Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #73201 üzenetére
Jaja, sisebb az esély odakozmáltatni valamit
Mondjuk pl M2 esetén a pirosat kényelmes levenni és mellétenni az aksi érintkezőjének.BTW, az létezhet, hogy a L3 PH2 meg bezárva csak 2mA áramot folyat? 2x is megmértem.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Hülye francia mérnökök mi?
Renault power
-
Smith Ügynök
tag
válasz molnarpeter #73143 üzenetére
Nanananana, félreértés van. Azért ne a nyúlj vigye a vadászpuskát, meg a befőtt rakja el a nagymamát. Én mindent megadok a kis Clionak is, nem spórolok. Csak tudni szeretném mi lenne a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Megane 3 1.5dci-ből a 106LE DPF nélküli, a 110 DPF-es?
Ha így van akkor ha minenképp dízelt akarnék a már említett felhasználásra(viszonylag sok város), akkor inkáb 106LE verziót nézzek? -
-
SPeti1984
senior tag
válasz Smith Ügynök #73210 üzenetére
Én úgy tudom a 106-ból is volt dpf-es. Szerintem annyit kell nézni, hogy EURO 4 akkor DPF nélküli ha euro 5 akkor dpf-es. Legalábbis én így néztem.
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #73144 üzenetére
A gyengébb benzines visszagurul, nincs annyi alapjárati nyomatéka, hogy megtartsa az autót. Gödrökből sem tud kimászni csak gázra, a wandler direkt így van hangolva különben lefullasztaná.
-
gixxergabi
senior tag
válasz Smith Ügynök #73218 üzenetére
DPF-est vegyél, védd a környezetet
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #73218 üzenetére
Ha úgy használod ahogy kell és nem Budapestre veszed akkor vegyél DPF-est.
Pestre meg ha DPF est veszel ha anélkülit ki vagy tiltva szmogriadó esetén.A dpf egy plusz hibaforrás, de megvétel előtt diaggal ki lehet olvasni a hamutartalmát és a regenerálások számát. Tehát lehet következtetni rá, hogy 2 napig lesz hibamentes vagy 2,3 évig.
106 és 110 között pedig jelentős a különbség.
Konkrétan az egyik egy új fejlesztés, tök más alkatrészekkel, a másik meg egy "elavult" rendszer, ráaggatott környezetvédelmi berendezésekkel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #73207 üzenetére
Az ötlet jó, a fordulatszám különbséget vigyázó mechanikára kell odafigyelni és akkor jó is marad talán. Szereltem már pár traktort lekopott körmökkel. Olyan, mint az okoskerék, ha figyelnek rá akkor nincs azzal baj. Ha figyelnek rá.
Gondolom ezeknek is meglesz a jellegzetes kapcsolási hangja, kattanása amiért mondjuk én nem rajongok. -
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #73231 üzenetére
Nem csak városba kell azért. Évi 15 000km-t megyek, ebből 5-6 ezer város.
Egyelőre az biztos, hogy a Clio utódja Megane 3 Grandtour lesz, a többi kérdőjel.
Opciók:
1. 1.6 110Le - de ez gondolom városon kívül nem túl virgonc.
2. 1.4Tce - ha karbantartásokat nem is nézzük azt írják sokat fogyaszt, viszont jól megy
3. 1.5dci 110Le - dízel nyomatékot szeretem, pályán gondolom verhetetlen, olcsóbb megvenni hsználtan, mint a benzinest, kevesebbet fogaszt, viszont porlasztócsúcs, kettőstömegű, dpf...Na ez a helyzet jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz forceberg #73230 üzenetére
Mondjuk a városban pont nem fogyaszt keveset a dízel sem.
Mert amíg hideg, az is nyeli a gázolajat. Városban kb még be sem melegszik.Másik dolog meg, hogy amíg nem üzemmeleg a motor, addig a kipufogógáz tisztító berendezések sem működnek. A sima katalizátor sem. Benzinesen sem.
Így meg több tízszeres is lehet a károsanyag kibocsájtás.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Gyönyörű munkát végzett a média az elmúlt 4-5 évben azért az jól látszik.
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #73236 üzenetére
Nem azért kell dízelt venni, hogy másoknak fel lehessen mutatni a középső ujjat, hanem mert neked az tetszik. Szereted, szereted a viselkedését, a nyomatékot, a "kisebb" fogyasztást, a nagy bódét eleve nem is mozgatja más normálisan, szar a kínálat szívóbenzinből, lomhák stb. Van bőven elég normális ok rá és a 15ezer Km sem kevés. Nyugodtan vehető rá dízel.
Kár az öko dolgot belerángatni ebbe, mert tudjuk jól, hogy az autók motorja mennyire csekély szerepet játszik ebben, ha dízel helyett benzines lenne (pláne egy közvetlen befecskendezésű PM10 generátor) még ez a csekélység is elvész. Sajnos a média pumpálja ezt a szart megállás nélkül, az autók károsanyag kibocsátásától kezdve, a dízelutátalon át az eszetlen környezetvédelemig és az emberek egymást nézik le, mert az éppen kikiáltott főellenséget birtokolja. Ha adottak a nagyjából megfelelő körülmények akkor lehet dízelt venni, ennyi.
Nem vonom kétségbe, hogy szar az ökológiai helyzet, azt viszont nagyon kétségbe vonom, hogy az a hozzáállás amit az elvileg környezettudatos emberek képviselnek, bármit is előre vinne. Nagyon el van tolva az egész, sajnos a témára rámászott a média és a politika is és egyáltalán nem azért, mert tenni akarnak érte, egyiket se érdekli, hogy mi van magával a környezetvédelemmel valójában, csak a hasznot lesik belőle, közben meg az emberek a ferdített félinfókból ölik egymást. -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #73238 üzenetére
Én kéziváltóval a dci-t venném, automatával a tce-t (bár ebből csak röpsúlyos van). Mindkét konstrukciónak vannak azért odafigyelni valói is, talán a benzines lassabban nyírja a kuplungot, kettőstömegűt, turbót, egr-t. Nem akarom rábeszélni dízelre se, azt vegyen amit akar.
Neki a megbízhatóság az ami fontos eddig azt szűrtem le, de nem akar lomhát. Így a K4M kiesik, hiába. A másik kettőből meg jó ha van vésztartalék a pénztárcában. Ő most a lánc miatt nem akar TCe-t, de ugyanúgy a dízelnél is vannak ilyen kiadások így ezen jobban kéne gondolkodni, akár azon is, hogy másik autót keres a jobb motorkínálat miatt. De az biztos, hogy üzemanyag függetlenül vehet bármit.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #73239 üzenetére
Egyszer szívesen megmutatnám, hogy a K4M 1.6-os motor hogy tud megindulni ha ismered a váltót / nyomatekgörbét és kinyomod a szemét, messze van az a lomha kategóriától.
Persze tudom, hogy nem egy versenygép/motor, vezettem már 500 lóerős Mustang-ot de azért na... kezeljük már helyén a dolgokat. -
Smith Ügynök
tag
válasz #89309696 #73239 üzenetére
Keresnék én mást is a jobb motorkínálat miatt, de mit?
C4 Picasso is tetszik, de 1.6 BMW Prince turbóval, na azt hagyjuk. Akkor ott az 1.6HDI, de akkor inkább 1.5dci, annak azért nagyjából ismerem a nyűgjeit.
Volkswagen TSI-k? TDI-k? Talán az Ocatvia 1.8T-nek van jó híre, többiről jót nem olvastam.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz eTrade #73241 üzenetére
Nem kell megmutatni, mikor két éve venni akartam a kocsit meghajtottam párat. Az lehet, hogy az 1000 Kilós M1 ferdehátúban jól megy (megy), de nem egy M3 kombiban 1350 Kilóval.
Itt nem fog megugrani semmi, minden szívó lomha amúgy is 2 liter alatt, felette is csak szódával. Csiga mindenre, csigára is csiga. Akkor van élet.
Pörgetem én a dízelt is, de amiben nincs nyomaték abban nincs.
Nem vagyok telhetetlen, de azért egy 2-2.2 literes dízel 150-180 lóval más, az úgy már elég.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Elvileg nyomatékosabb a Nissan féle, bár a papíradatok alapján ez is 4000-ren adja le a nyomatékot és nem tudni hol a teljesítményt, de gyanítom 6000-nél.
Nem nehéz amúgy, váltót oda ahol négyezerről indul és padló, padlóval. Aztán amit tud azt tud. Csak ne válts félre, mert itt hatványozottan károsabb, mint alapjáraton töszörögve. -
#89309696
törölt tag
3000 alatt minden szívómotor, ezek a Renault motorok meg kifejezetten erőtlenek. Lehet velük menni, nem fullad, nem rángat, még kis is gyorsít róla, tök keveset is fogyaszt meg csendes, meg rezonanciamentes, de nem is ugrik.
Nem muszáj pörgetni meg padlózni ha elég az amit tud, csak városban nem szabad ötödikben 1500-on kullogni vele, azt nem szeretik. Azt igazából semmi nem szereti.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest