-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz Tarill #75391 üzenetére
Itt Magyarországon március 1. - november 30. intervallumban vizsgáztatnak, közte nem. Nekem ezt mondta az oktatóm, mikor én vizsgáztam. Én pl a rutinvizsgát november 29-ikén csináltam, 2 fokban...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #75397 üzenetére
Sajnos egyre több olyan dologgal szembesülünk, ami nálatok kevésbé bürokratikusan megy.
Amúgy nem érzed úgy, hogy első nagy Hondás idényed után kicsit megoszd a tapasztalatokat? Mert én úgy érezem. Vagy uncsizás van? Tankoltok, megpakoltok, mentek...semmise történik me Honda Pan Europa?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #75402 üzenetére
Megpróbálom nagyvonalakban összefoglalni az idei szezont a számomra új st1100-al.
Idén nagyon nagy távokat nem mentem kb.12000km az összes. Ebben volt egy 4 napos Erdély, egy 2 napos Cseh ország. A többi rövidebb távok itt a környéken Osztrák, Magyar és persze Szloták utacskák.
Pár szó a motorról: Jól mondják a leirásokban ez egy "jóindulatú úthenger" Ez alatt a 12000km alatt nem tudok beszámolni hibáról problémáról. Hosszabb rövidebb állás után is szivató és pöcc röff. Semmi nyafogás kinlódás Szinte már picit unalmas is, főleg a mosógéphez hasonlitható hangja. 5.ben 50-től 180km/h-ig simán megy 160-nál még olyan erő van benne, hogy szinte ijesztő 180 egy kellemes utazó számára, még messze nem a vége csak én nem húztam tovább.(Végre nem én vagyok a kézifék a csapatban.) A v4 nagyon simán jár mindenféle rezgés remegésmentesen. (Az előző v2 után ez nagyon tetszik) Szivesen mondanék negativ dolgokat is de a hátsó rugóstag elgyengülésén kivűl mást nem tudok mondani. A rugóstag elgyengülésén nem lepődtem meg nagyon hisz mégiscsak 20 éves a masina.
Úgy gondolom, hogy a súlyát is kezdem megszokni (közel 350kg), Az elindulásnál és megállásnál kér picivel több odafigyelést, de amint elindúl minden súlyát elveszti, hihetetlen könnyen vezethető. A súlypontja nagyon alacsonyan van az ülés alatt elhelyezett 28 literes tank miatt. (Sokkal könnyabb ezzel a bálnával motorozni mint a 100kg-al könnyebb Deauvillel volt)
Ráadásul a fogyasztásával is meg vagyok elégedve a Deauvillnek 5l volt az átlaga, ennek 5-6 liter bár ez a szám normális motorozásra vonatkozik. (160 fölött akár a 8 litert is meg lehet etetni vele)
Szóval egy percig sem bántam meg a motorcserét.!Jövőre már remélem több nagyobb hosszabb út is ősszejön. Tervek elképzelések vannak. Annyi varilással, hogy ezeket az utakat szeretném Bye Ferkóhoz hasonlóan videókkal dokumentálni (hátha lesz rá érdeklődés).
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
polimorf
tag
Nálam ez úgy ment, hogy 40 évesen beiratkoztam a nagymotoros tanfolyamra. Mivel már volt B-s jogsim igy nem kellett elméleti oktatásra járnom, mindössze vezetni kellet 5 alkalommal elmennem. Az 5. alkalomnál közölte az oktatóm, hogy ne húzzuk az időt már be is iratott a következő vizsgára. A vizsga reggel 8-kor kezdődött 9-re már ki voltak értékelve a tesztlapok. Értékelés után a sikeres tesztlapiróknak motorra kellett ülni, volt aki forgalomba vezetett (kb.500m-t) én a rutinpályán tettem egy kört a hóban ( persze letett lábakkal).
Összességében reggel 8-tól 11:00-ig tartott a vizsga. Délután már dolgoztam. Tehát nekem a tanfolyam vizsgával kb 2 hét volt, és 300 euró. A vizsgát követően 2 héten belül megkaptam a jogsit.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Geresics
addikt
válasz polimorf #75404 üzenetére
"...ezeket az utakat szeretném Bye Ferkóhoz hasonlóan videókkal dokumentálni (hátha lesz rá érdeklődés)."
Engem tuti érdekel, és szerintem másokat is!
Persze vannak itt (is), akiket nem fog érdekelni, de ők majd legfeljebb nem kattintanak rá!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #75405 üzenetére
Nem látok érdemi különbséget az összevont és a külön vizsga között, csak az időt, meg a szívatásfaktort. Az összevont vizsga is két részből áll amennyire tudom, szóval ha már az elején kuka vagy, nem mész ki utcára.
A szlovák rendszer meg egyenesen álomszerű ahogy olvasom. Én már anno azon is csodálkoztam, hogy elsősegély tanfolyam és vizsga nem kellett újra...
-
CyberPunk666
senior tag
Szerintem ez inkább az autósiskolád szívatása volt.
Nekem már a tanfolyam alatt kértek időpontot a kreszvizsgára, az utolsó tanfolyami alkalom után (csütörtök) a következő hétfőn már vizsgáztam is. Itt egy nyaksérülés (nem motoros) miatt kimaradt egy hónap, de mehettem volna a következő héten már motorozni. A motorozás elkezdésénél az 5. alkalom után jött is a vizsga, csütörtökön még órám volt, szombaton már meg is lett a vizsga. Az időjárás miatt csak szerdán, de amúgy már holnap mehetnék forgalomba.Az iskola válogatja, hogy mennyire megy gördülékenyen, lehet ezt jól is csinálni.
Egyébként a jogsiközpontnál csinálom, én eddig ajánlom őket. A szombati vizsgán sokkal jobb volt a sikerességi rátánk is, a másik iskolánál, akik szintén velünk vizsgáztak.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #75409 üzenetére
Egy apró dolgot ne felejts el: erősen szezonon kívül vagy. Ha tavasszal kezded, simán buksz heteket vizsgaidőpontra várakozással.
-
canniball
nagyúr
"...csak az időt, meg a szívatásfaktort."
Na de pont ez a lényeg, ezt lenne jó elkerülni. Nonszensz hogy ha nincs vizsgabiztos a kettő között egy hónap telik el..."Az összevont vizsga is két részből áll amennyire tudom..."
A kategóriánál így van, B-nél nincs "előzetes" rutin mint régen, hanem kint a forgalomban kell parkolást stb.-t prezentálni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
CyberPunk666
senior tag
Igen, ez jogos észrevétel, de mi lenne a megoldás rá? Amikor elkezded már kell időpontot foglalni, aztán ennyit lehet tenni.
Az sem várható el, hogy hatalmas felesleges kapacitást tartsanak fent, mert van 4-5 hónap az évben, amikor túljelentkezés van. A többiben meg alig vannak.Egyébként az iskolák nem a konkrét személyre foglalnak időpontot, csak simán a létszámra, ezért például már a sikeres rutin előtt megmondták, hogy mikor tudunk menni forgalomból vizsgázni, ha átmegyünk, mert foglaltak maguknak kapacitást.
Így meg lehetne oldani szezonban is, hogy normális időpontban tudj vizsgázni, foglaljanak annyi helyet, amennyi tanulót vinni akarnak és kész.
Jah persze, így kockáztatják, hogy ha nincs meg a létszám, akkor bukják a vizsgadíjakat, amit feleslegesen fizettek ki. Ehhez meg normálisan kellene szervezni az iskolát. Van, ahol ez sikerül.
Szerintem nem a bürokrácia a legnagyobb gond ma itthon, hanem az hogy potenciális gyilkosokat / öngyilkosokat engednek ki az utakra. Vezetni egyáltalán nem tudó embereknek adnak jogosítványt és egészségügyileg alkalmatlan embereknek alkalmasságit. Akik utána motorosokat, gyalogosokat, más autósokat ölnek meg. Sok ismerősöm hagyta abba a motorozást azért, mert azt mondta, hogy annyira sok a hülye az utakon, hogy belefáradt, hogy őket lesse, hogy már megint mi hülyeséget fognak csinálni.
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #75412 üzenetére
Persze hogy megmondták, mert szezonon kívül vagy, sem autóra, sem motorra nem vizsgáznak most túl sokan (csúcsszezon ugye nyár: 17 évesek nyári szünetben vizsgáznának B-re, a motorosok pedig nem -5 fokban).
Tény hogy elég régen vizsgáztam (9 éve), nem tudom azóta mi a helyzet, de akkoriban elegendő vizsgabiztos sem volt, tehát a szuperjól szervezett iskolád próbálhatott időpontot foglalni, de ha két hétre kapott, akkor két hétre. Ha egy hónapra, akkor annyi.
@canniball: engem nem zavar az összevont vizsga, sőt.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Srácok!
Volt már valaki Suhl -ban, a Simson múzeumban? Ide küldtek szervízbe a kamionnal. 4 fok van, szemerkél az eső, és a múzeumig, meg vissza 8Km -t kéne caplatnom. Szerintetek megérné? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #75414 üzenetére
Nem voltam, de ha ott vagy, szerintem ne hagyd ki.
szerk: esetleg fogj egy taxit....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #75407 üzenetére
Persze vannak itt (is), akiket nem fog érdekelni, de ők majd legfeljebb nem kattintanak rá!
Veled az a baj, hogy feljövök ide 2-3 helyre felteszed,képesmotorra nézek 4-5helyen van fent, index fórum 2-3hely, Facebook megint vagy 3-5 helyen meg van osztva ugyan az a videó. Amiket csinálsz azt néha egy Bogyo is feltehetné. Mondhatni nagyobb a füstje mint a lángja. Én is videózom amikor motorozom de ez nézzétek meg, iratkozz fel,lájkoljad stb ez nagyon nem az én világom! Ahogy másoknak sem. Ahogy írták is neked a túrásban,több szerénység és kevesebb megfelési kényszer/rivaldafény és nagyobb motoros tudás kellene. Szóval ne a másikba keresd a hibát aki nem kattint rád.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #75418 üzenetére
ehhez még én annyit tartanék érdemesnek megemlíteni, hogy a képeid rendszerint túlzsúfoltak. pl ami ennél a hsz-nél S01E10 kép volt, azon egy darab motor van normális körülmények között fényképezve, mégis csak a kép talán 20%-a.
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #75418 üzenetére
Veled az a baj, hogy feljövök ide 2-3 helyre felteszed,képesmotorra nézek 4-5helyen van fent, index fórum 2-3hely, Facebook megint vagy 3-5 helyen meg van osztva ugyan az a videó.
Csak az igazság kedvéért:
- PH! fórumon ide osztom meg a videókat, mert itt "ON" a téma. Ha valami olyasmi van, ami miatt "ON" a SONY kamerás topikban is, akkor ott is megosztom, egyébként nem. Máshol nem hiszem, hogy láthattad.
- Index fórumon eddig kizárólag a túrás topikban osztottam meg. Lesz rövidesen 3+1 bukósisak-teszt, azt a bukós topikban is meg fogom osztani, mert ott lesz "ON". Ja, a +1-et még Neked is javaslom majd megnézni (a többit nem!), mert vagy annyira "öreg motoros", hogy...
- Facebookon a saját oldalaimon kívül is megosztom pár csoportban, mert azok motoros topikok. Ha hiszed, ha nem, elég sokan kattintanak onnan..."Amiket csinálsz azt néha egy Bogyo is feltehetné." - én volnék a legboldogabb, ha sokan sok olyan videót tennének fel, ami számomra értékes.
Itt szeretném megjegyezni, hogy a magyar motovlog közösség szerintem egy kész agyrém, és fel nem foghatom például, hogy hogyan lett az ország legnagyobb (!) nézettségű motovlogosa egy olyan tejfölösszájú gyerek, aki mást sem csinál, mint megy Budapesten, és káromkodik, vagy épp egy 5 fokos kanyarra gerjed, és káromkodik, ráadásul ezt nevezi "EDVENCSÖR!!"-nek. Számomra ez az anyag egy hulladék, de biztosan bennem van a baj.
Általában elmondhatom, hogy ahány perces egy videóm, annyi órát öltem bele az elkészítésébe! Miért? - kérdezheted jogosan - Mert nekem ez a hobbim! Neked az a célod, hogy egy-egy pályán a köridő egyre kisebb számot mutasson, nekem az a célom, hogy a nézettségem egyre nagyobbat. Mind a ketten a magunk módján teszünk is ezért. Te (gondolom) megkérdezel másokat, hogy lehetne még egy kicsit jobb, én is meg szoktam kérdezni másokat, hogy lehetne jobb, pl. az utolsó videómban is. Mivel téged egyáltalán nem érdekelnek a videóim, és nem nézed azokat, ezért ezt nyilván nem tudhatod, de ezzel nincs semmi baj."iratkozz fel,lájkoljad stb" - ezt mostanában már csak a videóimban szoktam kérni, és nem, nem az én találmányom. Nézd meg a legnagyobb YouTube csatornák videóit, és meglátod, még a legnagyobbak is kérik ezt a nézőiktől. Akkor én miért ne tehetném?
"ez nagyon nem az én világom! Ahogy másoknak sem."
Tisztában vagyok azzal is, hogy olyan témakört választottam (motovlog terepen), ami az amúgy is szűkös magyar motoros közösség jó részét nem érdekli, mégis azért a legtöbb videóm 200 feletti nézőnek örvendhet. Ja, hogy ez lósz@r? Tudom. De igyekszem jobban csinálni. Szóval kérlek csak a saját nevedben mond, hogy téged nem érdekel, mert (ha hiszed, ha nem) van akit érdekel..."Ahogy írták is neked a túrásban,több szerénység..." - kérlek, meséld el, hogy hol voltam szerénytelen?
"...és kevesebb megfelési kényszer..." - megfelelési kényszer az, hogy megkérdezem mások véleményét arról, amivel ennyit foglalkozom?
"...rivaldafény..." -
"...és nagyobb motoros tudás kellene." - ezt sosem tagadtam! A Touratech Travel Eventen pl. ezért is indultam a kezdő csoportban. Sajnos megfelelő mennyiségű km nélkül nem leszek jobb, abból pedig ennyi fért bele idén: 5000km. Még viccnek is rossz? Ez van, ebből kell gazdálkodnom... Megyek mindenféle tréningekre, mert igenis fejlődni szeretnék, de mind tudjuk: hiába tanítanak meg valamit, ha nem használod, kikopik a tudás..."Szóval ne a másikba keresd a hibát aki nem kattint rád." - soha nem kerestem másban a hibát, szerintem valamit nagyon félreértettél! Az, ha valakit nem érdekel egy-egy videó, és nem kattint rá, az a saját szívügye. Én sem kattintok minden sz@rra, amit facebookon megosztanak a népek, mégsem reklamálok, hogy miért teszik. Nekik ez okoz örömet? Naés. Gördítek tovább...
Továbbra is köszönöm az építő jellegű kritikákat mindenkinek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
-
Geresics
addikt
Sajnos, túl sok mindent szeretnék mindig közölni egyetlen "index-képpel", ebben tökéletesen igazad van!Az a legnagyobb bajom, hogy próbálom minden képre bezsúfolni a logóm, bal oldalra a MotoroVándor feliratot, mert ezzel próbálom megismerhetővé tenni a videók indexképét - amolyan "brand" jelleggel, hogy ha valaki csak úgy görget, és 0,2 másodpercet vet rá, akkor is megismerje. Ráadásul a betűknek is akkoráknak kellene lennie, hogy a YouTube-on is látsszon, pedig ott nagyon pici képek vannak.
Azért igyekszem informatív képet csinálni, hogy legalább utaljon a tartalomra (mondjuk utoljára pont semmi köze nem volt hozzá )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #75421 üzenetére
Van egy jó közepes motoros tudásod, egy közepes videoszerkesztő rutinod (most már ), de úgy nyomulsz, mintha te sz...nád a spanyol viaszt. Baromi közepes "termék", brutálisan erős, nyomulós marketinggel. Hidd el, hogy ez felettébb idegesítő tud lenni. A Totalbike-on, Sportmotoron simán "ki lehet kapcsolni" a hsz-eidet, itt sajnos csak fizetősen.
Nem a teljesítményeddel van baj (mindenki volt kezdő, én hozzád képest pl. sehol sem vagyok), hanem azzal, hogy a műveidet erőszakkal le akarod nyomni minden motoros fórum olvasóinak a torkán. Kevesebben kíváncsiak rá, mint szeretnéd. De azt hiszem, hasonlót már mondtak másutt is...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #75419 üzenetére
A Ducatinál is van ilyen, bár ott kisebb a rendszám világítása, nem olyan bumfordi.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Geresics #75421 üzenetére
en par napja ugrottam fel a sportmotorra, ahol 3 topicba lattam az videodat belinkelve ugyanazzal a droid szoveggel.
szerintem tultolod a marketinget, raadasul ha jol emlekszem meg a teszmotor.hu-n is megjelentetted magad...
en elobb csinalnek minosegi kontentent(!) amit a motorosok a tartalma miatt osztanak meg egymas kozott, minthogy konyorogjek nekik, hogy nezzd meg a videomat, es iratkozz fel...
menj el egy motoros talalkozora/klubba beszeld meg a szervezovel, hogy vetitsek le a videodat es nezd meg a reakciojukat. nemreg volt valami kalandmotorosok orszagos talalkozoja. ott voltal?es raadasul azt se ertem miert vagy ennyire irigy arra a ‘tejfölösszájú gyerek’-re. szerintem boven nincs 2x eves, es ha nem tunt volna fel a motovlog-ra fogekony magyar nepnek ezek szerint az o altal eloallitott kontent kell. megneztem par videojat de hamar rajottem nem az en vilagom. de szerencsere az a srac nem jar ide(+1-2 altalam latogatott Motoros! oldalra) es spammeli szet a topic-okat..
elvan a YT-n a haverjaival es kesz. halistennek.a videvagasba meg nyugodtan olthetsz napokat is ha az alapok rosszak abbol nehez varat epiteni.
raadasul nem is ertem ha vki eltolt 5 orat a vagassal akkor az a video mar jo??alazat, tapasztalat (!), nah ez bitangul hianyzik!
raadasul evvel a bukosisak tesztel se latom mit akarsz
az elmult x evben vettel 3+1 bukosisakat amibol x nem jott be mert probaltal skot lenni/ nem volt penzed? pontosan hany km-t is mentel veluk hoban, fagyban,esoben, napsutesben telen nyaron, hogy tudj roluk egy normalis tesztet kanyaritani? inkabb tunik termekbemutatonak, aminek valszeg az lesz a konkluzioja hogy a legujabb, legdragabb shark lesz a nyero. holott ha legeloszor beleinvesztalsz a bukoba, megsporolsz egy jo adag szivast. jah es teszt se kell!inkabb koltsd a lovet benzinre huzd a gazt, annal kevesebb jobb dolog van az eletbe! aztan majd ha bejartad a fel vilagot, hivjad magad motoros vandornak de szerintem meg a motorosvandortol . bar lehet velem van a baj mert a vandor szo hallatan elobb aszocciallok egy vilagot jart vandorra mint egy emberre aki videoit nagyreszt orszaghataron belul keszitette..
azt is ertem hogy YT-vel szeretnel egy kis penzt keresni, de eleg nagy a verseny, es itt a tartalomnak kellene jonak lennie..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #75424 üzenetére
"Van egy jó közepes motoros tudásod, egy közepes videoszerkesztő rutinod (most már )" - túlértékelsz
"...mintha te sz...nád a spanyol viaszt" - azt hiszem sosem akartam én megmondani a tutit, vagy rosszul értelmezem a spanyol viaszt?
"Baromi közepes "termék" - szép megfogalmazás
"erős, nyomulós marketinggel" - tudsz jobb módot, hogy megszólítsam a célközönséget? Mert én sajnos nem. Ráadásul van az a kb. 2-300 ember, akik innen tudják, hogy egyáltalán vagyok, és épp kijött egy-egy új videó. Tudom, a jó bornak nem kell cégér, de mint tudjuk, én nem vagyok jó bor. Ráadásul a közmondás is baromság ma már
"erőszakkal le akarod nyomni minden motoros fórum olvasóinak a torkán" - tényleg nem ez a célom, csak az, hogy lássák, hogy van egy új videó. Akit érdekel, kattintson rá, akit nem az ne. Görgessen tovább, más dolga nincs is vele.
"Kevesebben kíváncsiak rá, mint szeretnéd." - tudom, és csak egyféleképpen tudom elérni, hogy többen legyenek rá kíváncsiak: javítok a minőségen. Jobb ötletem sajnos nincs.Senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze meg, és senkit sem akarok meggyőzni, hogy márpedig ezek a világ legjobb videói...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #75426 üzenetére
"teszmotor.hu-n is megjelentetted magad" - az oldalnak van egy "ti küldtétek" rovata. Itt találkoztam először Rusalka videóval. Gondoltam írok nekik (ha neki szabad, nekem miért ne?), hogy ha érdemesnek tartják a "munkáimat" megosztásra, akkor azt megköszönöm, ha nem, akkor sincs harag. Ők megjelentették a levelem minimális módosításokkal.
"konyorogjek nekik, hogy nezzd meg a videomat, es iratkozz fel" - senkinek nem könyörgöm. Annyit kérek általában, hogy "HA tetszett, oszd meg másokkal is, vagy iratkozz fel"
"kalandmotorosok orszagos talalkozoja. ott voltal?" - sajnos nem tudtam elmenni, hogy megnézzem a nagyok hogy csinálják. És igen, szeretném, ha egyszer oda jutnék, hogy helyem legyen közöttük, de szerintem ez évek kérdése. Ez is egy cél...
"ha vki eltolt 5 orat a vagassal akkor az a video mar jo?" - nem, de legalább foglalkozik vele!
"alazat, tapasztalat (!), nah ez bitangul hianyzik!" - ezt az alázat dolgot valaki már fejtse ki nekem, mert nem értem! A tapasztalathiány egyértelmű, de mit értetek azon, hogy "alázat"?
"raadasul evvel a bukosisak tesztel se latom mit akarsz" - egyszerű: én mielőtt vásárlok valamit, rákeresek. Ha valaki pl. akar venni egy MT Flux sisakot, és megnézi majd ezt a videót, legalábbis butább biztos nem lesz tőle. Hosszú távon szeretném, ha tudnék olyan villámteszteket csinálni, mint az onroad.hu, talán annyi különbséggel, hogy nem azt akarom mondani, hogy ki vegye meg, hanem azt, hogy ki ne.
A +1 egyszerűen egy vicc(nek szánt) videó lesz, semmi több, amit szerintem olyanok is értékelnek majd, akik amúgy nem érdeklődnek a téma iránt...
"annal kevesebb jobb dolog van az eletbe!" - ebben egyetértünk!
"elobb aszocciallok egy vilagot jart vandorra" - sajnos az idei év (nagyon) nem úgy alakult, mint szerettem volna. Idén tervben volt egy albániai verseny, ami nem jött össze. Ja, és más értelmes név nem jutott eszembe, ami ne lett volna foglalt
"azt is ertem hogy YT-vel szeretnel egy kis penzt keresni" - nem tagadom, ez indította el bennem az egészet. Sajnos elég hamar rájöttem, hogy ebből sosem fogok pénzt látni. Eddig kevesebb pénzt harácsoltam össze, mint 1$, ergo tudom, hogy sosem fogom elérni a kifizetési limitet, ami asszem 100$.
De maga az elfoglaltság megtetszett, ezért is kezelem hobbiként. Sajnos jelenleg ez az egy, ami belefér a szabadidőmbe, ami jellemzően olyankor van, amikor a gyerekek alszanak, és ezzel olyankor (is) tudok foglalkozni, amikor mást már nem lehet csinálni...Továbbra is köszönöm mindenkinek az építő jellegű kritikákat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mm89
őstag
válasz Geresics #75421 üzenetére
Még annó megnéztem egy videódat, rájöttem hogy nem érdekel, azóta én is továbbgörgetek, de! Ez amit linkeltél, ez WTF
:Amúgy ha már valaki fel van iratkozva rád, az úgyis látja ha raksz fel újabb videót, tényleg felesleges állandóan reklámozni. Főleg itt.
Runner
Pedig az MT 09 rohadt jó lett!
A rendszám tartó tényleg fura, de szerintem ki lehet hozni belőle valami jobbat is majd.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
#79335424
törölt tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #75405 üzenetére
A1-nél nincs összevonva csak a B125-nél, a sima A1-nél tuti minden úgy megy mint a nagyobbaknál! Nincs 1,5 éve, hogy letettem, külön volt forgalom és rutin, mielőtt forgalomba mentünk rutin vizsga stb....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
válasz Geresics #75427 üzenetére
quote
"Kevesebben kíváncsiak rá, mint szeretnéd." - tudom, és csak egyféleképpen tudom elérni, hogy többen legyenek rá kíváncsiak: javítok a minőségen. Jobb ötletem sajnos nincs.
/quoteén ezt most építőnek szánom, és egyáltalán nem beszólásnak, sértésnek, hanem gondolatébresztőnek. úgy gondolom, aki tartalmat akar szolgáltatni, legyen az írott vagy képi, legyen meg hozzá egy alapja. tehát aki ír, tudjon választékosan fogalmazni, helyesírásra figyelve, stb, ugyan így aki beszél, az tudja megfelelően kifejezni magát. megnézve a legutolsó videód: értem én, hogy számodra cél és öröm volt a megfelelő feliratkozó elérése, de ezt egy percen keresztül 4-5-féleképpen elmondani indokolatlan. a teljes anyag egyhatoda. 1.22-nél mi ez a szöveg? akkor miért nem 2 kamerával dolgozol, ha neked ez fontos és számít, nézőket és feliratkozókat szeretnél? akkor lehetne változtatni a nézőponton, és az egyébként (bocs) tényleg unalmas bukód nézni másik az égetett felirat helyett a kommentek használata.
2.13-nál ismét a már említett túlzsúfoltság.
a teljes anyag megnézése utána nekem az kerekedik ki, hogy te ezt egy amcsi mintára itthon szeretnéd nagyobb közönség előtt csinálni, de pont ez a feszesség, a nézőknek megfelelni akarás rontja el odáig, hogy egyszerűen érdektelen lesz. ettől "jobb" az edvencsörös hülyegyerek, mert ő laza. ha megnézed a szökik a málna videót, mi jut eszedbe? hogy egy gyökér, de mégis 1M nézte meg -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #75433 üzenetére
Bocs, én B125-öt csináltam lassan 4 éve. Mivel 0 segédmotoros gyakorlatom volt, így 8 órát vezettem, a 9.-ben vizsgáztam. Első foglalkozáson 2 óra rutinpálya, aztán mindig 1 rutin meg 1 forgalom egymás után. (tehát 5 óra rutint, 3 forgalmat vezettem összesen, de így, vegyesen). Vizsgázni meg egyszer kellett.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #75424 üzenetére
Teljesen egyetértek veled.
Én konkrétan a cascós videón akadtam ki, ott elég nagy butaságok hangzanak el...
Term no offense geresics, de én is kicsit így érzem ahogy bogyóbá."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Tarill
őstag
Az Amd vs nvidia topicba nincs ekkora gyilkolódás mint ami itt megy mostanában....
-
runner 125
nagyúr
Elhiszem, h maga a motor jó, a szériát nem ismerem, nem érdekelnek a naked bike-ok, viszont az összkép számomra olyan semmilyen. Nem áll össze. Bizonyos részletek jók, kidolgozottak, de arányaiban szürke.
Persze lehet gyártani stílusos naked bike-okat is, Z1000 pl. ilyen, de Ducati vonal kb. bármelyik modelljét ide tudnám hozni, más kérdés h műszakilag kb. mind gatya."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
senior tag
válasz runner 125 #75441 üzenetére
nah ne viccelj mar? mi az h gatya? egy DUC terhalos csovazzal, elol hatul full ohlins+brembo parossal?,
vagy az uj mt10 ami gyorsvaltostul, elektronikastul egy szinte full r1 magas kormannyal idomok nelkul?
de az emlitett mt09-rol se irtak rosszat futomu, fek blokk teren... sot inkabb dicsertek minthogy szidtak volna.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #75436 üzenetére
Nem akartam belepofázni hülyeséget... Csak barátom B125 tett én meg A1-et és nekem sokkal több órát kellet vennem.
Nekem KRESZ... eljártam 5x rutinra (semmire nem volt elég... elindulni kanyarodni azelőtt is tudtam...Safetyn gondolkozok most.), vizsga a rutinból, aznap délután oktató mondta mehetek az első forgalmi órára, azon már nem tudom mennyin voltam, olyan 2-3 naponta mentem kb 3 hétig, majd vizsga, meg persze az elsősegély, és ennyi volt....Suli cseles volt azért, 45 perc motoron 45 az autóban. Ez volt egy alkalom, NA DE ez 2 órának számított. Lehet ez csak nekem volt meglepő...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #75444 üzenetére
..a Ducati-k megbízhatóságát illettem ezzel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #75441 üzenetére
Ezt hogy erted, hogy muszakilag gatya?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok