-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
addikt
Hm, köszi, megnézem délután. Lehet, hogy találkoztam már vele, mert kb. végignyomkodtam régebben mindent, csak most egyáltalán nem dereng. Neked mikori amúgy az utolsó frissítés (térkép vagy R-Link)? Megint csak nekem nem jön le, vagy valóban nem nagyon adtak ki semmit tavaly év vége óta? Most nagyon nagyon reménykedem benne, hogy kiadnak a közeljövőben egy frissítést Android Auto-hoz.
És amúgy hogy megy a gép ,elégedett vagy vele? Mi is van neked? Ha jól emlékszem tce? Hány km? Hogy fogyaszt? -
Pecc
őstag
válasz rob210 #51545 üzenetére
Hát igen. Sajnos ilyen lett rendelve, de végülis nem rossz. A conti szíjat azért mertem megvenni, a családban lévő 1.6on is pont ilyen van évek óta es hibátlanul teszi a dolgát. Befújom valamivel hátha megjavul. Köszi Na-Ta, kalmanchris köszi nektek is, remélem nem ez a baj, mert ez egy 20asba kerül úgy gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Jah, akkor lehet, hogy összetévesztelek valakivel, akivel tavaly itt (vagy az indexes megane club fórumon) tapasztalatot cseréltünk ill. az R-Link frissítésemet próbáltuk megoldani. Bocsi. És amúgy a megane 3-al mennyit fogyaszt? Nekem is ugyanez a motor van. Előtte szintén Clio-m volt, csak 1.2 16V 75LE. De én is nagyon szerettem.
-
rsf
senior tag
válasz Gabesz87 #51555 üzenetére
Fél éve van meg a kocsi, télen 5.3 volt a fogyasztás most 4.9-5 között van. De kíváncsi leszek mennyi lesz a következő mert az már végig melegben lesz mérve. Én mindig tankoláskor nullázok.
Mivel az autó Euro6 ready ezért nagyon hosszú az 5. és a 6. fokozat.
Az sem vmi jó, hogy állandóan váltogatni kell. A cliónál nem kellett.
Viszont 120-nál 2000-et forog.. Nagyobb távokat ,autópályát nagyon szereti...
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Gabesz87
addikt
Ja, tényleg! Csak arra emlékezte, hogy valami rövid neved volt Na és neked milyen a gép?
(#51559) rsf
Nekem gyárilag a 205/55/R16 van. Téli is ilyen.Nem mintha elégedetlen lennék ezzel a fogyasztással, mert nekem bőven jó, csak mondjuk amikor hallok olyan a kollégámtól, hogy a 407 SW-je 4,5-et fogyaszt, akkor nézek nagyokat, és csodálkozom, hogy az enyém miért nem megy 5 alá.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51546 üzenetére
Rossz befecskendezés, régi beégett gyertya.
Hibás nyomásszabályzó, kikopott pozició jeladó (ez a legvalószínűbb).
A többit nem sorolom van lehetőség bőven.
Még a lambda szonda is közrejátszhat.Renault power
-
-
Gabesz87
addikt
válasz rob210 #51562 üzenetére
Én amikor védelmi rendszert szereltettem a kocsiba, ott mondták, hogy már az új fajta klíma gáz van benne, ami nem károsítja az ózonréteget, de cserébe 40e a töltése, és még robbanásveszélyes is Rajta van egy matrica is. Tökre megnyugtató
(#51563) R5TL
hűha, milyen hibával? Amúgy nekem sincs 1 éves, és szintén 20-21e-nél tartok. Év elején, amikor a gumit cseréltettem, 15e körül egyúttal olajat is cseréltettem. Nem volt olcsó de szerencsére nekem semmi gond nem volt vele. (Leszámítva egy szélvédő cserét, rohadt kavicsfelverődés miatt). Illetve a kezdetektől pályán a tempomat - gyanítom legalább is, hogy az - néha random kattog. Hol rövidebb hol hosszabb ideig, mint amikor egy relé kapcsolgat ki-be. Ezt majd az éves szervizen megérdeklődöm, hogy mi a fene lehet. Ja, meg amikor a szélvédőmet kicserélték, megcsináltak egy gyártási hibát: az ajtó nyitás elég szoruló érzésű volt, mert szarul teszik be kívül az ajtók találkozásánál felül a gumitömítést, és súrolják egymást.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabesz87 #51564 üzenetére
Igen ezért írtam, hogy fajta kérdése is az ár.
De hozzáteszem már az r134 sem károsítja az ózon réteget viszont jóval olcsóbb.
Azért drágábbak ezek az új gázok, mert lényegesen kevesebb kering a rendszerben belőle.
Nekem 670g van betöltve, de pl. Egy új mondeoban az egész rendszerben 340g van
Abba például pontos összeget tudok mondani 38700 volt a töltés. (3 éves a kocsi)Renault power
-
R5TL
csendes tag
válasz Gabesz87 #51564 üzenetére
Igazából -valószínűleg- csak egy fals hibakód miatt kigyullad a piros STOP visszajelző lámpa és egy "Motor meghibásodás veszélye" felirat is megjelenik, meg emiatt letilt pár funkciót (tempomat, vészfék asszisztens,stb).
A szerviz nem talál semmit, csak törlik a hibakódot aztán mehetek tovább (amíg újra elő nem jön). Eddig ezt 5-ször játszotta el.. -
Gabesz87
addikt
Hát azért ez nem túl jó hír egy új autónál. Az meg még inkább gáz, hogy a szerviz ennyit csinál, és nem tudják, mitől van ez. Másik szervizt nem próbáltál még? Hová hordod amúgy, ha megkérdezhetem? Lehet, hogy én túl maximalista vagyok, de engem nem hagyna nyugodni, amíg rá nem jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #51562 üzenetére
Én épp most jöttem klímatisztításról és felülvizsgálatról.... :-) Azt mondták, hogy 7-8fok helyett csak 11-13 fokot tol a klíma,ami a kevesebb gáz miatt lehet...
Esetleg feltöltetem-e? Mondom aztán mennyi az annyi...? 15-20.000 közt mondott a srác (márkaszervíz)... Na jó, akkor mondom majd, ha 15 fok fölé megy, jól megtöltetem, vagy máshol (ezt mondjuk csak magamban mondtam...)
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51569 üzenetére
Ahha na haladunk ezt eddig nem mondtad.
Az valamilyen elektromos kontakthiba, vagy szenzor probléma.
Gépre kéne tenni, de azt a kocsit csak clippel lehet oovasni.Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51572 üzenetére
Az lehet. Ha a Golf 3 OBD csatlakozója jó hozzá, akkor a haverom rá tud csatlakozni. Most az előbb ráadtam a gyújtást és a pollenszűrő felől kattogó hangot adott ki. Az mi lehet? Azt már akkor is csinálta, amikor hoztuk hazafelé a vételkor. Akkor az autószerelő haverom valamit kapcsolgatott meg tekergetett és elhallgatott. De most hiába csináltam bármi, nem hallgatott el. Mi lehet a gond?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok,
korábban írtam ide motor remegéssel kapcsolatban. (Megane 2 1.4 98 lovas) Akkor elvittem az autót helyben több szerelőhöz is, de senki nem tudta megmondani mitől van. A lényeg, hogy beindítás után pár perccel a motor alapjáraton remegni kezd, mintha kihagyna egy henger. Ilyenkor a kipufogó is be-be durrog.
Sok minden meg lett nézve:
- 4 trafó, 4 gyertya, légtömegmérő egy másik megane-ból ideiglenesen átrakva - semmi változás
- fojtószelep tisztítás, és újraprogramozás
- vezérlés ellenőrzése, + üzemanyag adalékcsináltunk egy diagnosztikát, itt meg lett állapítva, hogy farsot szív valahol,+ a lambaszonda feszültsége pedig ingadozik folyamatosan.
Most ott járunk, hogy a fars levegő miatt a szívósor tömítés ki lett cserélve. Ez most már rendbe van, jobban húz, másabb is lett a hangja.
Valamint a motor nagyon lötyögött, mindkét motortartó bak rossz állapotba volt, ki lettek cserélve. Ez javított a remegésen, de még mindig remeg, csak így már annyira nem lehet látni,+ nem érezni a kormányon.Készítettem róla egy új videót, de a felvétel ismét elég zajos, valójában nem csattog ennyire, nem hangosabb mint egy normálisan működő motor.
főként 2:40 nél kezdi a periódikus hangot és a remegést.
Okozhatja a lambda szonda? Hamarosan viszem újra diagra, hogy így, hogy nem szív farsot valami változás van-e.Olaj nem fogy, nem koszos, víz szintén nem fogy. Viszont elég hamar forró lesz a motor ha nincs menetszél. Egyébként jól húz, nem torpan, gáz adásra teljesen kisimul.
Valakinek van valami ötlete?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
SPeti1984
senior tag
Mitől lehet az hogy 2002 és clional 1.2 benzines nem indul be.Gyujtast tagadom világítanak a visszajelzokk de utána nem is tekeri.
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51574 üzenetére
Az a belső keringetés motorja lesz nem?
Ha lekapcsolod az utastér befújást akkor is kattog?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51582 üzenetére
Ez típus hiba javítása a klíma leengedésével oldható meg.
Ki kell szedni mindent a bal elejéből, sokan nem foglalkoznak vele, lehúzzák a motorról az elektromos csatlakozót és csak külső levegő befújáson használják.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #51576 üzenetére
Hány lovas és mennyi kilométer van benne? Start stoppos?
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
SPeti1984
senior tag
Lámpa világít tehát akksi nem lehet kinyiffanva szerintem.Inditozasnal csak halk vigasz hallani semmi próbálkozást hogy tekerné
-
LamerGyuri
senior tag
-
-
Sanyi19
őstag
válasz meroly #51589 üzenetére
Valeo feliratosak, szervizkönyv szerint 28 000 km-nél kicserélték őket. Egy ismerős autójából át lettek rakva a gyertyák és trafók és azzal is ugyanolyan volt a motor járása. Neki egy 1.6-os kacsaseggű van és az hibátlan, tehát amit beleraktunk annak jónak kell lennie. Diagnosztika nem mutat gyújtáshibát.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
-
#32577792
törölt tag
Igen, azt tudom, hogy live külön van, akkor félreértettelek
Ahhoz tényleg nem láttam én sem csak a gyárit, viszont nem hozza hazánkat mint teljeskörű szolgáltatási országot, vannak, melyek esetleg elérhetőek, ennek tükrében meg kifejezetten drága és talán felesleges is.Otthon hogyan oldod meg a térképet?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
orosziem81
tag
CHECK AIRBAG - SOLVED
Sziasztok,
Engedjétek meg, hogy megosszam veletek és azokkal, akik majd olvassák a fórumot, hogy jártam az autóm légzsák hibájával:
Másfél éve kezdődött a felvillanó légzsák lámpa + check airbag kombó. Először csak meleg időben, majd kb. 1 éve télen-nyáron non stop.
Rengeteg utána olvasást követően vettem a bátorságot magam utánajárni a hibának. Erős volt a gyanúm, hogy szimpla kontakt hiba okozza a bajt.
Több hetes műsor volt mire minden légzsákot és annak csatlakozóját feltérképeztem, kibontottam, szakadást ellenőriztem multiméterrel és kontakt sprayztem be.
Sikertelen volt a próbálkozás. Eztán mentem diagra ahol a hibák törlése és önteszt után egyetlen hiba bent maradt: "vezetőoldali fej légzsák ellenállása a megengedetthez képest magas" (5,8ohm). Tehát nem szakadás van a dologban.A diag eredményére utánajártam, hogy a kocsiban melyik is a vezető oldali fej légzsák…
Ez nem volt más, mint a bal oldali függönylégzsák (elég „jól” sikerült a diag szoftver fordítása).
Ma lementem és az ottani csatlakozót ízzé-porrá szedtem, minden lépésnél mértem, betettem 3,6ohmos ellenállást ami szimulálja a légzsák meglétét, de semmi nem segített, míg végül a biztonsági kéteres csatlakozót a teteje nélkül helyeztem vissza és láss csodát, a hibaüzenet volt-nincs.A dolog pontos okára nem tudtam rájönni. Az a tippem, hogy amikor a biztonsági csatit lezárom, akkor valami megfeszül az érintkezésnél. Mert amint a műanyagház felső részét visszapattintom, a légzsák üzemképtelenné válik.
Mellékelek 2 képet a mostani, hibamentes állapotról.
Remélem lesz akinek tudtam ezzel segíteni. -
BLUE TORNADO
senior tag
-
SPeti1984
senior tag
Ramertunk az akksi 13.5v tehát az oké.Masik kocsi akksijarol sem indul el. Betöltés viszont beindul. Talán így az önindító lehet a ludas jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer