-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amarth
aktív tag
Kicseréltem a fűtőradiátort, laza 4 óra volt.
Viszont a km órán a digi kijelző nem mutat, csak nagyon halványan.
Mi lehet a gond?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Xantomas
őstag
válasz #89309696 #74115 üzenetére
Ilyenek jöhetnek még, ezek a kedvenc videóim. A végén vártam, hogy az arany malbis dobozból előrántja a piros bondot, és a végén még egyszer felszabályozás előtt repedések mentén végigheggeszti a lendkereket, de nem történt. Most röhögünk ezen, de ezek a szerkezetek mindennaposak
Amúgy érdemes néha a világ nyugati részére elnézni, milyen kreatívan oldják meg ezeket. Amikor a csávó hétköznap, naplemente környékén turbánban bűvöli a Jemaa el fna mellett a kígyót, a turistáknak, nappal
meg betonlapon huzogatva síkolja a bazár mellett a robogó hengerfejet. Hétvégén meg az ünnepi taxis Dacia Loganjába hákolja bele hasonlóan a barkács kuplungot.
Pár év mulva kettőstömegűben fognak rugókat cserélni, figyeld megCsak, hogy On is legyek. Újabb 10e km ment bele a motorba, téli üzemben, szóval olajcsere... Előző csere óta 4.9l-es átlagfogyasztás jött össze fedkomp szerint, tankolás alapján valós az 5.2 l.
Vagy én vagyok kimértebb, vagy ennyire szereti a madaras tescos prémium gázolajat (csak azt tankoltam, kivancsiságból), vagy az összes injektor egyformán halódik, bár résolaj alapjáraton egyforma, és minimális mindegyiknél, Clip egyiknél se jelez rendellenességet.ui: Nálam van javításra egy 4 csatornás picoscope, ráadásul az automotive változat, nem a konzumer, amit mi is használunk, mert teljesen megkukult. Hát... most, hogy megy, ez egy halál jó cucc. A kis beszúrható szondáival azokat a jeleket méregetem a kocsin, amit eddig nem. De legalább láttam, hogy mindegyik injektor kb azonos jelekkel dolgozik, ergo nincs köztük döglődő.
Egy kicsit újra úgy éreztem magam, mint amikor a járműelektronikai laborjaink voltak, de nem kellett jegyzőkönyvet csinálni, mert hogy élvezzük is egy kicsit a szakmát. Megint azt éreztem, hogy anno szakirányt tévesztettem.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
polonic
félisten
11.8 v feszültség van az akkuban.
De a start stop még működik.Nem kéne ennek letiltania, ha már gyenge az akksi?
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #74153 üzenetére
Ha a generátor tölt bele és utána megtartja 1-2 órán át 12V fölött az akku akkor még működni fog, mert ő azt látja, hogy megvan a fesz. Hogy másnap reggelre már 12V alatt van azt ő nem tudja. Ha beindul utána meg ugye rögtön 14.4V van, a hideg miatt meg nem állítja le jó ideig a motort amúgy se, addig meg visszatölt az akku is. Ha tovább romlik az állapota akkor biztosan kikapcsol már, mert a pirosnál nem tudna elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz MC Pite #74144 üzenetére
Szia megane 2 kombi azt elfelejtettem írni 2005-s. A hátsó ajtók új autósan szépen szólnak becsukáskor az első meg zörögve (üveg talán)csattan kb nem tudom jobban leírni, Nem látszik a kéderen semmi öregedés de kigyengülhet? Meg hangosabb mint a kollégám egy évvel öregebb ugyan ilyen kocsija de az lehet a tüzfal motor felöli szigetelése miatt ami le van fittyenve(ezért kérdeztem valamelyik nap a cikkszámait)
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Nordik
őstag
Húgom Thaliaja, asszem 2004es hutofolyadekja habos, zavaros. Ez mitől lehet? Csak mert az olaj tiszta, nem fogy, a hutofolyadek nem fogy, nem okad magából fehér füstöt, szépen húz. Látszólag semmi nem utal hengerfejessegre. Vagy csak kezdődik?
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #74156 üzenetére
Diag írta ki.
-
válasz denesh1 #74145 üzenetére
Szia, megane2 1.5 dci, 2007.
Gyújtás, fakócitromsárga vezeték.Az akku mögött van a computer, oda megy egy vastag kábelkorbács, valami fekete hálóval vagy szalaggal van körbetekerve, na abban van ilyen szál, én onnan vittem DRL-hez.
Illetve még szokott kelleni vezérlőszál pl. a helyzetjelzőről, annak a vezetéke az akku melletti biztosítékdobozban található, egy fehér csatlakozó is van rajta. A babakék vezetékek a helyzetjelzőké.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
harry
veterán
válasz MC Pite #74144 üzenetére
Ezt nehezményezem én is M1-nél, főleg városi araszolásnál elő tud jönni olyan, hogy jó lenne visszaváltani. Kicsit nagyobb tempónál csúsztatott kettes nagyon kis gázzal működik, vagy üresbe vissza, esetleg kis gáz, és utána egyest. Jó értem én, hogy szinkrongyűrűnek ez a feladata, de azért nem szívesen csinálom...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Nordik
őstag
válasz #89309696 #74166 üzenetére
Így van, motorolaj tiszta. És nem is fogy. A hutofolyadek ilyen habos, keveredett valami. De az se fogy húgom elmondása szerint és nem is okad fehér füstöt.
Viszont most eszembe jutott valami. Szerelő cserélt neki olajat, de ma mikor ránéztem a palcara úgy emlékszem max szint fölött volt a szint. Ez nyilván nem egészséges, de okozhat ilyet? Bár kétlem emiatt bekerulne olaj a hutofolyadekba. Vagy?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz denesh1 #74145 üzenetére
Hogy kötöd?
Mérd ki mennyit fogyaszt (ha jól tippelem nem egy nívós szett, azok feszültségből 'látják' hogy jár a motor és egyből akkura mehet) pontosan. Ha 0,3-0,4A-nél nem több, akkor keress egy biztitábla kiosztást, és nézd meg mik mennek gyújtáson (üa szivattyú, abs, stb).
Ha 0,5-T eszik legalább (illene hogy meglegyen a legalább 400 lumen 4-5 leddel - ha 6nál több van akkor ne is fáraszd magad a felszereléssel, vidd vissza) akkor mindenképp érdemes lerelézni.Még egy dolog: Itthon 2 féle helyes bekötés van:
-A helyzetjelző kapcsolja le a drl-t, vagy
-A tompított. Utóbbit javaslom, így nem lehet vele csak helyzetjelzővel közlekedni véletlenül sem.+1: Piggy back bizti elosztót javasolnék ha nem nagyon akarsz vágni, vagy csak beszorítani vezetéket. Nem tudom hogy itthon hogy hívják
Xantomas: Milyen olajat raksz bele amit 10ezrenként cserélsz?
Bass: A kérdés az volt keyless/kulcsnélküli rendszeres-e az autó. Az antenna feletti műanyagok is zöröghetnek az ajtóban, nálam legalábbis ezt teszik.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74169 üzenetére
Üdv. Köszönöm a választ. Azt, hogy mennyire nívós, nem tudom, 12ezer volt akciósan a szett, láttam sokkal olcsóbbat és drágábbat is. Azért ezt vettem, mert pontosan befér a lökhárító rácsba. Adtak hozzá egy köteg kábelt meg egy vezérlő egységet. 4ledesek a lámpatestek elméletileg 800lm-t tud(?)
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #74169 üzenetére
Elf FE 50W30, meg egy adag Verylube turbo. Nem akartam semmi mosó löttyöt beletenni, de rettenetesen "saras" volt a karter amikor le lett véve, mikor a főtengely csapágyak ki lettek cserélve. Azóta a lecserélt olaj sem olyan mély fekete, de szerintem most visszaállok 15 ezerre. Amit ki tudott mosni az olajjáratokból, azt kimosta.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Sajnos baleset következtében cserélni kellett az autón a bal oldali ajtókat! Másfél hónapon belül 2x tolattak bele szerencsétlenbe! Azóta elkészült az autó, viszont azt vettük észre, hogy nem úgy működik a központi zár mint eddig! Nyit - zár rendesen viszont az irányjelzők csak nyitásnál villannak egyet, de eddig zárásnál villant kétszer! Ami biztos, hogy a bal első ajtóból hiányzik a belső világítás kapcsoló (ami felkapcsolja a belső világítást ha nyitva az ajtó). Összefügghet a két dolog?
Az autó:
Renault Clio 2
2001, 1.2 16v 75leA4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ZoZa™
senior tag
Sziasztok,
Engedjétek meg, hogy feltegyem én is a biztosan sokat hallott kérdést, de szeretném hallani a véleményetek. Grandcoupe vagy Grandtour vásárlása előtt állok, benzines modellt keresek, ragaszkodok az Intens szintnek megfelelő belső tartalomhoz. Az 1.6 sce elpusztíthatatlannak tűnik, bár ezt a nissan motort konkrétan nem ismerem. Az 1.2 és 1.3 tce motorok megbízhatóságát sem ismerem. Tudnátok pár szót mondani erről a három motororról? Bemutató autót fogok venni, maximum 10e km-el, tehát lényegében újjat. Az EDC is nagyon tetszik de rettegek a Renault automatától (kevés eladott példány = drága javítás?) Köszönöm bárki válaszát!
iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce
-
Gombinyó
őstag
Én vagy az 1.6ost választanám vagy az 1.33tce-t. Az 1.33 lényegesen jobban megy és a fogyasztása is kedvezőbb, tartóssága kérdés, de még nem hallani problémákról, pedig elég sok autóba szerelik. Az 1.2est semmiképp ne válaszd.
Megkérdezhetem mennyivel olcsóbb a tesztautó, mint az új? Csak, mert ezeket pont a bejáratási fázisban rúgják, mint az állat. Hidegen, a rövid tesztúton kell megtudni mit mennek. Az értékesítőt kérdeztem, hogy elrúghatom-e neki és persze nyugodtan el lehetett, ezek ezért vannak. A 10e km alatt kaphattak szépen ezek a motorok. Renaultnál a szalon autókra is nagy kedvezmények vannak.
Elpusztíthatatlan motor meg nincs, az sce se az[ Szerkesztve ]
-
ZoZa™
senior tag
válasz Gombinyó #74181 üzenetére
Hogy konkretizáljuk van kerek 5m a projektre. Ennyiért lenne 8-10e-t futott GC 1.6 intens több is. Ezek újjonnan 7 fölött vannak jóval. Limited plus 1.3 Tce kombi is lenne ennyiért, a 116-os verzió. Egyedül az ülésekben tér el az Intens-től, minden más bele van téve opcióból. Illetve a használtautón van több 1.2 tce kombi intens elég jó áron. Most Megane 3 al járok, 1.6 110 lovas verzió és ehhez képest is gyengébbnek mondják az GC 1.6 motorját :/ Pedig titkon arra apelláltam, hogy 10e km alatt nem lehet neki ártani, illetve ott van még legalább 4 év garancia ha gond lenne.
iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce
-
Jaded
senior tag
Nekem van 1.6SCe Grandcoupe, igaz csak Limited felszereltség. Kombiba nem venném ezt a motort, oda már szerintem gyenge lehet (a sedanba se egy erőmű, de azért nem akarsz öngyilkos lenni tőle ). Szerintem nem lehet rosszabb, mint a 3-asban lévő 1.6. Fb csoportban panaszkodnak páran olajfogyasztásra, nekem semmi gondom vele. Városban tudna kajálni gondolom, nagyjából ugyanennyit eszik az 1.33-as is, csak az a turbó miatt megy is. Én 6-6,2-t etetek meg vele, nekem elég, nem vagyok versenyző típus. 1.2 nem ajánlott.
Renault Megane IV Limited
-
ZoZa™
senior tag
Már az is segítség, hogy azt hallom, hogy nem szabad 1.2 Tce-t nézegetni. Az is lehet, hogy várok egy picit, hogy a jelenlegi 5,5m körüli 1.3Tce 140-ek beférjenek a keretembe. A hatodik fokozat hiánya "nem zavaró" ?
iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce
-
#89309696
törölt tag
Most jöttek ki a hibridjei is, abba az újfajta kapcsolókörmös szinkronra illesztett automata van. Bár az ára miatt úgysem fogod megvenni. Én a duplakuplungosat hagynám a fenébe. Ha valakinek rendes automata kell akkor bolygóműveset kell keresni vagy villanyautóval járni, minden más csak vicc csak hibridben lehet elviselni. Legyen kézi inkább.
Én az 1.6 szívót kihagynám egy kombiból, lomha. Tesztautót is meg kell nézni, mint egy 20 éveset, mert a kevés idő miatt a tesztelések arról szólnak kb., hogy beül és padló. Bár nem feltétlen ilyen mind, meg lehet nézni őket, csak nagyon oda kel figyelni. -
salieri.
őstag
Sziasztok,ma kicsereltem a clio3ban a vilagitaskapcsolot.kinai utángyártott cucc. A problémám az,hogy most nem megy a duda,valamint ha villantok egyet vele lekapcsolt lámpával felkapcsolodik a tompított fényszóró.Mi lehet a gond?
-
salieri.
őstag
válasz LamerGyuri #74189 üzenetére
És ettől megbolonbul a világítás,valamint a duda nem működik?
-
harry
veterán
válasz #89309696 #74187 üzenetére
Miért van ennyire a DSG ellen, avagy te mit vársz egy 'rendes' automatától? Mert ha valakinek csak annyi kell, hogy ne kelljen neki kapcsolgatni, azt teljesíti. Szóval magával a technikával nem feltétlenül van baj (olyan értelemben, hogy mennyire problémás, komplex, javítható stb), az élmény meg inkább személyes megítélés kérdése. Ami nyilván nem baj, csak érdekel, hogy nálad miért nem jött / jönne be.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
Sziasztok ismét,
Váltó üresbe visszahúzó rugó, ami a váltóház alján van, eltört. Twingo 1 2004 1.2 16v az áldozat, néha visszateszi rükvercbe egyes helyett.
Twingos csoportban írták, hogy beszerezhető.
Cseréje felbakolással, minimális értelemmel elvégezhető, vagy a szerelőre kéne bízni?
KösziEverybody lies.
-
zeon.hu
nagyúr
Eddig nem is figyeltem, de nem megy a tempomat és limiter.
Előbbit jelzi ugyan bekapcsoláskor a műszerfal, de semmi nem történik.
Bonyolult/drága ezt javítani?Másik a világítás:
Mindig megy. Illetve helyzetjelző állásban azt csinálja, amit kell, de a többiben világít. Ez így normális vagy szokásos Renault elektromos varázslat?#?*@&!
-
#89309696
törölt tag
válasz zeon.hu #74198 üzenetére
Az skandináv fény lesz, ha így volt eddig is. Ha utólag kezdte el akkor nem tudom.
Ez egy ős DRL lényegében, északon használják, én rühellem, mert indítózás közben is pislákoltatja a tompítottat. Akkor jó, ha motor beindulás után kapcsol automatikusan, de ezek már gyújtásra is felkapcsolják, talán az újak nem. Az M1 ami ilyen volt az gyújtáson is felkapcsolta... Ott fent északon két akkuval nem akkora probléma, de itthon az 55Ah akkukkal...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest