-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #75862 üzenetére
Szia. Trophy hoz alkatrész ügyben tudnál segíteni? Még nem állt neki ismerős, de szívesen fogad segítséget.
Idő van, szóval nem kapkodjuk el. A cél, hogy patika gyári legyen amennyire csak lehet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Lomha 8V
addikt
válasz demars #75901 üzenetére
Alkatrészben nem tudok segíteni, mert már rég nincsenek MZ-s cuccaim; és már a haverok sem MZ-vel tolják. Én személy szerint mindent a pécsi Ki-Ki motoros boltban vettem hozzá, ott nagy hozzáértés van, a mai napig. Érdemes az MZ klubot is megkeresni, segítőkész, jó társaság.
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #75897 üzenetére
Respekt, gratula fátter! Engem meglep hogy meg ilyenkor is van vizsga de jol csinaltad, nem kell vele g3cizni majd es nem megy el a fel szezon a jogsival )
encapsulation dot1q
-
kisninja
őstag
-
imibogyo
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz runner 125 #75907 üzenetére
+1
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Geresics #75885 üzenetére
Ha a kuplung leforog, az kókányolás következménye...
Én gyári bontatlan blokkal vettem a 251-est, ismertem a motor előéletét a 0-ik km-től. Előző télen pedig Bambinál volt a blokk felújításra(#75881) V.Stryker
Tavaly voltam Kézdivásárhelyen, valamint az előző évek során is minden alkalommal. Most is akartam menni ismerősömhöz, de nem úgy jött ki nekem és neki sem a lépés, hogy össze tudjunk zörrenni
(#75884) kcsa
A régebbi és bizonyított dolgoknak a szememben nagyobb értékük van, mint bármi más újabbnak
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
demars
addikt
válasz runner 125 #75907 üzenetére
Sajnos nekem kimaradt az életemből az MZ. De ami késik nem múlik
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75909 üzenetére
Az mz, hibak tekinteteben egy teljesen mas liga. Nem lehet csak a kokanyra fofni.
Tobb dolog is kozrejatszik, ezek kozul az egyik a szakszerutlen szereles.
Az esetek tobbsegeben nem egyezik a kup szoge a fotengelyen es a kuplungharangon. A felfekvo felulet ilyenkor alig nehany mm. Es ilyen alkatreszeket kapsz ujonnan boltbol.
Semmi sem stimmel. Meg a legegyszerubb nyeregvas, vagy egy uszo, amit ma kaphatsz, biztos problemaforras, mar a beszereles pillanataban.
Ha normalis motort akarsz belole csinalni, le kell cserelned a felet, valamilyen mar kitalalt, kiforrott megoldassal helyettesitened kell az eredeti alkatreszeket.
Csak ezutan lesz teljesen uzembiztos.Neztem a ragadasos kepeidet, es beugrottak az emlekeim, plane hogy nalad ugyancsak meg veletlenul sem a terhelt sikban, illetve atellenes oldalon dagadt a hotol a dugo, hanem "atlosan"
Ez annyira tipikus. Semelyik masik motornal nem lattam soha ilyesmit.
Hasznalt alkatreszeknel, amikhez hozzajut az ember, alap, h felre van furva a henger, de volt olyan is nalam, h nem a terhelt sikban kopott a dugattyu, es a terheletlen sikban letort a dugattyuszoknya egymas utan 3x. Maig nem tudom hogyan, csak tippelem.
A kulonbseg a modern motoroknal az, h ha valami ennyire nem stimmel, azok el sem indulnak, vagy azonnal tonkremennek.Meg azon gondolkodtam, hogy eleg sok km-t megtettel ezzel a karburalassal. Tulajdonkeppen addig nem is huztal neki nyelgazt? Vagy hogy uszta meg addig egyaltalan?
Egyebkent rengeteg, kizarolag rossz emlekem van vele, az egyetlen motor, amit nosztalgiabol sem kivanok vissza.
