-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #87594 üzenetére
Már létezik új cikkszámú fényszóró, csak nem érhető el raktáron. Kitartás!
-
footy
addikt
válasz Hachiko95 #87600 üzenetére
Olvastam olyat aki 3-4x cserélte egymást követő teleken, el tudom képzelni a párnák minőségét.
Azert ez boven lehet user error is. Ha raterdelsz az ulesre siman kinyirhatod a futoszalakat.(#87591) ricsi8800gt
A szigetelest mindenkeppen megejtenem azert.@Mindenki
Meg mindig nem tudom hogy hanyas OPCOM kell Insignia A facelifthez. Ha valaki tudja, ne tartsa magaban...[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Hagyjuk már ezt a térd dolgot, elsőre is épp elég vicces volt. Mindenki itthon térdelgeti az ülést, mert szeret szervizbe járni meg fizetni utána. Bullshit. Szimplán szar az egész, csak felelősséget vállalni azt nem szokás és inkább kitaláltak valamit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz diegho #87607 üzenetére
Hogy tudtál rátérdelni? Én az Astrába elképzelni nem tudom, hogy a 184cm-el valahogy az első ülésre térdeljek max, ha kettétörnek.
ui.: én csodálom, hogy nálam még jó az ülésfűtés, mert én is sok helyen olvastam, hogy megdöglik.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tikakukac
titán
válasz diegho #87607 üzenetére
0,5 másodperc alatt lejött, hogy ezt a bullshit részleg találta ki. Falat kaparni tudnám, mikor megoldások helyett ilyenekre megy a kapacitás. De olcsóbb, mint javítani egy sorozatot, így igazat adok nekik. Ügyfél meg kit érdekel, már fizetett
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Attól, mert másé is sz@r, miért legitimálja azt, hogy a miénk is?
Itt most arról van szó, hogy adott egy xyz újabb cucc, amit rommáspóroltak emiatt tönkrement. Javítani luxus. Bazzeg csak én térdeltem vagy 50-szer 1 év alatt a lassan 20 éves Vectra ülésekben, bontottam le a teljes kárpitot és raktam újra felette és nincs baja.
Mert szerinted mikor 1 éves laptopokban sorra pusztulnak ki a ventik, az azért van, mert? Igen, ide már közleményt sem adott ki a Fujitsu, mert minek. Annak az oka az, amiért az ülésfűtés is szétmegy sorozatban. Nem, nem a térdelés van benne. A profit a szó amit keresel.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #87615 üzenetére
Meg nem lenni 85.1kg-nak, mert 85-ig jó, fölötte nem stb stb. Nope, ez nem így megy. Vagyis kéne mennie. Én heti szinten olvasok 30 hasonlót, amikor az ügyfél a hülye, mert .... Amúgy nem, nyilván a gyártó sara, de mennyivel egyszerűbb azt mondani, hogy dagadt vagy, térdelve vezetsz, rossz alakú a feneked stb. mintsem legyártani egy 1mm-el vastagabb vezetőket a célirányos helyekre
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
footy
addikt
válasz Tikakukac #87613 üzenetére
Attól, mert másé is sz@r, miért legitimálja azt, hogy a miénk is?
Errol szo nincs, viszont adott aron ezt a minoseget kapod mas gyartonal is. A gyengebb minosegu termek elettartamat ugy tudod kicsit kijjebb tolni, hogy vigyazol ra. Masik reszrol a dragabb cuccok sem feltetlenul tartanak tovabb pl BMW -
Tikakukac
titán
Ja, hogy ez a minőség szóba még belefér. Ha így közelítjük meg igaz is lehet. Én ezt úgy hívom, hogy a ló túlsó oldala.
Akkor mindenki vigyázzon rá, nem tudok jobbat. Vákumozza le a kocsit és ne járjon vele. Ezekbe a 'minőségi' dolgokba akkor a normál használat nem fér bele. Én vigyázok a cuccaimra. 2 év után úgy adok el telefont, hogy emberek bzmegelnek, hogy de ez új! Az. Viszont azzal, ha valami izomból fos, nem tudsz mit kezdeni. Ha tudnád hányan jönnek a notis topikba, hogy ők vigyáznak a cuccokra, jó az olcsó is És amikor kezedben marad a kijelző fedlapostól rájössz, hogy nem, ez nem ettől függ
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
footy
addikt
válasz Tikakukac #87619 üzenetére
2 év után úgy adok el telefont, hogy emberek bzmegelnek, hogy de ez új
En nem vagyok ilyen kóros Szamomra a kocsi is telefon is hasznalati targy, annyit vigyazok, hogy nem terdelek ra egyikre se Cserenel nem szoktak potyogni a konnyek...Ha tudnád hányan jönnek a notis topikba, hogy ők vigyáznak a cuccokra, jó az olcsó is És amikor kezedben marad a kijelző fedlapostól rájössz, hogy nem, ez nem ettől függ
Eddig nem erzem ennyire szarnak az Insigniat, kocsis hasonlatban ezt inkabb a Daciara forditanam le.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Nekem sem potyognak a könnyeim, és nincsenek túlvigyázva a dolgaim. Pont annyit kapnak, ami reálisan elvárható, embertől megadható egy használati tárgynak és nem több.
Nem bír ki egy átfordulást az ülésfűtés és évenkénti cserére hordják vissza tömegével. Ez nekem pont Dacia. Nem a modern, hanem a régi, rendes román, amit nagygenerállal indítottak meg fateromék
De ne fokozzuk tovább, sok az OFF. Ha valaki kedveli a lerázós bullshitelést, az egye meg a térdes sztorit, fogyitársadalom van, így megy ez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
Ti az ilyen visszapillantó burkolatot mivel fújnátok le, ha feketére szeretnétek?
[ Szerkesztve ]
-
u996
csendes tag
Sziasztok!
C Corsa-n hol van hűtőventilátor reléje?
Köszi!
-
Hachiko95
aktív tag
Olyat még nem láttam, aki a háttámlára térdelt volna, pedig nekem az is tönkrement.
Mondok jobbat, a két párna közötti vezeték is rojtosodik/elszakad.
Az anyagminőség és a kivitelezés is rossz.
Régi B/C Vectrában, ahogy Tikakukac is írja vígan mennek a gyárilag beszerelt ülésfűtések. -
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #87616 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy jól van ez így, igazad van, hogy a minősége 0, viszont így nincs más, vigyázni kell rá, nem lehet mást tenni.
Hiába van igazad, sajnos a mai világban ez nem elég.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #87629 üzenetére
Szépen visszagurítani a szalonba és lehet elállni hibás teljesítéssel
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #87630 üzenetére
Miután már kifizettél valamit, már csak a pénzed után futhatsz, vagy pereskedhetsz. Ráadásul a gm és a psa egymásra mutogatna egy esetleges csoportos keresetnél. Az egyetlen remény, hogy a márkaszerviz jófej, és kicseréli neked ingyen. De az is idő/macera, ráadásul félév/év múlva újra tönkre megy, szóval ezért mondtam, hogy az egyik legjobb amit csinálhatsz, hogy vigyázol rá.
Egyébként, mint mondottam, ebből jóból én kimaradtam, nincs ülésfűtés a kocsinkban, szóval személyes tapasztalatom nincs.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #87631 üzenetére
Akkor már látod is mi a gond az egésszel és miért kenheted a hajadra a vigyázok témát. Egy konstrukciósan elkefélt terméknél vigyázhatsz, de az eredmény a mélytorkos lesz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sziasztok,
Féktárcsáról meg lehet valahogy állapítani a márkáját?
A fékbetéten látom, hogy Textar.
2hete vettem a kocsit. 2007, G Astra Z14XEP. A kereskedő mondta,hogy új tárcsák és betétek vannak rajta. Kicsit kételkedtem, de úgy tűnik igazat mondott.Íme egy kép.
-
Findzs
addikt
válasz hdanesz #87633 üzenetére
Én is textar betétet és tárcsát raktam a g astrámra mielőtt eladtam.
A tárcsa le volt festve ezüst festékkel mint a tied ami a képen látható. Belül is a hűtőbordáknál.
És az élében van írás ami ezen a képen is látszik:
[link]Persze gondolom nem minden évjáratú tárcsa egyforma és esetleg létezhet több fajta is belőlük.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Opel Antarához keresek lehetőleg gyári 16"-os dísztárcsát.
Ezt találtam: [link] erre kéne hazai forrás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #87638 üzenetére
Köszi.
-
diablo1984
veterán
majdnem alkalmi vételű kis km futású h astra csak majdnem, mert 1,5 hónapja még egy budapesti srác hirdette 680e ft-ért és 315e km-rel..... hogy az édesa....t is beg....ná az ilyen óratekergetős idióta.....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #87641 üzenetére
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #87641 üzenetére
Itthon erre van igény, mindenki az óraállásra van rábuzulva. Négy éves, 60K km és ne legyen több x forintnál.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87643 üzenetére
de 179e km és 317e km között van egy kis diffi és 317e km-rel is egy kereskedés hirdette Budapesten. Ez akkor is csalás a javából, mert messze nem annyit kaphat 2 ennyire eltérő futásteljesítményű verda! Had én döntsem el a valós paraméterekből, hogy milyen autót szeretnék, na csak a hazugságokat kelljen szűrni....
-
Motion_Blur
félisten
válasz Petyyyyy #87643 üzenetére
Tehát a vevői elvárás legalizálja az óra-tekerést? Ne vicceljünk már...
Egy rakás alkatrész futásra van belőve, de nézzük csak az legegyszerűbb dolgot, az olajcserét.. a futásteljesítmény egy nagyon fontos adat és árképző tényező. Nem az egyetlen, de nem mindegy hogy egy autóban 150 vagy 300e km van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Petyyyyy
addikt
válasz Motion_Blur #87645 üzenetére
Mondtam én ilyet?
A vevői elvárás nettó baromság úgy ahogy van. Meg kellene érteni néhány egyszerű dolgot és sokkal szebb lenne a világ. Röviden: állapotot kell venni és nem km óra állást. Nyugodtabban lehet aludni egy jó műszaki állapotú, korosabb és sokat futott darabbal, mint egy most még jó műszaki állapotú, fiatalabb, de tolatva használt járgánnyal.
Van egy réteg akit nem érdekel az autózás technikai része és nem is ért az autókhoz, ennél fogva nem kíván részt venni műhelybéli foglalkozáson a kötelező szeánszoktól eltekintve. Ők jobbára csak az órát nézik, hogy tudják a várhatóan gondtalan autózással tölthető napok számát. Ezt el is tudnám fogadni, de szvsz egy minimális technikai tudással/érdeklődéssel mindneképp rendelkezni kellene. Egyre inkább azt látom hogy kihal az autós tudás 1x1-je és izzócsere okán is a műhelybe szalad a nép, pedig a KRESZ könyvben is van egy műszaki rész. Ez a probléma indukálja a másikat, vagyis hogy X km futás felett rá sem néznek a használt autóra, mert foglalkozni kellene vele. A vevő meg vagy nem akar foglalkozni vele, vagy nem tud, így az eladó elveszíti gerincét és elvégzi az óraátállítást.
Ahogy írtad is, tényleg fontos a futásteljesítmény, jobb ha tudja az ember mennyi km múlva esedékes a következő fluxuskondi csere. Egyik cimborám a fent említett típusba sorolható és teljesen kiakad, mert mi az hogy az újonnan vásárolt E12 Corollájára a kötelező olajcseréken kívül most költeni kell 100 ezret. Az autó 14 éves lett és lám a kopó dolgok igénylik a cserét. Tudom, nem mindenkinek a szervizelés a passziója, de meg kell érteni hogy az autózásnak költségei vannak.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#41635072
törölt tag
Sziasztok.
Astra H-hoz pontosan milyen intervallumu hosszusaggal megaldott ablaktorlo lapatok hasznalhatok? (Elol-hatul) Van erre valami exzakt info? -
Findzs
addikt
válasz zolikaDB #87640 üzenetére
A szóban forgó testar tárcsa+betét már pár évvel ezelőtt volt cserélve. Nem emlékszem akkor mennyi volt.
Most a cromaxnál 8-10 ezer körül kapni darabját a febi vagy brembo de még a trw és a zimmerman tárcsa is.
[link]
A négy fékbetét pedig 12 ezer körül van. [link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87646 üzenetére
A legalapabb szám a futásteljesítmèny, utána ha az a tűrèszónàmban van nèzem az állapotot! Volt már 320 e km-t futott benzinesem, ment, üzembiztos volt, de tènyleg sok volt a kopó rajra, általában a sokat futott autóknál már költeni sem szoktak azok akinek eladó, pedig van mire!
Ez a karcagi autó is csak addig volt èrdekes, amíg 179e km-t vízionáltam bele, de így vèletlenül sem èrdekel mèg az eredeti pesti -200e ft-os árèrt sem!
Aki azt mondja, hogy állapotot veszünk ès nem km-t, az gondolom nem a 100ekm ès 400e km difijère gondol, hanem max a 100e vs 200e viszonylatra, de mindkettőt a vevő döntse már el a valós adatokkal, hogy èrdekli-e, bekötött szemmel sem megy az ember autót nèzni..... -
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #87649 üzenetére
Kulfoldrol behozni rendes peldanyt, mint ahogy paran tettul itt mar, az nem erdekel Teged?
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
- PlayStation 5
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- BestBuy topik
- Mini-ITX
- Tanuljunk angolul!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...