-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz Oposzumtoszó #51750 üzenetére
Mindenképpen utolsó szériás II-es Lagunákat nézzél csak, ha nem akarsz túl sok bosszantó dolgot.
-
hotibi
aktív tag
Üdv a forumtársaknak! Clio MK2 1.5dci serv+airbag ikon makacskodik. Ülések alatti csati szemre rendben. Mit hol érdemes nézni tisztítani? Vagy inkább olvasásra vigyem egyből? Dunakeszi közelébe esetleg szerelő aki tud segíteni leküzdeni a dolgot? köszönöm előre is a helpet!
-
frankstork
aktív tag
Idén nem lesz Francia órák? Vagy Renault tali valahol?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz frankstork #51753 üzenetére
Túrtam a netet, de csak Megane-os buli lesz júniusban.
Ha valaki többet tud, jelezze! Érdekelne engem is. Jó lenne pár arccal találkozni innen személyesen."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
hotibi
aktív tag
válasz diablo1984 #51757 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, ki lesz olvasva..és remélem javítva is.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Nagy gondban vagyok. A tankfedélnek a műanyag fülecskéi alul felül eltörtek, amik a rugós fülhöz rögzítették. Sajnos a darabjait nem találtam meg. Hogyan lehetne azt javítani? Újat nem akarok venni, mert drága. Bontottan meg nagyon nehéz kapni. Vagy esetleg hogy lehetne szétszedni a rudazat végét, hogy a rugóhoz hozzáférjek?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51759 üzenetére
Szokása ez a renaultoknál, mikor kezd szorulni nem árt megzsírozni, mert hajlamos eltörni, már a renault 19 óta fenn álló gond! javítása csak csere, ha meg is lenne a darabod, akkor sem tudod úgy ragasztani, hogy kibírja, nem hiába tört el!
mod: Mármint ha a tankajtó műanyag zsanérjaira gondolsz, arra amelyik az ajtót a kasztnihoz fogja, az szokott törni!
[ Szerkesztve ]
-
frankstork
aktív tag
válasz LamerGyuri #51754 üzenetére
Szomorúan hallom. Bár a Megane-s buli is érdekelne, magam is kacsaseggűt hajtok.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz diablo1984 #51760 üzenetére
Nem-nem. Arra, amik magán a fedelen vannak. Arra gondoltam. Apropó Megane 1-ről van szó
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Sanyi19
őstag
Nem tudja valaki, hogy megane 2-nél ecu resetet csak számítógéppel lehet csinálni vagy ez megoldható az akkumulátor saru huzamosabb időre való levételével is? 2003 decemberi autóról lenne szó.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
LamerGyuri
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51764 üzenetére
Ömm...lehetne olyat, hogy készítesz egy képet arról, amiről éppen infót szeretnél szerezni?
Elég sajátos megfogalmazási nyelvezetet használsz, amit rajtad kívül csak kevesen értünk
(nekem is a külső ajtó jött le elsőre)"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
Sikerült szereznem donor alkatrészt, színazonost Adja magát a kérdés, hogy a négy csavar kiszerelése után simán tudom cserélni a határolót a vezetőoldalon, vagy kell még másra is figyelnem? Addig kell tartani valakinak az ajtót? Alá kell polcolnom, vagy van még valami amit elő kell készíteni, nehogy meglepetés érjen?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
BLUE TORNADO
senior tag
Valakinek van kallódóban Megane 1-hez tankajtó?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #51768 üzenetére
Ez kettes megane ajtó zsanér, a múlt héten volt szerencsém ajtót cserélni egy kombin.
Én úgy csináltam, hogy kroki emelőre rátettem egy deszkát szintbe emeltem az ajtót és szépen becsavaroztam.
így volt a legegyszerűbb és legkényelmesebb, mert egyedül voltam a feladatra.
Szóval ha alátámasztod, nem nagy művelet.Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #51770 üzenetére
Igen, jó meglátás! Valójában egy Grand Scenic II-ből való, és reményeim szerint az enyémbe meg beszerelésre kerül hamarosan.
Évjárat jó, színe egyezik...már csak alátámasztást kell megoldanom eszerint.Na majd bevetek 2db autóemelőt, úgy tuti lesz.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
-
Amarth
aktív tag
97-es Megane 1 1.6 8v kidobja hibaüzinek hogy nincs jel a főtengelyről. Autó nem indul.Fhp cserélve, autó ugyanúgy nem indul.
Merre keressen a hibát tovább?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
rob210
Topikgazda
válasz Amarth #51773 üzenetére
Mérd meg az FHP-t sajnos az olcsóbbak között egyre több a gyári hibás.
Másik ok a lendítőkerék lehet ha el van koszolódva nem tudja levenni a jelet.
Illetve vezérlő egység vagy kábel szakadás hiba is lehet.Mindenképpen abba az irányba indulj el, hogy a vezérlőbe bemegy-e a jel.
Mert ha nem akkor továbbra is az fhp körül kell kutatni.Renault power
-
zsizsef
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2003-as Clio, 1.4 16v. Pár napja volt benne olajcsere, olajszűrő, légszűrő csere + gyertyacsere.
Azóta olyan bajom van-előtte nem volt semmi ilyesmi- ,hogy erőteljes gázadásra olyan erős hangja lesz, mintha valami tuning kipufogó lenne rajta, de én úgy hallom elölről jön a hang. Pár másodperc múlva elmúlik, vagy ha egy pillanatra leveszem a gázról a lábam, majd újra rányomok akkor is elmúlik. A motor erejében nem érzek nagy változást, nem rángat.
Mi lehet ez? Esetleg valami fals levegő?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #51777 üzenetére
Ami ilyesmit okozhat az a rosszul berakott légszűrő, vagy a hanyagul vsszarakott légszűrőház.
Ha nincs erőbeni különbség akkor a gyertya hibát kihúzhatjuk, az rángatás és fordulatszám változással járna.
Az olajnak meg semmi köze hozzá, ha van kenés. Ami meg ha nincs azt a műszerfalon is látnád.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Smith Ügynök #51777 üzenetére
Flexicső is okozhat ilyet a kipufogónál.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Esti útjaimkor észrevettem, hogy az első fényszóróim eléggé gyéren világítanak. A reflektor annyira gyenge, mint más autón egy jobb fajta tompított. Az én tompított világításomról ne is beszéljünk. Ezt hogy tudnám javítani? Esetleg izzó csere? Vagy valami más baj lehet?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51782 üzenetére
Először is próbáld beállítani. Egyenes talajon szembe állsz valami fallal, ha 10 méterre állsz, megméred az izzó magasságot, és addig állítod, amíg a falon 10 centivel alacsonyabb lesz a vízszintes vetített csík. Ez a proli módszer. Vagy elviheted szervizbe. A magasságállító 0 állásban legyen! Ez után jöhet a költekezés, én osram izzókat használok, 50%-al nagyobb fényerő, a doboz szerint, és tényleg jobban látok.
-
orosziem81
tag
Tegnap a tomb elotti parkoloban sikeresen beepitettem sajat magam a nemreg vett nappali menetfenyt.
Mindent a hatosagi eloirasoknak megfeleoen tettem.
Igaz a napon kicsit megpirult a borom, de legalabb tudom, hogy jol van megcsinalva. A muvelet 3 orat vett igenybe, mire kitalaltam hol menjenek el a vezetekek es kimertem a szukseges jeleket amiket le kell vennie az elektronikanak. Igy mar az automata vilagitas kapcsolot is erdemes volt aktivalni[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Hátha valakit érdekel és épp ilyen autót keres: Eladó egy 2002.10 havi Clio II 1.2 benzines 3 ajtós szép állapotú 4 légzsák, ABS, elektr ablak, kp zár. Pöccre indul 153 ezer km-rel nagyobbra váltás miatt (Megane II lesz helyette) Vagy ha valakinek van Megane II és beszámítaná az is működőképes alternatíva lenne.
-
Smith Ügynök
tag
válasz SPeti1984 #51785 üzenetére
Ha már megtaláltam ezt a topicot, és ilyen gyorsan segítettetek, akkor lesz még pár kérdésem
Pl. én is épp clio-ról nagyobbra váltásról gondolkozok, Megane II jó alternatívának tűnik, de nagyon rossz a híre. Esetleg Megane II-ből mi az ajánlott? Ha egyáltalán van belőle olyan...
-
diablo1984
veterán
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
Abból a benzinas motorok ès a facelift utáni èvjáratok, azokkal kevèsbè van elektromos zűr...
-
SPeti1984
senior tag
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
Én egy 2003-es 1.4 98le-s Authentiqu plus változatot néztem ki.
-
Predator2
addikt
Helló
Egyenlőre úgy néz ki, indulási nehézségeim első számú okozója, hogy szerencsétlen autó nem kap elég üzemanyagot. Levegős volt/van a rendszerem. Elvittem autó villamossági szerelőhöz, nem talált hibaüzenetet, az akkum nem 100%-as már de azon kívül más rendellenességet nem talált.
Eredetileg egy jakoparts gázolaj szűrő volt a kocsiban, amit egy Delphi-re cseréltem. Sokat javult a helyzet.
Illetve elsőre úgy tűnt.
Csere után viszont, kb 1 nap után "eltűnik" a gázolaj a csőből. Annak ellenére is, hogy bekötöttem egy visszacsapó szelepet is a rendszerbe.Olvastam olyan véleményeket, hogy ezt még mindig a gázolaj szűrő okozza, mert hogy sz@r minőségű. Amit el is tudok hinni mivel Delphi gyártmány.
Mi a véleményetek a Delphi gázolaj szűrőről? Mit csinálnátok a helyemben?
Ha két csatlakozós szűrőre cserélem a jelenlegi rendszert az mennyire hátrányos télen, mert a résolajat közvetlen a tank felé vezetném!?[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
BLUE TORNADO
senior tag
Mostanában elhalványodott a digitális kilométer számláló. Mi lehet a hiba oka?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
válasz BLUE TORNADO #51792 üzenetére
A meleg.
Sajnos a nagy melegektől, intenzív napsütéstől elő tud jönni ilyen hiba.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51792 üzenetére
Tudom, hogy alap a kérdés, nem rosszindulatból, de a fényerő tekerő-csavaró-kerék nem állítódott el?
Én pl. megvettem a kocsit, használtam, minden okés volt, aztán egyszer csak úgy kaptam kölcsönből vissza a kocsit, hogy halvány a kijelző...leperegett az életem, hogy mennyibe fog ez kerülni.. meg, hogy soha nem fogom többet kölcsönadni...
Kipróbáltam sok mindent, aztán itt írták, hogy lehet állítani a fényerőt egy kis kerékkel... Ugye az okos haver amíg a kézifék kart tapogatta, jól letekerte a fényerőt véletlen mozdulattal... Vissza már nem tudta, mivel kéne állítani...igaz én se, de én legalább addig nem babráltam veleASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51782 üzenetére
Nézd meg a foncsorokat, ha be van mattulva akkor szokott ilyen lenni.
Ez álltalában az előző tulajnak köszönhető, aki belerakta a HOD izzót, vagy a kínai xenont, ami szépen beégeti.
Pont pénteken volt nálam egy egyes megane lámpa cserén, mert nem látott vele a srác.
Azóta istenien lát imádja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
1.6 16V megvételkor az okoskereket alaposan ki kell tesztelni.
Ha 2007 utánit veszel és meg is nézed alaposan nem lehet vele mellé nyúlni.
De a korábbi példányokkal sinncs komoly baj, azokon a tipushibákat már vagy javították, vagy le tudjuk írni és jó alkupozíció, amiket mind ki lehet küszöbölni, kis hozzáértéssel.Renault power
-
frankstork
aktív tag
válasz rob210 #51796 üzenetére
Hogyan lehet tesztelni az okoskereket? Mondjuk rajtam már nem segít, 4. éve hajtok egy 2003-as 1.6 16V mégane 2-t :-)
Azt szokta játszani egyébként hogy nem indít csak teker, akkor kontakt spray a benzin pumpa csatlakozójába, és oké. Bár eléggé szét van már, meg kell maszekolnom... -
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #51798 üzenetére
A dízel hangú alapjárat nem tűnik túl egèszsèges dolognak, ekkor úgymond kopogásos ègèssel megy a motor, lènyegèben nem az ideális időben robban be a benzin, mint mikor a vezèrlès nincs a helyèn( szètcseszi a hajtókarokat, csapszegeket, hajtókar csapágyakat is)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Gyúrósok ide!
- Külpolitika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Készül a Galaxy S24 FE
- További aktív témák...