Ettol fuggetlenul megertem azokat, akik turaznak vele, normalisan szerelik, karbantartjak, es hasznaljak a mindennapokban, baratokat szereznek vele, stb. Egy jo buli.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jut eszembe. Otthon van meg egy vodor mz csavarom. Oda tudom adni valakinek, akinek szuksege van ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #75911 üzenetére
Sok a kókányolt. Nekem volt szerencsém egy új, 250 -es ETZ -t átvenni 1987. ápr. 10. -én, és úgy 25 ezerig nem is kellett hozzányúlnom a kötelező dolgokon kívül. Ott megadta magát a 3. fokozat. Egyrészt tipikus 5 gangos hiba, mivel a váltó a 4 gangos kókányolásából született, másrészt szerettem egykerekezni, amit viszont az ETZ nem szeretett.
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75911 üzenetére
"Meg azon gondolkodtam, hogy eleg sok km-t megtettel ezzel a karburalassal. Tulajdonkeppen addig nem is huztal neki nyelgazt? Vagy hogy uszta meg addig egyaltalan?"
Huzamosabb autópályás (110 körüli) tempónál szorult meg. Mikor még bejáratós volt 1.000+ km-rel, akkor fel volt emelve a súbertű, ahogy az megvan írva, akkor nem volt gondja az ilyennel (más volt az üzemanyag-levegő arány, a több üzemanyag révén több hűtést kapott a henger)
. Mióta visszább lett helyezve a súbertű, nem volt így megkergetve, csak a román autópályán.Tavasszal is megszorult az MZ, akkor is a súbertű lentebb tétele után
A leforgásra írt kókányolás kifejezésre a szakszerűtlen szerelésre gondoltam
Amint a cikkben is megírtam, több dolog játszott közre abban, hogy megszorult:
- Karburátor - szívócsonk találkozásnál fals levegőt szívott (ez amúgy is hülye megoldás gyárilag, két oldalt meghúzod csavarral, csinálsz egy tojás alakot, az életben nem fog ott tömíteni, max újkorában, mikor még nem kopottak a felületek). Mikor pl lámpánál, kereszteződésben megálltam, egy idő után magától emelkedett az alapjárati fordulatszám. Biztos, hogy fals levegő, mert most ezt nem csinálja
- Légszűrő 2011-ben lett cserélve, mikor haveromé volt a motor. Ezt is kicseréltem most
Amit tapasztalok a karbirögzítés módosítása, légszűrőcsere, és a tűszelep - és főfúvókacsere (mindkettő nagyobbra, a tűszelepé kisebb volt a gyári méretnél, a 130-as főfuvi pedig hiába gyári, sokaknak 135-össel jó) óta:
- Az eddigi két bejáratás során egy gyertya max 300 km-t bírt ki, annyira kormolta azokat ---> Jelenleg 1.700 km óta nem kellett gyertyához nyúlnom
- A városi tötymörgést kifejezetten utálta, folyamatosan köpte a gyertyákat ---> Pestet elég jól bírta, pedig folyamatos piros lámpák és megállások, tötymörgések voltak. Egyszer köpte be a gyertyát, de ez simán lehet a teljesen emelt súbertű miatt, ami majd visszakerül 3.000 km után (most 1.850-nél vagyok)
- Alsóbb tartományban (kb 3.500-tól lefele) érezhetően sokat kapott (füstölt is), felsőbb tartományban viszont elszegényedett a keverék (üzemanyag-levegő). Ez az MZ gyári könyv szerint tipikusan koszos légszűrő és fals levegő jelensége ---> Most csak hidegen, az első 3-4 km-ig füstöl a motor (ez 2T-nél természetes is), kisebb városi araszolgatásnál sem kezd el füstölgetni, és fent is érezni/hallani, hogy nem kap keveset. Mikor pályán haladtunk ki Erdélybe, akkor 4.500-as fordulat körül elkezdett erősen sípoló hangot adni a motor, na ez kb a henger lehetett, kophatott rendesen. Egyszer kifele volt egy nagyobb lejtő a pályán, ott meg akartam nézni, hogy mi a vége az MZ-nek, de olyan 120 körül olyat éreztem, mintha szorulni akarna, ekkor ráadtam a szívatót, nagy füstcsóva, majd visszaeresztettem 90-es tempóra, és úgy folytattuk.Amik az előző bejáratásnál voltak problémák, azok a mostaninál nincsenek, úgy néz ki, hogy meg lettek oldva a hibajelenségek, a falsolás megszüntetve, fúvókázás rendbe téve, és új légszűrőt is kapott. Ezek okozhatták a gondot szinte biztosan
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
TommyNagz
senior tag
válasz Francia91 #75914 üzenetére
fhúúha ezekt így olvasva elment a kedvem az MZ vásárlástól, pedig godnolkodtam rajta Meg én aztán ki tudom fogni a szar motorokat, a CBF-en kívül mindegyik az volt (és volt vagy 6-7 darab 2 év alatt....), egyszer majd talán kifejtem
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
imibogyo
veterán
válasz TommyNagz #75916 üzenetére
Mondjuk ezeket a dolgokat szerintem "egyszer" (vagy nem ) kell tökéletesen rendbe tenni, ahogy Francia91 írja is és utána "sok-sok" Km-en át (MZ-s viszonylatban ) nincs vele különösebb baj. De ha valami kókányolt motort fogsz ki, akkor abból vagy lesz normális motor, vagy nem, vagy csak egy lényegében teljes motorcsere után... De ez mind-mind az adott példánytól függött. Én a beírások alapján egy nagyon szerencsés ember lehetek (édesapám is, mivel az MZ-t ő vette), mert nekem az itt felsorolt motorok (MZ, Simson, Romet) egyikével sem volt olyan szívás-cunami, hogy egy életre elmenjen a kedvem tőlük. De azt azért látni kell, hogy ezek a gépek mai viszonylatban már csak alapvetően "hobbimotorok" (persze mindig vannak kivételek) én is csak annak venném és alapvetően azoknak valók, akik együtt tudnak élni a hibáikkal, vagy meg van a megfelelő felszerelés és hajlam ahhoz, hogy életben tartsák a motort (vagy van egy nagyon jó és türelmes ilyen ismerősük ), illetve akikben van annyira erős a nosztalgia, hogy emiatt szintén elnézzenek a motornak sok mindent... Én például ilyen vagyok, a napokban én is majdnem rámozdultam egy példányra, de szigorúan csak második / harmadik / többedik motornak és csak azért, mert fiatalkori (és jó) emlékeket hoz vissza...
-
TommyNagz
senior tag
válasz imibogyo #75917 üzenetére
Hát igen...az MZ az ilyen. Akinek volt vagy nagyon szerette, vagy nagyon utálta Én is úgy gondoltam hogy megvenni egyet, aztán pofozgatni, de józan ésszel gondolkodva, nem akarom magam megszopatni még egy "kicsit dolgozni kell rajta" motorral. A legutóbbira az árát ráköltöttem (majdnem 400ezer) és ott áll a garázsban, el lesz adva tavasszal...és persze nem lett teljesen megcsinálva, még mindig lenne mit cserélni rajta...
encapsulation dot1q
-
Chrys_
addikt
válasz runner 125 #75907 üzenetére
Írhatod, de akkor is hülyeség...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75914 üzenetére
az, hogy meg mindig kopi a gyertyat kis tolozarnyitasnal, az tipikusan alapjarati rendszer es reszterheles rossz beallitas. (meg meg egy csomo mas dolog is akar egyszerre) egy emelt subertu altalaban nem nem eleg ehhez, egyszerre tobb tenyezo kell hozza, pl uszoszint, nagy alapjarati fuvoka.
a fofuvoka valamennyire huzza magaval a reszterhelest, de alul ha valami nem stimmel, ez a ket rendszer lesz a ludas.
es ahogy latom neked csatos binged van. azon a kehelycso meg van furkalva, nem ugy mint a szimpla etz-n, ami nem tudom mennyire szol bele, nekem a simaval vannak tapasztalataim.az erosen sipolo hang az nalam allando jelenseg volt, inkabb a valtofogaskerekek csinaljak.
hengerfuras utan sosem jarattam, bar volt, hogy egy ragadas utan kiraktam fel orara alapjaraton menni, azutan nem volt vele semmi gond.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imibogyo
veterán
válasz TommyNagz #75918 üzenetére
Igen. Én is most találtam egy tűrhető példányt bácsikától 100.000 Ft-ért, de 150--250.000 Ft között már egészen szép elektronikus gyújtású példány is akad. Ennyit nekem megér majd egy emlékmotornak. Ha más nem akkor fellógatom majd az épülő új műhelyben dísznek. Kívülről szépen fel lesz újítva, legrosszabb esetben majd nem lesz üzemképes.
[ Szerkesztve ]
-
TommyNagz
senior tag
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75922 üzenetére
A légszűrőcserével és a falsolás megszüntetésével mégis megszűnt a gyertyaköpködés
A gázállás alsó 2/3-adában meg a súbertű helyzete szabályozza az üzemanyagmennyiséget, és csak a felső 2/3-adában a főszereplő a főfúvóka. Mi sem bizonyítja jobban, hogy mikor bejáratás után az eredeti helyére lentebb tettem a súbertűt, tökéletes volt a motor városi közlekedésben, nyoma nem volt annak, hogy köpni szeretné a gyertyát. Míg meg volt emelve, kínszenvedés volr városban araszolgatni"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
TommyNagz
senior tag
válasz Topiccsendőr #75925 üzenetére
de ez 0km, dobozban volt még, fóliázva, és jó drága volt. Elsőre nem találtam meg.
encapsulation dot1q
-
Francia91
veterán
válasz V.Stryker #75928 üzenetére
Szegeden vagy Pesten mikor lámpától lámpáig tötymörgök, nem tudok mit tenni... Ha nem tudok előrébbmenni, akkor nemtudok... Szerencsére egyik városban sem vagyok túl sokszor, de ha igen, majdnem mindig kifogok valami szar helyzetet.
Erdélyben Brassónál is kifogtunk egy útépítést, ott is 1-esben haladtunk előre, aztán Lacival meguntuk, és a sorok között elmentünk, de dobozokkal és csomagokkal határeset volt, a szembejövőkkel is elég közeli viszonyba kerültünk... Ott is éppen csak megtudtuk oldani, hogy a sorok között jussunk előre"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
TommyNagz
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Francia91 #75926 üzenetére
ezt nem tudom hova rakni, mert a legszuro csak fojtani tud, keves levegot enged at, ezert kopi a gyertyat.
a fals levego plusz levegot ad, attol nem fogja kopni.
az also gazallashoz az alapjarati fuvoka is hozzadolgozik, nem csak a tu.
egyetlen rovatka allitassal a tunel nem tudsz lekopetni egy gyertyat, tobb dolog egyuttes hatasa kell.
de nem ugatok bele, ugyis azt mondod jol mukodik, tehat nincs mit megoldani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75931 üzenetére
Amíg jól működik, nem is nyúlok hozzá, ezekkel a megoldásokkal rendbejött a karburálás
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #75933 üzenetére
Átlagtempó 100 km/h volt lakott területen kívül, az én átlagfogyasztásom 5,7 liter/100 km volt, Lacinak a /1-es TS-sel 5,2 liter/100 km (Keihin karbi van fent neki, nekem gyári BVF)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
demars
addikt
válasz TommyNagz #75921 üzenetére
Nem kérdeztem rá, de sztem ezt ingyér kapta. Vagy nagyon potom összegért.
Karosszéria lakatos a srác, van felszerelt műhelye. A fényezést és a blokk felújítást fogja más csinálni elvileg.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz demars #75935 üzenetére
Be fogja sz*pni: Persu is írta hogy az utángyártott alkatrészek zöme eleve hasznavehetetlen, gyári meg nincs már sok-sok éve. (Anno 4 éve, még a motoros jogsi előtt 125-ös ETZ-ről is álmodoztam, és egy unalmas télen végig olvastam a Totalbike motoros fórumának MZ-s topikját - akkor még kevesebb mint 100 ezer hsz. volt. Ott minden a gányolásról meg a sz*pásról szólt).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #75936 üzenetére
Persze, h be fogja szopni, de a projekt motorok ilyenek.
Egyszer kell jora megcsinalni, ugysem azzal jar munkaba.
Ezert kell az mz-s kozosseghez fordulni, h kisebb legyen a szopofaktor, bar vannak ott is rendesen hitvallason alapulo hulyesegek.
Olyan, mint egy tamiya makett, teli elfoglaltsag, csak nem 1:12.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #75936 üzenetére
Tisztában van vele. Persze, ahogy persu írta nem ezzel akar melóba járni.
Család, építkezés, gyerekek, munka miatt már jó ideje nincs moci a háznál. Ez inkább hobby lesz számára.
Amiben tudok segítek neki.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Lomha 8V
addikt
Hagyjátok már szerencsétlen embert, látatlanban több szopást ígértetek neki, mint egy kezdő pornószínésznőnek. Lassan majd elkészül vele, jó lesz az, előbb-utóbb.
-
mrhero
tag
Bocs az offért. Tudtok ajánlani Budapesten vagy a közelben ügyeskezű esztergályost, aki két elnyalt fejű csavart ki tud szabadítani (kis háztartási gép)? Az egyiknél üthető, a másiknál fúrható csavarkiszedővel próbálkoztam, de műhely hiányában sikertelenül.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #75941 üzenetére
Na ne vicceljünk már, hogy egy MZ Trophy felújítása ekkora szenvedés. Én végigcsináltam úgy -17 évesen-, hogy egy ennél rosszabb alap volt. Internet meg motorszerelő műhely? Na ne röhögtessenek már, itt a Tenkes lábánál ugyan már hallottam róla akkor (2001), de még nem láttam. Nem egy Pannónia P20M-et akar felújítani, csak egy MZ Trophy-t. Az enyémről sajnos csak az alábbi kép maradt. A kormányhínárért én kérek elnézést, fiatalság, bolondság.
-
imibogyo
veterán
válasz mrhero #75942 üzenetére
És ehhez miért esztergályosra gondoltál? A legtöbb háztartási kisgépet nem igazán lehet befogni az esztergába... Nem lehetne a csavar fejét szétfúrni (csak a fejet), hogy a gép oldala lejöjjön? Így az oldal levétele után még maradna 3-5 mm csavarszár, amit megfogva valamilyen fogóval szerintem szépen ki lehetne szedni a csavart. De ez csak az ami így elsőre eszembe jutott, látni kéne a konkrét problémát, hogy tovább lehessen ötletelni... Én fel tudok ajánlani egy mikro műhelyt, hogy megpróbáljuk kiszedni a csavarokat (mondjuk csavarkiszedőm nincs), de úgy jó 55 Km-re vagyok Budapesttől. Ha esetleg útba-esem, akkor szívesen megpróbálok segíteni... Az esztergám úgy 40 Km-re van és amúgy is elég kicsi (120-as tokmány), szóval nem vennénk hasznát...
A részleteket privátban, ha érdekel...
[ Szerkesztve ]
-
home98
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudjátok lesz valamelyik üzletben black friday?Motoros kommunikációt vennék intercom,telefon gps egyszerre kezelése funkciókkal.Milyent érdemes venni?Interphone termékeit találtam első neki futásra.
köszönöm
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
kétrészes bőrruha alá milyen gerinc protektort ajánlotok amivel akár 1 napos túrára is el lehet menni?Kemény vagy puha illetve gyártó ?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #75943 üzenetére
Termeszetesen sarkitottam, ennek ellenere manapsag szerintem nehez ugy.
Tokeletes projektmotor.Etz bol indulok ki, amibol volt nekem sok, es bar egyaltalan nem rendeltetes szeruen hasznaltam, a masok altal feleslegesnek itelt precizsegem ellenere kifogott rajtam.
Megvettem a celszerszamokat hozza.
Felujitani egyaltalan nem szenvedes. Megveszed az alkatreszeket, es beszereled. Egy nagy lego. Aztan elinditod. Az elso koverebb indulasnal leporog a kuplung. Leszeded nezed, veszel masikat. Az az elso koverebb indulasnal megallja a helyet, vallonveregeted magad, hogy az indidai helyett az utolso kanuni harangot megvetted pult alol, legalabbis a boltos ezt mondta. Aztan fel ora mulva rugnal a motorra es a kuplung a fotengely allto helyeben jott le. Akkor szetszeded, szelepcsiszolo pasztaval fel oraig forgatod a fotengely kupjan, es te magad becsiszolod. Persze ezt elmeseled az mz-s kollegaknak, es kiderul, hogy te vagy a hulye, mert nem azt a harangot kell venni, ezt mindenki tudja - rajtad kivul - Kozben ranezel a hengerre is. Asszimetrikusan kopik a dugattyu, mar 500 km utan tisztan latszik, valami itt keresztben van.
Van harom lehetoseg. A fotengely all keresztben, a hajtorud, vagy a henger van felrefurva. Mivel celszerszammal csinaltal mindent ugyan a hajtorud miert lenne elhajtogatva? Nemreg hoztad el a "gepmuhelybol" csak te lehetsz a hulye, ha ezt nem tudod osszerakni.
Ut szelen egy csavarhuzoval meg lehet csinalni, mit szenvedsz rajta?
Aztan nem sokkal hogy megoldottad vegre a kuplung anomaliat, a hajtorud hezagoloalatetjet a gyertyan talalod.
Egyebkent minden rendben van, a motor jar.
Akkor szet megint. Ha mar ott vagyunk legyen uj dugattyu. Kimered a henger sikjat, a blokkontveny sikjat, jo. Fotengely nem lehet szar, allitolag ki volt merve.
Menjen bele a "dragabbik" lengyel dugattyu.
A kocsiban hazafele a csomagtartoban eszreveszed, h torott a szoknya. Vissza a beszerzesi forrashoz. Csere. Beepites.
Ugyanott eltorik megint, csak mar beepitve. Ujabb beszerzese, ugyanott eltorik megint. Kokillaszam egyezik. Vajon valami keresztben van, vagy az osszes ugyanilyen ontoformas dugattyu szar?
Aztan elmeseled az mz-s kollegaknak, majd felvilagositanak, hogy nem a motor a szar, hanem te vagy hulye, hat az indiait kellett volna venni, de ezt mindenki tudja - rajtad kivul -
Es ez meg csak az elindulas.
Az elso derekas fektavon a szimeringet kilovi a villa. Lebiztositod.
A brembo utanzat nyeregben a ket dugattyu soha nem tud egyutt mozogni, olyan, mintha nem tudtak volna ugyanakkorara furni mindket oldalat.
Felujitoszett hozza csapnivalo.
Normalis villat nem kapsz hozza.
A blokkban barmi kepes elszabadulni.
Ennyi csavart egy airbusban nem biztositanak, mint amikor en szereltem. Erre a fotengelyszimering biztositogyuruje jott le, es ette meg a primerfogaskerek. Azota azt is "kinyomtam sziloval".
Egyebkent a blokkontveny kb 2 szezont birt, utana elrepedt, illetve a szakszeru szereles ellenere a hatalmas lendtomeg szetverte a fotengelycsapagyfeszkeket.
Meg meselhetnek.Egyebken nem savazasbak irom, bar olasz motor tulajakent azt mondom, ennyit egy mz-s nek birnia kell
Mondom, ha jol meg van csinalva -mint minden - ez is tud mukodni. Csak rsngeteg turelem kell hozza, es az en velemenyem szerint nem olcso motor. Max megvenni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Francia91
veterán
válasz Lomha 8V #75943 üzenetére
Nem mondanám, hogy ekkora szenvedés, de nem is egyszerű feladat. Szinte már semmit nem találsz hozzá, az utángyártott cuccoktól meg óvakodni kell, mert sokszor rosszabbak, mint egy kopott gyári
(#75947) persuader
Én ezt megoldottam annyival, hogy inkább felvittem Bambihoz a blokkot. Dugót, hengert cserélek, de ha komolyabban bele kell nyúlni, akkor olyan emberre bízom, akit ismerek, és akiről tudom, hogy nem most nyúl a második MZ-hez.
Márpedig nekem tavaly télen teljes blokkgenerálom volt, mert valami anyaghiba miatt elszállt az alsó tűgörgőm (még bontatlan gyári blokk volt), az vitte magával az alsó csapszeget, hajtókart és a dugót, ami pedig szépen meghúzta a hengert is... Így aztán úgy voltam vele, ha lúd, legyen kövér, felviszem Bambinak, ha valaki jól megcsinálja, az Ő. Csapágyak, szimmerigek, hajtókar (meg ami ezekhez jár) cserélve, fúrás, dugó, kis kuplungfinomítás, meg ami még kellett, és azóta semmi bajom nincs vele. előtte sem volt a bontatlan gyári blokkal bajom, szépen és jól ment. Utassal a tartós 110-es utazótempót lazán vitte (GPS szerint), ha csak án hajtottam, a fogyasztása is nagyon baba volt, 4,7-5,3 liter/100 km között itta a keveréket[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75949 üzenetére
Mivel hogy eddig nem volt róla szó, nem tudhatom...
Mondjuk nekem abban szerencsém van, hogy olyan MZ-t vettem, aminek a 0-ik km-től tudom az előéletét, és eddig csak Bambi nyúlt a blokkjához komolyabban[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...