Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok!!
    Az lenne a kérdésem hogy vettem egy Samsung K zoom mobiltelefont a t-mobil-nál,szoftveres problémái voltak,elvittem a szervizbe,( pl wifi jel szakadozik,feloldó billentyűzet nem reagál feloldásnál,valamikor csak harmadszorra,hívásnál ne látom a kijelzőt,és szakadozva csörgött,stb),megcsinálták,két hét se telt el,előjöttek ugyan azok a hibák még egyszer,akkor vártam a javításra megint kb. két hetet,azt mondták cserekészüléket kapok mert az előző telefonom,hibás termék.(2 hónapos volt a telefon,ebből egy hónap szerviz).
    De amit kaptam új telefont,eljöttek azok a hibák megint,max. a hívásnál egyszer tapasztaltam a hibát a többi hiba megint folyamatos,a fél napos telefonomon,ja és új hibát is észrevettem,ha be van kapcsolva ha nincs is akkor is felvillannak egy pillanatra az érintő gombok maguktól,ha billentyűzárból feloldom.
    Ilyenkor mit tehetek,mától indult újra a garanciája.
    :W :W :W
    Előre is megköszönném válaszotokat.

    Üdv

    [ Szerkesztve ]

    NAGYPAPA

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés