-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz goodboy007 #124149 üzenetére
Szívesen.
Én is hasonló project előtt állok. Hogy minek? Ne kérdezd... ártalom
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Madwe
nagyúr
válasz LustaDick123 #124148 üzenetére
Köszi, egy ilyen is tervben van )pont ez a márka típus, uh hasznos volt a tapasztalatod!) egyedül attól tartok h mennyire szívja az akkut (vagy érzékeny ha pl elmegy egy villamos), de gondolom minimálisan.
Még egy monimoto-n is gondolkozom de fogalmam sincs hova dugnám azt -
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #124151 üzenetére
Az nem ugyanez a típus.
Az meg vicces, hogy azt írja: félt tőle, hogy drága lesz a fenntartása, de nem lett az (viszont nem is márkaszervizbe hordja)
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
LustaDick123
tag
válasz etnies #124155 üzenetére
Lehet, hogy nem pont ugyanúgy néz ki és nem ugyanaz van írva a forgalmiba, de abban azért megegyezhetünk, hogy van bőven közös alkatrésze ennek a két motornak.
Másrészről számomra életszagúbb a futármotor tesztje, bemutatója, amivel mennek télen-nyáron, napi 50-szer indítják stb. -
LustaDick123
tag
válasz Madwe #124154 üzenetére
Nem tudom, hogy elektronikában, körítésben mi a különbség az egyes típusok között és mi manapság az ajánlott típus, nekem kb. 15 évvel ezelőtt nem volt semmi gondom vele.
Ilyen volt az enyém távirányítója anno: https://www.12volt.hu/wp-content/uploads/2017/03/sentinel1100moto_komplett-1.jpg
Szezonban alig 1-2 hétig állt csak a motor (pl. nyaralás miatt), szezonon kívül meg nem volt benne akksi és biztonságos helyen tartottam. Mint írtam nekem úgy volt beállítva, hogy minden rejtve volt az ülés alatt, nem villogott nem csipogott, csak a távirányítón láttam, hogy mi a helyzete a riasztónak, ott csipogott, hogy beriasztottam.
Jártam úgy, hogy megálltam egy bolt parkolójában és kaptam egy telefonhívást. A kulcsot meg a motorban felejtettem véletlenül, a riasztóra pedig automatán rányomtam (külön volt a doboz/riasztó és külön az indítókulcs - ne verje szét a villahidat). A bolti biztonsági őr kijött cigizni és kivette a kulcsot biztonságból, jóhiszeműen. Volt lepődés mindkét oldalról. -
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #124157 üzenetére
Egyszer én is találtam egy robogót, amiben benne felejtették a kulcsot, elvittem és tettem rá egy cetlit a telefonszámommal, 2 percre dolgoztam a helyszíntől.
Pár órával később egy fiatal hölgy jelentkezett érte. Forgalmi felmutatása után átadtam neki a kulcsot, annyit sem mondott, hogy kösz
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #124158 üzenetére
Lehet úgy érezte te is csak jól kitoltál vele
Ispán barátom ( kb 500e km ment már motoron, egyik dl 650 most fordult át a 270e km-en), mesélte, hogy figyelmeztették, hogy durván lopják a motorokat az olaszoknál, jó helyre álljon meg, zárja le, stb.
Persze az egyik reggel keresi a kulcsot, sehol, megy megnézi motor megvan e, nem ott fityegett a kulcs a hátsó dobozában egész éjjel? lehet azt hitték ez valami csapda, senki nem nyúlt hozzá. (1200 GS -el volt)Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Madwe
nagyúr
válasz LustaDick123 #124151 üzenetére
Hm, erről jut eszembe, van aki láncolajozót használ?
igazából a rendszeres lánctisztítással nekem nincs gondom, szívesen foglalkozok vele, de ha jobb élettartamot lehet ezzel elérni, akkor végülis nem ördögtől való - kérdés így van e. Aki használ van pro/kontra érve? Van jópár cikk a témáról, azt látom h megosztó a kérdés élettartam tekintetében isilletve egyedi ülések készítésére vetemedett már valaki? Melyik cégre esett a választása? Tavalyi sportbalesetem végett (edzőteremben, nem motoron ) óta kímélnem kellene a hátam s lehet egy egyedi ülés lesz a vége, ezért ha van valakinek valami bevált helye, szívesen olvasok róla
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Madwe #124160 üzenetére
Igen, kétfélét használtam eddig.
Cobrra Nemo 2 nem vált be, időnként valamiért elengedte az olajat, gondolom megszűnt a vákum. A tartály is kicsi szerintem, egy Alpok túrára már vinni kell tartalék olajat.
Most Tutoro van, tökéletesen működik. Pár hét, mire az ember beállítja a megfelelő adagolást, de utána már csak töltögetni kell három havonta. Feltölteni is sokkal egyszerűbb, mint a Nemo 2-t.Scottoiler gyárt háromféle rendszert, elvileg működik mindegyik jól, én onnan az x-systemet venném, csak drága szerintem.
Azért választottam a Tutorót, mert nem kell neki elektronika és a motoron sem kell semmit módosítani.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz Madwe #124160 üzenetére
3 évig használtam. A legrosszabb láncolajozó is jobb a semminél, illetve a semmi is jobb a spraynél. (A spray csak akkor jó, ha minden tankolásnál takarítod is a láncot..)
Én scottoiler v-system -t használtam. Teljesen mechanikus, ez az előnye és a hátránya is.
A hőmérséklet változás miatt itt állítgatni kell a mennyiséget, a legtöbben alul olajozzák, ez nem jó a láncnak (de jobb mint a semmi). Én inkább túl olajoztam, ennek következménye az olajpöttyök mindenhol, még a top case-n is !, illetve a gyakoribb töltögetés.A jó az az elektronikus adagolású lenne, ami mindig ugyan annyit ad a láncnak, illetve a még jobb ami még a fordulatszámot is figyelembe veszi.
Tervben volt egy saját elkészítése, de végül lustaság nyert, annyira nem volt rossz a S.oiler.
A (nagyobb teljesítményre tervezett) lánc túl olajozva kis túlzással örök élet, legalábbis 20e km után teljesen újnak nézett ki, o gyűrűk a helyén, stb.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Predator2
addikt
Helló
Oldalsztender van gyárilag a motoromhoz (Mt07). Vásároltam első/hátsó emelőt is a motorhoz.
Nemrég találtam rá, hogy létezik hozzá gyári középsztender is. Van értelme még azt is megvenni, és felszereltetni, vagy elegendő a már meglévő cuccom?
Első rendes szezonom előtt állok, hátha van olyan dolog amire nem gondoltam/nem találkoztam, amikor áldás lehet egy középsztender.Illetve, hol nézelődjek, ha motoros táskákat szeretnék vásárolni?
Melyik gyártó ajánlott ilyen termékek terén?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124164 üzenetére
Mondok még szebbet. A blokk vastag gumiággyal van a vázban, a lengővilla pedig nem a vázhoz, hanem a blokkhoz csatlakozik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Madwe
nagyúr
válasz Predator2 #124165 üzenetére
Ha a hátsó ülésre szeretnél táskát s szempont a gyors fel/levétel akkor a kriega us termékeit ajánlom (modulárisak is, 30 literesre rögzíthető a 20as, vagy a 20asra 2 10es) egyetlen hátránya h felfogatása végett érdemes legalább félig megpakolni, alatta nem az igazi. (De pl a 20asba beleteheted a 10est ha utad során valamikor késöbb kéne)
meghát nyilván puha, azaz gépen hagyni nem érdemes ha nem vagy ott cserébe a 20as s 30ashoz jár pánt is amivel egy kicsit kényelmetlen de soso hátizsákká alakul amikor hurcolnád.
teljesen vízállóak, bírják az uv-t stb.
megkérik az árát viszont. -
Biqci
aktív tag
válasz Predator2 #124165 üzenetére
Nekem a Banditon van középsztender is, de tényleg csak akkor használom ha van valami szerelni való vagy lánc tisztítás-zsirzás. Na meg most télen, amikor nem használom, bennt áll a garázsban és várom a tavaszt. Tehát ha van emelőd, felesleges még venni. Szerintem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #124169 üzenetére
Nem vitatom, én csak a saját tapasztalatom írtam. Viszont ez azt is jelenti, hogy külön nem vennék-szerelnék fel, mert eddig nem volt előnye az említetteken kívűl, ha már van emelő.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
Én meg szinte mindig közép sztenderre rakom, ha nem vagyok folyamatosan a motor mellett.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
baboss
őstag
Sikerült elhagynom a motorom kulcsát, hol és hogyan tudnám pótolni. Van egy törött kulcsom, és egy másolt, a kettő kombinációjából sikerült csinálni egyet ami működik. illetve van egy alumínium bilétám egy szám sorral. A hátsó Givi dobozhoz is kellene majd egy másik kulcs ahhoz nemvolt tartalék kulcsom .11
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Köszönöm a válaszokat.
A carpimoto nevű motoros boltot ismeri valaki közületek? Ajánlott ott vásárolni? Nincs Paypal fizetési lehetőség, így nem merek.
Egy akrapovic kipufogó sokkal olcsóbbra jönne ki mint idehaza.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csongi
veterán
válasz baboss #124172 üzenetére
Nem ordogtol fakado tudomany ez sem. :).
De a zarhoz valo kulcsot megcsinaljak, egy normalis kulcsos szeevizbe. Ha imos a kulcsod, azt is megoldjak.
Persze itt dragabb a jatek, itt tanitani kell a rendszert.
Szegeden tudok, van kozvetlen kapcsolatom.
De lehet neked messze van. -
A Zéé
addikt
Az miért van, hogy gerincvédőből annyi féle van jóformán, mint égen a csillag, viszont mellkas védőből látszólag semmi? Ahogy nézem krosszmotoros felszerelések közt jellemzően van mellkasvédelem, de utcai motorozáshoz mintha nem lenne rá komoly igény.
Én valahogy úgy gondolom, közúti balesetnél legalább akkora (ha nem nagyobb) esély van egy mellkast érő behatásra, mint egy hátat érőre. Pl. ha kihajtanak elém, vagy én nem tudok megállni valaki mögött, akkor is előre repülök, nem háttal előre. Vagy én gondolom rosszul?Just a simple Lineman...
-
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #124180 üzenetére
Ez igaz, de azért még az sem igazán elterjedt, nem? Bár nekem is az lesz a következő beruházásom.
-
A Zéé
addikt
válasz Madwe #124178 üzenetére
és #124179 johanson
Lehet, hogy én gondoltam túl a fontosságát akkor.
Forcefield, vagy Alpinestars gerincvédőket néztem, és az indított el a mellkasvédők felé hogy megtetszett az Alpinestarsnak (az elvileg létező) mellkas védője, amit hozzá lehet csatolni a gerincvédőhöz, de másnál hasonlót se nagyon láttam.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz #31733248 #124184 üzenetére
na ilyent nem szeretnék Valahogy nekem kevésbé tűnik életszerűnek egy ilyenből kicsomagolni magam, amikor megállok valahol. Ahhoz, meg hogy akkor is rajtam legyen amíg berakom az arcomba a lángost, meg a kólát túl melegnek tűnik, ahogy írod is.
Just a simple Lineman...
-
Steve_Brown
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Simson Starom ami még viszonylag jó erőben van. A lényeg, hogy leesett az első hó és ahogy rátaposták az autók az útra kellemes jégpáncélként fagyott rá. Ki is mentem csúszkálni.
Azt szeretném kérdezni, hogy 1000-es motorral is körülbelül ilyen lehet normális időben menni? Jobban rányúlsz kettesben is és megcsúszik a hátulja? -
Micsurin
nagyúr
válasz Steve_Brown #124189 üzenetére
...nem. Azzal meghalsz ha nem tudod mit csinálsz de csúszkálni akarsz. Bocs magas volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Steve_Brown #124189 üzenetére
Pont olyan érzés, mikor a 60 kg-os barátnődet cserélnéd le egy 200 kg-osra. Pont ugyan úgy kell csinálni mindent, csak jobban élvezed mikor vége
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #124182 üzenetére
Tudom hulye parhuzam, de ime: Volt jo par bukasom sieleskor, 70-120-as tempoknal. Az egyiknel szilankosra tortem es ficamitottam a konyokomet, ott pont konyokre es mellkasra erkeztem. Ha pofara estem azon tul hogy beszorult a levego sok semmi bajom meg sosem volt. Ha veletlenul nem volt rajtam hat protektor es ugy nyekkentem, na ott volt hogy le kellett ulnom 1-2 orara. Miota pedig van gerinc protektorom, mindig ugy probalom kimozogni mint egy inverz macska: hatra erkezni esesben, ugy meg talan vissza is tudok allni a csuszasbol.
Egy szo mint szaz a mellkasom lenyegesen jobban viseli a kulso behatasokat.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steve_Brown #124189 üzenetére
Egyaltalan nem ilyen. altalaban a nagy nyomatekhoz hosszu fokozatok tarsulnak, ami miatt ~alacsony sebessegnel (50-60km/h)nincs akkora ero a hatso kereken, hiaba vagy alacsony fokozatban, es 4. fokozatig amugy sem kapod meg az osszes teljesitmenyt japan motor eseteben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #124196 üzenetére
Ez most komoly....?
...es 4. fokozatig amugy sem kapod meg az osszes teljesitmenyt japan motor eseteben....
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz Topiccsendőr #124196 üzenetére
Gondolom az elektronika szabályoz. De ha mondjuk nem injektoros a motor és nincs a CDI-ben erre vonatkozó tiltás?
-
Geresics
addikt
Az elektromos bringa sokkal veszélyesebb, mint a motorozás?
A motorozáshoz kell jogosítvány, védőfelszerelés, van a motorban egy rakás biztonsági elektronika, és még a gumi is DOT minősített! A sok-sok tréning-lehetőségről már nem is beszélve! Mégis mindenki a halálunk vízionálja!
Bezzeg az E-bringásokat senki nem zrikálja, hogy "ne csináld, mert meg fogsz halni!"
F9 videója ismét elgondolkodtató: https://youtu.be/wM8Xli2KTzI*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest