Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • netreg

    tag

    válasz Armagedown #16652 üzenetére

    Írtam már, hogy a játékok messzemenőkig nem érdekelnek. Informatikus mérnök vagyok. :D Utoljára az egyetem első vizsgaidőszaka alatt játszottam és nem is fogok többet. :K Ha AMD vs Intel kérdés merül fel mindig a játék jön indoklásként. Ezek szerint az AMD csak játékra jó vagy ugyanolyan jó, mint az Intel, de játékban jobb (ami ugye nekem nem fontos)?

    Igazából a feleségemnek lesz, hogy használni tudja, amikor nincs itthon, valamint a gyerekek néznek majd rajta mozit a kocsiban, amikor autópályázunk.

    Szóval a napi, normál dolgokra: office, gyerekfilm, skype, böngészés. Nem HD, nem GAME.

    Gyors legyen és sokáig bírja az akksi. Tudom, ez ellentmondás. Jó lenne 2G RAM-mal, de ha nem adják úgy, akkor cserélem majd, az nem drága. Csak nem tudom mit csináljak azzal, amit kiszerelek. :F

    Tekintsünk el attól, hogy itt jobbára AMD fanok vannak. :DDD Szeret(t)em az AMD-t, de csúnyán hazavágta magát a szememben. Az utóbbi 1-2 évben 2-3 éves gépeket láttam szénné égni leginkább az AMD Turion 64 X2 - NVidia párosítással. :((( HP, Asus, Acer, Toshiba egyformán. Tele van vele a net, nézz utána. Lejárt a gari, eltűnt a videó. Amíg nem addig is olyan forró volt, hogy megégette az asztalt. Szóval értsétek meg, innen indulok, ezért nehéz elhinnem, hogy most gyorsabb és kisebb fogyasztású lapokat csinál az AMD. Az i3/i5/i7 ellenfelének szánt új procikról sem olvastam jót. Se gyorsabb, se kisebb fogyasztású nem lett. :( Persze ez most netbook szegmens, itt a C30/C50/C60 játszik.

    De ha jobb, jobb, szívesen veszem, főleg, hogy nem drágább. Csak győzzetek meg lszi, de észérvekkel! :DDD

    Most az Asus felé húzok:

    1011PX-BLK083S - Netbook 10.1'' Led, Intel Atom Dual Core N570 1.66Ghz, RAM 1 GB, HDD 320GB, Intel GMA 3150, WLAN, batteria 6 celle, Windows 7 Starter