-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #33316 üzenetére
Burgonyasok, a Brigire eszkusznek, Az aprilian a Michlein musikal jol.
Azert a gyari ajanlasok nem veletlenek . Bar APriliara a Pirellit javasolja.Amd power: 50 esre adasveteli es biztositas kell. Rendszam meg nem kotelezo! Vannak rendszamos kismotorok, de ahhoz A1 jogsi kell, azt hogy Bvel vezetheto e azt nem tudom, egy kisse ellentmondasos a torveny.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #34563 üzenetére
60eKm az egy támpont,sokaknak e környékén szakadt el a szíj. Azt meg nem kéne megvárni,mert lehet 1000-3000 Km-re vagy az otthontól s az szép számla lesz mire hazakerülsz. ( Volt már hogy rám telefonáltak ki kéne menni Murauba,~500Km mert elszakadt a szíj 63ekm-nél. ) Apránként még emészthetőbb lenne,de egyben/egyszerre kell kicsengetni ennyit. Ès aki nem készül fel vagy az anyagi kerete szűkös annak nagyon is tud fájni ez az összeg. Âllítólag a K7-től már jobb a helyzet,kivi leszek a volt gépeimnél mikor szakad vagy cserélik majd le a szíjat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
qpakcovboy
őstag
válasz TommyGun #34829 üzenetére
Köszönöm, egyenlőre nem veszik fel.
Vannak szervizek, ahol csak robogókkal foglalkoznak. a 13. kerületben sok ilyen van. Amíg 200 ezres robeszom volt addig ide hordtam, mert azon sok mindent nem lehetett elszúrni. A nexust viszont szakemberhez vinném, mert nem volt olcsó és vigyázok rá. Az SV1000-et a Kawaszatihoz hordtam, őket nagyon szeretem, de sajnos annyi munkájuk van, hogy nem tudnak vállalni.
És épp ezért kérek segítséget tőletek, hogy hova hordjátok a motort szervizbe, hátha.... Tisztában vagyok vele, hogy a nexus robogó és nem motor, de közel egy milla volt és szeretném normálisan szervizeltetni és nem sufnikba hordani.
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #34829 üzenetére
Kérdezd meg a Rodeo Ride 34 Kecskeméten vagy Baján ez mennyi lett volna. Megsúgom min 2-3X annyi. Most fogják vinni a volt motoromat oda 48eKm-es szervizre. Baján 66eFt-ről indult a játék. Kecskeméten 58-ba a fék/hütő folyadék is benne van,most kb 42eFt-ba fog megálni. Olajok,szűrő csere/tisztítás. Na ennek van ára.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz TommyGun #35083 üzenetére
A legjobbakat nem is láttad, mert moderálva lett.
-
Mizsala
csendes tag
válasz TommyGun #35086 üzenetére
A BMW vezetéstechnikai tréningje: drivex.hu
Én transalpal voltam, és elképesztő határait találtam meg a motornak(vagyis inkább magamnak). Az elején berugtam 3-asba a motort(ugye V2-es, tehát van nyomaték alul is) és 2500 és 7-8ezres fordulat között használva váltani sem kell, csak iszonyat módon élvezni a kanyarokat. Volt hogy a lábtartóm felcsapódott a lábammal együtt és leért az oldala a motornak, sajnáltam is nagyon az idom alján a festést, meg ott éreztem hogy vissza kell venni.
Mellesleg szoktak nagy robogóval is érkezni ezekre a tréningekre, szerintem bármilyen géppel élvezhetőek ezek a kispályák, csak tudni kell a határokat.
Ha nem veszek vissza, akkor nekem már tuti perec lett volna a vége, de még azt sem mondhatom hogy a motor hibája, mert abban még tuti van bőven, ez már csak az én határom volt. Egyszerűen nem tudom még annyira jól megtámadni az ívet, hogy ugyanolyan gyors legyek anélkül, hogy a földig döntsem a gépet.
Tanulságos volt, és az fogalmazódott meg bennem, hogy gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni...
(A végén már ment, hogy gázfröccsel visszarugva kettőbe kellett a kanyarokat venni felső fordulatszám tartományba, majd kigyorsításon adni a 3-ast, leírhatatlan élmény volt számomra )
Valamint különféle kanyarodási technikákkal is végigmentünk sokszor. Nyilván nem utcán kell az itt tanultakat alkalmazni, de vészhelyzetben nagy magabiztosságot adhat, ha tudod hogy hová nézzél és mi a motorod és a te képességed.Szóval, ha kispályára megy a fórum közösség, légyszi jelentsétek be úgy mint tavaly/tavaly előtt tettétek és szeretnék csatlakozni. Egyedül félnék kimenni nyílt napra, sose lehet tudni mi történik.
-
Dexar007
veterán
válasz TommyGun #35145 üzenetére
En sem idegelem magam,teljesen higgadtan fellebbezek es vagy/megprobalom elerni,hogy ne kelljen kifizetni azt a 200Ft-ot,mert nem az en hibam miatt kesett a csekk. Ha 10 millio embertol kernek el mindossze 200 ft-tal tobbet,mar az is boven eleg valakiknek egy eleten at tarto Bahamai nyaralasra.
Persze meg egyaltalan nem biztos,hogy ki fogjak szamlazni.Give me your cum,bull!
-
kcsa
veterán
válasz TommyGun #35341 üzenetére
"A megelőzés lenne a cél, nem is értem miért nem csinálnak ilyet a fakabátok."
Mert nincs ebből bevétel, csak a munka van vele. Reggelente is csak egy járőrt kéne a Vörösvári útra kiállítani, és a sok A/B/M máris nem a buszsávban közlekedne, lassítva a normál forgalmat. Helyette az óbudai temetőnél trafiznak. Köszi.
-
Grillo
senior tag
válasz TommyGun #35341 üzenetére
Pont most reggel volt erről szó a Millásreggeliben, elvileg itt is alkalmazni kell a jobbra tarts szabályt szerintük, tehát a külső sávban mehetsz körbe forevör, a belső arra való, hogy kikerülhesd az esetlegesen egyik kijáratnál képződő torlódást.
Ami szerintük is nettó faszság, de a kreszben ez van. -
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #35341 üzenetére
Bevallom hülye vagyok ehhez , világosíts(atok) fel! Jövök az 1. bejáraton és a 3.-nál mennék ki; az általad írtak szerint be kell mennem a belsőbe, közben te bejössz mellém a 2.-on és a 4.-en mennél ki - én hogy tudok kimenni ha ott vagy mellettem? Álljak meg a körforgalom közepén a mögöttem lévőket feltartva amíg te elhaladsz mellettem?
kcsa!
A/M mehet a buszsávban.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Kígyó
senior tag
válasz TommyGun #35615 üzenetére
Passz, mukodni mukodik.
Mosquito34: Tehat szedjem szet es tisztitsam meg?Tegnap nem azott ronggya, nem is volt vele gond. Eros a gyanum h az eso erosen befolyasolja a dolgot. Mennyit kell egyebkent egy ilyennek ennie varosban? 10 felett normalis? Mentem vele 80 merfoldet, es mar villlog a kijelzo, ergo 17 liter oda van..
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #35693 üzenetére
Szia!
Azért vitatkoznék veled... Mozaikban is maximum akkor állsz sorban, ha épp beesel, hogy neked műszaki kell. Pár éve már időpontokat osztanak és az elmúlt 3 alkalommal amikor ott voltam, mindig időben foglalkoztak az autóval és már a rávezető pályákban sem állt sor... maga a vizsga pedig korrekt volt. Elmúltak ott is a régi dugós, pénzlehúzós idők. Utóbbi egyre inkább az alvállalkozók jellemzője...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #35804 üzenetére
Csinos darab.
"...lóerőben csak 105 asszem..."
Éccsapám Virago-ja csak 55LE mégis amikor felült a 73lovas SV-re hiányolta belőle a nyomatékot. No meg a már linkelt videó is bizonyítja hogy nem minden a ménes.HGabor89!
Gugli-képek alapján úgy látom az eredetin fényes anyagból vannak a kemény protektorok, no meg az ára is kissé gyanúsnak tűnik.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
FIREBLADE78
addikt
-
stifi
senior tag
válasz TommyGun #36570 üzenetére
az a tuti ha még az olaj is gyári benne
indokolatlan ez a kilóméter, még be sincs járatva.. lehet a tulaj meghalt és örökölte valaki a vasat, csak eddig nem foglalkozott vele? mondjuk a képeket elnézve még lemosva sem volt, annyira steril (kipuffogó, leömlő, felni mind karc / kosz / korróziómentes)
(#36576) Outlander mondjuk ha kötelező, akkor az alapdíjban benne kell lennie, olyan nincs hogy levezettetnek veled X órát és ha nincs meg a kilóméter akkor még köteleznek rá hogy fizess extra pénzt. benne kell lennie, ha nem adja ki akkor az az oktató faszsága, oldja meg...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #36845 üzenetére
Ezt melegben is el lehet viselni, ráadásul én "lassú járművel" járok, ezért választottam ezt. Na, meg hát az ára miatt is....
(#36847) Logeeen: nem igaz, hogy minden hétvégén menni kell valahová! Holnap Soltvadkert, persze csak ha nem szakad az eső. Én lenni papírkutya... ...hidegben hajlandó vagyok motorozni (karácsonykor, újév napján is voltam túrázni, igaz, plusz 10-12 fok volt), de esőben azt nem. Amúgy lehet, hogy megyek, végülis miért ne?
(#36848) Xaels: az az ujjatlan izé mi ellen véd? (Az ellen nem....)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
citkar
addikt
válasz TommyGun #36961 üzenetére
Igen, a motorozás piszkos dolog, a világos színekkel óvatosan, ha valaki napi rendszerességgel motorozik, az fehéret/világosat ne vegyen, csupa dzsuva lesz az egész
Most meleg van, de lassan mindegy mibe mész, bele fogsz rohadni, akár fehér, akár fekete, a háló-szellőzés segít, de alapvetően 35 foknál, belerohadsz a forróságtól akármit is csinál az ember.[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz TommyGun #37051 üzenetére
Van ilyen, "motorosmentőZsoltinak" hívják. Sajnos már volt vele tapasztalatom, iszonyat korrekt a srác, és árban sincs elszállva. Szalonok is szokták hívogatni, hogy vigye be hozzá a gépét annak aki pórul járt
A névjegykártyája megvan, ha érdekel bescannelem és elküldöm neked.
(tavaly nekünk Paksról Pestre vitt egy gépet, úgy hogy még a srácért beugrott a kórházba is Szekszárdra, úgy volt valami 25k)
Mellesleg megy külföldre is akárhova érted, egyedi megegyezéses díjszabás alapján.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #37061 üzenetére
Ha Magyar akkor valós lehet a km. Viszont öregszik/repedezik a szíj. Nem mindegy,hogy helyileg (itthon/külföld) hol szakad el. Gyüjtögesd azért a lét.
Defektre. Nekem a kukacos van. Plusz még van egy spray is. [link] Bár ha szövet/oldalfal szakad/sérül vagy sikerül valami extrém dolgot összeszedni akkor tehetsz bármit a gumiba.Csongi:
Javítás cakk pakk kb 150-250eFt megvan,de ezt te is tudod. Ki mennyire ügyes.Zedok:
Garmin vagy valamelyiket használtan.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #37139 üzenetére
Tolem aztan
Nem akarok vitatkozni ne erts felre!!
Mindenki ugy csinalja ahogy neki jo!
De van egy nagy Ha a dologban , es van egy olyan velemeny, egy olyen alaktreszrol amit nem latott!!
Nekemez olyan mintha egy autonal a szijat nem kell cserleni, mert mielott szakad ugy is nyikorog, es ha szakad haza hozzuk. Igaz plusz belekerul egy dugoba szelepbe stb
De ha szakadassal is ugyan annyi kar vagy hiba lehet, mint normal csere alkalmaval, akkor valoban bebuksz egy trelert, es nagy kinlodast! De ha tobb a kar, akkor....?
Nah de ez csak az en velemenyem!! -
fattyu
veterán
válasz TommyGun #37509 üzenetére
ezt sose értettem. komolyan. új gumit új motorral kapsz...a hangos kipu meg nemtom mér baj... nyilván nem lakótelepen kell lenyelezni de közlekedéshez városban jó móka és hasznos. A cbremen pl kicsit keveslem. De gyári dobnak egész hangos szóval marad mert ebbe nem tudnak belekötni...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Something_
őstag
válasz TommyGun #37509 üzenetére
Nagyon gusztustalan ez az alkudozás használt gépeknél..
Nagy valószínűséggel az eladó úgy árazza be, hogy tisztában van azzal, hogy nem hibátlan és kell rákölteni x tízezret. De hogy kompletten levonni ebből az árból a hibás dolgokat? Vicc.Ja és az alkudozással nincs gond. 550be meg van hirdetve, megnézed, azt mondod, hogy 500ad van rá. Az eladó elfogadja vagy azt mondja, hogy gyűjtsél még. De hogy belekötni a dolgokba egy használt járműnél.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz TommyGun #37537 üzenetére
te vennél motor úgy hogy kapásból gummát kell rajta cserélni, és hazavinni se életbiztosítás?
Jelen! Csak az eladó nem lehet fillérbaszó?
Vevőként jómagam is belekalkulálom, h egy használt motorra valószínűleg 10-15%-ot költeni kell, hogy tip-top legyen újra. Legalább olyan gumit rakok rá, amilyet akarok. Nem is biztos, hogy motorozni akarnék vmi olcsó gagyival rajta még két szezont.
Ha 400-ért nézek motort, akkor legyen minimum 500k-m a szervizre és papírokra.
Szvsz.
Persze az ár/érték arány fontos, de a saját keretemet se szabad kicentizni. -
Archer
őstag
válasz TommyGun #37537 üzenetére
Nézhetjük úgy is, ha tudom,hogy el akarom adni a motort mert mondjuk kell a pénz akkor nem fogok még 70-ért venni rá egy szett új gumit, hogy még abban is álljon a pénzem. Annyival többet úgysem lehet érte kérni. Persze az eladó járjon a földön és legyen tisztában vele, hogy ez alkualap. De eleve úgy kezdeni, hogy akkor ezeknek az ára mínusz a vételárból amikor még nem is mondott az eladó árat sem...
Amikor motort néztem, jött nekem is a képbe egy olyan, hogy gyakorlatilag minden kopó dolog csere lett volna rajta meg esztétikai hibák is viszont ennek megfelelően kellően olcsó is volt csak nem volt kedvem/időm ezeknek vétel után mind utánajárni. Viszont aki bevállalósabb, megérheti mert legalább tudja, hogy tényleg minden ki lett cserélve, míg egy drágább "szezonra felkészítve" motornál is én azért cserélném/ellenőriztetném a szükséges dolgokat, akármit is mond az eladó. Itt meg legalább tiszta sor volt, hogy minden kopó dolog kukaBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen