-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88051 üzenetére
XEP-hez 2 helyen 2 pici 3mm-es csík kell 2-3mm vastagon. A tömítés azért olyan, hogy tömítsen. Kivakarni azt a szutykot a gumival együtt, utána óvatosan a hengerfejről is, nehogy bemenjen a motorba és főleg ne csikard szét az alufejet... nope, köszönjük. Ha 3-4 évet bír egy 2500 forintos tömítés, akkor annyit. De nem szilikonozunk meg nyomunk ki mindent kisipari magyarosh tempóban
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#81556480
törölt tag
válasz Tikakukac #88052 üzenetére
de nem bír. KIFEJEZETTEN a régi 8 szelepes műanyag szelepdeklis motorokról volt szó, de bocsi hogy szóltam, rakja össze a kolléga paszta nélkül aztán valószínűleg már első nap folyni fog mert elvetemedett szar technika az egész . nem megy az a paszta sehová ha jól van bekenve, javításkor 5 perc alatt levakarható..
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88054 üzenetére
Akkor fogod az üveglapot és csiszolsz De nem kencézünk orrba-szájba. Mert 5 perc alatt maradéktalanul nem jön le. De ha igen, legközelebb szólok ha találok megint ilyen okosságot és megnézzük
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#81556480
törölt tag
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #88021 üzenetére
Amit nyersz a sebességen autópályán, azt elveszted a benzinkútnál időben.
(#88023) Luck Dragon:
Nekem is van myopelem. Az enyém nem tud olyan okosságokat, hogy hol a kocsi, meg mennyi van még a tankban, annyi, hogy a szerviztörténet látszik, ez jól jöhet az eladásnál.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88056 üzenetére
Abszolút nem vagyok a nap sztárja. A fém szelepfedélből tizedeket leveszünk gépen, a műanyagot pedig csiszoljuk.
Ugyanaz a metódus, mint a PC vizezésnél. Ott sem pasztázunk meg szilózunk, hanem minél síkabbra hozzuk a POM meg plexi fedelet. Ennyi a titok. Nyilván több idő, nyilván kevésbé lesz instant az eredmény, de mivel vakartam már 4 órát óvatosan milliméterenként ragacsot a hengerfejről meg a tömítés járatából, így szerintem megéri. De mindenkinek saját döntése ez is
szerk.: nálam a bármi felkenése az már orrba-szájba. Ez a még kicsit, még kicsit, na most jó, nem jó tipikus esete
Ha meg elkopásig kell bármit síkolni, akkor meg oda nem pici kell a sarkokhoz. Ezt hívjuk kuka pozitív állapotnak[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ArthurShelby #88057 üzenetére
Pont ez a részek érdekel, meg hogy mennyire veszik komolyan a szervíz időpont egyeztetés, igénylés elfogadását.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #88060 üzenetére
Én mindig telefonon egyeztetek, kapok egy időpontot, aztán látszik mi történt utólag a szervizelőzményekben.
De csak olajcsere, szűrők cseréje, fékbetét csere volt eddig nálunk (2015 nagy szerviz után került hozzánk a kocsi, de 2016 fele volt a gyulainál valami féreglyuk).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #88061 üzenetére
Köszönöm szépen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
FoLey-v
addikt
válasz Szada85 #88021 üzenetére
Megelégszek 1.8-2.0-ás motorral is amúgy 3.2-est nem nagyon kapni 1,2 milla alatt nem?
ricsi8800gt
Az ilyen nyugger járműveket 1.4-es golfommal is megtettem,ezért szeretném hogy ne a motor legyen a gyenge főszempontja.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #88038 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy ez az 1.6-os motor tökéletesen elég ide Magyarországra feltételezve, hogy közel a sebességhatárokhoz autózunk. Azért meg lehet forgatni, nem sovány így sem. Persze, emelkedőn, klímával már más tészta, pl. Érdi emelkedőn ha pályán megyek még gyorsítani is tudok, ha a 6-oson, akkor azért egyet vissza kell gangolni
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
tlala
addikt
válasz ricsi8800gt #88066 üzenetére
Teljesen egyetértek veled, 1.6-os Mokkám kifejezetten igényelne egy 6. fokozatot autópályán.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88064 üzenetére
A 3.2-es kínálat szvsz érdemes darabjai 3000 ojro körül kezdődnek, szóval nem lehetetlen megfogni egyet ilyen áron. Viszont nem szabad elfelejteni a honosítás költségeit sem, ami másik ~1200 euro.
A 2.0T sem sokkal könnyebb, sőt. Egy nyálcsorgatós darab négyessel kezdődik - [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Sanki
addikt
válasz zolikaDB #88062 üzenetére
Kb. 2-4 órát szánj rá bőven, plusz legyen helyed szerelni, illetve szerszámok is legyenek előkészítve.
Belül a legrosszabb, amikor szeded ki az n+1 db csavart, amikor már cibálod ki és azt hiszed, hogy nincs benne több csavar, de nem jön ki, akkor biztosan van még valahol 1 csavar, amit nem láttál meg.
170 cm-rel kisebb kézzel sem volt nagyon egyszerű művelet.. -
zolikaDB
veterán
De az a kerdes, hogy a zsalujavitashoz le kell-e szedni G ASTRANAL az ablaktorlo alatti racsot?
Nyilvan majd jo idoben csinalnam... -
Sanki
addikt
válasz zolikaDB #88073 üzenetére
Le kell, 2005-ös G Astra-m van.
Eszerint csináltam.Más: működik a használtautó-lekérdező rendszer ügyfélkapun.
-
FoLey-v
addikt
válasz Petyyyyy #88070 üzenetére
Akkor tényleg nem lehetetlen,de mint írtam csak február vagy március elején tervezném a megvásárlást. Remélem addigra is lesz bőven kínálat. Csak GTS-t szeretnék 1.8-2.0 esetleg 2.2-es vagy ha jóárban kapok 3.2-est.
Luck Dragon Addigra még egy kis lóvé gyűlni fog csak a nagy kérdés hogy a jelenlegi autómat mennyiért tudom elpasszolni.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ricsi8800gt #88066 üzenetére
+1 a 6. fokozatra. 130-nál majd' 4.000-et pörög a motor. Ott valóban nem valami halk
(#88069) Luck Dragon: Igen, előnyére válik a B Vectrának, hogy egy picit könnyebb, mint a következő gen.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
válasz trassher #88083 üzenetére
Nekem is 8 tulaj volt. Meg 3 szor kivonva a forgalomból.
Legjobb az az hogy tulajdonos nem létező személy (elhunyt?). Meg nem fizették a kötelezőt...(2001-es astra g 1.8 aut.)
Km óra állás az nálam legrégebbi az 2013 ban 172e ami ugye az itthoni viszonylatokat számítva kamu lehet. Az a varázsszám. Nálam most 240e-t ír az óra de nekem mindegy mert működik és nem rohadt, szóval lehet akár a duplája is. Kár hogy a töréseket nem rögzítik.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
lsebestyen
addikt
De szerintem a tulajdonos számát rosszul számolja. Mert mintha beleszámolná azt is, amikor kivonják a forgalomból.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz lsebestyen #88085 üzenetére
a lízingeket számolja bele, amikor a bank a tulajdonos. Mi egy astrát vettünk az első tulajtól, lízingeltük, mint ahogy ő is, így van 4 tulaja.
-
diablo1984
veterán
válasz #81556480 #88086 üzenetére
az én autómnak is én vagyok a 3. gazdája, az elsőnél lízingelt volt(2), utána került egy flottakezelő(1) telepre, onnan vette haver(1) és tőlük én(1)! de ez így már 5 gazdának számít!
A nepperek/kereskedők is akik kivonatják a forgalomból, azok is egynek számítanak.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #88087 üzenetére
Milyen qrva jót tesz ez az eurotax értéknek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #88057 üzenetére
Mivel "kicsi" a tank, így hamarabb megtankolom, és máris folytatódhat a hipertérugrás.
@(#88064) FoLey-v:
Nemrég itt a fórumban is linkeltek egy 3.2-est, azt 999e Ft körül hírdették, általában 1-1,2 között lenni Hahu-n, de nincs nagy kínálat persze. Német oldalon 2000 és 5000€ között minden van, de ahogy P.sokY is írta, 3000€ körül azért már lehet tisztességeseket találni, plusz honosítás. (Továbbra sem rábeszélés, csak hogy az esküdtszék is elhiggye majd. ).@(#88065) llwynog:
Nem tudom a B Vectra saját tömegét, de a C szerintem annál is nehezeb.
Nem azt mondtam, hogy nem lehet elég, hanem, hogy - különösen ha családdal, csomagokkal használja az ember- bizonyos helyzetekben azért izzadhat a moci, föleg ha nyáron rápattintja az ember a klímát is. Én mászkáltam azért 1.6-os C Vectrával, lévén családban van olyan, nem csak a katalógusadatok alapján írtam, amit. -
zolikaDB
veterán
válasz lsebestyen #88085 üzenetére
Enyemnek volt elottem 2 tulaja, egy kivonas 3 napra, es en. Igy azt irja, 4 tulaja volt.
trassher: futesboxon az ajtot? Melyiket, hol es hogy? Hirtelen nem vagom, mire gondolsz!
[ Szerkesztve ]
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Mennyire megbízható az Opel CDTI motorjai? G Astra-n gondolkodok (van kivitelűn) hogy kéne venni egyet amivel haza megyek Angliából aztán majd vissza is. Sose voltam dízel párti stb... ezért nem tudom mennyire megbízhatóak. 250-300.000 km szokott a hirdetett darabokba lenni.
Köszi előre is a választ.
Smoke some weed nigga!
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #88096 üzenetére
A gazdájától függ. Ha figyelnek rá, megállíthatatlan. A G még az 1.7 Isuzu másolattal van szerelve, igazi hosszútávfutó.
Azzal kell számolni hogy a bódé hangos lehet néhány óra után, az pedig fárasztó.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #88096 üzenetére
Km-t hagyd el. Fater melóstársa vett kombit. 40 autót ha nem többet megnézett, hát persze, hogy egyikben sem volt 300-nál több, pedig volt olyan aki évente megy 50k km felett
Állapotra menj, kasztni rozsdától mentes legyen és csókolom. Órát tekerni annyira egyszerű rajtuk, hogy csak na.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Tikakukac #88099 üzenetére
Itt kint angliába talán az óra tekergetés nem annyira divat. De nem tudom.
Igazából most arra mennék hogy nyugiba haza vigye a seggem, otthon azért egy szervizt megejtek rajta ami kötelező stb... de amúgy ez a kocsi nekem arra lenne csak hogy hazamenni vele, amíg otthon vagyok addig császkálni vele és mikor vissza jöttem betenni az udvarra és ennyi. Mert munkába meg minden van kocsim. Annyi hogy heti 1x elvinném egy nagy körre hogy azért mozogjon is a kocsi ne csak álljon stb...
Amúgy lehet buta kérdés de ezek a motorok is már turbósok vagy még nem? Nem nagyon vágom a dízel motorokat.
Smoke some weed nigga!