Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz mohabá 007 #93182 üzenetére

    Ez mind jól hangzik. Egészen addig, amíg az ember nem ül olyan autóban, amiben szintén wireless megoldás van, mégis képes lineárisan működni a gázpedál.

    Opelnél állítólag ez direkt ilyen. Mert így lehet elmaszkolni az elég khm. nem túl acélos váltót. Dinamika ugyanez. 20%-ot nyomsz le a pedálon, a verda már dűti a benzint meg levegőt befele, te meg elismerően vered a kormányt, hogy megy ez vazze. A turpisság akkor van, amikor félig és telibe nyomott pedálnál sem változik a dinamikán semmi, tehát gyakorlatilag parkettázva közlekedtél eddig is :DDD Agila/Vagyonőr tesztben Karotta vagy 20 éve még a golden ages kezdetén nagyszerűen meg is mutatta, nekem onnan maradt meg és direkt figyeltem minden Opelben. F sedan volt az oktatós kocsi, ott is elindulásnál kellett megválasztani, hogy fél gázt akarok vagy teligázt, onnantól a pedál ON/OFF módon ment.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák