feltűnő).
A jeladó a C oszlopba, a bizt. öv dobja alá került...az a "randa" kijelző pedig egyelőre mobil (ma reggel is elröpült egy kanyarba), a tartó megépítésére még nem jutott idő.Egy dologra nem figyeltünk. Kamera felszerel a tartóra (ehhez kellett fúrni-faragni a távtartókon és a dőlésszög állítókon), kamera és jeladó táp kábeleket befűztük, felkerült a két lemez betét a tartóba, tartó a helyére, majd a rendszám a kamerától nem fért be a helyére
. De megoldottuk...
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #46369 üzenetére
A lényeg azon van, hogy előtted mennyire racsingoltak vele. Hiába vigyázol rá, ha már meg van ölve. Remélem nem így van.
alibaba78 HA a pumpa is KO, akkor reális a 2000 euró fölötti ár, mert abból nem fognak akarni használtat tenni, a használtak is halál előtt vannak, csak senki nem tudja mennyivel, ha magára valamit adó szerviz csinálja, nem ad rá garit, vagy be sem építi a hozott, használt pumpát.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #46377 üzenetére
most volt egy ilyen A4- nálunk az is 300 körül állt meg, nem mindenből új cuccokkal, de ott komplett balance tengelyt ("egységet") is cserélni kellett mert az szoposodott ki igazából, valószínűleg 180 körül hozták be a kocsit, motor hibával, vágtak bele egy imbux kulcsot (valami amcsi gyártmány volt...), óra vissza 80-ra új tulaj boldogan örült neki, addig amég szét nem ment az imbux kulcs is, ki nem derült hogy az ellen darabja is ki van szoposodva.
MunezXBK: első gen 150le-s ha jól tippelek.
-
alibaba78
őstag
válasz
Kiskokó #46376 üzenetére
Nem volt mas valasztasom, vonoszem hijan nem tudok feltolni a trailerre 1.5 tonnat + csomagok.
Ha jol sejtem, ez sem lesz kesz par nap alatt.
Egy dolog mar biztos, ha most megcsinaljak, elso dolgom lesz lecserelni alkalomadtan.
(#46375) mate0314: Meglatjuk... Hetfon bontjak az autot.
(#46377) Mágus2 : Tehat ha jol ertem, most kicserelik a turbot, meg a tengelyt, es akkor elvileg jo lesz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
alibaba78 #46373 üzenetére
A forgalmiban benne van a motorkód.
Van az olajpumpában egy 6 szögű tengely. Az kb. 150 000km alatt gömbölyűre kopik és el tud fordulni a pumpában. Lassú halál a turbónak, mert ez néha-néha átfordul benne, olyankor kenés nélkül dolgozik a motor. A legkritikusabb a turbó és a bütykös tengely. A turbó képes beállni pár másodperc kenés kimaradás után.
Mivel algoritmus(20km/h fölött,1500 fordulat fölött több mint 3 másodpercig, kevesebb mint 1 bar nyomás) szerint jelez az olajnyomás lámpa, mire jelez, addigra a turbó kuka. Ha állsz a lámpánál, akár percekig is mehet szárazon, meg sem nyikkan a jelzés, hogy valami gond lenne. Az a tengely vagy 3,5 euró, de nagy galibát képes okozni.Az új csigusz 600 euró körül van, a tengelyt kicserélik, akkor megint jó lesz egy darabig, de ellenőrizni kell az olajnyomást, cserélni a turbó olajozó csöveit, mert ha néha nem kent, tele lesz karbonnal. Én olyan 1000 euró fölé saccolom munkával anyaggal a javítást.
-
Kiskokó
veterán
válasz
alibaba78 #46373 üzenetére
Ez volt nekem is A4 B7 2.0TDI 140Le
Csak nekem a turbó életbe maradt mert én nem indítgattam újra.
Az olajpumpa csak a kiegyenlitővel kapahtó egybe ami vagy 250 ezer ft... én bontottan vettem 50ért plusz egy Új tengely bele... 2 évre rá plusz 40ezer kmnél az új tulajnál megint kampó lett neki.
A 2.0 tdi kb olyan lesz mint a régi Beteg változata a 2.5 V6 dizelnek...
Soha 2.0 TDI !! Soha!!
-
alibaba78
őstag
válasz
Mágus2 #46372 üzenetére
Persze, hogy erdekel, es nagyon koszonom, hogy szakitasz ram idot!
Mar kicsit erzem, hogy belenyultam ezzel az autoval, de jelenleg nincs mas lehetosegem, mint megjavittatom.
Szereztem egy zsir uj garrett turbot 100k-ert, es csak remenykedem, hogy nem kell a kiegyenlitohoz nyulni.
Sajnos a motorkodot nem tudom, hol olvassam ki az alvazszambol, de 103kW a teljesitmeny.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
alibaba78 #46371 üzenetére
Sajnálom!
Ez az egyik 2.0 TDI betegség. Nem véletlenül szidom mindig. No, de ez most rajtad nem segít, ha érdekel megírom mi történt a motoroddal.
A javítás ára egy új turbó, és az olajpumpa tengelye plusz munka. Mindjárt megnézem az alkatrész árakat.
Kellene egy motorkód, vagy legalább a teljesítmény.
-
alibaba78
őstag
válasz
Mágus2 #46368 üzenetére
Szebb estet! Mágus2: Elsosorban a te szakertelmedre lenne szuksegem, de mindenkinek a valaszat/otletet szivesen fogadom. Tortent kedden, hogy a nemet autopalyan, kikanyarodva a pihenobol, aholis kb.: negyed orat lehettem, kigyorsitottam normalis tempoban, erre kivillant a dashboardon a kovetkezo uzenet: Engine oil pressure off, STOP the engine. Azonnal felrealltam a leallosavba, leallitottam a motort, es vartam egy percet. Megint beinditottam, hatha csak egy elektronikai hiba. Egyesben szepen gyorsult, de mikor kettesbe tettem ,es gazt adtam, erotlen volt a motor, es kivillant megint a lampa. Lealltam, es segitseget hivtam. Onnan bevontattak a legkozelebbi vw szervizbe, ahol megallapitottak, hogy az olajpumpa, es a turbo kakukk. A motort pedig szet kene bontani, hogy megnezzek, serult-e? Kaptam egy tervezett szamlat 2550 eurorol, es kb.: 2-3 het javitasi idorol. Trailert hivtam, most itthon vagyok, de az a kerdes, szerinted/szerintetek mire/mennyire szamithatok javitasi koltsegben? Elore is koszonom a valaszokat!
mod.: Bocsanat, meg mindig passat b6 2005 2.0tdi
mod2.: Vonoszem hijan sajnos a sajat laban kellett felmennem a trailerre, de teljesen normalisnak tunt a motor hangja. Azonnal hallanom kellett volna, ha megserult volna a motor?
-
mate0314
aktív tag
válasz
Mágus2 #46364 üzenetére
Használtai utasítás nincs.
Olvastam a kommenteket, legtöbb embernek törött volt a cd => tehát más választásuk nem volt mint az oldalon lévő...
Ami fura, hogy sokan írták hogy a 11.2-eset használják, illetve volt akinek cseh verzió is frankón ment...
Kezdem egyre kevésbé érteni a dolgot -
Magnum_
nagyúr
az automat szepen felkeszitettek az eladasra, amugy is tiptop, igy holnap az atirasnal kerek ra uj rendszamot is, megerdemli (kb 12k, azon nem mulik)
Utana lesz kep.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #46365 üzenetére
Mann, bosch.
-
bajnokpityu
félisten
milyen légszüröt javasoltok a szokásos 1.8tsi oktaviához?
-
ßrainiac
addikt
válasz
VR6-Fan #46356 üzenetére
Koszi a valaszokat, es tomcsi23-nak is
Nem bantom en a swiftet, csak nem szeretem. Es nem az elmeny miatt, mert azt nem tudom milyen
Ha lesz vmi talalkozo, majd osszefuthatnank. Kivancsi vagyok a Leonra, meg a Gti-re is ^^
Mas: G4 valtout roviditorol (vagy csak ugy altalanosan is akar) van valakinek tapasztalata?
-
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #46357 üzenetére
Ez mukodik minden tipusnal? 4es golf, mk3 toledo?
...vagy a user manualban le vagyon ez irva?Tolato kamera felkerult tegnap estere az autora (pontosabban a rendszam tabla tartora). Kijelzo tarto meg epul...kepek hamarosan.
A faval valo talakozasom nyomat pedig elkezdtuk eltuntetni. Sajnos harom kicsi hupni igy is maradt. Tul sok volt a gorbulet a horpadasban. -
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz
ßrainiac #46354 üzenetére
járulékos költségek, olaj, min egy HF tömítés, turbosnál illik igen csak a csavarokat is cserélni, meg nyílván akkor kéne felrakni a 03S-t de ahhoz meg illik nagyobb befecsit is rakni, akkor be csöveztetni a front IC-t, de ezzel már 200le főlé lehet menni.
ha ez nem célod akkor átkell nézni a kocsid, pl miért rángat, milyen állapotba van a turbo a motor stb, és kell íratni rá egy softot ~180le-re és használni ennyi.
stiftet azért annyira nem kell bántani az 1,3-as OHC motoros melos stiftel autóztam elég jót utcán, egyik legnagyobb élmény faktort az adja, 155/70 vagy mekkora gumik, kanyarba sír-rí, dölöngél elpattog, de még is ott van azért az úton, hatalmas
-
tomcsi23
veterán
válasz
ßrainiac #46349 üzenetére
Nincs semmi remegve húzás, és persze, gyári rajta a k03s. Egyrészt a remegésnek sok más oka lehet, pl üzemanyag (akár a minősége, akár a pumpa, szűrő is, stb). Másrészt csak úgy kicserélni a turbót egy másikra - a meglévő programmal - még lehet, rosszabb eredményt hoz, mint most van. Valamint, ha a turbóhoz igazítod a rendszert, más lesz a gyenge láncszem, pl. befecsi, vagy épp hajtókar/dugattyúk, miegymás.
-
ßrainiac
addikt
válasz
VR6-Fan #46353 üzenetére
Hm. Es a blokk cserenel mivel jarna meg a moka?
En szeretem nagyon a G4-et, imadok vele kanyarodni, meg a tobbseget otthagyni, amikor genyoznak. Egy komolyabb motor mashogy szol persze (ertsd tobb henger), de ennek is van egy feelingje. Halk es sunyi (meg akkor mar szaga is van neha) xD
Azert egy swifttel nem emlitenem egy lapon
IC + k03s-nel mit ertesz felesleges alatt? Pc-kben jobban otthon vagyok (
), igy azt tudom h a hutes fontos, valamint maga a hideg levego a turbonak (ez mar nem pc ahah), sokan azt is mondjak, hogy ne chippelgessen az ember, hanem tamogassa meg a dolgot hardverrel. Termeszetesen kesobbi esetlegesen tuninggal sem veszne ossze ez a setup, igy nem annyira felesleges sztem.
De te ehhez jobban ertesz, azert is iszom minden szavad
^^
-
VR6-Fan
veterán
válasz
ßrainiac #46352 üzenetére
180-ra szokták írni gyári verzióba, annyit bír a vas is tartósan ha vigyáznak rá (jó olaj időben cserebere stb...),
de ehhez teljesen felesleges nagyobb csiga meg front IC.
nem csak a hibakodókat kell megnézni, mérő blokkokba is érdemes belemászni stb...
kéttőmegün keresztül a kipun át így bármi lehet150-es G4-el mászkáltam pár napig, hát nem tudom nekem semmi extra nem volt, bár ha 1,3-as stift után ültem át akkor persze más volt, főleg hogy csigás ugye
-
ßrainiac
addikt
válasz
VR6-Fan #46351 üzenetére
Igazabol nem akartam akkora teljesitmenyt, hogy egy teljesen uj "kategoriaba" csoppenjek xD
..ha oszinte akarok lenni, a mostani is neha gyilkos
Annyit akartam, hogy ne egyedul chippel legyen megtoldva a rendszer, hanem egy fokkal komolyabb turbo es jobb hutes is legyen. Szettuningolni nem szeretnem mert egy nagyon megkimelt darab es en is vigyazni akarok ra. Nem beszelve az egyeb koltsegekrol, ha sokkal 200LE fole mennek ^^
190LE az megterhelo lenne szted az AGU blokknak?
Es a remegessel kapcsolatban mire gondolsz? Gepre volt dugva, nem jelzett errort.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
ßrainiac #46350 üzenetére
de ez egy vr6-t aprócska csigával...
remegés nem hiszem hogy a turbo halála miatt lesz, se nem az IC miatt mielött belefogsz komoly faragásokba átkéne nézni a kocsit,
AGU-s blokkal meg komolyabban nem foglalkoznék, mert 190le a vége, alá dobnék egy AUQ blokkot, vagy ha felvet a zsöci akkor egy AYP/BAM-ot (AYP-t tudok épp), elég csak a blokk, mert a te fejedben jóval nagyobbak a portok és nincs hidraulikus lánc feszítő még.
AUQ is olyan 220-240-ig lehet cibálni max, BAM (vagy volt AQP talán, ugyan az csak egy lamdás még..), AYP-ket szokták 270-280-ra húzgálni, de ott már szokott jönni a K04, 76-os kipu, 440 befecsi, front ic, meg még jó pár okosítás, meg egy rendes soft.
-
ßrainiac
addikt
B@szki.. ez VR6, nem?
Oh, ha AUQ lenne akkor sok loeros lehetnek..xD
-
ßrainiac
addikt
válasz
tomcsi23 #46347 üzenetére
Ez K.O.-s lesz mert kiutessel vegez az ellenfeleivel
Neeem, nem irodik meg semmi. Ez egy hosszu lefolyasu projekt lesz penz es egyeb dolgok miatt (pl. egesz csalad engem hulyenek nezese, ahah..)
Nade gondolkozom a dolgon kemenyen.
Akkor fordult meg a fejemben, amikor ereztem h kicsit remegve huz neha kettesben (leginkabb itt veheto eszre es legtobbszor hidegen), amikor a turbo belep. Gondoltam, ha megadja magat, akkor johetne a jobbik (nem a parlamentbol) meg egy IC elore ^^
Egyebkent te figyeltel meg ilyesmit (remegve huzas) a tieden? Ott gyari a k03s, ugye?
VR6-Fan: AGU blokk.
Szegyenlem, de elsore nem vagom a kepet. G60?
-
ßrainiac
addikt
Mik ez a gonosz hangok vajon a geptetos nezetnel? XD
De legalabb tud visszavaltani ;P
-
ßrainiac
addikt
-
ßrainiac
addikt
válasz
tomcsi23 #46342 üzenetére
Ahah, de mi? Nem is volt semmi konkret.
Persze amugy sem tudtam volna menni, mire felkeltem, kiderult h asszonyert kell menni..
Majd meglesz elore a nagy IC es a ko3s turbo, akkor lesz nemulass!!4
bitpork: jo neki! Bar a gazositas az tobb, mint szentsegtoresnek hangzik
dehat en nem tudhatom..
VR6-Fan: azert az a Gti is elegge ott van a szeren
-
tomcsi23
veterán
válasz
bitpork #46331 üzenetére
Nem én írtam a szájkaratét.
Oda pont nem tudtam elmenni.
Meg tudom, Te is minden jóban benne vagy, bár a távolságot nem mindig könnyű áthidalni - főled adhoc minitali ügyében. Pl. Robra se vonatkozik, nyilván.(#46332) ßrainiac: Te meg ne magyarázzá
ismerős a szöveg?! En este ernek ra, delutan alszom. 10re megyek melozni, 8tol kb. raerek hulyulni
-
-
ßrainiac
addikt
válasz
bitpork #46334 üzenetére
Ah, mar figyeltem h tobbeknek nincs kint az autoja az elso postban. Akkor o is egy olyan tag.
Imadom a VR6-okat!!4 xD
Ha egyszer lehetne egy hobbi autom, akkor az lenne.
Mondjuk igy is van egy szegeny lejart kotelezos bogar
Audi kepek megfeleltek? Egesz delutanos suvickolas eredmenye amit ott latsz. Azert kerdezem, mert te voltal megemlitve, hogy szereted a szep nagy kepeket es gyorsan kell kuldeni
-
latyak17
tag
válasz
freaghill #46336 üzenetére
alkudjál nyugodtan, főleg ha netán frisbehozatal, vidd el egy nagyok körre ahol lehet 3-4 ezerig forgatni, és nézd meg 130 nál milyen a menetteljesítménye, minden hangra figyelj a futóműnől, nem feltétlen azért mert akkor nem kell megvenni, hanem mert akkor biza lehet alkudni! ja ha van tetőablak jól nyúzd meg minden irányba ha oké nincs vészes hangja pár évig még talán jó lesz, ha nem megy 20e a csere bontott alkatrészből
van gyári fehér
-
freaghill
őstag
válasz
latyak17 #46335 üzenetére
Rendben, köszi, akkor ezekre fogok figyelni, aztán meg alkudok is ahogy tudok
Itt annyi szerencse van, hogy nincs hátsó ajtó, mert 3 ajtós.
Kuplung elvileg új.Ha meglesz még pár hétig a kocsi akkor megnézzük, mert 15én lesz fizu és akkor tudom megvenni leghamarabb, ha minden jól alakul.
Kösz!
Szerk.: A fehér gyári szín? Mert ha nem akkor lehet még az alját is megcsináltál mikor lefújták.
Mondjuk ez csak feltételezés, meg kéne nézni. -
latyak17
tag
válasz
freaghill #46330 üzenetére
na figyelj! rozsda: jobb és bal első ajtónál az alja szeret rozsdásodni de ott is inkább a eleje és hátulja, hátsó ajtóknál szintén. küszöbök eleje és vége, nyilván ahol drasztikusabban éri a víz, só kavics stb, de ahol volt sérülve a küszöb, pl emelési pontok azt is megéri átnézni, alja ha rendesen le volt alváz-védőzve akkor nincs gond. csomagtérajtó főleg embléma felett ablaktörlőnél az üveg és fém találkozásánál, mert ott mindig megáll a víz. amire nagyon oda kell figyelni a belső tér.. szakadt ülés szakadt kupplungpedál, ott kell hagyni mert több mint valószínű, hogy az óra 220-260 ezret fog mutatni, nos az alsó hangon egy 50e lett tekerve. ha az órában ahol számolja az össz kilométerfutást akkor bizony 300e nél fordult már az óra hagyd ott. beltér általában nem árt megnézni a csomagtartóban a pótkerék körüli részt ha makulátlan akkor talán nem volt törve hátulról. ne számíts egyik elemnél se arra, hogy gyári fényezés lesz, általában közel 20 éves autók ugye. máskérdés?
motor viszonylag igénytelen, kerüld a megchippelt csodákat első körben, mert ha nagyobb teljesítményre vágysz van gyári 110 pacis is. kuplungot jól átnézni, meg olajra pillantást vetni! -
-
ßrainiac
addikt
válasz
freaghill #46330 üzenetére
Sztem G3-nal a kasztni fontos, holyagokat, rozsdafoltokat nezd meg jol.
Meg hogy Gti legyen, ne "90 lo"
Johetne lassan egy G3 VR6 tulaj, hogy olyan is legyen
En az Audi elott olyat akartam (Ventoban), de Fater vett masikat, igy orokoltem a kis fünf cylinder-eset.
Szoval a mai talalkozon 2 tag vett reszt vegul?
-
-
freaghill
őstag
Golf 3 1.9TDI 90 ló vásárlásánál mire kell odafigyelni?
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #46325 üzenetére
Naja, helyette sokkal egyenletesebb lett, azért nem megy szarul.
Balu: Neked is csak a szád nagy. Kb. mindegy, hol lett volna.
Többiek dettó. -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #46325 üzenetére
A kinyomó hangja senkinek se tűnt fel?
Bitpork: nincs már masszázs, kettőstömegű javítva.
-
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #46317 üzenetére
X.kerület jo hely aszondják
nemmindig csak a szerémi tomcsi -
freaghill
őstag
válasz
FoBCRaistlin #46317 üzenetére
Fizetitek az utamat és beatport süt, akkor ott leszek
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
FoBCRaistlin #46317 üzenetére
Őőő, Gödre??
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
FoBCRaistlin #46313 üzenetére
Hol?
-
FoBCRaistlin
őstag
Nos. Akkor tali egy 30 perc múlva. Helyszín képlékeny attól függ ki jön még.
-
Piwi
veterán
Üdv.
elemet cseréltem az audi kulcsomban,viszont most nem nyit és nem is zármeg kell taníttatni vele vagy van valami más trükk?
illetve elég kopott szegény ház,mennyibe fájna vajon egy új ház?
-
tomcsi23
veterán
Nahát, le sem esett, hogy Leonról van.
Amúgy az utóbbiakra én is csak oldalról szoktam fel-lemenni, pedig semmi ültetés (a gyárin kívül). Meg persze óvatosan, mert a rugózástól is koppanhat.Na, minitali kicsit tolódik, estére.
Saint_: elég hamar ment ez is, sok szerencsét hozzá.
Alkuszod biztos szeret. -
Magnum_
nagyúr
back in game
(ezüst A4, 1.6benzin, 17es audi felnik, tip top csillivilli) :-)))
-
-
-
mate0314
aktív tag
válasz
bitpork #46300 üzenetére
ingyenesen letöltethő program, freeware! A baj ott van, hogy KIZÁRÓLAG a legrissebb tölthető le az oldalukról, korábbi verizó nem. Nem értem hol itt a probléma? Hátha valakinek megvan korábbról a régebbi telepítője és feltöltené. Mi is ezzel a baj?
Tessék! Semmi illegális nincs abban amit kérek...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest