-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz LamerGyuri #51200 üzenetére
Természetesen be. Csinálom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #51200 üzenetére
akkor én már nem piszkálom, mycso csinálja
örülök, hogy megtartod.Más:
Volt ma nálam egy srác.
Duma: fékcsere volt, de azóta nem jó, sokkal beljebb fog a fék, meg pumpálni kell, nem érzi biztonságosnak.
Mondom, le kell légteleníteni. Válasz, volt már kétszer is, nem oldotta meg a dolgot.
Gyere gurulj át megoldjuk.10 perc alatt satu volt a féke.
Ki tudja a megoldást?Renault power
-
No, csak hogy érezzem renaultom van. Akadt egy jelenség, amit egyelőre nem tudok, hogy feature vagy hiba (bár szerintem az utóbbi).
A héten kétszer is eljátszotta (viszonylag meleg, napos idő volt mind2 esetben):
A klímát (szellőzést) ilyen koratavaszi időkben manuális módban használom, beállítom a hőfokot, ventilátor sebességet és a fúvatás helyeit, klíma kikapcsolva.A jelenség, ami 2x előfordult, hogy beindítom az autót, aztán látom a klíma bekapcsolva, és autó módban szabályoz mindent.....
No, vajon ezt mitől és miért csinálja???Menetközbe még nem tapasztaltam ilyet, mindkétszer beindítást követően kelt önálló életre.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Van valahol valami info halmaz a Rönó rövidítéseinek pontos meghatározásairól és azoknak meghibásodási esélyeiről? ADS, EDS, stb.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
FerNandor
őstag
Örülök, hogy jó az autó a korábbi hsz-edre reagálva.
Hát nekem hasonló akkor volt, amikor auto módban ment, de kikapcsoltam a klímát es levettem a venti sebességét is. Aztan egyszer csak (talán a következő indítás után) a beállított hőfok marad ugye a kijelzőn, mondjuk 23, de mivel meleg volt bekapcsolt magától a klíma. Gondolom nem lett teljesen deaktiválva az autó mód és életre kelt..
Ilyenkor azt hiszem nem mutatta, hogy hová fújja a levegőt, ekkot kelt még életre. Ha már azt is állítottam, megjelentek a kis nyilak és mar teljesen manuál lett.
Vagy valahogy így. Csak ugye ez MII."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #51193 üzenetére
Lehet, hogy nem voltam érthető de:
Nem működik csak a kilincsen lévő gomb nyomására az ajtó kinyitás, benyúlásra nem.
De a leírás szerint is a benyúlás tipusfüggő..
Most nem tudom, hogy az enyém ilyen vagy rossz..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
-
dussy
őstag
Hasonló észrevételem van.
Napközben már kellemes az idő,15-17 fok. Auto módban a klíma már simán bekapcsol,ezért manuálisan kapcsolom ki. A hőfokot leviszem 15-re, arra gondolok,hogy ilyenkor a külső friss levegőt fújja be a ventilátor.
A kezemet a rostélyhoz rakva érezni,hogy meleg levegőt fúj... Ilyenkor nem zárja el semmi az utas térben a 'fűtés csapot '?
Vagy ez így normális?
Kérdeztem valakit,aki azt mondta ezekben már nincs klasszikus értelemben fűtés csap, egy lapát fordul a fűtés radiátor fölé,ezzel zárva el a levegő útját.
Nekem ez így fura...https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
-
imibogyo
veterán
Berakom ide is elrettentő példának.
Mi történik akkor, ha eltörik a Twingo ajtónyitó kilincs, de az autó nem eshet ki a használatból, viszont a cserealkatrész még beszerzésre vár? Hát ez.... Nem kell hozzá más, mint egy kis textilbakelit, egy kis flexelés, egy kis marás, a végére egy kis menetfúrás, festés és tádám....
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz LamerGyuri #51224 üzenetére
1. Köszi!
2. Köszi!(#51225) rob210: hát a gyönyörűtől azért messze van, de az biztos, hogy a gyáritól 100x tartósabb lesz.
Sajnos még nem tökéletes (nagyon az utolsó pár mm-en nyit, így "feszegetni kell"), de előttem a hétvége. Sajnos mióta tavaly belém jöttek, azóta ilyen nehezen nyílik a vezetői oldal, az anyósülésnél lévő "egyujjas". De muszáj leszek megcsinálni a javítást, mert jövő héten műszakira kell vinnem. Előre megkérdeztem persze a vizsgáztatókat, azt mondták nekik nem gond, már amennyiben jól nyitható az ajtó. Szóval most csak ennyi a cél, a szépség és a profi kivitelezés csak másodlagos...
Jövő hónapra összejön a pénz a CNC gép új precízebb trapézmenetes orsóira és ha sikerül őket beépítenem, akkor biztosan újramarom az egészet már végleges formában mind a két oldalra házzal együtt. Annyival erősebb lett így, mint a gyári műanyag, hogy elmondani nem tudom. Ez valószínűleg örök élet meg egy nap, már ha a háza bírni fogja, ugyanis az elsőt lényegében kettétörtem az új karral az első beszerelést követően (szerencsére van pár törött példányom).
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz rob210 #51227 üzenetére
Nem, vagyis nem annyira. Nehezebben nyílik, mint az anyósülés felőli oldalon, de kívülről nem vészes, csak belülről.
De holnapra tervezem az általad is javasoltakat, mert most már magát a kilincset nem szeretném csesztetni. Csak baromira meg vannak szorulva a csavarok, nem tudom ki bírom-e lazítani majd őket. Ütve-csavarozóm pedig még sajnos nincs...
-
Általában műanyag fogaskerekek mozgatják, amik ki tudnak kopni, meg műanyag gömbfejes csatlakozások vannak, amik szintén kikopnak, kiakadhatnak. Sőt volt akinél az állító kis szervómotorok egyike adta meg magát.
Jah és igen, digit klímánál a levegő (hideg-meleg) bekeverését is motor végzi, az is megadhatja magát és esetleg pont félig nyitott pozícióban állt meg.(#51220) rsf: lezárni talán nem zár le semmit (csak a ventilátort állítja), viszont jól van megépítve és nem zsiguli ez, hogy a sebességgel arányosan nő a befújt levegő.
A kilincses témára meg: amelyik nem szabadkezes, annak is egy fényezetlen műanyag van a kilincs mögött. Ha az autó irományában is ezt látod, hogy van külön gombos és gomb+érzékelős, akkor ez így is van.
Egyébként mindkettő szabadkezes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
golyós
őstag
Sziasztok!
Scenicemen megoldódott a generátor gond, fesz szabályzó halt meg, szerelőm cserélte, van töltés, öröm-boldogság.
Viszont a fesz szabályzó bezavarhatja az alapjáratmotort? Mióta ki lett cserélve azóta megszünt az alapjárat hibám, az első sarkon már szépen 1000es fordulaton pörög, 1 perc múlva meg gyönyörűen beáll a 750~ környékére.
Elötte bármennyit mehettem vele 1500 fölött volt az alap, üresben ingadozott 1200-1700 között, hiába érte el az üzemi hőmérsékletet. Leállítás után elmentem vásárolni, visszahűlt az autó és innen kezdve rendesen ment az alapjárat. Próbáltam aksi levételt, kicsréltem az alapjárat motort, de nem szünt meg.
Most viszont a fesz szabályzó javítása óta úgy néz ki megjavult.
Találkoztatok már ilyennel?Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
meroly
veterán
Michelin CrossClimate-ról vélemény?
Mivel ugye 15 évesek a gumik, a téliek is így most is meg ősszel is be kell ruháznom. Érdemes külön-külön venni vagy jó a Michelin CrossClimate?Impossible is nothing
-
válasz Shamat #51234 üzenetére
Beraktalak.
Jó látni, hogy a környéken van valakinek ilyen szörnyetege.Más:
'99-es twingorol mit kell tudni? Aki képben van vele, írja már meg, hogy mire érdemes figyelni. (amit tudok az a rozsda, meg a tető beázás)
(#51235) meroly: itt az autós/gumis topikokban dícsérik. A széria elején voltak olyanok, hogy kevesebb futás után is ledobálta a mintablokkokat, de talán ez már nem jellemző. Nagytömegű autó alatt (~1.5t) nem muzsikálnak jól.
Illetve ami kérdés, hogy mennyit mész egy évben?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
meroly
veterán
1,5 t alatti tömegnél érted vagy egy kb 1,5 tonnás nagytömegű autón (alatt)? Deszép ez a magyar nyelv.
Éves szinten max 12-15 ezret szerintem, de gyakorlatilag évek óta nincs hó pl, vagy ha van is, akkor elolvad. Jégen meg tök mindegy milyen gumi van a kocsin.(#51237) eTrade: köszi, felteszem ott is a kérdést.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #51233 üzenetére
Igen simán, mivel a komputer próbálta a rendszert életben tartani azaz megemelte a fordulatszámot, hátha úgy több töltéshez jut a rendszer.
Olyan ez mint amikor klímát kapcsolsz érzékeli a komputer és emel a fordulatszámon.
Mivel haldoklik a generátor és hol tölt hol nem, simán rángathatta az alapjáratot a szerencsétlen kompi aki próbált segíteni a rendszernek több feszhez jutni.Renault power
-
-
golyós
őstag
válasz rob210 #51239 üzenetére
Köszi!
Akkor jól gondoltam, ma figyelgettem, jónak tünik.
Azt vettem észre, hogy tolatásnál néha figyelni kell mert leesik a fordulat, majdnem leáll, de kapcsol a kompjuter és rásegít.
Lehet, hogy most kéne egy aksi le, és nullázni a rendszert, hogy rendben van a töltés?Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
molnarpeter
nagyúr
1.9 dci-t hogyan tudok szándékosan limp mode-ba tenni, mit lehet a legegyszerűbben lehúzni, hogy ezt elérjem? Csak addig kéne, amíg eljut a szervizig, elővigyázatosságból. Illetve a hajtókarcsapágyak a gyári 2 év/30kkm periódusokat tartva hány km-nél érdemes ellenőrizni/cserélni? Van esetleg olyan évjárat, amit már nem érint?
-
[HUN]Zolee
senior tag
Helló.
Jelenleg egy Megane 2 (86le dci) autóm van 2007-es .
Mennyivel drágább fenntartani (szervizeltetni) egy 2010-11 es Megane 3 kombit(1,5 -2l dci), vagy egy Laguna (2010-11) 1,5-2l dci-t hozzávetőlegesen?
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
forceberg
veterán
MII-nél a bal elsőn kívül a többi kilincsnél az ilyen kupakokat hogy lehet levenni?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
imibogyo
veterán
Na szóval nem hagytam magam.... Szétszedtem az ajtót kikaptam a zárat és mint kiderült teli volt olajos kosszal. Kitakarítottam és láss csodát, most már egy ujjal nyitható. Ez eddig maga a kánaán.
Viszont van egy "apróság" amire nem tudok rájönni, hogy mi okozhatja. Jelesül, hogy kulccsal nem tudom sem nyitni sem zárni az ajtót. Őszinte leszek azt sem tudom, hogy valaha működött-e a kulcsos nyitás-zárás, mert 7 éve van nálam az autó, de eddig még egyszer sem használtam.
Mit kellene keresnem? Valami rúddal csatlakozik a zárszerkezethez a kulcsos rész? Vagy hogyan. Nem látok semmi olyat, ami be kellene valahová akasztanom. Teljesen tanácstalan vagyok. Az anyós oldalon működik minden, de szerintem hiába szedném szét, mert semmit sem látnék, így is alig tudtam lefotózni majd megvizsgálni amit csinálok/csináltam. Ez volt ugyanis a módszerem. Először lefotóztam a "helyet" majd kielemeztem a dolgokat és végül vak nőgyógyászként kitapogattam amit szerelni kellett.
Itt vannak a képek, ha ezek segítenek. Elnézést, de csak telefonnal tudtam odaférni és nem is a legideálisabb szögekből. Én barom amikor kinn volt a kilincs nem készítettem fotókat...
Én úgy tippelem, hogy az oldalsó nyelv mellett (amit a külső kilincs nyom lefelé) lévő réz "nyúlvány" benne egy lyukkal lesz a nyitja a dolognak és oda kellene egy rúdnak becsatlakozni a kulcsos zártól. Csakhogy én ott nem látok rudat. Erre gondolok a bal alsó sarokban, erre a kis szürke "drótra", mert hogy én ilyet nem láttam a záron.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Sziasztok!
Jó ideje nem néztem be ide, most pedig búcsúzni jöttem, megváltam 24. éves Lagunámtól. Igaz, családban marad, átadtam sógoromnak, én magam pedig egy kissé fiatalabb dízel Passattal gurulok tovább.
Mindenkinek további balesetmentes közlekedést és kevés bütykölni valót!
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Szerintetek ezért reális ár 75K?