Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Legalább ne itt folytassuk, arra ott az autós topic.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
válasz zolikaDB #74394 üzenetére
Sosem ócsároltam más típusú autókat (persze mindegyikből vannak szarok) azért, mert nekem nem olyan van.
Figyeltem, főleg a VW-esek és BMW-sek a legpökhendiebbek és nézik le a többi típust. Bár a Hondások sem pitik és, ha gonoszkodni akarok, akkor a japánok pónilóerőben mérik a teljesítményt.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
-
B-L-A-C-K
titán
Na végül a kapcsolós dologból az lett hogy nem vártam meg az ebay-est, mert már abszolút nem nyitotta, így elvittem a sráchoz. 15 ezerért kicserélte, és gyárit rakott bele mutatta is, mondta ezek az kínai 2-3 ezres kapcsolok abszolút nem tartósak. Plusz átnézte az egész kocsit számítógéppel, a műszerfal kijelzőjébe rakott egy kis extra menüt, pl ilyenek hogy kiírja digitálisan hogy az aksi milyen feszültségen van, milyen hőfokon, illetve lett egy beépített időmérő (jó mert mindig szoktam nézni ha vidékre megyek mennyi idő alatt megyek le, így meg már csak ott kell elindítani). Valamit a kocsit csak dicsérte, hibakódmentes volt, és mondta ha majd eladom szóljak előtte neki, mert az ilyen állapotban lévő kocsik hamar elmennek Insigniás körökben.
Illetve szakszervizekkel van kapcsolata, mondtam most lesz majd esedékes egy kötelező olajcsere, és nekem 40 ezret mondtak rá. Mondta hogy ő elintézi ha gondolom márkakereskedésben hogy 30-ért megcsinálják ugyan ezt, vagyis 27-ért, de mondta gyári olaj helyett (nem kérdeztem konkrétan milyet raknak bele amúgy) Total-t kér bele, mert azt jobban ajánlja. Így 2 hét múlva meg is ejtem ezt.
Szóval már megérte elvinni a sráchoz.
[ Szerkesztve ]
-
SPF
senior tag
Valami fémes kopogást hallok a kocsi hátsó fele alól, de nem folyamatosan hallható. Kipufogóra gondolnék elsősorban. Vagy az üzemanyagtartály is lehet? G Astra.
-
#81556480
törölt tag
B Vectra gyári sport vagy ültetett futóművet miről lehet megismerni ? Persze nem oldalrol hanem alulról nézve. Milyen típusok vagy méretek vannak?
-
AMD Power
titán
Tegnap volt valaki az Opel pikniken a Kopaszi gaton?
-
Pitterix
őstag
Srácok, ti mivel pucoljátok a szélvédő belsejét, hogy ne legyen foltos?
Már annyi mindennel próbáltam, de mindig foltos marad."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Lajos1966
tag
válasz Graphics #74349 üzenetére
Nekem 16 évig volt B Corsa X12XE motorral,ami gyakorlatilag csak 1 hengerrel több,mint az X10XE.A tünetek,amiket írtál (torpanások stb),leginkább a légtömegmérő hibájára utalnak.Esetleg az EGR-t is érdemes lenne kipucolni,ami némileg macerás,mivel a vízet is le kell hozzá engedni.Elméletileg mindkét esetben kéne sárga lámpát (check engine-t) kapni,de a gyakorlatban szinte csak az alkatrészek teljes halála esetén lesz ebből valami.Mivel nem olcsók az alkatrészek (ráadásul tapasztalat,hogy csak a gyári a jó!!!!),így kéne találni olyan Opeles emberkét,akinek hasonló motorú autója van és onnan átszerelni egy próba erejéig.Bontóból nem szabad venni,mert nem véletlenül vannak ott (saját tapasztalat szintén,4 légtömegmérőt is próbáltam az évek során,mind szar volt)!
2. lambdaszonda ennél a motornál még természetesen nincs. -
odorgg
addikt
Kipufogó. Walker,Bosal, kinek mi vált be?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #74368 üzenetére
&beg, HWSW:
Köszönöm a véleményeket, leírásokat, kicsit én is utánaolvastam, megméricskéltem a Vectrát, felskicceltem a falra, ahogy a nagykönyvben meg vala írva, és jól beállítottam.
Tényleg erösen a jelek fölé löttük a fotonokat, de hipp-hopp be lehetett löni a magasságot, minden rendben.
Kap majd egy müszeres kontrollt is, de sokkal jobb a lelkemnek, hogy normálisabban világítok. -
zolikaDB
veterán
Urak!
Bardi azt mondja, h a balos G futheto tukorlaphoz nem kell specialis ragaszto, mert hatlappal egyutt van!
Igaz lehet ez? -
tutis
őstag
válasz szkury #74350 üzenetére
Én nem oda kötöttem. Itt a vidi alapján csináltam. Annyi a különbség, hogy nem abba a csatiba dugtam mint a srác, mert nekem ott nem volt 12V (lehet meg kellett volna néznem a biztosítékokat) hanem a szivargyújtó 12Vra. (a csati ami a vidin van az a hamutálca világítás csatija)
Így most nekem kell kapcsolgatni ki be a hifit, nem a gyújtás kapcsolja, de így is jó nekem. Majd ha lesz időm rá még szórakozok vele.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #74358 üzenetére
Ezt Sem megerösíteni, Sem megcáfolni nem tudom, az OPC-m Volt TÜV-ön, de akkor is ilyen " leadom-értemegyek" folyamat Volt, így nem tudom, hogy beállítják-e ott, elképzelhetö, hogy igen.
De a "müszaki maximalizmusomat" már most nagyon zavarja, pedig nem rég vettem észre, és szeretném mihamarabb megcsinálni/megcsináltatni.
-
Szada85
aktív tag
Jó kis leírás, annó a Kresz tanulmányoknál Volt is valami hasonló, azóta nem Volt ilyennel gondom, szóval szuper a részletes, leírás köszi.
Akkor nem Volt rossz a megérzés, mégse vagyok teljesen tufa a dolgokhoz, szépen be fogom állítani/állítatni, különösen, mivel egy-két héten belül TÜV vizsga, addigra meg nyilván kötelezö, hogy ne ilyen Batman-hívóként funkcionáljon a lámpa.
-
pc-user
senior tag
Sziasztok!
Opel Astra F járművem hűtőrácsát szeretném levenni, de nem tudom, hogyan kell. Ebben kérnék segítséget! -
beg
veterán
válasz Szada85 #74352 üzenetére
Valahogy így kéne megnézni:
Ültessünk be hátra középre egy kb. 70 kilós embert, majd álljunk az autóval minél közelebb a falhoz, úgy, hogy az autó hossztengelye merőleges legyen rá.
A lámpa legyen bekapcsolva és a falon a fényszórók középpontjait jelöljük meg és a két pontot kössük össze. Tolassunk hátra az autóval tíz métert, még mindig legyen a falra merőlegesen és állítsuk úgy be a fényszóró magasságot, hogy a falra vetített fénycsík a falon 10 cm-rel a megjelölt pontok alatt legyenek. Ez persze függ a gyári előírástól. Így, ha 10% van a könyvben, akkor tíz méterről 10 centiméterrel kell lejjebb világítania, ha 12%, akkor 12 centivel. A fény középpontja pedig pontosan a jelölések alá essenek. Ez azért fontos, hogy a lámpáink párhuzamosak legyenek az autó hossztengelyével.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szada85
aktív tag
Most mindenki vegye elö sasszemét, és pengeéles elméjét ( így péntek este )...
Adott a feladat.
Vezérléscserekor feltünt, hogy a bal elsö lengökarnál a Xenon szintezöjének a lába törött Volt, ez szépen ki is lett cserélve. Aztán ma leállva a garázsba sötétbe - eddig csak világosban mentem vele azóta -, feltünt, hogy a Xenonok vetítési képe mintha kicsit magas lenne.
Nem világít az égbe, de nekem valamiért fura kicsit. ( Mellékelve a képek, a második kettöre okos fejjel felnyomtam a közvilágítást, de a csóva attól még jól látható ).Kérdés, hogy ez tényleg picsa magas, vagy csak eddig volt a törött fül miatt xarul alacsonyan? Én fenntartom a véleményem, hogy ez magas, csak mielött nekiállok elrontani, gondoltam közszemlére bocsájtom ).
-
Graphics
Jómunkásember
válasz mohabá 007 #74345 üzenetére
Nincs hibakód, nincs vészüzem.
Kaptam már tippet, a középső dobban lévő értékes Palvin Barbi hajtincsek fogják meg a motort, mert elkezdett szétesni.
@lsebestyen: Ezen a vonalon megyünk tovább, mert ezt már a szerelő is jelezte, csak nem tudtak nekifogni.
Gyertyák cserélve, víz oké, motor rendben, olaj van, szóval most jön a dob, EGR-falazás és kész is.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Graphics #74317 üzenetére
"...elfogyott az erő, 80-nál többet nem megy, torpangat a kocsi..."
Ez tipikusan az az eset,amikor az ecu szükségállapotba kapcsol.(üzemképes marad annyira,hogy lassan elgurulj a szervízbe)Valamelyik jeladó nem működik,nem ismeri a vezérműtengely,főtengely helyzetét.A hibajelző lámpácskának jelezni kellene,ill hibakódnak is kellene lennie.A motort fel tudod pörgetni rendesen,vagy egy bizonyos fordulatszám fölé nem engedi,hogy felpörgesd,mert letilt?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
tutis
őstag
válasz szkury #74339 üzenetére
Egyszerű volt elvezetni a mikrofont, bár nem tudom a zafira hogy néz ki szétszedés szempontjából, de gondolom hasonló lehet az astrához. A mikrofon nekem az A oszlopon van, rögtön a napellenző mellett. Az ajtó gumitömítést leszedtem egy darabon, alá betettem a vezetéket. A kormány alatt két vezetéket kicsavartam, akkor le lehetett hajtani a takarópanelt, így már simán be tudtam vezetni a vezetéket, és utána átdugni a középkonzolhoz, kb 20 perc alatt végeztem, nem volt nehéz. Egy T18-as torx csavarhúzó kellett lényegében csak. Youtube-on néztem videót hogy kell szétszedni a középkonzolt is és a kormány alatti részt is, így egyszrű dolgom volt. Illetve a hifi bekötést is onnan lestem le, mivel szivargyújtó 12V-os ágáról vittem a hifihez áramot.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Graphics
Jómunkásember
Hál istennek nem azt egy másik autónál eljátszottuk, de ott a hülye szerelő cseszte el...
Amúgy tán ez az X10XE nem épp a legjobb választás, de akkor nem nagyon találtunk értelmesebb kínálatot, Suzuki meg nem jött szóba.
Nekem Honda Jazz van, asszonykának nagyon tetszik, szóval majd ez lesz a "jövő", meg iszonyat praktikus, az Opel meg csak 3 ajtós, és nem annyira kedveli, ami érthető is.
Neki első autónak kellett az Opel, és arra megfelelő is egyelőre
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Graphics #74340 üzenetére
Jó, de azt írtad kiegyenlítőnél folyt, nem azt, hogy a rácsatlakozó csőnél
Azért gondoltam, hogy hengerfejes, mivel olajnyomás nagyobb, mint víznyomás és akkor beledolgozik a víztérbe és kiegyenlítőnél próbálja elengedni a túlnyomást.Új autót? Jól megy a tápüzlet?
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
szkury
aktív tag
Köszi!
Bocs, akkor a súlya miatt nem "lötyög" ugye "lefelé"?
Azért kérdem, mert egy másik fórumban (nem opeles, de szintén 2 dines helyére 1 dines fejegység) azt ajánlották, hogy fogassam hozzá a fiókos rész hátuljához az új fejegység keretét.
Nekem Zafira B-m van.[ Szerkesztve ]
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
válasz Vangelis #74328 üzenetére
H Astra
Könnyűfém keréktárcsákAzért írom oda a katalógusszám és alkatrészszámát ,mert a Google beírva elhozza a képeknél, és könnyebb így keresni, megvásárolni. Az információk a hivatalos Opeltől származik
remélem így a H astra tulajok könnyeben tudják meg keresni a legszebb pacsut a kedvenceikhez.15"-os kétfajtával adták ki .
1, 8-küllős dizájnnal, "Comfort" és sterling ezüt bevonattal.
1-Kerékméret: 6,5J x 15 ofszet 35, 5 csavarral
Abroncsméret: 195/65 R 15 91H
Katalógusszám10 02 127
Alkatrészszám 1311662228-küllős "Comfort" dizájn ezüt bevonattal.
-Kerékméret: 6.5J x 15 ofszet 35, 4-csavarral
Abroncsméret: 195/65 R 15 91H
Katalógusszám10 02 125
Alkatrészszám 1311662016"-os ,gyár 16/Db fajtája van ebben benne van az azonos mintájú de eltérő lyuk kiosztásúak is.
1 , 5-duplaküllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
, Katalógusszám 10 02 516
Alkatrészszám 13242072
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V2, 5-Y-küllős "Dynamic 1" dizájnnal, sterling ezüt bevonattal,
Katalógusszám 10 02 516
Alkatrészszám 13242072
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V3, 10-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
,Katalógusszám 10 02 126
Alkatrészszám 13116621
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 4-csavarral
Abroncsméret:205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V4, ; 5-duplaküllős dizájn sterling ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 513
Alkatrészszám 13239900
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 4 csavarral
Abroncsméret:205/55 R 16 91H or 205/55 R 16 91V5, 10-küllős dizájnnal, titán bevonattal
Katalógusszám 10 02 567
Alkatrészszám 13342002
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V6, 5-küllős "Sport 1" dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 129
Alkatrészszám 13116658
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V7, 7-V-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 591
Alkatrészszám 13276517
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V8, 7-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 523
Alkatrészszám 13256791
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V9, 7-duplaküllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal.
Katalógusszám 10 02 482
Alkatrészszám 13228791
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 4-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V10, 7-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 194
Alkatrészszám 13204610
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 4-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V11,10-küllős dizájnnal, ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 559
Alkatrészszám 1329870
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V12, 7-duplaküllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 483
Alkatrészszám 13228792
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V13, 10-küllős "Elegannce" dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 128
Alkatrészszám 13116623
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V14,7-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 195
Alkatrészszám 13204611
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V15, 7-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 573
Alkatrészszám 13256790
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 4-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V16, 7-V-küllős dizájnnal, sterling ezüt bevonattal
Katalógusszám 10 02 590
Alkatrészszám 13276516
Kerékméret: 6.5J x 16 ofszet 39, 4-csavarral
Abroncsméret: 205/55 R 16 91H vagy 205/55 R 16 91V17"-os hét különböző fajtával adták ki.
1, 10-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 554
Alkatrészszám 13298701
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V2, 5-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 579
Alkatrészszám 13288966
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V3, 7-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 525
Alkatrészszám 13257341
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 215/50 R 17 91W vagy 225/45 R 17 91W4, 7-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 661
Alkatrészszám 13276535
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V5, 5-V-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal ---> ilyen van nekem, lásd összefoglaló.
Katalógusszám 10 02 578
Alkatrészszám 13288965
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V6, 7-V-küllős dizájnnal, sterling ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 592
Alkatrészszám 13276584
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 35, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V7, 10-küllős dizájnnal, titán színben
Katalógusszám 10 02 569
Alkatrészszám 13342003
Kerékméret: 7J x 17 ofszet 39, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/45 R 17 91V18"-os 6 fajtával adták ki.
1, 9-V-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 172
Alkatrészszám 13171951
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92W
Megjegyzés: a középső zárókupakok2, 5-csillagküllős dizájnnal, titán bevonattal
Katalógusszám 10 02 565
Alkatrészszám 13342000
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92W3, 5-csillagküllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 158
Alkatrészszám 13171952
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92W4, 5-küllős dizájnnal, "manoogian" bevonattal
Katalógusszám 10 02 553
Alkatrészszám 13326242
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92W5, 11-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 213
Alkatrészszám 13215494
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92W6, 5-küllős dizájnnal, ezüst bevonattal
Katalógusszám 10 02 576
Alkatrészszám 13261378
Kerékméret: 7.5J x 18 ofszet 37, 5-csavarral
Abroncsméret: 225/40 R 18 92WA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
tutis
őstag
válasz szkury #74329 üzenetére
ezüst antracit vagy szürke antracit a neve ha jól emlékszem, lényegében ugyanolyan színű amilyen a műszerfal.
A keret úgy fért be hogy kivettem a gyári fejegységet, meg a gyári fejegységet tartó fém keretet. Ekkor bepattant a keret. Utána jött a keretbe a fejegység tartó alukeret, ezt a kis pöckökkel támasztottam ki amit hajlítgatni kell.
utána meg csak be kellett dugni a fejegységet.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Vangelis
félisten
válasz Luck Dragon #74326 üzenetére
thx
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
válasz Vangelis #74324 üzenetére
6,5 J x 16 (ET 37), lyukosztás: 5x110 (5 csavaros).
6,5->Collban szélesség
16-Collban a nagysága
ET 37-pedig hogy a kőzépagyhoz viszonyítva mennyire áll ki a kaszni vonalához, H astránál a legnagyobb a 41- lehet (18") kerék
17"-nál ET 39-es , 15"-nál az ET35-ős.Azt hiszem valahogy így megy , mert gyári alu pacsker vásárlásnál sokat nézegettem .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Vangelis #74324 üzenetére
Nem hiszem, hogy ET szamot tudsz valasztani. Dezent F 16 szerintem egy et szammal megy. Ezeknek azert inkabb te nezz utanna, en csak az infot adtam, hogy passzol es az, hogy nez ki a 16" a verdan....anno bogarasztam eleget ezeket a szamokat....mar nem emlekszem
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #74318 üzenetére
A 100 as szög mindenkit megallit (tudod, ha nem megy eröböl, esszel kell legyözni )
-
válasz Declare #74302 üzenetére
A mumus is ilyen, csak kombi kivitelben és bronz barna színben, és szerintem sokkal komolyabb pacsukkal, próbálok majd fotót lőni róla ha egyszer úton érem.
Vangelis
Én is így voltam vele, nem találtam, aztán a végén feladtam.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz senzaj #74312 üzenetére
Hat nekem csapagyhibas volt a valto (tipushiba, ahogy irtak is), de en a kezdeti pillanatban megcsinaltattam. Akkor meg nem mozog meg semmi, csak hallani lehet egy furcsa folyamatosan fellepö surlodo hangot....annak lehet, hogy elöbb utobb ez a vegkifejlete
Sajna nem egy olcso mulatsag, 200k körül nyugodtan lehet kalkulalni
(#74314) Vangelis ebay.de + posta? Amugy en dezent felnit vettem. Maga a felni jo minösegü, viszont a felülete kenyes....lehet a gyari kevesbe karcolodo . Ettöl meg alternativa lehet akár (összefoglaloban megtalalod ha erdekel, hogy nez ki)
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
félisten
Üdv Emberek!
Létezik, hogy se jófogáson se webshopon nem találunk öcsémnek xaros alufelnit egy Opel Astra H-ra?
16" 5x110 ET37-es kellene.
Gyári használt volna a legjobb... (ok jófogáson van 1-2 de vagy lepukkant vagy agyon felújított)
hol érdemes érdeklődni? Esetleg nincs valakinek?Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Ez pontosan milyen váltó problémára utal? Csapágy?
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #74253 üzenetére
Köszi!
Csak azért agyaltam rajta, mert egyszer már felforrt venti hiba miatt a víz, motorgenerál után jó lenne ezt elkerülni
vebbful: köszi neked is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
-
geleati
tag
Sziasztok! Bocsi, hogy ide, az autóápolós topikban nem kaptam választ, de mivel Vectráról van szó, hátha tudtok segíteni [link]
[ Szerkesztve ]
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #74217 üzenetére
Fényképed nincs véletlen? Karc eltávolítás történt ténylegesen, vagy csak karc feltöltés? Autóápolós topicban megondták hogy csak a gép polír az ami műxik, azért kérdem. Én is políroznám ha lehet, de az enyém fekete, az külön macera. Cégek meg ilyen 30-50 k közötti összeget mondtak am. rá.
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #74286 üzenetére
Azert ha mindenkepp insigniat kellene vennem, talalnek olyat ami tetszik [link]
-
WP14
őstag
válasz atomanti19 #74300 üzenetére
Ahova a gyári is megy, oda simán mehet, gondolom blokkra valahova van kötve.
idővel elöregszik a kábel és nem testel rendesen, emiatt a töltés sem megfelelő.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Warships
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- Lexus, Toyota topik
- Öregszem
- Path of Exile 2
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest