-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #74594 üzenetére
Fogót és csavarhúzót nem univerzális készletben veszünk, mert amikben ez is van ott van még pár felesleges holmi. Csavarhúzó szett volt kétféle is a Lidl-ben, fogót, nyomatékkulcsot meg mondjuk innét.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
KrAt
veterán
Voltam ma Agoéknál, megmérték padon az SV-t.. Videó
Meglepődtem, ők is, a kipuff mellé valószínűleg irtak egy ECU-t is. Azt mondták, tökéletes
Happy
(szerk: de miért forgatja el?)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Íjj, azért 1:26-tól elkezdte dobni a kéket.
Egyik ismerős srácnak van ugyanilyen SV-je, igaz az övé 2003-4 körüli, 6000km alatt 6-7 dl olajat simán megeszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #74606 üzenetére
Igen, ezt én is a videón vettem észre, most kicsit használt (3k+ km) 10W40 van benne, ők elmondásuk szerint 10W50-et tennének bele. Majd következőre meglátjuk
Ami érdekes, hogy csak "tartós" nagyfordulaton / motorféknél csinálta..
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz StoneBridge #74592 üzenetére
Allat, viszont a tompitott nagyon nem jon be rajta. Mint egy szerelolampa.
-
HSM
félisten
Amúgy lehet butaságot mondok, de a lambdaszonda nem korrigálja "magától" a kipufogóhoz a befecskendezést?
Korrekt eredmények.
(#74606) runner 125: Sokaknál csipegeti az oalajat, és közben kimegy a világból.
(#74607) KrenAtesz: Ha hidegben országúton mész vele sokat, nem biztos, hogy jó ötlet a 10W50. Hiába ugyanúgy 10W a hideg viszkozitás, ha megnézed az adatlapot, jóval sűrűbb 40 fokon. Persze, 100 fokon is jóval sűrűbb marad.
Mondjuk az enyém K8, de ahogy méricskéltem, eléggé meg tudja hűteni magában az olajat 10-15 fok alatt (hidegben én ki is szoktam takarni kis papírral a fél olajhűtőt a téli hónapokra [link], mondjuk a végleges takaró ennél egy picivel kisebb lett, sportmotor sv650 topikban #5066605-ban írtam még hozzá).
A 10W40 Motul 7100 nekem eléggé bevált, hidegben, indításnál is hamar kezd jól kenni, és a legnagobb nyári melegben is csak bő fél óra araszolós dugó után kezd érzésre túlmelegedni, de akkor már amúgyis izzadsz te is meg a motor is...[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Feltettük a közép állványt, de egy kis alkatrész hiányzik Az a fém amibe a rugót akasztjuk be. Most ideiglenesen megoldottuk, holnap postázza a srác, hétfőn itt lesz. Meg kell szokni a felhúzást de van trükkje, párszor gyakoroltam, már megy
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Tarill
őstag
üdv! akit érdekel meg lett a baja az SVmnek, a vezérműlánc zajos dolog [link]
-
demars
addikt
Nézegetem a dobokat. Mi alapján válasszak? Mindet nem lehet ugye kipróbálni, küllem egyéni ízlés kérdése.
Ár megint egyéntől és tárcától függ.
Képesmotoron írtam egy eladóra, több db is van nála, remélem mond hasznos infót.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Daywalker
addikt
Első méréseknél nem mondtam volna kéknek, inkább szürkének, ami túl dús keverékre utal. A kipufogód szétbassza a gyárilag belőtt rendszert. Mint írtam, biztos nincs hozzá ecu írva...a lambda valamennyire korrigál, de ennyi. Nincs ember a földön, aki ecu-t írna egy 650-es SV-hez, mert nem éri meg...minden egyes motor más, és minden kipuf is eltérő, külön kell padozni és rengeteget mérni, programozni. Nem is írható szerintem az ecu-ja parasztból, power commenderezni lehetne talán...de az megint egy vagyon.
A kék lehet szelepszár szimmering...de mint mondtam, ezzel a padozással adtál a szarnak egy pofont, mert semmi sem derül ki róla. Veszteséget kellene mérni, szívócső diagnosztika, na ott derül ki, van-e kopás és hol. A csúcsteljesítményed akkor is meglenne, ha mondjuk 10 bar lenne csak az egyik hengerben. Ergo ezzel nem értél el ezzel semmit :/[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KrAt
veterán
válasz Daywalker #74617 üzenetére
Az első mérésnél valóban szürke volt inkább, a 2.-tól lett kékes a végén, amikor viszont a szürke megszűnt. Nem tudom, van-e köze, hogy előtte sokat járt alapjáraton. Mindegy is.
Amit még el tudok képzelni, hogy az első mérés után valami jobban megtágult, mint a mellette lévő dolog (szelepszárszimering - szelep?) (hirtelen hő?), és azért csak a végén volt nagyonkék, de ez a része nem izgat. Ha szereti az olajat, megkapja, Ecotec Opelom van..A lambda nálam semmit nem korrigál, mert az csak a duplagyertyás verziótól van. (K7 +)
Amit néztem, hogy az ECU remap megoldható, úgy vélem, hogy elvileg amikor az ember változtat az egyik oldalon (kipuff), akkor illik hozzáigazítani a másik oldalt (kaja), azt most tegyük félre, hogy egy lesajnált SV-ről van szó, ami kicsiócsó, meg senki nem költ rá nagyobb összegeket, de hátha van kivétel..
Ha meg nem, akkor meg örülök, hogy legalább azt tudja, amivel kijött a gyárból, sőt még kicsivel többet is.
A jövő hétvégén lesz lehetőség kompressziót mérni, az majd elmondhat még pár érdekességet, majd nyilván szeretnék veszteséget is méretni, de mind pénzügyileg, mind időben ezek soros folyamatot fognak alkotni..
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
De szarul indul a MotoGP japán nagydíj, Pedrosa megint megsérült, kulcscsont-törés. Pedig mostanában kezdte visszanyerni a formáját az előző sérülésből való felépülése után. Laverty esése is horror, hihetetlen, hogy megúszta.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Tarill #74622 üzenetére
Ja hogy az még szabályozatlan. Nem gondoltam volna, hogy 2005-ben még ki lehetett hozni motort így...de akkor beszívott levegő hőmérséklet, mennyiség és motorhőfok alapján megy. Na azért ezt a hármast összekalibrálni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
válasz StoneBridge #74592 üzenetére
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
Hmm, nem mostanában volt téma pont az ülés-tuning?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
StoneBridge
senior tag
Az igen. Levették a polcról az előző szérián maradt raktárkészletből. Az se volt már szép.
Ahogy az új R1 első-hátsó lámpákat, visszapillantókat, rendszám tartót, stb. Műszakilag is sok mindent átvettek az R1-ből. Nekem nagyon bejön, jobban mint a megjelenéskor az R1. Biztos piszok jó gép is, tavasszal jönnek majd a tesztek.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
demars
addikt
válasz demars #74616 üzenetére
El is akadtam picit. Rengeteg a választék, ki is néztem néhányat ami árban is megfelel nekem. Egy kis gond van, az összekötő cső. Ahol néztem a legtöbb használt dobhoz nincs ( ez ugye típus specifikus). Amihez adnak (enyémhez valót) az meg a duplája árban (pedig ez is használt)! 40 k -t nem adok ki egy darab csőre!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #74637 üzenetére
+1. Néha azért látni itt is olyat, hogy valaki benyit, hogy most azonnal venne valami 1000-es gépet. Azt bírom. Én 1 évet pihenek mire ismét rendes műszaki állapotú motorom lehet, pedig külön is eljárok melóba, de hát ki hogy tolja.
-
demars
addikt
Mosonmagyaróváron a Wiedemann céget ismeri valaki? Korrektnek tűnnek a netes visszajelzések alapján. Közelben is van, így sztem rákérdezek mennyiért applikálnák fel a dobot ha veszek.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #74646 üzenetére
Nem tudtam, hogy egy Honda CBF600 S (PC38) 2004 -es modell annyira ritka legyen, hogy nemlehet hozzá kapni egy dobot, csak valami házituningost, bocs.
-
demars
addikt
válasz -Mike- #74647 üzenetére
Pedig nem igen van hozzá való.
Használt dobot nézek, mert egy új horror áron van. És bizony nem adnak hozzá összekötő csövet. Felkerestem néhány céget, 20 k -ért küldenének csövet, de lehet, hogy az sem lenne jó. Dob függő, hogy mekkora cső kell.
De ha esetleg te jobban képben vagy és tudsz segíteni, megköszönném.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zeusz55
senior tag
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – =FOR SALE=
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mike- #74647 üzenetére
Veszed a fáradságot és vissza olvasol #74626,#74636 hsz-t és lőn világosság. Dobot bármilyet vehet a képesen Pistikétől,DE ha NEM passzol rá és az összekötő cső SEM JÓ/vagy nincs a motorhoz akkor, bizony nem a cukiba kell mennie vele krémesért, hanem egy kipufogóshoz,hogy a motorhoz szabja.
Demars:
Cirka 50-80e Ft egy új Finster, Raptor, stb csővel készre szerelve nem mondanám drágának, Igaz ezek nem E jelesek, szóval kint lehet, hogy baj lehet.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban