- Akciófigyelő: Humble 'Monster Hunter New Year Hunter Collection' Bundle
- Befutott a DOOM: The Dark Ages hivatalos gépigénye
- Rövid előzetesen a Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION (PC, Switch)
- Premier előzetest kapott a SYNDUALITY: Echo of Ada
- Free Play Days 2025 - 4. hét: For Honor, A Little to the Left, Train Sim World 5
-
GAMEPOD.hu
Ha notebook-ot keresel, kattint ide, ha netbook-ot, akkor mielőtt kérdésedet felteszed, kérlek fusd át a következő pár sort, konkrét típussal kapcsolatban használd a jobb oldalon található keresőt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
netreg
tag
válasz Armagedown #16652 üzenetére
Írtam már, hogy a játékok messzemenőkig nem érdekelnek. Informatikus mérnök vagyok. Utoljára az egyetem első vizsgaidőszaka alatt játszottam és nem is fogok többet. Ha AMD vs Intel kérdés merül fel mindig a játék jön indoklásként. Ezek szerint az AMD csak játékra jó vagy ugyanolyan jó, mint az Intel, de játékban jobb (ami ugye nekem nem fontos)?
Igazából a feleségemnek lesz, hogy használni tudja, amikor nincs itthon, valamint a gyerekek néznek majd rajta mozit a kocsiban, amikor autópályázunk.
Szóval a napi, normál dolgokra: office, gyerekfilm, skype, böngészés. Nem HD, nem GAME.
Gyors legyen és sokáig bírja az akksi. Tudom, ez ellentmondás. Jó lenne 2G RAM-mal, de ha nem adják úgy, akkor cserélem majd, az nem drága. Csak nem tudom mit csináljak azzal, amit kiszerelek.