Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #86744 üzenetére
Kuplung és fékkapcsoló is kell hozzá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ricsi8800gt
addikt
Lassan 4 hónapja hogy meg van a kis H Astra és eddig 2szer volt olyan alkalom vele hogy 4.5. indítására indult el üzem melegen ,de nagy átlagban mindig elsőre indul.Ma volt pont egy ilyen jelenség hogy 4.indításra indult el csak és nehezen vette fel a fordulatot szegény. Z16XER 1.6 Benzin 07 èvj.
Ez mitől van amúgy ?Hála istennek nem rendszeres a baj és nem ismèdlödő.Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86754 üzenetére
Hála istennek nem rendszeres a baj és nem ismèdlödő.
Laikusként lehet úgy gondolod, de sajnos nem. Ez a legrosszabb fajta hiba. Random jön elő és ritkán. Ezeket a legótvarabb diagnosztizálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86756 üzenetére
Pontosan ezért írtam amit. Ha nincs tárolt hibakód és ennyire random a nem beindulás azt ember legyen aki így megmondja neked. Főleg neten keresztül. Rángatásokra szokott még megindulni az ötletbörze. Tudok olyan G Z14XEP társat, aki cserélt 2 szondát, a trafót, 3 szett gyertyát és még mindig néha ránt a kocsi. Szervizben mentek vele 100km-t diaggal, nem volt gond, visszaadták.
Ezekkel öröm az élet Volt laptop amit úgy hoztak be, hogy 2 hetente egyszer lefagy. Kiváltó ok nincs, teljesen random. 3 napig ment 0-24, nem bírtam kihozni semmit, ügyfél elment és széttettem a kezeimet. Gazdaságilag ezek a hibák a legocsmányabbak. Sok cucc elmehet, sok idő meg garantált.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #86752 üzenetére
H TT-ból gyárilag nem volt OPC, annál a 2 Liter turbó volt a plafon 200 lóval (Z20LER motorkódnál). Más kérdés, hogy mivel típusazonos motor, ezért szerintem relatíve egyszerüen bele lehetne lógatni egy Z20LEH OPC motort egy TT-be.
Bár cabrioba - szerintem - nem is feltétlen kell még 200 ló sem, azzal gyorsan menni úgysem annyira jó, egy 100-110 körüli andalgáshoz pedig bööven elegendö annál kevesebb is.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86743 üzenetére
En nem tudom mit kene venni/csinalni. Szerintem a kaszni fogja megadni magat elobb. Mostanaban a valto sem az igazi. Motorikusan semmi baja a maga 165e km-el....
-
amargo
addikt
Országúton ritkán járok sötétben, de pár napja a 44-en jöttünk sötétben haza, figyeltem mit dolgozik az adaptív lámpa és mellé bekapcsoltam az automata távolságit is. Minden autóba kötelezővé tenném ezeket, nincs mese.
Nagyszerű dolgok ezek“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
Markizmark
addikt
És (#86747) zolikaDB:
Nekem elég kényelmes. A céges az egy B Zafira, 1.8 140 ló, éppen most értem vissza egy 300km-es pályázós útról. Jól szedi a lábát, 140-nel kényelmesen lehet utazni, annyira nem is hangos. A kaptatók, gyorsítások nem zavarják, elég jól kigyorsul a többiek mellől.
Egyébként a tempomat kérdés is a céges miatt volt, elég uncsi figyelgetni a kilométerórát.
Ehhez képest a 125 lovas A zafira nem lehet sokkal lomhább.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #86763 üzenetére
Semmiképpen Sem gyakori, most a mobile-n szétnézve 22 darab találat van ( az nem sok ), még a németeknél sem volt a legkeresettebb variáns.
Ezen pl OPC optika is van, [parancsolj]. -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86765 üzenetére
Persze. Az ok kivültőr szinte semmit nem lehet látni. De a lakatos mondta ,hogy sok ilyen dög belülröl rohad kifelé.
-
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86768 üzenetére
Én szerintem elszörnyednék ha "látnám" mi és hol és mennyire rohadhat az autón. Szerintem az alvázvédelem alatt is rohad már. De adjam el? Mennyiért? 200-250eFt? Nem éri meg.... ameddig nincs olyan hibája ami drágán , nem aranyos az értékéhez képest addig nincs miről beszélni. Néha nehezen tudok vele váltani. A szerelő szerint már nem tudom hol kéne cserélni rajta valamit. De ahhoz le kéne szedni a váltótt mert össze van rohadva ott valami rész amitt csak úgy simán nem lehet megcsinálni. Azt mondat ezt maximum egy kuplungcsérénél érdemes megcsináltatni.
-
speedernet
aktív tag
Üdv urak.
Zalában esetleg egy jó, Opelhez értő nem kokány szervizet nem tudtok véletlenül? -
-=RelakS=-
veterán
Indítom az autót:
"Fényszóró magasságállítás meghibásodott" (vagy ilyen)
'nyádpics?
mondjuk kb 20 perc üzemidő után elmúlt, de na!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #86769 üzenetére
Szerintem a váltód tetején a kulisszánál lehet kiszopódva valami, oldalra nekem is lötyög, mint a bikatöke, de nem vett rá a lélek, hogy megcsináljam. Ehhez nem kell levenni a váltót, csak rendesen behajolni a motortérbe.
Váltón belül nem szokott lenni semmi gond, ha van benne olaj.
Nem tudom mire gondolhatott a szerelőd.Most éppen úgy vagyok a géppel, hogy olyan problémája nincs ami veszélyes lenne, csak zabálja az olajat, de durván.
Hengerfejezés előtt 1liter/2000km volt a fogyasztás, most 1000-enként kér 1 litert. ÉS NINCS FÜST menet közben!
Száraz a motor, nem folyik. A hengerfejben újak a szimeringek, ELRING szelepszár-szimeringeket kapott, mégis valószínűleg ott szopja be, mert egyszer hosszú állás után igencsak színeset okádott.
Szerelő mondta hogy vigyem vissza és megnézi. Megint vezérlés le, veztengely ki... lehet hogy ledobta valamelyik szimeringet, vagy egyszerűen túlütötte és beszakadt a teteje.
5000-nél többet már nem igen akarok rákölteni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
KrAt
veterán
válasz Markizmark #86772 üzenetére
Ez teljesen röhejes, de ugyanígy vagyok az X16XEL-lel.. Ráköltöttem a fél világ pénzét, és ugyanúgy zabálja az olajat..
Mondjuk nekem gyűrűzték is, erősebb meg finomabb is lett, de ugyanúgy zabálja az olajat, egy gramm füst nélkül... Remélem, csak a gyűrűknél nem kopott be, de bő 5k km alatt azért illett volna..
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz amargo #86761 üzenetére
+10000 Én is kötelezővé tenném, lehetőleg kikapcsolhatatlanul.
Már alig vártam a téli időszámítást, hogy többet mehessek sötétben a LED Mátrix-szal, akkora királyság.
Bár sokan nem értik még sajnos, hogy attól még, hogy a jobb oldalra marhára világít, nem vakítom el szemből, nem kell villogni..
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #86772 üzenetére
Jézus... hála az Égnek nálam ilyen problémák nincsenek. Mondjuk én eladnám ha ilyenek előjönnének.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #86775 üzenetére
Minden a szintezőmotorokon múlik. És általában ez is a gond. Még olyan okosfényszórót ami valódi körülmények között ne vakított volna nem láttam. Pedig Audinál szónokoltak nekünk, hogy már tényleg a csúcstechnika. Mondom jah. A mérnök megmondta, a pénzügy lealkudta. Ilyenkor nincs mese, teljesen jobb szélre kell nézni, aztán ha közben van az úton: szopó
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #86778 üzenetére
Jah, hát igen. Van még ott ezer más is. Kedvencem ex kollégától aki azóta Delphi-nél van: olyan irgalmatlan fos a hardver a prémium kocsikban is, hogy rendesen 1980-as években érzi néha magát, mert szó szerint MHz faragás van 2018-ban amikor a raktárban olyan hardvert lehet söpörni, amire egy célhardvert elnézve a Tejútból ki kéne vinnie egy űrhajót.
Szóval bármi lehet. Amúgy én sem szoktam villogni csak a kamu xenonra egy szépet, mert ennyit akar a lelkem, ha szép ha nem szép. Most a simára minek? Vakított, ha jól elnéztem, annyira nem is bántott és ennyi volt. Ha nem lett kalibrálva, akkor menjek utána, adjak rá pénzt neki, ha pedig gyárilag fos, akkor másik autót rakjak alá?
Ez ezzel jár. Meg lehetne ezt is olyanra csinálni, hogy ihaj. Sok évvel ezelőtt is meg tudták volna. De amikor a tized mm^2 faragás van az autóban a vezetéken, mert nyernek vele 0,8 dollárcentet... mit várunk?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #86762 üzenetére
Ha kötelező, akkor beépítik az árba és nincs választás
Olyan mint a menetfény, ma már az is kötelező.Szerk: a hardvereket nem tehetik meg, hogy folyton cserélik, mert az rengeteg pénz és kockázat. Az űrhajósok még ócskább hardverekkel repülnek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz amargo #86780 üzenetére
Építhetnék az árba, de az elég érdekes felszereltségi lista volna mondjuk a középosztályig
Az űrhajóknál nem is kell cserélgetni, elvannak ők még T43 kaliberű dolgokkal is.
Autóban viszont, khm. Engedjem meg magam, mint azért a témában erősen érintett ember, hogy sírva fetrengjek, mikor hallom, hogy központi rendszerre betesznek 400MHz-es 1 magos vackot és inkább később elköltenek 200 fejlesztői órát arra, hogy a lapozások közötti időt elmaszkolják Az igazi agyhalál biturbó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86761 üzenetére
"mit dolgozik az adaptív lámpa és mellé bekapcsoltam az automata távolságit is."
Milyen opeled is van? Az én szemszögemből a fenti mondatodat nem tudom értelmezni, mert a tompított nem csinál semmit, csak világít, a távfény meg olyan műsort levág autópályán a tömeg miatt, hogy inkább lekapcsolom Falvak között viszont jó, hogy nem kell kapcsolgatni, kitakarja magának a szembejövőt.
stickermajom
Kitakarás miatt eddig egyszer villantottak rám. Olyan gyenge szar volt a figura fényszórója, hogy a rendszer nem tudta értelmezni. Persze, ahogy rámhúzta a röfit, keletkezett körülötte egy fekete alagút, de mivel a villogása miatt én meg ezt nem láttam, lekapcsoltam az egész távfényt
Ez óta az eset óta mondom, hogy önvezető autóban a figyelő ember kb szart sem ér, mert amíg vár arra, hogy most mit fog csinálni a computer, addig kb elüt bárkit, lefordul az útról, stb. Akkor is, ha ez csak 1-2 másodperc késedelmet okoz.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86782 üzenetére
Nekem még nem a LED mátrix, hanem a bi-xenon AFL van. A lényeg, hogy teljesen automata, az automata távolságit autópályán nincs értelme bekapcsolni, mert ott elfogja vakítani a szembejövőket, csak országúton hasznos.
Astra J ST -m van
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86783 üzenetére
Így már értem az adaptív részt is, mert ha jól emlékszem, ez bevilágít a kanyarba.
Vártam ezt a LED-el is, persze, hogy nem csinálja A kanyarfénye meg megvilágítja az útkereszteződésben a bekötőutat, viszont miközben fordulok, akkor pont nem látom, hogy hova, mert 45°-ban szinte totál sötét van
Amúgy a bi-xenonnak is van olyan fassága, hogy a közvetlen előtted lévő részt erősen megvilágítja, távolabbra meg már alig jut fény? Emiatt lehet akármilyen díjnyertes ez a fényszóró, nem látok vele olyan jól, mint korábban a halogénes Skodámmal
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86784 üzenetére
Töltők le videót a kamerából és talán visszaadja milyen fénye van. Alapvetően elégedett vagyok a fényével így nem néztem olyan szemmel, hogy a tompított kevés lenne-e. G astraból, amikor átültetem ég és föld volt, pedig ott is emeltfényű osram volt.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86784 üzenetére
Azt hogy csinálod, hogy nem látsz vele olyan jól? Nekem előtte bi-xenon volt az E46-ban, ami a lapkák elmozdítása mellé még két H7-et is kapcsolt reflektorként, de a LED veri oda-vissza távolságban. Sima tompítottként is nagyon jól működik nekem, nem lehet, hogy el van állítódva a tiéd?
Amúgy nem akarlak elkeseríteni, de a hibaüzenet amit kiírt, gyanúsan a típushiba lesz. Előbb utóbb cserés a fényszóró, a jobboldali nagyon sok embernek meghal.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz amargo #86785 üzenetére
Na, hát ez a gondom, hogy a pofám előtt nagy világosság.
Értem én, hogy kb ez a fényforma van talán szabványosítva (bár ez lehet, hogy csak mérés), de ez nekem olyan, mintha folyamatosan ködlámpával járnék.Állítom, hogy a fényerejét leszámítva a bringalámpámmal jobban látok
stickermajom
Úgy, hogy a közeli fényes rész gyakorlatilag engem vakít el[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
férfiállat
tag
sziasztok!
van 1 két éves opel mokka-m.
Ma valami nyikorgott a kuplungnál,(régi kocsiból kiindulva azt hittem a kuplung bowdennek van valami kínja.)
de hamar megszűnt és nem is vettem észre semmit(nem volt nehezebb lenyomni nem volt könnyebb stb stb).
.esetleg tudjátok, hogy mire való??
a kocsi ugyanúgy vezethető tőle nem érzek semmi különbséget. -
Tikakukac
titán
válasz férfiállat #86788 üzenetére
Nézd meg mi lehetett a funkciója. Valamit biztos kellett feszítenie egy irányban.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz férfiállat #86790 üzenetére
Annak a rugóhoz sok köze nincs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz -=RelakS=- #86787 üzenetére
Teszek majd fel képeket a kocsi fényéről, a bringa lámpám 1600 lumen-t tud (igaz én éjjeli terepezéshez használtam/om) azzal is elégedett vagyok, de azért ezzel nem összehasonlítható, teljesen más a sebesség is.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Markizmark
addikt
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86787 üzenetére
Valószínűleg egyéni ízlés kérdése, de szerintem teljesen rendben van, az enyém is ilyen. A csíkokat nézve az autó messzebb világít, nagyobb fényerővel.
Közvetlenül előtted pedig jobban látszanak a kátyúk. -
-=RelakS=-
veterán
válasz stickermajom #86795 üzenetére
Meg még az a 541932 db mellettem elhaladó különböző autó is ilyen, amelyik nagy fényerejű lámpával van szerelve.
Engem speciel kimondottan zavar, a szememet meg a színe. Szép fehér, de valahogy a sárgás színt jobban kedveli. Pl a GE 120% halogén színe tök jó volt, meg az Osram NightBreaker.
Amúgy meg ha ennyire közvetlenül előttem veszek észre egy kátyút, akkor már nemcsak a manőverre, de a miatyánkra sincs idő...
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #86761 üzenetére
Nálad tökéletesen működött az afl?
Nálam túl sokszor későn kapcsolt le, és a szembe jövőt elvakítottam (vártam bambán az elktronikára). Elvileg frissítés erre nincsen, takarítsam le a szélvédőt.
Egyébként tökéletesen működik a xenon, egy élmény vele az országút este, nagyon szeretem (#xenonforeveryone). Kanyarodik is a csóva, van utcasarok megvilágítás (külön égő van erre, nem úgy mint a vw csoportnál, hogy a ködlámpát kapcsolgatja), nagyon baba.
Ja és múltkor vettem észre, hogy leállt motornál az index karral lehet az oldalsó helyzetjelzőket aktiválni parkoló fény gyanánt (az értelme erősen konvergál a 0-hoz). (Ez lehet anno itt volt már téma)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #86797 üzenetére
Ja és múltkor vettem észre, hogy leállt motornál az index karral lehet az oldalsó helyzetjelzőket aktiválni parkoló fény gyanánt (az értelme erősen konvergál a 0-hoz). (Ez lehet anno itt volt már téma)
Ebben mi a truváj? A Trabant is tudta, bár az csak a bal oldalra
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #86796 üzenetére
Na ezért mondtam, hogy ez ízlés kérdése, vagy érzékenyebb a szemed az átlagnál.
-
Szada85
aktív tag
válasz férfiállat #86788 üzenetére
Szia.
Ez nagy valószínüséggel simán ellentartja a kuplungpedált, tehát benyomáskor ez ellen fejtesz ki eröt.
Neten van pár bejegyzés Mokka, J Astra tulajoktól, hogy ugyanígy eltört, be kell szerezni egy újat, és hipp-hopp berakatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest