Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz T.Peter #987 üzenetére

    Pontosan errol szol, hogy mennyire mashogy allunk neki egy projektnek, ha futnia kell PC-n is, meg ha eleve az lebeg a szemunk elott, hogy 1-2 fix vas (one/series S|X/, PS4/pro, PS5). Tehat pontosan az, amit leirsz Te is.
    "A fejlesztesi ido fog novekedni mert meg kell oldani ugyanazt egy masik API-val. Gondolom majd alkalmaznak tobb embert hogy bizonyos fejlesztesi feladatok mehessenek parhuzamosan."

    Valoban nem irtam le, de pont ez az, ami nem fog megtortenni. Senki nem fog parhuzamosan ket ennyire kulonbozo kodbazist rendben tartani, az egekbe szallnanak az igy is rohadt magas fejlesztesi meg tamogatasi koltsegek, arrol nem is beszelve, hogy gyakorlatilag ket kulon csapat csinalna ugyanazt, csak mashova, gyakorlatilag management remalom az egesz. Nem veletlen, hogy most se csinal senki ilyet. A megoldas mindig az, hogy megnezik mi a bottleneck a celzott platformokon, es celoznak arra, aztan skalazzak ami skalazhato.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák