-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
M3aN
senior tag
válasz stickermajom #87152 üzenetére
Gyárit tudsz szervizben berakatni, színre fújtan 50e. Szerintem érdeklődj több helyen is.
-
ArthurShelby
addikt
válasz siletto #87136 üzenetére
Annyit még hozzátennék, mivel egyre több elektronikai cucc van benne, azokat is meg kéne tanulni, viszont én úgy érzem, hogy itt van egy összetartó belső kör, akik saját anyagi hasznuk érdekében visszatartják az információkat, így el kell vinni valakihez, aki ezt megcsinálja. Ilyen pl a navi frissítés, kulcs tanítás...
Lehet tévedek...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz hdanesz #87153 üzenetére
Ott, ahol az Astra is hordja. Anyós ülés, küszöbnél van kis darab filc ami alatt ott is van.
Matricát azért furcsállom, mert ez CII Astra rokon, baromira egyforma a két autó mindenben és az is matrinyás. Rétegmérővel átküldtétek?
legelek: Részben igazad van. Amikor 1-2 ember rááll valamire, mondjuk navi, akkor azt nyilván nem akarja kiadni magából. Egy kulcstanítás semmi, navinál ahogy néztem már azért érteni kell a számokhoz nem csak szorzás szinten
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Tikakukac #87156 üzenetére
Még nem volt mérve. Viszont a jobb hátsó ajtón a díszléc alatt láthatóan más a festés felülete. Vagy hogy is mondjam. Ott tuti fújva volt. Amikor ezt megemlítettem az - amúgy sérülésmentesnek hirdetett - autó eladójának (kereskedő), azt mondta, hogy tizenpáréves autónál mit várok?
@Mohabá: még csak nézelődök.
-
Tikakukac
titán
válasz hdanesz #87158 üzenetére
Ja, hogy nem vetted meg. Azt hittem. Jah, hát így, akkor szépen lehet távozni a helyről. Ahol 1 kamu van, ott több is. Húgomnak mondtam, átment előttünk egy őzike, egyből mellette még egy. Én egyből satuba vertem a kocsit, kérdezi miért. Mondom neki, vannak örök igazságok, ahol 1-2 őz van, ott lesz több is. És mit ad isten 2-3 másodpercre rá előjött még 8. Az már szépen landolt volna a lökösben.
Én skippelné a helyedben azt a telepet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz hdanesz #87158 üzenetére
A kereskedö mentalitása, és válasza valóban "elmehet a p***ába" kategória, föleg, hogy még Ö "akad" ki, ugyanakkor azt is gondolom, hogy maga a téma "Sérülésmentes" egy eleve érdekes terület.
Tudom, hogy az összes autós oldalon kizárólag ez a két kategória van "Sérülésmentes" (Unfallfrei) és "Sérült" (Reparierter Unfallschaden), csak ezek elég tág sávot fednek le, és ebben az egészben a vevöi oldal hozzáállása is jelen van, mint befolyásoló tényezö.
Mert ugye egy "Sérült", vagyis javított autónál nem mindegy, hogy azért kap ilyen státuszt, mert mondjuk az ajtó alját végigkarmolta egy kiálló bármivel, amit csak újrafényezéssel lehetett javítani, mert alapozóig ért, vagy azért, mert feltekerték egy oszlopra ( vagy csak frontálisan csattant). Az autó ettöl ugyanúgy "sérült" kategóriába fog esni, ami miatt a kutya nem fogja megnézni, mert az már csak egy "összetákolt rom" lesz a legtöbb ember szemében, vagy elvárja ugye, hogy a piaci ár feléért adják, mert "törött".
Maradjunk a megnézett Corsánál. Ha beleírja, hogy az ajtó díszléc alatti sávja fújva karc miatt, 99%, hogy már fel sem fogod hívni Te sem, mert a fejedben rögtön felvillan a "Hát ez törött volt." lámpa, és keresel olyat, aminél ezt nem írják. (pedig ugyanúgy lehetett még jobban is törve, mint ez, csak azt elsikálják)
Ezért kellene különbözö kategóriákat létrehozni akár a keresö oldalakon, hogy a sérült (=kisméretü, karosszéria föelemeit nem érö sérülés, tehát esztétikai hibák miatt javítva), vagy törött (=magát a karosszériát, karosszéria föelemeit érintö sérülés miatti javítás) kategóriák külön szerepeljenek.
Tudom persze, hogy a komolyabb sérüléssel járó törésekröl biztosan lehet találni kártörténeti elözményt, de azok után, hogy sokan az autónak sem járnak utána, csak megveszik, amelyik szépen csillog, azok után nehéz bármi ilyet elvárni.
Ettöl függetlenül ilyen kereskedöi hozzáállással valószínü én is fordulnék ki a kapun, Vectra nézés közben sem egyet hagytam ott, vagy mert rám sem bagózott, vagy mert hasonlóan közlékeny volt.
Kíváncsi leszek a következö körre, folyamatban van egy 1.6-1.8 H Astra keresése, majd megosztom a kalandokat.
-
Fandango
veterán
Kb. mennyit megy még el egy H Astra, miután kigyullad a tankolást jelző lámpa?
-
válasz Szada85 #87160 üzenetére
Még az is jobb megoldás ha nem írja be sérülésmentesnek. A hahu-n több kategória van az állapot jelzésére. Ebben a hirdetésben 'újszerű'-nek van írva az autó, állapot szempontból. Ami nekem teljesen megfelelne, még fényezett elem esetében is.
Viszont a leírásban ez áll. Ha egy ajtó fele fényezve van, az nekem messze nem gyári fényezés.
-
Szada85
aktív tag
válasz hdanesz #87166 üzenetére
Védeni én sem akartam/akarom a kereskedöt, a linkelt képen már a "minden extra müködik" részbe is bele lehet kötni a rádió révén, ugyanígy persze a gyári fény vs. fújt ajtó alj tekintetében. Ezért is írtam, hogy skippelném én is ennyi után.
Inkább az a kérdés, hogy melyik a jó út:
- Ha elöre leírja az eladó, hogy "fényezve", "javítva", "karcos"--> törött autó, biztos sumákol.
- Ha nem írja le ezeket, de Te ott észreveszed --> szemét eladó, iderángatott, biztos sumákol.
- Ha nem írja le ezeket, és csak vétel után késöbb veszed észre --> szemét eladó, átvert, tudtam, hogy sumákol.Ettöl függetlenül pl. én is bele fogom írni a hírdetésbe, hogy hol karcos, horzsolt a lökhárító a Vectrán, mert nekem így tiszta a lelkiismeretem, és hiába vettem már én is így, a kutya nem fogja elhinni, csak azt fogja nézni, hogy karcolt, horzsolt, akkor legalább 40%-ot alkudni lehet, mert ez egy "rom".
-
diablo1984
veterán
P0420-es hibakód pedálteszt alapján Z14XEP motornál: Katalizátor rendszer hatékonysága küszöb alatt (1. Hengersor) B-019.
Gondolom ez lambda szonda hibát jelentene? De vajon melyik az első vagy a hátsó? Egy op-com tud erre választ adni? -
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #87160 üzenetére
Nem lenne gond a hibás cuccokkal, csak írja bele. Ha totálkár volt, fénykép előtte legyen. Ha csak karc, fénykép és fényezés rá.
De ez az indok, hogy használt a kocsi és ezért olyan, naaaa. Miénk is 12 éves és nincs rajta újrafényezve semmi. Karcok miatt ha első lökös lesz is, fotó előtte és kész.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #87169 üzenetére
Taktikám nekem is ugyanez, a tavaly márciusi (vételkori) képeken is látszik a jobb elsö horzsolás, az ajtó alján levö karc, de azt gondolom, hogy ez az érdeklödöt kevésbé fogja érdekelni, sokkal inkább az, hogy alkudhat, mert ez is "sérült". És ennél tovább egyszerüen nem (akar) lát(ni).
És amikor majd túlfeszíti a húrt, mert "hohó, ott egy karc", "nini, ott egy rányitás", és mindezt alkualapnak kívánja felhozni, akkor én is elö fogom hozni a korát, mert sajnos - ahogy volt is már téma itt is - a vevök is sokszor olyan szemtelen dolgokra hivatkozva szeretnének alkudozni, amikor már az eladó bicsekja is mozdul a zsebben.
Nyilván a Corsa esetében nem áll meg a mondat érvényessége, mivel elözetesen hibátlannak volt elöadva, majd a hibát észrevéve jött a mindent elsöprö érv, ezt én is kiemeltem.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #87168 üzenetére
Igen, opcom megmondja, hog bank1 vagy 2.
De ez a hiba nem lambdaszonda. Cseréltem mindkettőt már, tudom. Ez katalizátor.
Szada85: Minden, ami mélyen lakkban van, vagy fölötte, fotó. Német is így tolja aki pedáns. És nincs gond. Hála az égnek van egy réteg, aki belátja, hogy használtat vesz. El fogják vinni
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #87172 üzenetére
Ne reménykedj,ilyen hibakódom nekem is van,igaz újabban eltűnőben van,gondolom kiég lassan belőle aminek ki kell
(Előző olajcserénél átvágott a szerelő,1l/1000km olajfogyasztás lett hirtelen,gondolom jutott a katalizátorba is...) -
diablo1984
veterán
válasz adorjant #87173 üzenetére
a kipuff rendszert már egyébként is akartam rendbe rakatni, utána meglátjuk mit mond! olajcsere óta nem tűnik belőle az olaj, főleg mióta minden tömítés is cserélve lett! Igaz nagyon városból sem megy ki az autó. Hetek kérdése és kiderül, bár 1,5 év műszaki van még rajta, nincs nagy hangja, így engem nem zavar, csak szeretem, ha rendben van az autó és ez is tapasztalat....
MÁS: Opel Combót érdemes megvenni? Fater most meggágyult és caddy-t akar venni, én ajánlottam neki a combót a 2010ig gyártottat, de ahogy nézem 1,3 cdti van benne, ő meg elvből sem venne ilyen kismotoros dízelt! Mi van az 1,7 cdti-val, azt miért nem tolták bele? Meg ahogy látom full fapad felszereltségűek, pedig még nekem is tetszene.....
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #87172 üzenetére
Igen, a flexi cső is szét bír esni, az is tud mókákat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #87175 üzenetére
Kiderül! Karácsonyra meglepem magam egy "diagnosztikai műszerrel" és addigra hátha ki is lesz cserélve a flexicső is, akkor majd rá tudok nézni géppel, hogy aktív-e a hibakód, vagy csak tárolva van! Az a cső egyébként nem drága, teljes áron valami 5600ft, kb ennyiért be is hegesztik a helyére, csak a kérdés, hogy mikor, mert itt sorban állás van a kasztnisoknál, de nekem annyira nem sürgős, amíg szét nem esik a cső, mert akkor extra sürgős lesz, de inkább hamarabb csináltatnám meg!
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #87174 üzenetére
Mivel az szinte 1:1ben Fiat, ezért azokat a motorokat tettek bele. Talán 1.6 dízel van benne
-
dethroner
veterán
Hallottam ma egy infót, miszerint a J astra 1.4 T turbója hajlamos a repedésre, törésre. Ez mennyire jellemző?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
1.4 es F astránál mitől lehet az, hogy minél alacsonyabb a víz hőfok, annál jobban fűt? Reggel elindulok, kiérek lakott területen kívülre, és fűt faszán, de ahogy beértem belülre 50 es tempón egyre hidegebbet fújt
92 fok körül kapcsolt a venti
3 êve volt termosztát csere
tavaly volt vízhőfok érzékelő csere, lehet rossz fajta van benne, nem tudom számít eXbox One: bandymnc
-
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #87180 üzenetére
Szerintem cserélj lámpát (biztos olcsó), vagy rögtön autót (még olcsóbb).
[ Szerkesztve ]
-
Drótszamár
őstag
Üdv!
Zafira A Z16XE . Füstöl mint az állat, eszi az olajat
Lehet ezzel valamit kezdeni? Vagy motorgenerál kell? Lassan 300.000 Km van a kocsiban. Érdemes még pénzt költeni rá?Kb fél éve vette ismerősöm.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
ArthurShelby
addikt
válasz Drótszamár #87183 üzenetére
Ugyanebben a cipőben járok, csak nálam annyira még nem durva.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tothgera30
Ármester
A16XER, B16XER motorokhoz több helyen olvastam hogy ajánlott olajok az alább felsoroltak:
Mobil 1 ESP 0W-40,
Castrol Edge Titanium Fst 0W-40,
Castrol Edge Titanium Fst 0W-30.Mennyire megalapozott ez? F17-es váltóhoz melyik olajat nézzem? 75W85-at ajánlanak, de itt szűkebb előírást nem látok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
válasz Drótszamár #87183 üzenetére
Ezek a tünetek azért elörehaladott motorkopást sejtetnek, nem volt ennek korábban semmilyen elöjele? Akár a fél évvel ezelötti vételkor?
Egy motorgenerál az autó - tippelhetö - árához képest elég tetemes összeg, így az a kérdés szerintem, hogy az autó egyébkénti állapota milyen, illetve mennyi ideig szeretné ismerösöd megtartani?
-
farkas-j
őstag
válasz Drótszamár #87183 üzenetére
Pl. mit mutat egy kompresszió mérés?
Utána kellene nézni, hogy ennek a szelepfedelében van e gumimembrán. Ha sima XE akkor nem tudom, hogy van e de az XEP-ben van. Az egy idő után elöregszik, megreped és emiatt eszi az olajat.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #87178 üzenetére
Ja, meg a turbó repedésen túl azt is hallottam, hogy a sima szívó 1.4 motorból csinálták a turbó verziót és ezért a hajtókarok se nagyon bírják, hajlamosak eltörni. Ebből ti mennyit tudtok?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
adorjant
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #87189 üzenetére
Mert rendőrautó volt.
-
Tikakukac
titán
válasz BUZZLGHTYR #87191 üzenetére
És?
Ha láttál rendőrautót használva akkor nincs kérdés, hogy miért.
Ennyiért G-ből lesz jó autó. H-ból jóval fentebb.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
M3aN
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #87191 üzenetére
Astra H-t kerestem, de 1,5m-ig sem találtam 1.6-ból olyan példányt, amit jó szívvel vettem volna meg. Ennyiből tényleg vegyél G-t.
Rendőrautó: hidegen padló, kettesben araszol, álló helyzetben folyamatosan jár a motor (pl. traffipax használatakor), ütik mindennek. Belül fegyvertáskával és szolgálati bakanccsal van leamortizálva, amellett hogy a kasztni és az elemek a fényhíd, CB és egyéb eszközök miatt szét vannak fúrva. -
siletto
tag
válasz Drótszamár #87183 üzenetére
Szia!
Nekünk G Astra volt ugyanígy, ugyanezzel a motorkóddal.
Kb 200km-en 1l olajat evett meg, kékesszürke füsttel gyorsításkor, 180eKm-nél. Állítólag szériahiba jellegű, nagyon sok elromlik ebből a motorkódból.Dugattyúgyűrű törés volt. Szerencsére nem mentünk vele sokat, komoly baja nem lett. Persze így is volt vagy 250eFt, de legalább nem több.
Ha jól emlékszem, túlméretes alkatrészek, meg komoly fúrás nem volt szükséges. Egy tisztító hónolást kapott, meg új gyűrűket.Lehet rosszul emlékszem, de szerintem új dugószett nem kellett, azok maradtak a régiek. Legalábbis gondolom akkor többet kért volna a szerelő. Vagy cserélte azokat is, franc se tudja már, akkoriban nem érdekelt még ennyire.
Még mindig megeszik 0.5l olajat 1000km-en, ami szerintem sok, de ez a motor állítólag ilyen.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz stickermajom #87180 üzenetére
Inkább azt fotózd le, hogy a te távfényed is foltháború-e?
Kicsit szerkesztettem a képen, mert elég sötét lett.
Majd lehet, vissza kéne menni, és letakart tompítottal csinálni másik képetItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
#81556480
törölt tag
Mannol 5w40-hez mit szoltok x18xe1 vekibe?
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #87196 üzenetére
Nekem is ilyen, éles az átmenet a szegmensek között.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #87197 üzenetére
Öntöttem x20xevbe, nem vált be, 8e km körül már zajos volt, 10enel cserekor higabb volt mint bármilyen más korábban. Fuchs 5w40 jó volt, most Eneos van benne.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
amargo
addikt
válasz Szada85 #87167 üzenetére
kb 1,5 éve adtam el a G Astrát. Kalandos volt annyi szent.
Én beleírtam, hogy korának megfelelő állapotban, karcok vannak rajta, fényképet direkt úgy csináltam, hogy látszódjon minden. Amikor eljött valaki egyből a sérüléseket mutattam és utána az erényeket.
A J-nél sem érdekeltek a karcok, pedig vannak és lesznek még rajta.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”