-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #68423 üzenetére
Minden sisak ilyen. Ami tenyleg jo lehet az mar a nagyon nagyon draga kategoria. Hasznalj alpine worksafe vagy motosafe fuldugot. Nekem nagyon bevalt a szelzaj ellen. A motorra meg feldobsz egy leovince vagy akrapovic dobot es mindjart jobb hangja lesz Olaszbol vettem hozza leovince dobot kifejezetten ehhez az injektoros blokkhoz ami a tiedbe is van es gyonyoru szep lett a hangja tole.
Nem tudom merre laksz de ha erdekel osszefuthatunk es meghallgathatod. (Hacsak nem tenyleg nemetbe vagy, mert addig ki nem megyek )
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #68452 üzenetére
Biztos nem jol helyeztek fel. Nekem eleg kenyes a fulem, meg a hallasom. A legkisebb zaj is oruletbe tud kergetni. De ez a fuldugo nagyon jo. Amit kell azt hallom amit meg nem azt sokkal halkabban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #68523 üzenetére
Szerintem a legfőbb hiba hogy egy fos ezer éves gumija volt valószínűleg.
Azért itt nem szabadott volna elesnie alig döntötte a motort, meg ha a sínen meg is csúszik utána meg kellett volna tapadnia de nem tette hanem csúszkált a hátulja jobra balra - ergo egy fos gumija volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Chrys_ #68523 üzenetére
Mivel a két autó is fékezett így feltételezhető, hogy magas/alacsonyabb volt a keresztben elhelyezett sín/út test/gumi szigetelés/nem tom mi a motoros húzhatott egy első féket a sínen így kiment az eleje, szerintem. Ezt/ilyen szituációt simán meg kell/ene ugrani.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz Chrys_ #68828 üzenetére
Lakótelepeken látni motorokat akár egész télen kint állni. (persze az UV megesz mindent idővel)
Szerintem már az nagyobb igénybevétel ha esőben motorozol, ahogy felveri a láncra, rá a becsúszószárakra esetleg... Ehhez képest egy kis lemosó eső semmiség. (pláne 1-2 napra)
Gondold végig, elmész túrázni 1 hétre, ott nem fogsz bérelni garázst Ázik? Ázik. ez van.
-
Something_
őstag
válasz Chrys_ #69036 üzenetére
Sokak vitrinmotort tartanak, elmennek a fagyizo ele vagy rovidgagya polo komboban mennek az andrassyn. Sokan tobb ezer kmeket mennek, nezik a tajat, eljutnak sok helyre, nagy tarsasagban. Paran palyazni szeretnek, benne van az eses, benne van az, hogy szezononkent kell 80e-es gumiszettet venni, kozben masra is hasznaljak. Vannak akik kulon palyagepet vesznek es utanfutoval viszik le a gepet a palyara.
Engem kurvara nem erdekel, hogy milyen idomszett van a motoron, ettol szarabb lesz a motor? Inkabb motorozok kinai idomszettel elvezetbol, mint hogy fossak attol, hogy lesz egy karc a motoron. Nem ertem te mirol beszelsz itt ugy, hogy 1 honapja vetted meg a motorodat. Vezetestechnikai treningen ismered meg a hatarokat? Voltal mar vezetestechnikai treningen? Altalaban ott azt gyakoroltatjak be veled, amit rutinoktatason kellene.
Agyam eldobom, hogy megy a fotelfizika, tapasztalatok nelkul.
Ulj fel egyszer Chrobak moge egy turamotorra, ott meglatod, hogy egy nem palyara tervezett motorral ugy lehet menni, hogy lefosod a bokad. Habar szerintem itt a tobbsegunk meg sem fogja kozeliteni. -
Something_
őstag
válasz Chrys_ #69048 üzenetére
Veztech trening. Felalltok sorban, felgyorsitasz 50 km/h-ra es veszfekezessel meg kell allnod ket bolya kozott. Rakoncentralsz es megallsz tobb kevesebb sikerrel. Megcsinalod ezt a treningen 10x. Nem lesz benne a rutinodban, mert nem fogod gyakorolni kozuton.
Palyara felmesz, sok kanyar van, 50-200 km/h-rol fekezel, palyanaponkent 50x. Elmesz egy szezonban 5-10 alkalommal.
Veztech treningen bolyakat kerulgetsz, korbemesz, ok. Megtanulod azt, amit treningen kene, ez is csak akkor fog berogzulni, ha mar lesz rutinod.
De meg mindig nem tudsz 30-100 km/h-s tempoval kanyarodni biztonsagosan, amit palyazas alkalmaval eleg sok esetben megteszel egy palyanap alatt.
Nem vagyok a veztech trening ellen, eddig 2 szezon alatt 2x voltam, szerintem jo dolog, hogy belerazodashoz felveszi az ember a ritmust, de a palyazas sokkal tobb hasznot hoz szvsz.
Ja meg a kezdo aki elmegy egybol eldobja a motort? Feneket! Aki a koridoert megy es harcol a mp-ekert, az fogja eldobni, de benne van a pakliban, aki ezt teszi, az tisztaban van vele. -
emre
veterán
válasz Chrys_ #69118 üzenetére
és (#69119) imibogyo
Nem vagyok függő, csak a körzeti orvos ma említette, hogy az én helyemben már ment volna.
Na Ő viszont függő. (ráadásul bmw-je van)Ja, egyébként bél elzáródásom volt, letapadt a cucc a hasfalra. Meg ezt megelőzően 2007-ben már szintén elzáródás miatt kivettek 10cm-ert a vékonybélből.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Chrys_ #69554 üzenetére
Van utángyártott benzinpumpa is.
(#69553) Kroni1
Egyszer bejött hozzánk a jóember, hogy eredeti John Deere ablaktörlő motort akar venni.
Megpróbáltuk rábeszélni az utángyártottra, de hajthatatlan volt. Meg is rendeltük a terméket Ausztriából nem kevés pénzért. Pár nap múlva megjött a cucc, eredeti John Deree dobozban, melynek alján ez a felirat volt: made in Hungary.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #70081 üzenetére
Szilikon olajjal. És injekciós tűvel csepegtess a forgó helyekre. Rögtön nem fog elmúlni a nyikorgás, kell benne gyalogolni és szép lassan megszűnik. Nekem már egyáltalán nem nyilorog pedig szörnyű volt.
Majd 2 hét kellett mire mindenhova szétkenődött az olaj és teljesen megszűnt a nyikorgás.
Wd40 nem jó, szilikon olajat használj.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Chrys_ #70130 üzenetére
Nem félek, csak furcsállottam mennyire lent van a nyomatékcsúcs.
Azt hittem ez azt jelenti, hogy mindenféle vadulás nélkül is lábujjhegyen kell járni a motorral és ha hibázok, azt megbünteti.
Mert min 600 cc motorokat nézek, kidobta a kereső. És mint jó ajánlat azért elgondolkodtató annak ellenére is, hogy kisebb gépek között nézelődök.
Főleg, hogy linked abs.Az előző motorom ereje mindenre elég volt, kizárólag előzésnél gondolom úgy, hogy ott nem lehet elég erős a vas. Ebből a tapasztalatból kiindulva két személlyel is elég kell legyen úgy 80 ló. Persze ez nem jelenti, hogy a 100+ lovasokat élből elkerülöm. Főleg, hogy még mindig játékban vannak a sport gépek. Gyanítom az 1250-es Bandit nem megy gyorsabban, mint egy R6.
Viszont míg a sport alul életre se kell (hülye biztos), addig ez a Bandit meg alul is tol mint az állat (még nem volt szerencsém ilyenhez, nem tudom milyen).[ Szerkesztve ]
-
Antibazsi
aktív tag
válasz Chrys_ #70896 üzenetére
Nekem ilyenem van.
Szerencsére ez nem 300€ volt. És korrekt app is van hozzá mobilra.Üdv, Balázs
-
Antibazsi
aktív tag
válasz Chrys_ #70931 üzenetére
Egy egy szimpla automatikus alkalmazás opció...lenne. Ha érzékeli a kliens, h minden kommunikáció megszűnik a jeladóval, már kapom is a riasztást a telefonomra. Annyi, hogy onnantól kezdve követhetetlen lesz a jármű, tehát érdemes rohanni. Ha már nincs ott akkor valószínű bukta. Így működne elméletben.
Egy apró bökkenő van ezzel a funkcióval motornál, hogy használhatatlan. Ugyanis a motorba szerelt jeladó olyan verzió ami akkukímélő funkcióval van ellátva, vagyis ha érzékeli hogy nincs használatban a jármű alvóba rakja magát és nem küld folyamatos jelet. Mozgatásra, gyújtásra felébred.
És ezt a kliens nem tudja kezelni. Ha bekapcsolom ezt a funkciót pár másodperc múlva meg is szólal a riasztó mert standby-ban a jeladó. És ezt az energiatakarékos funciót ennél a típusnál nem lehet kikapcsolni. Szóval itt azért van egy kis ferdítés a honlapon.Üdv, Balázs
-
HSM
félisten
válasz Chrys_ #71295 üzenetére
Az vicces... Engem pedig ezért buktattak meg az első (még autós) forgalmi vizsgámon, mert kinn felejtettem az idexet egy sávválás után, és mondta a vizsgabiztos, hogy ezzel veszélyes helyzetet okoztam,hogy egyenesen mentem, és jobbra indexeltem, amikor jobbra is lehetett volna menni.
De igen, csak akkor érdemes (szabad?) kihajtani, ha már látod, hogy nem csak indexel, de csinálja is a manővert. Ugyanez index nélkül, ott se szabad készpénznek venni, hogy nem fog hirtelen irányt változtatni.
-
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71629 üzenetére
Öcsémnek is volt kulcscsont törése. Drótot kapott, és ahogy apadt a duzzanat, majdnem kibökte a bőrét. Vissza ment a dokihoz, mert feszítette, fájt neki. Felvágta picit, majd lecsípett a drót végeiből K.baszott kínlódás volt neki az egész.
Jobbulást Yoda!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71628 üzenetére
Álló helyzetben nem mindig tudsz váltogatni. Célszerű fokozatosan berakni 1-be ha már tudod, hogy meg kell állnod. Azonban ha ez mégse jön össze és teszem azt hármasban ragadsz és nem tudod 2-be rakni, akkor egy picit engedj a kuplungon és egyből bekattan kettesbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71638 üzenetére
Máskor azért sikerült mert pont jól álltak a fogaskerekek. Menj ki és gyakorolj vele rá fogsz érezni gyorsan. Semmi baja az olajnak és nincs külön váltóolaj. Az a lényeg, ha érzed, hogy nem veszi állóhelyzetben az egyik sebességet akkor kicsit gáz nélkül húzd be a kuplungkart.. Nem fog lefulladni, és motor se indul meg tőle. Addig kell csak ilyenkor engedni amíg éppen fogáspont lesz. De ne taposd közbe váltót, egyszer megpróbálod és ha nem megy akkor a kuplung pici ráengedésével már magától bekattan a kívánt fokozatba.
Ez meg már csak az én véleményem, hogy se 2-be se 3-ba ne nagyon indulgass el N-be is csak akkor teszem ha már állok valahol. Mondjuk ez kocsinál is így van nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71932 üzenetére
Ha eleg komoly a toltod akkor mar azzal is betudod inditani gond nelkul. De sztem egy 10-20 percet ranyomsz az mar eleg kell, hogy legyen, persze még ekkor is legyen rajta a tolton es ha mar beindult leveheted.
De ha nincs toltod akkor told be
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71932 üzenetére
Parkoló lámpának van értelme? Alapjában véve tudom, hogy van, bár ma már tök sötétben nem hagyják az emberek a gépet (itt normál megállásra, parkolásra gondolok). Városban, vidéken is van közvilágítás. Ha pedig a pusztában kell hagyni félre kell jobban állni. Jó (új) akksival meddig bírja a parkolást egy motor?
Tényleg, a te akksid rendben van, vagy már a végét járja?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ribi
nagyúr
válasz Chrys_ #71934 üzenetére
Kérdés, hogy milyen az a töltő. Az intelligens fajta bekapcsolásnál kis teszteléssel érzékeli, hogy mekkora is az akksi és az alapján tölti. Autó akksiból is van kisebb és nagyobb. Úgy nem indítanám, hogy rajta van a töltő. Baja valszeg nem lesz, de ha intelligens lehet kicsit megzavarodik tőle. Ha nagyon buta töltő akkor szerintem kb mindegy neki, de lehet lekapcsol a védelme.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok