-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
válasz runner 125 #75441 üzenetére
Én pont az egyszerűségét látom a legjobbnak benne. Semmi csicsa, csináltak egy k...ajó blokkot, de az csak úgy magában nem sok mindenre elég, ezért építettek köré egy fasza futóművet és ha már tervezés akkor adtak neki egy kis stílust. Igen, a lámpát a z1000 ről lopták..
A Z750 em 230 kg és 106 ló. Az mt meg 190 kg és 116 ló ráadásul 3 henger nyomatékosan tol. Király lehet!
Majd 1-2 év múlva lehet még tudom venni a régebbi szériát, bár az elsőkről még nagyon írták hogy túl nyers a gázreakció... Messze van az még.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #75449 üzenetére
Szarolasz. 2 hete olasz autom van :-)
Multkor emlitetted, hogy 7-8 eves motorokat nezel. Mik vannak teriteken?
-
Micsurin
nagyúr
Nem ezen akadtam fent... hanem, hogy 2x45 perc volt, 45 perc a motoron, 45 percig a többiek hibáit magyarázta neked a kocsiban. Én ezen akadtam fent, mert ez így KETTŐ órának számított. Meglepő volt anno ennyi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #75450 üzenetére
Jó részüket nem tartom megbízható konstrukciónak, ennyi, és nem sztereotípiák vezérelnek, kézzel fogható infóim, képeim egy haversráctól szinte nap mint nap érkeznek, úgy 3 éve.
Ausztriában a nikitsch-i Ducati szalon szervizvezetője, elmondása szerint is hulladék mind.
A 9-10 millió ft-os 1199 Panigale R rendszerint Pannónia-ringes használat mellett 3500km-t bírt ki, majd a hajtókar úgy vélte túl sötét a blokk belseje és kiverte az oldalát. Hozzáteszem nem az első eset.Idézet egy másik Panigale kapcsán:
"Egy kis kedvcsináló a Panigale-hoz és az olasz minőséghez.
28000km-es szerviz, ennyire kell szétszedni, a dugó, henger és hajtokarcsapágyak mind cserére szorulnak. Az alkatrész és munkadijat inkább nem írom le, de kb. egy 3-4 éves japan 600-as ára.
I love italy!"01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09,
Tudom, h te szimpatizálsz az olasz vonnallal, van amihez értenek és jók, robogókban simán élen járnak, sőt, egy szárazkuplungos V2-es Ducati-tól nálam is előjön a libabőr, az aqrvaegetazahang kíséretében, de ennyi. Pénzt nem adnék érte. Jah de, csak mellette lenne egy japán amivel nem csak a fő téri mekiig gurulnék el.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kroni1
veterán
válasz Geresics #75427 üzenetére
Sokáig gondolkodtam, hogy írjak-e a témában, mert amúgy szimpi srácnak tűntél már eleinte is, és tetszett h te is ugyanúgy ismerkedsz a terepezéssel meg a videózással mint én. De kikívánkozik belőlem is a véleményem sorry ha ezzel tovább off-olok:
"Senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze meg, és senkit sem akarok meggyőzni, hogy márpedig ezek a világ legjobb videói... "
Ez lehet, hogy így van, de hidd el a sok önreklámból és körítésből sokaknak az jön le, mintha te érdemesnek tartanád a videóidat arra, h megnézzék és megosszák, pedig sok esetben valóban nem alkalmasak erre az anyagaid! Ahhoz tényleg nagyobb motoros tudás kéne, vagy valami extra, például hogy a világ végére motorozol el egyedül, vagy hasonló, nem pedig olyan helyekre ahol kezdők is simán megfordulnak. (tudom két pici gyerekkel ez nehéz, de sztem így hozzád jobban illett volna inkább a humorosabb csengésű "fater a motoron" vagy a "motoros-apuci" név) A témáid sztem motorosoknak nem izgalmasak, max szintén kezdőknek, vagy olyanoknak akik nem motoroznak.. Próbáltam várni kicsit, hogy javul-e a színvonal, néha volt is egy két jó pillanatod, de azt érzem, hogy nincs meg a kellő érzéked, humorod, tudásod a MotoVLOG dologhoz.. Ha az országban nincs jó Vlog-oló, az nem indok arra h mégeggyel több sz@r legyen! Egyetértek azokkal akik az indexen is azt tanácsolták, hogy szerényebben, kevesebb felhajtással! Ha meg jönnek majd egyszer a pozitív visszajelzések is, akkor lehet már bevételezni, meg feliratkoztatni, meg reklámozni magad, addig nem érdemes. A 200 nézőből ha 180 csak azért kattint hogy na mi ez a fos már megint, akkor az nem túl hizelgő. Tényleg, akit érdekel feliratkozik, és értesül. Én is hobbiból videózok, mert érdekel a téma, de nincs bekapcsolva a bevételszerzés mert nem célom, és nem is reklámozom, nem verem nagydobra a videóimat, mert leginkább magamnak csinálom őket. Ezt a videómat pl. tegnap este egyedül az indexen a BMW-s topicba linkeltem be (egy barátom tanácsára), mégis már közel 100-an látták kevesebb mint 1 nap alatt, a többi videómnál is megvan a ~100-150-es nézőszám.. Szóval én azt mondom csináld, mert mindenkinek szíve joga csinálni amit szeret! Az hogy állod a sarat az oké, de jó lenne, ha inkább először jönne a fejlődés és a jó kontentek, és csak utána a csinnadratta a videók mellé..
Peace!
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz polimorf #75406 üzenetére
Mikor volt a vizsga ? Azért kérdem mert nekem 21 évig volt A1-em és utána raktam le a korlátlan A-t. Az egészségügyi és műszakin kívül mindent újra kellett csinálni: kresz, rutinpálya, városi vezetés. Igaz a városinál és a rutinnál nem kevesebb órát kellett vezetni, a kresznél meg a távoktatásos anyagot is lehetett használni.
Ja nézem, hogy ez nem Magyarországon történt? Gondolok itt a 300 eurora.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #75460 üzenetére
A nezettsegbol vetted a vfrt? Jo sok helyre be kellett floodolnod a video linkjet
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #75457 üzenetére
muszakilag kb mind gatya - azt irtad, ez elegge sztereotipia
extrem kepek, nem tagadom. Nem vagyok szerviz vezeto, valoszinuleg hatalmas tapasztalata van a haversracnak, de ez a sarkos velemeny.
nezzunk akkor egy kicsit mindenhova, ne csak a ducatihozakkor enis osszedobok egy prezit gyorsan.
mivel most literes sportmotort szeretnek venni, elegge atneztem a kinalatot, minden tekintetben.
vegigneztem a honda vonalat, sc 28 tol, sc 59 ig, ktm rc8 at, kawa vonalat zxr tol zx 10 ig. kivancsisagbol a ducatikra is raneztem.atolvastam az osszes motorrad sportmotor 50 ezres tesztet, az olvasoi levelekkel egyuttveve. (nem kis munka volt).
irtad valamikor, hogy mikor fog a honda vegre egy update megbizhato sportmotort csinalni vegre, nem ugy mint a tobbiek. Akkor a demagog kerdesem az lenne: a honda mikor csinalt megbizhato sportmotort?
maga a kerdes egy markaszimpatizans paradoxon. eppen ezert epitsuk erre az elkovetkezendo osszehasonlitast, mivel annyi jot hallottam errola markarol, utananeztem.Sc 28-33-44-50. 50 ezerig java resze atesik fesszabalyzo cseren, es generator cseren. elektromos problemak. Amugy a legtartosabb konstrukcio a 28. tobbet latok a mobilen 50-60 ezrrel az orajaban.
ezekben az idokben meg nem ismertek a vegeselem elemzest, igy inkabb tobb anyagot raktak mindenhova, mert nem rendelkeztek annyi tapasztalattal mint ma.
zsanerben vele zxr 750 szenvedett szelepbeejtos problemakkal, az otszelepes yzf 750 pedig ette az olajat, es a fektarcsakat a hatdugos tokicoval. manapsag ezekben min 40 e km van egeszen 60 ig erdekes modon.954. blokk torik a villa bekotesi pontoknal, es a hengereknel. az egyik kozeli baratom is blokkcsereset vett, aminek mindket elso fektarcsaja kuka volt vetemedes miatt. valto ugyanugy el tud szallni, mint az egyidos R1 nel, vagy kawaknal. generator alloresz ugyanugy gyenge pont a yamahanal is. a gyari loero adatokat messze a legjobban alulmulo motor a 954. kesobb kiadott errol egy tajekoztatot a honda, miszerint, ez egy utcai motor
egyebkent nagyon kellemes volt vele menni, 330 as tarcsak, jo fekbetettel nagyonjo fek, a futomu is kellemes meglepetes, nem puha az elso rugo, ahogy rengeteg japannak, jo motornak tartom.itt van meg a zx 10 es. 175 lovat tud mar 2005 ben, az oninditojat generatorkent hasznalja, ugy, hogy ketszer annyit forog, mint a fotengely. az elso 04 es evjratokban ez gondot is okozott, kesobb 05 ben javitottak.
50 ezer utan szetszedve egy fantasztikus motor. nagyon megbizhato sportmotor ellenere. nehany tipusnal a blokkfelfogato pontok repednek manapsag, az elso felni ontvenye elreped.sc 59. Bevallom szemezek vele. Egy gondolat, hogy van mar otthon ket ketutemum, biztos akarok, egy harmadikat?
sajnos a motorrad csak errol az egy sport hondarol keszitett 50 ezres tesztet.
az ujsag nagyon jo szinben tunteti fel, de nezzuk meg, milyen allapotban van a blokk 50e utan.
az 1es hengerben 28% veszteseg? azaz 7,5 os kompresszio?
az osszes kipufogo szelepvezeto kikopva? az osszes kipufogo szelepulek elverve es tomitetlen?
az osszes szivoszelep rugo cserehataron?
nezzuk az olvasoi leveleket:Franz irja, hogy nagyon megbecsuli a blade-et, csak utcan hasznalja melegen.
azonban. lassan aggodik, mivel ezeket csereltek a motoron: vizcsobilincsek, az egesz kuplung, vezermutengelyszenzor, kipufogo, vezermulancfeszito (18000 kmrol beszelunk)nezzuk Rrainert. 0.9 liter olajfogyasztas 1000 km en
kovetkezo olvaso 1l /1000 km. kesobb irja, hogy lathatoan keket nyom a kipufogobol 16000 km utan.
tovabbi problemak a rossszul megedzett fotengely, ami lefogazodik, a kuplungkosar, a maladozo hengerfal.
egy olvasoi level 3 honapos varolistarol ir a szervizben a vadonat uj motor atvetele utan nem sokkal.versenykorulmenyek kozott kispataki sc 59 eserol beszelt Bregyo, megneztek, annak is malik a hengerfala, illetve rengeteg bajuk volt a befecskendezessel.
kijelenthetjuk ahogy a kawa 2005 ben egy jobb motort osszehozott ugyanennyi loerovel, ha a megbizhatosagot nezzuk.akkor nezzuk a panigale 50 ezres tesztet.
4%-4% veszteseg ennyi km utan a hengereben. ez eleg derek. henger dugo rendben. hajtorud csapagyazas gyari erteken. szelepulek beepitesi mereten (!) a desmo alatalaban kimeli a szelepet, ezt a multistrada 1200 nal is eszrevehetjuk.
szelepvezetok boven jok.
anomaliak a teszt alatt:
tobbszor elromlott a kipufogoban levo pillangoszelep, volt lancszakadas, illetve trafo azas, es elhagyta a hatso fektarcsa csavarokat is, fokozatszenzor csere.
(igen a videoban a masodik legmegbizhatobb motor egy harley a cbr 600 f utan)hat azert ezt az audi panigalet, sem a multistradat nem neveznem betegagynak.
szeretnek meg nehany dolgot hozzatenni, hogy arnyalt legyen a kep.
az, hogy egy motor mennyi olajat fogyaszt, ha jo allapotban van a gyuruk elofeszitettsegetol fugg. minel kisebb az elofeszitettseguk, annal jobban atereszti az olajat, benzint, de annal kisebb az ellenallasa is. versenymotornal ez bevett szokas.
minel kisebbek a szelepvezetok a szivocsatornaban, annal stabilabb, orvenylevalasmentes a gazoszlop a szivocsatornaban, tehat megtobb teljesitmeny erheto el vele. ugyanugy alkalmazott modszer a versenysportban. az sc 59 nek a legrovidebb a szelepvezetoje, ezert kopik szarra is annak rendje es modja szerint.
tehat. ugyanigy megvan az oka, hogy miert esik ki a hajtorudja egy 205 loeros 1200 kobcentimeteres v2 es motornak? raadasul versenykorulmenyek kozott? es mind ilyen?v2 bol ennyi loerot senki nem nyomott meg ki. a technologianak eros hatarai vannak. untathatnalak reszletekkel, de erre a motorra nem lehet azt mondani, hogy szar.
velemenyem szerint a panigale a top a sportmotorkerekpargyartasban, de amig nem keresek havi 20 ezret nekem sem kene. nem vagyok markabuzi, de az alapjan amit tudok rola, ez a velemenyema "kedvcsinalorol" a bmw s srac jut eszembe, aki a hahun irta le hogy mennyire szar az s 1000 rr. ez teljesen ugyanez. Lathatod, hogy meg sornegybol is nehez kihozni ezt a loerot 50 -60e km ig, nem hogy v2 bol. az emberek el vannak tevedve.
a motorrad cikkben is irja hogy a panigale 24 000 km es szervize 1500 eurot kostal. ennek az embernek 600 as sornegyet kellett volna vennie, es nyugodt lenne a lelke. de ne hasonlitsunk almat a kortehez.sztereotipizalni mindig a laikus fog, mert nem lat bele, hogy milyen tervezesi problemakkal kell szembesulnie egy adott modellnek egy bizonyos teljesitmenynel.
a hasznalat modja megint egy hatalmas tenyezo. egy sportmotorral is meg lehet tenni tobbszazezer kmt, ha ugy hasznalod, mint a turamotort, es a turamotor is 50 ezret fog elmenni, ha egyfolytaban nyelezed.
nincsenek csodak.
az 50 000 es teszteknel emlekeim szerint ket motornak lett baja, az s 1000 RR nek, es a ktm rc 8 nak.
a ktm nek ketszer konyokolt ki a hajtorudja.
a ktm ezt az 1190 es blokkot annak idejen 180 loerore tervezte, es 155 el adta ki elso szeriaban.
hatalmas tartalekok voltak a blokkban, azaz nagyon megbizhatonak kellett volna lennie, de az elso szeriaba hiba csuszott. a fejlesztesnel 50 blokkott robbantottak fel.
mobile n vannak 45-50 e km el is, peldanyok, tehat a beszallitoi minoseghullamzas az osszes markanal belerondithat a kepbe. es honnan tudhatod, hogy mikor talalkozol ilyen motorral?ez nagyon osszetett kerdes, es kijelenteni csak igy valamit szerintem sztereotipizalas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #75464 üzenetére
lesz nálam egy eladó papírok nélküli (végleg kivont svájci forgalmi) FZR1000 genesis, ezekben még volt anyag
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
Köszönöm az őszinte visszajelzéseket, igyekszem most mindenkinek válaszolni röviden!
(#75435) ath
"...miért nem 2 kamerával dolgozol.." - mert a másik kamera összetört
"...lehetne változtatni a nézőponton..." - ezért vettem elő egy régi, használatlan anyagot, aminek a hangja amúgy is rossz lett, és így haszosítottam
"...az égetett felirat helyett a kommentek használata..." - ez nagyon jó, köszönöm, használni fogom! Ebben a videóban azért sem tudtam amúgy használni, mert kipróbáltam a YouTube új "záróképernyő" funkcióját, és olyankor nem lehet sajnos.
"...amcsi mintára itthon szeretnéd nagyobb közönség előtt csinálni..." - nem titok, hogy eveRide motivált az egészben, és az Ő videó is jönnek be a legjobban
"szökik a málna videó" - hát ez nagyon sukár(#75437) Ferdzsoo
"a cascós videón akadtam ki, ott elég nagy butaságok hangzanak el" - mire gondolsz?(#75438) Tarill
Nem gyilkolás ez, végre kapok őszinte visszajelzéseket!(#75455) Kolondrum
Na, mondjuk tőled jóra biztos nem számítanék, eléggé más az "értékrendek" szerint gondolkodunk(#75458) Kroni1
Külön válaszoltam, mert hosszú (és értékes) reagálásodra csak hosszan tudtam válaszolni(#75459) -Mike-
Ja kérem, aki olyat tesz fel, amire a világ minden pontjából keresnek, és még a szép magyar nyelvünk sem kavar be, úgy könnyű!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75458 üzenetére
"...ugyanúgy ismerkedsz a terepezéssel meg a videózással mint én..." - ez nekem is feltűnt már. Kár, hogy kicsi Pécsett lakom, mert Bp. környékén sokkal könnyebb volna találni embert, akinek hasonló az érdeklődési köre, mert így egyedül sokszor inkább ki sem megyek a terepre, mert szerintem egyedül terepezni problémás lehet, és egy nagyobb bukás sokkal komolyabb következményekkel járhat, mint ha van ott más is.
"...mintha te érdemesnek tartanád a videóidat arra, h megnézzék és megosszák..." - biztos bennem van a hiba, de én érdemesnek tartom rá, igen, még ha tudom, hogy csak egy szűk rétegnek jön be, akkor is
"nem pedig olyan helyekre ahol kezdők is simán megfordulnak" - sosem titkoltam, hogy kezdő vagyok, és a videóim inkább a hozzám hasonló, terepen (vagy máshol is) teljesen kezdőknek szól. Hosszú távon gondolkodom, és szeretném, ha mondjuk 5 év múlva visszanézve, és összehasonlítva a videókat, és a tereptudást ég-és-föld különbséget lehetne látni. Mondjuk innen nem nehéz fejlődni!
Ahogy korábban írtam: egyedül nem merek bevállalni helyeket, amiken amúgy simán át tudnék menni, mert ha egyszer baj van, abból nagyobb baj is lehet. Úgy tűnik, ez az anyagokon is érződik..."...nincs meg a kellő érzéked, humorod, tudásod a MotoVLOG dologhoz..." - pont a mostani videóban ecseteltem, hogy nem a klasszikus MotoVLOG lesz az én irányvonalam, mert ahhoz egyrészt rendszeresen kellene postolni, másrészt meg nem annyira jön be az az irányvonal.
Igazából nehéz is meghatározni, hogy milyen irányvonalat képviselek... Talán úgy mondanám, hogy unalmasnak találtam a "közúti" videókat, és azokat, amiben "nem beszélnek a nézőhöz", és ennek megfelelően a saját ízlésem alapján készítem a videókat.
Persze próbálok nyitni mindenféle új irányba, ezért is csinálok majd (pl. bukósisak) "teszt" videókat, és ezért is szeretnék majd "szerelős" videókat is csinálni. A lényeg itt is az lesz, hogy "amatőr mondja amatőröknek". Persze, ezek olyan cél-orientált videók lesznek, amit nem is érdemes majd hirdetni. Aki ilyet keres, az úgy is rákere, vagy YouTube-on, vagy a megfelelő topikban (pl. bukósisak topik)...Tervben van még, hogy csinálok "motorteszt" jelleggel egy videót a motoromról, de rendesen akarom megcsinálni, és még csak körvonalazódik bennem, hogy mi is legyen az anyagban, mert nem egy "elmondom a paramétereket" videót szeretnék...
"...szerényebben, kevesebb felhajtással..." - hogyan legyek szerényebb? Írjam azt, hogy "
ne haragudjatok, ha esetleg lennétek olyan kedvesek, és méltóztatnátok esetleg megszánni egy poroslábú senkit, hogy drága időtöket rabolva kegyeskednétek megnézni..." - jójó, tudom túltoltam...
A kevesebb felhajtást értem, ezen is dolgozom: a korábbi több soros marketing-maszlag helyett pl. utoljára csak 2 mondatot írtam a videó linkelésekor. Eredetileg csak egyet akartam, de szerintem tényleg jól összeraktam a képet, a hangot, és a bevágásokat. A mondandó persze más kérdés"...Ha meg jönnek majd egyszer a pozitív visszajelzések is..." - hihetetlen lesz, de kapok pozitív visszajelzéseket. Igaz, hogy sokkal kevesebbet, mint negatívat, de jönnek azért FB-n is, itt is, csak épp azokat nem nyilvánosan szokták, egy-két YouTube kommentet leszámítva. Gondolom mivel mindenhol kapom az ívet, ezért nem akarják az emberek a "rossz oldalt" képviselni, de ez nem zavar. Tudom, hogy alapvetően mindenki jobban szeret mást leszólni, mint dicsérni. Az emberek szeretnek beszólni, leszólni, fikázni másokat azért, amit csinálnak, ez már csak ilyen. Ha valaki valamit jól csinál, arra meg "nem kell" reagálni, mert az volna az alapértelmezett, nem?
"...jó lenne, ha inkább először jönne a fejlődés és a jó kontentek, és csak utána a csinnadratta..." - a jó kontenteken még dolgozom, de fejlődés azért szerintem látható ahogy haladok előre a videóimban! A motoros tudásom is sokat fejlődött év elejéhez képest, bár tudom ez a videókon nem látszik. Leginkább a Touratech haladó csoportjában éreztem, hogy rengeteget fejlődtem év elejéhez képest, kár hogy ott lemerült a kamerám mire igazán belejöttem - bár így is sokan mondták, hogy túl hosszú lett. Miután kikapartam a sarat az első sárvédőből, utána egyáltalán nem tűntem bénának a többiekhez képest, és ez - ismerve a mezőnyt - már önmagában is nagy szó volt a számomra! Hála égnek jön a tél, és tavaszra azt a keveset is elfelejti az ember, amit idén megtanult...
Köszönöm Neked is, és mindenki másnak is a visszajelzéseket!
Higgyétek el, igyekszem megfelelni ezeknek is, és közben teljesíteni a saját célkitűzéseim is. Természetesen senkire sem haragudtam meg, mert tudom, hogy nem fikázásból írtatok, hanem hogy elmondjátok az igenis értékes véleményetek, és ezt külön köszönöm Nektek, és annak a pár embernek, akik privátot írtak!
A mai legnagyobb tanulság az számomra, hogy nem csak én olvasok több fórumot (még ha csak itt vagyok igazán aktív, és egy másikban talán picit), és ennek megfelelően valóban zavaró lehet, ha valaki 3-4 helyen látja ugyan azt a "reklámot". Erre valamit ki kell majd találnom, de azt is figyelembe fogom venni, hogy a több fórumnak csak kicsi a "közös halmaza", és kevesen vagyunk, akik több helyen is jelen vagyunk...
Nehéz mindenkinek megfelelni, na...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #75466 üzenetére
Ja, meg a GTR, FJ...de ezekkel pályázni?
Igazából arra reagáltam, hogy keresel ezres gépet pályára, bár szerintem neked egy ezres genesis túl puritán szerkezet.
Ha úgy lenne pénzem ahogy nincs megtartanám, és valahogy forgalomba helyeztetném, mert jövőre lesz 30, és nagyon vagány lenne egy OT rendszámú sportmotor.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Kroni1
veterán
válasz Geresics #75468 üzenetére
Örülök, hogy pozitívan fogadtad, valóban építő jellegűnek szántam a "kritikát". Hajrá, szeretném látni azokat az izgi videókat majd! (Most egy ideje saját videóimmal is gödörben vagyok, mert nem tartom izgalmasnak még azt sem ahogy szép helyeken motorozok, élőben valahogy sokkal szebb mindig, a videó sajnos ezt nem mindig tudja visszaadni.)
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75470 üzenetére
Természetesen fel vagyok iratkozva a csatornádra, ezért láttam a videóid. Az aszfaltos felvételek engem nem nagyon vonzanak, mégis nem kicsit lepődtem meg, amikor Ausztriában találtatok terepszakaszt!
Volt most két videód, amikben se duma, se zene, csak a gyakorlás terepen, azok szerintem azért szerethetőek mindenki számára, mert pont nem olyan hosszúak, hogy ráunjanak a népek (mint az én 15+ perces videóimra), és elég sűrűn változtattad a kameranézeteket is. Remélem jön még hasonló!Ja, és igen: a videó sosem fogja úgy átadni a táj szépségeit, mint a valóság! Ráadásul a sebességérzet is egész más! Neked GoPro-d van, ott még jobb a helyzet, de nálam a SONY képstabija miatt minden úgy tűnik, mintha poroszkálnék, pedig 70-90 között mentem az utolsó videóban is!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Ezekkel palyazni menni nem jo, es ugyanugy kikonyokolnek rovid ido alatt nyelezesnel.
Mindenkepp 08 korulit keresek, ezekkel a regiekkel sokat kell foglalkozni, hogy normalisan lehessen menni veluk.
Hamar oldtimer, inkabb yzf 750. Azok 1000- 2000 eur kornyeken mennek, ohlinssel, neha-neha felbukkan egy sp is, siktolattyus fcr karbival, hosszabb egyessel, sajnos borsos aron, 3000 kornyeke.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #75472 üzenetére
Igen megértem, ennek még 18"-os a hátsó felnije, szóval itt nem előny az eredeti állapot..... de ez már készen van
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #75474 üzenetére
Van pár elborul márka rajongó
Ne tudd meg mit képesek egy ilyen 30 éves vasra költeni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
dellfanboy
senior tag
Avval nincs bajom ha valaki locsolja a penzt a motorra, sot neha kifejezetten szep mualkotasok szuletnek, de itt nem ertem mit akar a srac 12k EUR-ert
Ahhoz hogy gyari ot-s legyen nagyon tavol all,
Ha meg egy sima palyagep a cel akkor meg nem ertem miert egy 85-os gephez nyult? Szerintem 10 k-bol egy elso generacios r6r-is kijott volna. Ami modernebb mint ez a 750-es.
Itt en nem latom az oszhangot, bar biztos jo gep lehet, megkergetnem en is 1x,2x, de az ara szerintem tulzas.
Tavol van az a gep a classis SBK-tol hiaba hirdeti annak.[link]
Amugy te megvenned 12k ert?neked bejon?Amugy az ilyen fz-k regen nekem is bejottek, tervbe is volt hogyha sok penzem lesz egy ilyen felidomossal fogok nyaranta a horvat tengerpartra jarni (hogy miert pont fz 750-vel arra mar nem emlekszek)
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #75477 üzenetére
Nekem sem kellene, és nem csak az ára miatt.
Nem akarok pályázni, és közútra sem akarok már hasalós motort. A jelenlegi FZ750-em pont olyan amilyet szeretnék. Nekem nem kell korszerűbb, injektoros, könnyebb, gyorsabb szebb, újabb stb vas.
A papírok nélküli ezres genesis géppel sem tudom mi legyen a fenti okok miatt. Amikor megvettem, még másképpen álltam hozzá, de ma már csak útban van. Ha olcsó pénzből forgalomba lehetne helyezni gondolkodnék, hogy megtartom, mert ezek a gépek ebben az állapotban már nem vesztenek az értékükből, sőt.Szóval a forgalomba helyeztetésre van valakinek ötlete?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ALI_G
veterán
Sziasztok,
Rég jártam erre, remélem mindenki egyben van.
Tudtok ajánlani megfizethető téli kesztyűt? Ma szétfagyott a kezemüdv,
Ali -
imibogyo
veterán
válasz -Mosquito- #75418 üzenetére
Amiket csinálsz azt néha egy Bogyo is feltehetné.
Kikérem magamnak... -
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #75481 üzenetére
Egy végleg kivont svájci forgalmim van hozzá. De most néztem, még várnom kell vele, mert 1989-es (3CB kód).
Ungültig....2009.07.28-as dátummal.Mi az az A1?
egyébként ilyen, a sebring dob nélkül
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Francia91
veterán
Én anno, kb 4 éve a Lidl-ben vettem Crivit téli kesztyűt. Azóta is egyben van, most is abban járok már, elég jól bírja a hideget, és nem is drága, 6 ezerért vettem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
félisten
válasz Geresics #75467 üzenetére
Én nem foglalkozom a te videóiddal. Talán ha 1-et néztem meg, kb annyira mozgat mint fb-n pár fitnes buzi ismim torna előtt közben és utána videója. De ne haragudj meg csak nyersen elmondtam. Kicsit a többihez: Előbb nézek meg egy runner féle körbejáróst mint a tiédet, mert a tiéd nem mozgat, abban meg látok/láthatok érdekességet. Példát mondjak, ha beindítja a hangja miegymás.
-
LustaDick123
tag
válasz Geresics #75468 üzenetére
Egyet értek az előttem szólókkal, az indexes topicban kissé erős volt a kezdés. Most már te is látod, hogy vannak ott páran, akik a szomszéd falu fagyizóján is túlmentek. Legalább egyszer.
Én azt javaslom, hogy keress témát. A bukósisak bemutatós meg hasonló témák már csontig vannak rágva mindenféle nemzetközi oldalakon és az sem túl izgalmas sokak számára, hogy 40-nel mész egy traktornyomban. Lássuk be, van még pár téma és kifogysz a mondanivalóból.
Legyél tényleg vándor. Van egy rakás látnivaló az országban (akár Pécs körül is), ahova "csak" enduróval lehet eljutni (vagy legalább egy darabig), pl. templomromok, várak, kilátók, elhagyott laktanyák, repterek stb.). Gyűjtsd össze ezeket, járd be őket, ajánlj utazásokat, túratippeket, túraútvonalakat. Tudom, ilyenből is van egy rakás blog és írás, de mondjuk ha motoros szemmel publikálod (ne kelljen sokat mászkálni motoros ruhában, hol van olyan ösvény sorompó, ami akadályoz stb.) rögtön más lesz. Példának ott a motorostura.hu, ami már nem nagyon frissül, pedig jó kis oldal volt. Egy hasonlót létrehozni, először akár a helyi dolgokkal, kis leírással, fotókkal, track-kel, videóval nem sokkal több dolog, van egy rakás ingyenes blog oldal.
Hidd el több néződ lesz. Persze ez csak egy ötlet, másoknak más fog eszébe jutni. -
Horvi
őstag
válasz LustaDick123 #75488 üzenetére
+1 erre a vándorlós dologra. Én meg szoktam nézni a videóidat, viszont ezzel tényleg izgalmasabb lenne mert van egy csomó hely ahova szívesen elmennék/bemennék motorral de egy naked vassal kb esélytelen
Úgy legalább ha csak virtuálisan is de be lehetne járni ilyen helyeket
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Dobjuk össze rá a lóvét és vegyük meg
Hello darkness, my old friend...
-
demars
addikt
Nyáron tervben van egy próba karika ott! Remélem nem zárják be addig, még tulajváltás miatt sem!
Hozzám ez van a legközelebb, még sosem voltam pályán. Egyszer sztem kipróbálom és annyi is lesz. Nem célom körbe körbe motorozniAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
TommyGun
őstag
Nerm mondom hogy vennék de azt se mondanám hogy szarul néz ki >> [link]
Ha itthon megállna 1 milla körül akkor ez nem is lenne annyira gáz szerintem, mondjuk rohadtul nem ismerem a RE mennyire megbízható darab, de vannak rajta tetszetős részletek.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Trollok komolyan
- HTPC (házimozi PC) topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...