-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
A kormánycsavarom TORX fejű. Sajnos olyan szinten bele van tohadva, hogy nem bírtam kitekerni. A fejrész szétrágódott benne Mit tudok csinálni, hogy kivegyem belőle? Muszály, mert a duda kábelei elkoptak a sok tekeréstől és újra szeretném kábelezni.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
Nekem van szettem tehát ha elálítódik sincs semmi.
Max jelre tekerek mindent
Azért a falvédőről nem most jöttem leEgyébként a rögzítő tüske pont ezért van, hogy a felső holtponton megfogja a főtengelyt.
Aztán már oda tekeredik ahova akar, csak a jelre kell visszatekerni.De aki még nem csinált ilyet és eszetlenül nekiesik az valóban kukázhatja a blokkot ehhez kétség nem fér.
Csak ez nekem már egyértelmű volt, hogy nem tekergetünk semmit, ha hosszbordás szíjat meg főtengely szíjtárcsát cserélünk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51702 üzenetére
Ha eltaknyoltad a torx fejet akkor már szinte semmit.
Csavar kihajtó kell hozzá.
De miért nem torx fejjel szedted ki?Vagy azt tekerted el benne?
Azt ugye tudod, hogy a kormányt meg kell rángatni fel le, hogy ki tudd tekerni a csavart.
Van aki meg szokta stiftel ütni a csavart meg az agyat, hogy meglazuljon.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #51703 üzenetére
Tudom hogy van, nemrég írtad hogy vetted..
Most azért megy a vita, mert én azt mondtam, hogy 1.5 dci-nél a főtengelyen lévő hosszbordás tárcsa cseréjekor rögzíteni kell a vezérlést, mert máskülönben elmegy. Ti meg azt mondtátok, hogy nem.
Szóval ne keverjük ide a többi dolgot!!
Nálam az volt, hogy amikor én vezérlést cseréltem és lelazítottam a főtengelyen lévő csavart akkor mivel nem volt rögzítve a vezérlésem elmászott a vezérlés. Eddig a pontig ugyanaz minden mintha csak a hosszbordás tárcsát akartam volna cserélni. Ezért írtam amit írtam.
De majd egy szerelő megmondja a tutit..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
Oké én ettől még állítom, hogy nem megy el a vezérlés, hiszen mint írtam nem egyet cseréltem már.
De amit leírtál az jogos, átgondolva, abban az esetben, ha valki úgy áll neki, hogy még sose csinálta.
De ha csak kiveszed a főtengely szíjtárcsa csavart, annak van egy trükje akkor a vezérlés továbbra is állítom nem megy el.
De ha elmegy sincs baj, mert nem nagy dolog visszaállítani.Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51704 üzenetére
Torx kulccsal szerettem volna, de olyan szinten bele volt rohadva, hogy meg sem mozdult. Most vettem egy ilyen csavar kiszedőt. Valami fordított menetű. Nem toom, hogy sikerülni fog-e.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
-
SPeti1984
senior tag
Szerintetek az angol Clio II-nél másabb a vezető oldali dupla kapcsoló mint a nálunk levő clionál? Ebay-en láttam ezresért de nem tudom passzolna-e bal oldalra.
Otthol szétszedtük de mintha meglenne szakadva, hiába próbáltuk áthidalni de utána sem működött. -
meroly
veterán
Srácok, már pár ezer hibamentes km-t tettem bele mióta utoljára írtam, de most két furcsaságot is észrevettem.
Tudjátok ez az a Clio amiben 15ekm volt januárban.Nos az egyik hogy félmeleg motorral egyik lámpánál az alapjárat elkezdett ingadozni 800-1200 között kb 10 másodpercig, aztán abbahagyta. Előtte, utána semmi, azóta semmi pedig mentünk vele aznap 250km-t.
A másik, hogy ma reggel a megszokottnál egy lehelettel többet önindítózott, de utána semmi gond, leállítottam, majd újra, akkor a megszokott ideig csinálta.
Esetleg ez lehet valaminek az előjele vagy csak pillanatnyi bug?
Impossible is nothing
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51708 üzenetére
legfeljebb ráhegesztetek valami keményebb anyagot. Hátha. Apropó. Ha kijönne a csavar, akkor milyet érdemes újra beletenni. Jó, most tudom, hogy leginkább a gyárit. De nem akarok mégegyszer ugyan olyan torx fejűt beletenni. Hatlap fejűre gondoltam. És hanyas csavar megy bele? Normál menetű?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51712 üzenetére
Pedig a torxal semmi baj.
Nem véletlen van benne az.
Nagyobb a forgató nyomatéka mint a hatlapfejűnek, azt simán el fogod nyalni, a következő esetnél.
Én a gyárit tenném, de lelked rajta.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
meroly
veterán
válasz rob210 #51719 üzenetére
Azota probaltam mar hidegen, ilyen felmelegen es uzemmelegen is produkalni a jelenseget a szirvargyujto bekapcsolasaval (amihez tobb energia is kell szerintem mint a telefon tolteshez) de semmi.
Az elofordulhat hogy a levego nem volt eleg oxigendus az egeshez ezert a pillangoszelep vagy fojtoszelep vagy mi a nyavaja probalta korrigalni? Gondolok arra ha pl annyira kozel alltam az elottem allohoz hogy gyakorlatilag a kipufogojabol jovo levegot szivta? Vagy ez nem ennyire kenyes?
Impossible is nothing
-
Tom5
addikt
Csomagtér ajtón van pár nagyújnyi lakkhibám ami elkezdett növekedni. Lehet ezt valahogyan javítani?
-
meroly
veterán
válasz rob210 #51725 üzenetére
Bátor vagy
Egyedül ezzel a kocsival vagyok úgy néha, hogy nem bízom rá magam. A korábbi 15 éves swifttel simán elindultam, nem féltem tőle hogy otthagy. Előző Clio2-vel se féltem soha.
Ő még kell hogy bizonyítson.Annyira jó lenne érteni hozzá, hogy kb egy szerelőig elvigyem ha gond van, ne kelljen trailert hívni ha nincs nagy baja.
Meg jó lenne tudni mikor mire érdemes figyelni, jó olajcsere, vezérlés ilyenek ok, de ezen kívül van még bőven más.
Esetleg ez utóbbi valakinek egy lista vagy leírás?Impossible is nothing
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Ma feltöltötték a klimát, 120 gramm ment rá.
Valaki megnézné mennyi a befújt levegő hőmérséklete? Megane 2 1,6 benzin manual klima. -
meroly
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #51732 üzenetére
Ha a gèpet rákötik, az kiszívja, nyomáspróbázza ès a megfelelő mennyisèget olajjal visszatolja. Ha rátöltenek is lehet hozzá olajat adni, majd elkeveredik....
-
salieri.
őstag
Mennyi idő után kell nyomnia jéghideg levegőt? Egész nap a napon állt a kocsi, forró volt az utastér. Az gondolom befolyásol valamit? Kivették belőle a gázt, majd töltötték ,ez nem tudom teljes cserét jelent e?
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51735 üzenetére
Igen nyomja a hideget ,viszont meleg van a kabinba, gondolom még sugározzák a műanyagok is a meleget és azért nem olyan a hőérzet.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
Urak!
Jobb elől kopog valami. Stab pálca lett cserélve, de ugyanúgy kopog. Mi lehet akkor?
Laguna 2 -
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51736 üzenetére
Ja hát sötèt autó a napon felszívja magát 50-60 fokra. Annak idő kell míg lehűl, városban nem èri meg klímázni, mert mire èrezhetően hűlne, már meg is èrkeztèl..... Ablak le ès úgy hűtsd, városon kívül 10-15 perc alatt már illik lehűtenie a fülkèt, pláne a menetszèl is segíti a hőcserèt a klímahűtőben....
Tomi0703: talpas is tud, rugótórès esetèn a rugó is, a kormány gömbfeje is tud, de azt èreznèd is....
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51739 üzenetére
Akkor úgy néz ki jól fog működni a klima,de még tesztelek,köszi mindenkinek
-
z00li
senior tag
válasz rob210 #51452 üzenetére
Üdv.
Túl vagyunk a szervizen. Az esővíz elvezető el volt dugulva, az utastéri motor valószínűleg már többször is kapott vizet, elég rozsdás volt. Egy új motor került bele, 21k volt kedvezménnyel. A vízelvezető gumijai ki lettek véve, remélem több gond nem lesz vele. Viszont a szélvédő alján eléggé eláll a műanyag burkolat, ott bejuthat még víz?
Z
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #51744 üzenetére
Azóta ezt is tesztelgettem klímával hidegen, félmelegen és üzemmelegen is, szépen megemelte a fordulatot és tartotta, nem ingadozott. Asszem hidegen kicsit tovább tartott ez neki, de fulladásig nem jutottunk el azért.
Impossible is nothing
-
PHenis
senior tag
válasz meroly #51743 üzenetére
Nem tudom, inkább csak ki akartam zárni a töltőt. Ezeknél a mai agyonelektronikázott motoroknál sosem lehet tudni... részecskeszűrő tisztítás, klíma, üzemanyag gőzlecsapató visszavezetése, vagy csak újra kalibrálta az alapjáratit mert kezd koszolódni, esetleg egr probléma... Nem tudom, hogy ezek közül melyik van a kocsidban, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy sok minden lehetett. Ha jól értem akkor csak egyszer fordult elő. Szerintemem ne pörögj rajta :-)
Lehet, hogy kihagyott a generátor egy pillanatra mert a végét járja... a találgatásból csak pánik lesz.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz PHenis #51746 üzenetére
Igen, a generátor az az, aminél egy ici pici halk nyöszörgést hallani a fogaskerekeknél gondolom ami tölti. Elenyésző, de erre mondták már hogy valószínű csapágyas lesz majd jó sokára.
Ja rob210 kollega mondta pont eztSzóval lehet az, nem találgatok, egyszeri eset volt, elkormolódás nem hiszem, elég sokat pályázok mostanában és kb 3 hónapja volt a fojtószelep tisztítva. Egr tudtommal nincs benne.
diablo1984: a klíma nem ment, azzal csak utána akartam produkálni a hibát, de nem sikerült. Amúgy bekapcsolásnál kattanás hallatszik, az gondolom normális, úgy rémlik az 1.5dci-ben is kattant.
Impossible is nothing
-
senior tag
Sziasztok!
Család gyarapodás miatt autó cserét tervezünk.
Egy 2004-es Clio-t fogunk lecserélni. A kiszemeltünk a Laguna kombi. Nincsenek nagy igényeink, az a lényeg, hogy 2004-nél öregebb ne legyen.
Azt szeretném kérdezni, hogy mire érdemes figyelni az adott modell vásárlásakor?Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Remnant II
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Vicces képek
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest