-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz TommyGun #18765 üzenetére
vizsgán én is beszoptam a nyolcasban, letettem a lábam, pedig előtte simán ment mindig hibátlanul, túlizgultam, meg túl szépen akartam
de nyár volt, úgyhogy hirtelen ötlettől vezérelve úgy csináltam mintha egy bogár beszállt vna a sisakomba és azért basztam el. gyorsan levettem a sisakot, nézegettem, borzoltam a hajam ilyenek
aztán meg befejeztem a kört mintha misem történt vna és odagurultam a vizsgabiztos elé, mondtam hogy beszállt egy darázs a sisakomba és megijedtem. végig menjek-e mégegyszer? mondta hogy nem kell, megadja
ilyenkor télen mondjuk nincs bogár sajnos...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #18776 üzenetére
Nyilván szerencséd sem volt az időjárással.
Lehet valamennyire a te hibád is, én száraz időben vizsgáztam mégis mentem 4-5 kört a pályán. Ugyan előtte kismilliószor letudtam viszont "elvileg ugyanaz a pálya, de mégis más a környezet" alapon inkább így tettem mint hogy pont a vizsgán szívjam meg.
Ugyanakkor arra akartam utalni hogy szvsz az oktató is sáros: nem értem miért kézzel gyakoroltátok a jelzést. Az index esetleges kint felejtése ugyan lehet megtévesztő és meg is húznak érte, de szerintem erre odafigyelni sokkal kevesebb energiát igényel mint kézzel hadonászni, arról nem is beszélve hogy utóbbi véleményem szerint balesetveszélyesebb.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
stifi
senior tag
-
vendingo
veterán
válasz TommyGun #18783 üzenetére
Engem is megrántottak rutinból. Letettem a lábam, mert akkora szél volt, hogy majdnem felborultam amikor csináltam a 8-ast. Semmi méltányosság nem volt, de maga az oktató, vagy a vizsgabiztos is letette volna a lábát a szélvihar miatt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #19359 üzenetére
Gratula! Alap esetben a sikeres vizsga után pár nappal mehetsz az igazolásért, majd ezzel az okmányirodába. Jól értem: most a fennforgás miatt más papírt kapsz igazolás helyett és a kérdés az hogy azzal is mehetsz-e? Mert ha így van erre szerintem itt senki nem tudja a választ, kérdezz rá "a petzválban".
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz TommyGun #19361 üzenetére
Jabocs, tudjátok Pösti nyomi vagyok a Petzvál alatt a Budapesti közlekedési hatóságot értem, elvileg ott a központ.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #19359 üzenetére
Gratulálok!
Igen amit kapsz papírt azzal kell menned az ocsmányirodába és 30 napon belül kell vissza érkeznie az új jogsidnak. Ez lehet 5 nap is. Nekem kivárták a kis piszkok a 30-at. Lehet mert vidéki vagyok
Azzal a papírral amit az ocsmánynál kapsz nem vezetheted a motort, csak a meglévő B ketegóriára érvényes. Amúgy rendőrtől függ hogy elfogadja vagy sem. Ha csapatban motorozol, akkor kicsi az esélye, hogy megállítják a rajt.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #19361 üzenetére
Nem, a vizsgabiztostól/oktatótól nem kell papírt kapnod.
És igen, az a rendes ügymenet hogy pár nap után a vizsgaközpontba kell érte bebattyogni.
Ahogy csongi is írja hivatalosan csak akkor ülhetsz kétkerekűre amikor már a kezedben az új jogsi. Ez nekem tavaly ősszel (vidéken) a bejelentéstől számítva 2,5 hét volt.
Nosztalgia on. Bezzeg régen nem így ment: a vizsga után a biztos odaadta a papírt, ott helyben besétáltam az irodába és cca. fél óra múlva kezemben volt a friss-ropogós jogosítvány...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #19495 üzenetére
Elég kevés van amire azt mondanám,hogy ok..
19496 Vendingo.
Pl a 650-es Burgman. Abs,elektromos plexi,tükör,55L csomagtér,elől plusz rakodás,kényelem,markolat,ülésfűtés. Manuális,automata váltás,power gomb.Kb két,három tank után(500-700km) pihenés. Ez a második 650-sem. Imádom,bár lehet eljő/het a váltás..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #19700 üzenetére
Ugyanebben a cipőben járok, a vadi friss A1 vizsgám igazolásáért csütörtökön kell menjek a vizsgabázisra, utána meg az ocsmányirodába. Remélem, addigra megjavul a rendszer! Utána meg hujjé, motort venni!
(#19707) Integra: ennyi hülyét! Szóltak előre! Nem igaz, hogy 3 napig nem lehet nagyjából szabályosan menni
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #19772 üzenetére
Csak Magyar forgalomba helyezettet érdemes venni. A kinti,behozott bizonytalan eredetű,a km sok esetben visszatekert. Én is néztem min. 1M felett kezdődik amit érdemes talán megnézni.. Nem tudom ismered-e ez a FÓRUMOT..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #19827 üzenetére
Ne aggódj már ennyit...1 hónap a max. Van, hogy egy hét alatt megjön (attól is függ, hogy postázást vagy személyes átvételt kérsz). Ha pedig a központi okmányirodába mész (Árpád híd) és ott kéred az átvételt, akkor még gyorsabban jön (jönne - nem tudom hova mentél).
Ettől függetlenül kretén a rendszer, de nem tudunk vele mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #20695 üzenetére
"Dehogynem, nemrég lett nagy A jogsim..."
Ezek szerint jól emlékeztem; de akkor hogy volt más vizsgabiztos rutinon meg forgalmin?"...nem éri meg nagy An kívül mást letenni, mert 2x szopatod magad, idő pénz."
Mint minden ez is relatív. Én pl. úgy voltam vele hogy elmegyek B125-re, aztán ha mégsem olyan jó dolog ez a motorozás mint ahogy gondolom akkor nem dobtam ki sok pénzt, ha pedig de akkor elmegyek kieg.-re. Utóbbi eset is árban annyi mintha egyből A-ra mentem volna, időben még talán kevesebb is és kvázi két részletben fizetek, egyetlen hátránya a plusz egy forgalmi vizsga.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #20708 üzenetére
Érdekes. Az A1/B125 vizsgán 2 perc van a műszaki+bólyakerülgetés és a forgalmi vizsga között. Akkor már boldog voltam, amikor a kerülgetés után azt mondták a fülesben, hogy induljak el a rutinpályáról kifelé, balra, a belváros irányába. Ezek szerint a rutin sikerült...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #20712 üzenetére
Valószínűleg tényleg a B125 egyszerűsített vizsga miatt lehetett összevonva, mert nekem 0. feladat (nyolcas tolás) sem volt (nem is kellett előtte gyakorolni), és a 3. feladatot (gyors kör, a végén k*rva nagy fékezéssel) sem kellett megcsinálni. Egyedüli motoros vizsgázó voltam aznap, 2 autós tanuló vizsgája közé besuvasztva. Előző nap késő este tudtam meg, hogy másnap de. 10-kor vizsgázom, az oktató hajnalban felkeltett, hogy előtte akkor még gyorsan egy óra rutin + egy óra forgalom gyakorlás... Így lett összesen 9 vezetett órám a vizsgával együtt. A forgalom viszont teljesen megegyezik a normál A kat. útvonalával és időtartamával.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20846 üzenetére
Egyszer azért próbálj fel egy japán versenysisakot. Már álló helyben is érezni hogy óriási a különbség egy 50ezres sisakhoz képest. Nagyon jó anyagokat asználnak. Nem csak könnyű, a tömegközpontja is ki van súlyozva. Aerodinamikailag elég jók, pl nagy tempónál is tudod benne forgatni a fejet, és brutájisan jól szellőznek. Mindemellett a védelem is a legjobbak közt van.
Nagyon jók ezek a sisakok, csak hát nem annyval jobbak amennyivel drágábbak.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz TommyGun #20846 üzenetére
én ezt nem értem. Aki nem pályázik miért ne vegyen drága cuccot? pályán nincs tereptárgy meg kalapos skodás.Mellesleg mér kell lenézni hogy elköltött ennyit? Neki megérte volt rá pénze. Okom van azt hinni sokkal jobb anyagok ( a bőröddel érintkező részei főleg ) vannak benne, jobb az aerodinamikája, csöndesebb.Nem akarok beszólni de elég tipikus ez a lenézem akinek több pénze van és megmagyarázom hogy az én olcsóbbam miért jobb.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
válasz TommyGun #20846 üzenetére
inkább veszek napszemüveg nélküli zárt verseny sisakot (shoei vagy arai) 150k-ért, mint egy 55k "full" extrás sisakot, még akkor is, ha csak hetente egyszer megyek benne..
luxus a biztonság? hm....[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
fattyu
veterán
válasz TommyGun #20853 üzenetére
Neked nem volt kényelmesebb...
A fejforma egy elég egyedi dolog. 2 kényelmes sisakot találtam pedig végigpróbáltam MINDENT amit lehetett Pesten. Shoei qwest lett. Imádom. Olyan kényelmes hogy nagyon, és SOKKKKKKKKKKAL csöndesebb mint amit leváltott.Magyar árán az is halálos ár.
Másnak mások a szempontjai más dolgok fontosak, más a feje.
Nekem a beépített napszemcsi szart se ér- Túl magasan ér véget gyakorlatilag ha nem hasalok akkor pont a látómezőm közepén van az alja, minősége az optikának erősen kérdőjeles, plusz mechanika ami tönkre mehet. Inkább az oklájom köszönöm
Elfogadom hogy másnak meg ez fontos.
Azt is hogy valakinek egy replika festés megéri a felárat. Nekem nem.
Legyünk már nyitottak és fogadjuk el mások agymenéseit is. Legalább mi motorosok egymás között, akik tudjuk hogy mennyire nem érti meg egy külsős miért szállok le minden nyüves alkalommal orgazmus utáni mosollyal a szakadt 7esemről.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
válasz TommyGun #20854 üzenetére
engem aztán nem zavar, azt húzol a fejedre amit akarsz és a pénztárcád enged, a te életed, nem igazán érdekel. de hülyeséget beszélsz és te nem a haverodon röhögsz sírva, hanem a saját nyomorodon. nagy a különbség. és ezt még meg is magyarázod magadnak egy nagyon blőd önigazolással, már ne is haragudj.
meg felhúztad a sisakját és nem volt jó. ebből nagyon sok mindent meglehetett állapítani, de tényleg. egypetéjű ikrek vagytok vagy wtf?! felületes vagy, csak ennyi látszik. nem kéne....
egyébként meg igen, itt azért erősen a drágább a jobb a legtöbb esetben.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz TommyGun #20851 üzenetére
az 55k-s sisak bőven jó, én se veszek drágábban, olyan 60k-t gondoltam adni majd érte, akciósan annyiért meg lehet venni 100k-s sisakokat is akár. nem hinném hogy sokkal másabb egy 150k-s sisak mint egy 100k-s (ami akciósan 60k). amiben a 100k-s nem véd meg (ami ugye 60k), abban a 150k-s se fog. persze akinek sok a pénze és telik rá, vegye a 150k-sat, rosszabbul biztos nem jár.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz TommyGun #20869 üzenetére
"Sírva röhögtem amikor a spanom 150k-ért vett vmi űberfasza sisakot.
Nem pályázik, de ha pályázna mondjuk havonta szerintem akkor is luxus 150-ért egy bukó mert könnyebb 30 grammal vagymi....És még egy redvás napszemüveg se volt benne, kicsit elkókadt a szája amikor az 55k-s sisakomon ami kinyithatós lebillentettem a napszemüveget mikor kisütött a nap és a szart se láttunk "ez elég sokat elmond arról, hogy milyen vagy. ha meg nem, akkor fogalmazz rendesen és ne használj olyan hangulatkeltő szavakat és fordulatokat, amik fals végeredményre engednek következtetni. nem tűnt fel, hogy mindenkinek magyarázol azóta is, hogy mi van? nyílván, mindneki hülye, csak te vagy a kopter... ne haragudj merő hülyeség ez ahogy elődadod. lehet erről tök normálisan véleményt is nyílvánítani. utólag már jobban ment mint elsőre, haladunk
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #20873 üzenetére
Megértem a problémát. Én sem vennék már beépített napszemüveg nélküli bukót. Idestova a negyedik szezonban az 50 ezres caberg bukóban teljesen jól teljesít, nem zörög, nem csukódik le magától és nem takarja a széle látóteret - sőt nem is torzít. Akkor nyitom-csukom amikor akarom, ha erdős részre érek tűző napsütésből akkor egy mozdulat nyitni, kiérve onnan a tűző napra egy mozdulat zárni. Ezt egy normál, nem beépített napszemüveg sosem fogja tudni. Sötét plexit nem szeretem. Remélem egyszer pénzben összejön azért egy X-lite X-702, és passzol majd a fejemre.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20888 üzenetére
Lehet menni 160-al ha látod mi van előtted. Bekötőút nélküli nyíl egyenes úton jó látási viszonyok közt sok bajod nem lesz ha 160al mész. Nem fog elád ugrani egy traktor. Persze gond itt is előforduhat, de jóval ksiebb az esélye.
Mindegy nem akarok ítélkezni senki felett, állatkodtam én is eleget közúton, de mondjuk a minimum az volt, hogy full be voltam öltözve.... Ha meg farmer van rajtam akkor csiga tempó. Estem már farmerban, kb 2 méter csúszás után már szakadt szét...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20892 üzenetére
Én is már rég leszoktam a közúti állatkodásról. Láttam már pár zsákba csomagolt motorost. Hívtam már fel barátomat és az anyukája vette fel hogy sajnos már nem tudja a telefonhoz adni... estem én is párat utcán, ahol mázlim volt hogy csak kicsit sérültem meg. Szóval úgy gondolom közúton közlekedni kell, állatkodni meg ott vannak a ringek. Ha meg nincs pályázásra pénz, akkor hagyom az egészet a p*csába...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #20910 üzenetére
A Z800 nem speed gép, hanem naked Pont nem az a hasalós kategória Ráadásul a speeden sem a karodon támaszkodsz, hanem derékból tartod magad és combbal szorítod a tankot.
akoska07: bár csak tudnám mondani, hogy próbáltam, mert voltam a nyílt napon pályázni, de csak a 636-os zx6-tal mentem. A z800-on csak ültem, de nekem az is elég volt, hihetetlen furának tűnt a hasalós után. Ettől függetlenül a Z750-et is jó motornak tartják azok, akiknek volt vagy van. Szóval hajrá.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #21143 üzenetére
Pan European A kedvencem nekem is.
Egyébként nagy AT mánia van, múltkor egy komplett AT-s csapat jött szembe velem. Megértem ha azt akar, nekem is kéne. Bár olyan szavakat használni egy motornál, mint értékálló és befektetésnek is jó...Makó-Jeruzsálem
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz TommyGun #21145 üzenetére
Nem szeretnék kompromisszumokat túrázás közbe, ezért kell az AT. A transalp is elmegy szarabb utakon, de terepezni azért nem mennék el vele. Most is voltunk pár olyan részen, ahol bizony jól jött volna a 21"-os kerék, meg a nagy rugóút.
Volt velünk egy 660-as teneré, ő hasított ahol mindenki más 1-es 2-es-be evickélt.Az Afrika Twin egy darab történelem, de a régi teneré-k is tetszenek, de sajna azok sokat esznek és nem a megbízhatóságukról híresek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok