Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
-FreaK- #20596 üzenetére
DX12-vel van jól behatárolható gondja. DX11 alatt sok függ attól, hogy mit változtatnak a leképezőben, és arra mit lép a korábbi leképezőhöz szabott meghajtóimplementáció, amit aztán 1-2 hónap, mire átírnak a gyártók.
A Battlefront 2 óta ezért csinálja azt a Frostbite, hogy a gyártóknak megadja a lehetőséget, hogy a patch-ekbe már gyárilag optimalizált, külön shader kódot szállítsanak, amelyeknek akár nem is kell szabványosnak lenni. Csak ezzel nem mindenki él, mert ha esetleg kihúzza a supportot az EA a játék mögül, akkor úgyis kell majd hozzá a meghajtóba a speciális implementáció. Tehát amit ezzel gyárilag nem szabványos kóddal nyernek az gyakorlatilag az idő, amivel az esetlegesen problémás patch-ek után hibamentes lesz újra a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Politika
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Jövedelem
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- macOS PC-re
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest