Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory #104520 üzenetére
Telefonon gyorsabb vagy e-mailben szerinted? Vagy az már mindegy?
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory #104514 üzenetére
Óriási!
Felhívtam újra a 1414-et és közölte a srác, hogy menjek be üzletbe, mert tudnak a hibáról és még hetek mire megjavul, de az is lehet, hogy több. Sokan jelezték már, de nem tudják az informatikus kijavítani.
Szerintetek ha bemegyünk az üzletbe és mégsem tudjak megadni, akkor utólag reklamálhatok, hogy egy havi törlesztő részletet írjanak jóvá?
-
Aaron14
őstag
válasz
_Moriarty_ #104507 üzenetére
Az a vicc, hogy egy ugyintezo szerint mar tudok rendelni, az online felulet megis azt irja, hogy az elofiezetes husegidejenek hosszabbitasa folyamatban van. 😅
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #104498 üzenetére
Átvételnek számít, mert én a Magyar Telekom Nyrt.-től rendeltem és a Magyar Telekom Nyrt.-nek adtam vissza. Mindkettő papíron ez a pecsét van, a számlán is és azt átvételi elismervényen is. Tehát onnantól ketyeg a 14 nap.
Az, hogy ezen belül a 14 napon belül mit csinál a szolgáltató, az engem nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #104496 üzenetére
A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.
Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!
-
Aaron14
őstag
válasz
dptrsk #104485 üzenetére
Igen, csak ott sántít a dolog, hogy saját Telekom üzletbe vittem vissza és papírt kaptam róla, hogy 6-án átvették a sértetlen terméket. Az ügyintéző is azt említette, hogy ha gyorsítani szeretnék a folyamaton, akkor saját üzletbe vigyem vissza. Elég fura, ha ez nekik gyors, így 2019-ben.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Két hete adtam le Telekom saját üzletében egy online rendelést, élve a 14 napos elállásommal. Mennyi időn belül kell visszaállítania a Telekomnak az előfizetés hűségének eredeti állapotát? Van erre valami határidő vagy addig húzzák, ameddig akarják?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Webshop-os rendeléssel kapcsolatban tudjátok, hogy a keret, amit eszközvásárlásra használhatunk fel, az külön értendő a mobil és az otthoni előfizetésekre vagy egybe értendő? Pl. ha most egy mobilra 300.000 Ft előleget ír k, ami a listaár, akkor TV-re is a listaárat fogja kérni? Mobil elofizetesre ker ennyi eloleget, de mi otthonira szeretnenk a TV-t. A ket elofizetes ugyanazon a néven és fiókban van.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Aki küldött már vissza telekomos netes rendelést (mobiltelefont), mik a tapasztalatok? Partner üzletbe le lehet adni vagy csak postán lehet feladni? Ha postán adom fel, akkor hogyan érdemes feladni? Esetleg GLS futár?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Mi a tapasztalat, ha a Telekom weboldalan “szállítás alatt” státusz olvasható, de a GLS oldalán még azt írja, nincs a GLS-nél, de már benne van a rendszerükben, akkor holnapra mennyi esélye van, hogy kihozzák? Egyáltalán real time frissül a GLS oldala?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Hol tudom megnezni havi lebontasban, mennyi adatforgalmat hasznaltam? Sajnos a szamlan nem mutatja.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Ha delelott “szerzodes elkeszult” statuszra valtott a rendelesem, akkor mi a tapasztalat? Holnapra varhato a szallitas? Mobilt rendeltem elofizuval, huseghosszabbitassal.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Mobil előleg bekérésekor a telefon listaárát veszik figyelembe? Tudom, hogy fejenként 300.000 Ft a limit, de ezt a listaár alapján veszik figyelembe?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #103303 üzenetére
Most raneznek nekem tuzetesebben es meglatjuk. Egyebkent ne en halalkodjak mar a szolgaltatonak, hogy havi tobb tizezert forintot hagyok nala es soha az eletben nem volt elmaradasom. Azert tudjuk mar, hogy ki el kibol es ne csinaljunk mar ugy, mintha a szolgaltato tenne nekem szivesseget.
Egyebkent nem tudom, te ott dolgozol-e, de egy ugyfelszolgalatos azt mondta, hogy ennek okat ok sem tudjak, egyszer ennyit ker elolegnek, egyszer annyit.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #103301 üzenetére
Már van egy iPhone XR az egyik mobil számomra és ugyanazon a folyószámlán található másik mobilszámra szeretnék egy ugyanilyen telefont. Szerintem az a baja a rendszernek, hogy egy folyószámlán van és a másik előfizun még van készülékhűség, habár a törlesztőket már rég kifizettük.
Szóval jelenleg csak egy készülék törlesztését fizetem.
Egyébként nem, szerintem logikátlan volt az is a Telekom részéről, amit a jelenlegi iPhone-om rendelésénél leművelt, de ebbe most nem mennék bele, mert már ez egy lefutott kör.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #103298 üzenetére
Mi előnyöm származik abból, hogy kiemelt szintű az az előfizetésem? Mert én konkrétan semmi előnyét nem tapasztaltam.
De ha arra névre nem is engedi, akkor megvesszük más névre és utána átiratjuk, hogy a Magenta kedvezményt megkapjuk és még így is olcsóbban jövünk ki, átiratással együtt. Sajnos a Telekomnál sokszor semmi logikát nem talál az ember a folyamatokban, mert nem egyszer tapasztalható, hogy új ügyfélnek nagyobb kedvezményeket adnak, kevesebb előleggel.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Most azt talaltam ki, hogy az az elofizetes, amire ekkora eloleget ker, dec 8-an felmondjuk, kozben kotunk egy ujat, amire remeljuk nem fog kerni csak keveset es az ujat majd bevonjuk a Magenta1-be. Szerintetek ez mennyire mukodhet?
A regi elofizetesen dec 7-ig van huseg.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Két hete rendeltem egy iPhone XR-t, amit simán kihozhattam részletre. Most, egy ugyanazon a folyószámlán található mobilelőfizetéshez (ami Magenta1-ben van) szeretnénk egy ugyanilyen készüléket részletre és majdnem a telefon teljes vételárát kéri mobilelőlegnek.
Soha nem volt elmaradásunk és már 1000 éve Telekom ügyfelek vagyunk. Egy néven van az összes szolgáltatás. Most befizettem az idei iPhone törlesztőrészletemet a XR-re, hátha amiatt nem engedi a rendszer.
Van esetleg ötletetek, hogy miért kér több százezer forintos mobilelőleget az online felület?
Ezekután már nem is tudom, hogy az otthoni előfizetéshez adnak-e majd TV-t részletre.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Nikaré #103183 üzenetére
Ma fogok, mert megkaptam a telefont, a futar nekem is atadta, sot meg fel is hivott 2 perccel az erkezes elott, szoval megy majd a GLS-nek a positive feedback rola, persze azt nem irom bele, hogy En vettem at. 😁
E Sim is 2 perc alatt aktivalodott, szoval most mar orom es boldogsag van. Egyebkent a GLS reszerol az egesz procedura nagyon korrektul es gyorsan ment!
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #103157 üzenetére
A GLS rendszerében már rögzítve van. Kiváncsian várom, holnap megérkezik-e. A dokumentumok is fel lettek már töltve.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Ez tökéletesen érthető új előfizetőknél, mert ott maga a szerződéskötés az átvétel során történik meg. Meglévő előfizetésnél azonban már a rendelés leadásakor elfogadod a szerződést és a futár kvázi csak csomagot visz ki jogi értelemben.
Az általad írt eset már a Telekom és a GLS együttes balfaszsága szerény véleményem szerint.
-
Aaron14
őstag
A munkahelyemen milliós nagyságrendbeli áruk szoktak érkezni. Soha nem kértek tőlem személyit, csak a nevet és egy aláírást. Mikor a MacBook-omat hozta a futár, akkor konkrétan még a nevemet se kérte el, csak aláírást kért. Remélem csütörtökön is egy ilyen futárt fogok ki.
-
Aaron14
őstag
válasz
szabogabor10 #103139 üzenetére
Koszi! Masik kerdesem, hogy netes rendelest, ha hazhozszallitassal kerem, akkor atvehetem en is, ha a cimen tartozkodom? Nem az en nevemen van az elofizetes.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Aki kotott mar ugy biztositast keszulekre, hogy vasarlas utan tette ezt, az roviden leirna mi a folyamata? Koszonom!
-
Aaron14
őstag
válasz
ubyegon2 #103068 üzenetére
Csak hogy temaba vago dolgot fuzzek a vitahoz. 2016 marciusaban nekem Cegleden egy hasznalt iPhone-t adtak el a Telekomnal. A boltban nem vizsgaltam meg jobban, mivel fel sem merult bennem, hogy ilyen tortenhet. Mar csak akkor vettem eszre, mikor itthon az alma logo ossze volt karcolva, plusz a kijelzon is latszodtak a karcolasok lampafenynel. Azt hittem en csesztem ossze, de mikor beleptem a Music alkalmazasba, kerte az XY Apple ID-hoz tartozo jelszot. Felhivtam az Apple Supportot es ez a keszulek mar egy hettel ezelott aktivalva volt. Iszonyat pert akaszthattam volna a nyakukba, de jo fej voltam es beertem egy jovairassal es cserevel.
-
Aaron14
őstag
válasz
szabogabor10 #103052 üzenetére
Belsős info, nem most találtam ki. Nyilvan itt magarol a hazhozszallitasi csoportrol beszelek, nem magarol a szolgaltatasrol. Kényelminek meg azert nem neveznem, mert kenyelmesebb lenne 70 km-t utazni es uzletben atvenni, mint harom hetet varni egy raktaron levo keszulekre.
Nem tudom, hanyas IQ-val rendekezo egyedek dolgoznak ott, de valoszinusitheto az elmult hetek tapasztalataibol, hogy egy agysejttel rendelkeznek, az is a tulelesert kud.
Szoval jobb is, ha megszunik ez a hattercsoport.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #103032 üzenetére
Persze. De azert az nonszensz, hogy eloszor egy hetig nem tudjak atadni futarnak. Ervenytelenitik, majd masodjara megint nem sikerult jovahagyniuk 1 munkanap alatt. Itt a forumon tobben is jeleztek, hogy megrendeltek reggel es masnap kezhez kaptak. Nem baj, majd megy a panaszlevel a Telekomnak es kerek egy havi keszulektorleszto reszlet jovairasat. Mikor hasznalt keszuleket adtak el nekem egy T-Partnernel, akkoris irtam nekik. Persze letagadtak, hogy mar hasznalt volt, de milyen erdekes, kaptam 12.490 Ft jovairast.
-
Aaron14
őstag
válasz
#21493760 #103028 üzenetére
Nem sürgetnek semmit. Az én előző esetemet hiába sürgették, mert IT részen 3 nap alatt nem tudták megoldani. Őszintén, szerintem rá sem néztek.
Röviden tömören az a story, hogy nagyon sok diák és gyakornok dolgozik IT részen + voltak elbocsátások. Nekem sikerült töröltetni és újra leadni a rendelést délelőtt. Azóta jóváhagyásra vár, tehát leghamarabb kedd délelőtt érkezhet a csomag, ami azt jelenti, hogy az eredeti rendelés napjától számítva 11 nap.
Szerettem volna panaszt tenni és telefonon kértem egyébként valaki felsőbb vezetőt. Érdekes, nem tudtak ilyet kapcsolni.
Nem véletlen van most ekkora kedvezmény online, mert iszonyat nagy kakiban vannak. Csak annyit érnek, mint annó a BKK-s rendszerük. Egy nagy nullát!
Online rendelésből egyébként az Apple.hu és az Alza.hu jeles! Az Apple Csehroszágból küldi az árut délelőtti rendelés esetén már másnap reggelre, az Alza pedig minden egyes mozzanatról értesít.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
ElektrikusDE #103004 üzenetére
Az nem lehet, hogy T-Partner volt?
-
Aaron14
őstag
válasz
#21493760 #103000 üzenetére
Nekem sikerült kapcsolatok által töröltetni. Persze, ha nincs protekció, akkor ez újabb egy hét lett volna. Most leadtam újra a rendelést, már a helyes kóddal, délután 1 előtt, szóval minden feltétel teljesült, hogy hétfő reggel hozza a futár.
Személyesen is átvehetném most pl. a Westendben, de ma csak du. 2-ig vannak, mint minden T-Pont.
-
Aaron14
őstag
válasz
r3dsnake #102997 üzenetére
Nem a rendelés ennyire fontos, hanem az csesz fel, hogy ígérnek valamit és az nem úgy van. Ha azt mondanák, hogy 2018.11.30-án kapom meg a csomagot és úgy is lenne, nem is érdekelne. Várnék. De ez, hogy hülyének néznek és azt mondogatják, hogy sürgetik, meg jaj a háttércsoport, stb. Tudok olyan esetről, ahol egy hölgy hónapokat várt a csomagra.
De ez is jellemzően úgy működik, mint minden ebben az országban. Már előre félek mi lesz akkor, mikor lakást szeretnék venni ebben a putriban. Motto: A kellemetlenségért és a késésért szíves elnézésüket kérjük! Ezt még akár a himnuszba is belefoglalhatnák, úgyis mindenkinek ismerősen cseng.
Hidd el én is szívesebben foglalkoznék mással, ha nem ígérgetnék minden nap, hogy másnap már biztosan ott lesz és potyára várod a futárt. Elég frusztráló.
-
Aaron14
őstag
Egyébként komolyan mondom olyan kiváncsi lennék a konkrét problémára és annak megoldására, miért nem képesek 6 munkanap alatt egy rendelést jóváhagyni, mikor 6 szolgáltatásunk van nálunk, ugyanazon a néven már vagy 20 éve.
Szóval konkrétan, hány kattintás, miket kell kitölteni, stb., mert szerintem itt csak a lustaság áll a háttérben és nem hiszem, hogy akkora nagy hiba lenne a rendszerben, hogy 6 munkanap alatt ne tudjanak egy rendelést jóváhagyni. Még csak nem is kiszállíttatni, hanem jóváhagyni!
Holnap lemondom, mert ha eddig nem sikerült megoldaniuk, akkor nagy valószínűséggel ezután sem fogják.
-
Aaron14
őstag
Meguntam, hogy 1 het alatt nem tudjak validalni a rendelesem. Ha holnap nem kapok sms-t, hogy atadtak a futarszolgalatnak, akkor lemondom.
Hol tudom lemondani a netes rendelesem? Nem talaltam erre opciot.
-
Aaron14
őstag
Azon gondolkozom, hogy gyorsithatnam meg ezt a webshoppos rendelest. Esetleg ha felhivnam oket, hogy visszamondom a rendelest es a szamot is megszuntetem, nem kotok semmilyen huseget, nem kapnanak eszbe?
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #102937 üzenetére
Online, de nekem a kedvezmeny osszege a kovetkezokbol epult fel: keszulekkedvezmeny+online kedvezmeny+magenta kedvezmeny.
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #102935 üzenetére
Otthonira nincs. Nem, nekem megadtak, sot elcileg nagyobbat is kaptam.
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #102933 üzenetére
iPhone Xr, Mobil L + 6GB-ra. Van plusz 3 otthoni szolgaltatasunk es plusz egy mobil.
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #102931 üzenetére
Nekem atfutott a rendszeren a 100.000 ft kedvezmeny, csak meg at kell irniuk a regi kodot az ujra. 😅 Rovasirassal. 😅 Az a baj, hogy az egesz folyamatot mar egy nagy gep kezeli es ha baki van, azt iszonyat nehez helyrehozni. Elvileg. Szerintem meg csak szimplan analfabetak az IT-sok.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Intel fan11 #102928 üzenetére
Azt maximum jovohetre varhatod, de en inkabb utana valo hetre tippelnek. Most az egy het csuszas a minimum, de inkabb masfel het, szoval jovo het pentek realis kb. Nekem hetfore irta a rendszer es meg el se kuldtek. 😅
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Aki penteken vagy szombaton rendelt cuccot magenta kedvezmennyel, annak mondom, hogy rossz koddal rogzitettek valoszinuleg a rendeleset. Ez azt jelenti, hogy most elo emberek, kezzel irogatjak at a kodokat. Nekem ma egy ugyintezo azt mondta, a hetre mar ne is varjam a csomagom. Udv 2018-ban.
-
Aaron14
őstag
válasz
#21493760 #102868 üzenetére
Vicc! Most beszeltem veluk. Most mar nem tudjak mikor jon. Majd ha reggel jon az sms... es egyre nagyobb idointervallumot mondanak. Most mar 4-5 munkanap az atfutas. 2018-ban, szombat ota keszitik a szamlat.
Az ugyintezok egyebkent keszsegesek, segitokeszek, de a folyamat iszonyu lassu.
A masik WTF?, hogy a masodlagos atvevot hiaba toltod ki, nem veheti at. Akkor minek van ott???
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Konkretan most mar el se lehet erni a webshop-pot. 2018-ban szerintem ez szanalmas. Akikrol peldat vehetnenek, azaz Alza.hu. Tegnap rendeltem atszallitassal ket termeket egy uzletukbe. Mar reggel jott az uzenet Viberen, hogy a termekek kesnek, ne menjek nyitasra, majd ra par orara kapom az uzenetet, hogy a termekek megerkeztek, mehetek ertuk. Ehhez kepest a T szombat ota meg csak fel sem tudja dolgozni, hogy szeretnek naluk elkolteni tobb, mint 200.000 Ft-ot. Szanalmas “Szallitasra var” uzenettel probalnak palira venni, meg ossze-vissza igergetnek. Velemenyem szerint annyi tortent, hogy bent a kis diakmunkasok masnaposan ulnek a gep ele es szarnak bele az egeszbe. Kb. ez a szinvonal.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
Dr.F.E.R.I. #102816 üzenetére
A röhej az, hogy pentek kora du. rendeltem egy keszuleket es ugy, hogy szombat is munkanap volt meg mindig nem dolgoztak fel a rendelesem, mert elakadt a rendszerben es ahhoz, hogy ezt megtudjam, kb. 12 óránként hívogatni, irogatni kellett nekik. Hetfore igernek egy csomagot es most azt mondjak kb. csutortokon fog megerkezni, de ha en nem emelem fel a telefont, akkor konkretan semmit nem tudok es lehet hetek mulva se erkezik meg a csomag.
-
Aaron14
őstag
Beszéltem a telekommal. Elvileg jovahagyasra var a rendelesem... Ezt meg lehet valahogy surgetni? Mara igertek a kiszallitast, telefonban meg szerdat mondtak.
-
Aaron14
őstag
válasz
fornettisuti #102803 üzenetére
Keszulek, online extra kedvezmeny es Magenta csoportos kedvezmeny.
-
Aaron14
őstag
Botrány a telekom webshopja. Péntek 14:18-kor adtam le rendelést és még mindig szállításra vár. Csak akkor nem értem, minek írják ki, hogy ekkora és ekkora várható.
-
Aaron14
őstag
Pentek kora delutan rendeltem egy telefont az online shop-ban, ami most “Szallitasra var” statusz alatt van es holnapra irjak a kiszallitast. Elkepzelheto, hogy ezt holnap reggel kiszallitjak?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Neten rendeltem telefont. Biztositast hol tudok hozza rendelni?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
iPhone XR-re van most majdnem 45.000 Ft online kedvezmény. Szerintetek karácsony közeledtével fog ez lentebb menni?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Ha leadom szervizeltetésre a telefonom és mondjuk két hétig bent van a szervizben, akkor utána kérhetek a Telekomtól jóváírást a havi számlám végösszegéből? Azt hiszem régen ez működött.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Az 5GB-os extra adatforgalmat Domino-soknak csak alkalmazason keresztul lehet bekapcsolni? Sajnos nekem allandoan hibauzenetet dob.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Mobil L + 4GB díjcsomagom volt eddig, ami 2 év hűséggel, tarifakedvezménnyel, Telekom kedvezménnyel 6.000 Ft volt. Átváltottam egy hónapra korlátlan adatforgalomra, majd most vissza 6GB-ra, azonban az online felület 7488 Ft-ot ír a Mobil L + 6GB-ra, aminek csak pár száz forinttal kellene drágábbnak lennie a legelső díjcsomagtól. Lehet csak az online felület írja rosszul az árat?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Most szeretnék korlátlan adat opcióra váltani, de sajnos Telekom alkalmazáson belül nem tudok, a weboldalon is sikertelen és telefonos ügyfélszolgálaton se tudják reggel 6 előtt átváltani. Van esetleg valami mód még, hogy most tudjak váltani és ne kelljen megvárni a reggel 6 órát?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Olyanra van lehetoseg, hogy korlatlan mobilnetre valtsak mondjuk szombattol es november elso feleben visszavaltsak 4GB-ra?
-
Aaron14
őstag
Elinditottam Telekomnal iPhone-om fuggetleniteset a 1414-en 3 6 # almenupontban.. Meg van ra huseg, kb 5 honap. Igy is ingyenes vagy kifizettetik velem?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Cserélte már valaki vezetékes telefonját korlátlan mobilnetre? Magenta 1ben hogy néz ki pontosan ez az ajánlat?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
A Domino-soknak járó 3GB 3 napra kedvezményt hol tudom még alkalmazáson kívül bekapcsolni? Egyszerűen nem tudok hetek óta belépni az alkalmazásba...
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Hetek óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba valami karbantartás miatt. Ma jott egy app frissites, ahol kulon kiemeltek, hogy konnyebben orsvosoljak a belepesi hibakat, erre ugyanugy nem tudok belepni. Nalatok is ez van?
A masik kerdesem, hogy ha minden honap 17. napja a fordulonap, akkor azon a napon mar megkapom az adatforgalmat?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
A korlatlan kozossegi opcio a streamelest, video lejatszast es live-ozast is magaban foglalja?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Alapjáraton meg vagyok elégedve a Telekom szolgáltatásaival, de amit a legutóbbi webshop-os rendelésnél csináltak, az botrány. Rendeltem egy 12W-os Apple töltő adapter és egy 2M-es lightning adatkábelt, személyes átvétellel az Europarkban. Kezdődött azzal, hogy nem tüntették fel, hogy az Europarkban lévő kettő üzletből mégis melyikben lehet átvenni a terméket. Aztán voltak olyan fogyatékosak, hogy telefonon megerősítették, hogy mehetünk a termékekért (persze szigorúan csak az előfizető, azért tartozéknál ez vicces, mert régebben be lehetett más nevét is írni és át is tudtam venni más helyett...), majd a helyszínen derült ki, hogy nincs kábel, hiába mutatja a rendszerük, csak keddre lesz, de adapter van náluk és kihoz egy 5W-os normál adaptert... 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Bravó! 👏🏻👏🏻👏🏻
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Telekom online rendelésnél (személyes átvétel, tartozék) mit jelent az, hogy visszahívásra vár?
-
Aaron14
őstag
válasz
dragon1993 #88977 üzenetére
Köszönöm!
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
COOP kedvezménynél, ha nem ugyanazon a néven van az előfizetés és a kártya, az probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz
szabogabor10 #88779 üzenetére
Sikerült, hálózat független készülékre is aktiváltattam és működik.
Már csak a kapcsolat pontokat kellene beváltanom valami értelmes dologra, de pl. a pendrive-okat csak személyesen lehet átvenni... Mobil Lottó esetén automatikusan a kapcsolat pontokból vonják le az összeget?
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
1414-en kértem a VoLTE bekapcsolását, de nem tudták megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
VoLTE működik már valakinek?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- 3D nyomtatás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- CPU léghűtés kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest