-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tag
Sziasztok.
Új sisakot vennék. Adott 3 kiszemelt:
1. Schubert C4 Pro Carbon
2. X-lite X1004 Carbon
3. AGV Sportmodular Carbonesetleg SHOEI Neotec II ?
Tudom nem kevés pénzbe kerülnek, ezért tényleg jól körül szeretnék járni ez ügyben vásárlás előtt. Fontos, hogy könnyű legyen és jól zárjon (nem is zaj miatt, hanem az időjárás váltakozások miatt). Sharp teszteket már fejből tudom
Előre is köszi, ha valaki tud valami pro-kontra érvel segíteni nekem.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
Köszi!
Szerintem hátul megy akkor +2 és max egy hosszabb lánc úgyis megy minden a kukába tavasszal. (Ez is szakaszos lett, a f*z kivan má. ) Nem is igazán többlet erő kéne csak kicsit feljebb tolni a fordulatot mert ha picit pörögne feljebb pont nem kéne visszatenni kettesbe és sokkal kellemesebb lenne. orion1025 még tippnek is jó lett volna pont ez a bajom. Vagy kéne még +100cc és +2 henger vagy egy kicsit feljebb kéne forogjon 3.-ban, hogy kényelmes legyen kanyargászásnál. Mert ha leteszem kettőbe akkor istentelenül felpörög feleslegesen és amint egyenesedne vissza kéri a harmadikat ha meg nem teszek vissza kettőbe akkor nem rossz de érezhetően nem annyira kellemes a kijövetel. És pályára még ki sem jutottam idén saccra ott jobban zavart volna a dolog...
Elsőt nem szívesen cseréltem volna 13-asra 14-esről ott azért már írogatták angol FB csopiban, hogy utána a 140-150-es utazót el is lehet felejteni ha az ember mégis felkolbászol pályára.
bacus Lenni lesznek csak kevésbé zavaróak, ha országúton fogja igényelni a +1 fokozatot az kevésbé zavar ott zömében úgyis elvan 5 vagy 6.-ban, nem rohanok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
orion1025
őstag
válasz Micsurin #123103 üzenetére
Sajnos ez ilyen, nehéz egy szarul optimalizált váltót korrigálni lánckerékkel, pláne egy kevésbé combosabb motornál. Nekem egy túra endurom van, hát gyárilag "terepen" nulla, aszfalton meg vér unalom, de most a téki szünetemben teljes tatarozás lesz, ebben az áttétel is kiemelt szerepet fog kapni.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
norbert1998
veterán
A gyakorlat, esetleg a tapasztalatotok mit mutat arra az esetre, ha a jogosítvány általi korlátolt 35 kW-ot forgalmi szerint 1-2 kW-al túllépi az adott motor? Igazoltatásra gondolok, természetesen. Papírforma szerint egyértelmű a dolog, de a gyakorlat az (miben) másabb?
Kérdésem alapja nem más, minthogy a kinézett, "legtetszetősebb" motorok mind 1-2 kW-al vannak az A2 korláta fölött (pl. a Transalp 600-asok kb. fele, F650GS-ek 90%-a), ezáltal reális esélye van annak, hogy pont ez okozna gondot adott darab vásárlása esetén.
Mondjuk az igaz, hogy az igazoltatásnál a gyakorlatbn a rendőr lehet jófej, balesetnél a biztosító a haverok házát is lehúzná rólam. Nonszensz a kérdés. Fene beléjük.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Az F650 biztos A2 amelyik karbis. A transalp felette van. Szerintem kb senki nem fog vele xarakodni itthon
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Csak a véleményem írom, mert korlátlanom van, tehát ez a gond nem jött elő, de szerintem gond. Sőt van még olyan is, hogy bár a teljesítmény belefér, de a súly/lóerő aránya miatt nem vezethető az adott kategóriával.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123111 üzenetére
Ez két évjárat. Transalp 80-as évek, amelyik GS meg nem karbis az meg 2000 utáni.
Jó nagy ugrás Ezért a karbisokat néztem. -
csongi
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Rendszeresen kóricálnak 35kw-os okmányokkal a németből behozott példányok, just sayin.
edit.: egyik nap még 1150-es GS-t is láttunk meg MT01-et utóbbinál azért megemeltük faterral a szemöldökünket.
Alpatecnik-ék egészen belejöttek már a 35kw témába.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123115 üzenetére
Kell egy A korlátlan a teljesség megnyugvásához.
-
norbert1998
veterán
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123118 üzenetére
Akkor egy KLE is tokeletes az atmenethez.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123118 üzenetére
Akkor nem másik motor kell....hanem egy kis kitartás és vehetsz bármilyet...
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
A2 TDM surubben van, es ha csak papiron A2 akkor meg mindenre eleg lehet.
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
De most alig másfél évre készülsz motort venni......szerintem inkább várd ki, és akkor tudsz bármit is venni...
Az tény és való,hogy nagyon karcsú a választék A2-ből..... az erősebből való lebutítás sem jó....és kevés kategóriában "elég" a 48lovacska....[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123124 üzenetére
az erősebből való lebutítás sem jó
Fals, 96 lóig járható út a lebutítás akár itthon is de kintről raklap számra hozzák be a 35kw-ra visszavett gépeket.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #123125 üzenetére
Papíron legalábbis....
Én egyébként arra gondoltam, hogy egy gyárilag majd100 lovas, két mázsa feletti gép esetében leveszik a teljesítményt a felére....de a két mázsa az marad.Akkor már inkább egy kis 390-es például... ki sem maxolja a 48 lovat, de legalább könnyű....
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123126 üzenetére
Mentem valóban 35kw-os Hornettel és ER6-tal is, teljesen élvezhető gépek maradtak.
Mentem 390-es Duke-al is (még a régi szívlámpással), teljesen másra való mint egy fojtott Hornet vagy ER6 főleg utóbbiban még visszafojtva és érezhetően több erő maradt alul.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
De ezek szerint még fiatal is vagy (98as születésű), előtted az élet. Mikor most másfél év türelemre intenek, az k. soknak tűnik, mert előtted van..., de utólag majd pics@füstne fog tünni. Inkább motorozz sokat addig, gyűjts km-ket, mert annál jobb tanulás nincs.A 1,5 év az a legrosszabb esetben is kettő motorozható szezon...
Egyébként a papír érdekel mindenkit, lemérni senki nem fogja, meg 2 kw simán benne van a hiba tűrésben.Ha nem vezetheted az adott motort A2-vel, akkor egyébként nem érdekli majd a kutyát sem, hogy VAN A2-t, tulajdonképpen nincs jogsid
- biztosító nem fizet, legalábbis casco-t tuti nem, de a kgfb -re kifizetett kárért is perelni fog!
- rendőr megbüntet és egy úttal begyűjtheted a 18 hiba pontot
(elég ellentétes az info a bírság összegekről, itt pl https://alapjarat.hu/autougyved/mi-kovetkezmenye-ha-jogositvany-nelkul-vezetek)Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tboldi
nagyúr
[nyálcsorgatósemotikonhelye]
norbert1998: Mióta van A2-d? Ha legalább 2 éve, akkor már most is mehetsz korlátlanra, nekem is így lett meg még a 21. szülinapom előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #123129 üzenetére
...mikor is veszel motort?
Mire mindketten kézbe kapjuk, hogy nesze mától mérnök vagy jó lenne azért egyet gurulni.edit.: nem az 1.2-es és 1.4-es bevásárlókocsik nem játszanak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #123127 üzenetére
Én csak a haver Pegaso-jával mentem, ami elvileg ugyebár gyárilag A2......nem voltam eldőlve tőle, aztán ki is derült,hogy elmászott a gyújtása és hiányzott pár csikó a ménesből...
Szóval ez a fojtogatós történet nekem alapból off..... Mérnökök azért melóznak évekig,hogy minél erősebb legyen, meg minél alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékot....aztán lefojták és még jó is legyen....
-
norbert1998
veterán
válasz GTVili #123124 üzenetére
Igazából mindenki :
Attól még a büdzsé sajnos nem változik. Nem sok motor van 700 pénzig, ami jóval erősebb a 35kW-nál a túraenduró kategóriában. CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is.
Plusz másfél év múlva "diploma", akkor a motornál fontosabb dolgok kezdenek bekövetkezni, amikor megint nem opció és nem prioritás a "drága" motor. Azzal nehéz lenne függetlenedni, illetve azt elkezdeni, mert nem vagyok a hitelek híve.
De egy A2 belefér még február/márciusban, amivel ellehetek akár egy KLE500-assal, alap F650-el, akármivel, és talán eladni se kell majd a fent említett folyamat során.
Esetleg opció lehet például egy 125-ös Pegaso is, ami (nyilván) csak papiron 11 kW, elvisz engem, a csomagokat és a barátnőt is a dombon fel 80-al is akár, de vissza is hoz-e az a tengerpartról?
Érdekesség, hogy koronacirkusz ide vagy oda, a Vara fogyasztása összemérhető az autóméval, mégis sokkal több helyre mentünk a motorral ketten, hiába nem volt idén külföld. Az autóval 9000 km-t mentem egy év alatt, szintén a cirkusz miatt, a motorral 5000-et, mostmár 6 hónap alatt (mióta van A1-em).
Extra tény: A Varám valamiért nem megy úgy, mint kéne. A Varás csoportban mindenkinek 120 a vége, akár utassal is, nekem még lejtőn sincs az meg, egyedül. Sík talajon öröm, ha a 100-at eléri egyedül is. Az áttétel gyári mindenkinek. Nyilván ez is hozzátesz a szabadulási vágyhoz.
Volt mérve kompresszió, hengertöltés, állítottak karbiszinkront, szelephézagot, motorikusan elvileg patika a gép, és mindig 100-ast tankolok.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
Facebookon(és csoportokban) mindig mindenki szebb, okosabb, izmosabb, nagyobb a melle a barátnőnek az autója kevesebbet fogyaszt, sosem romlik el, a motorja erősebb és nyomatékosabb, gyorsabb, szinte termeli a benzint és persze szerelőt sosem látott és bontatlan a blokk csak tankolni kell mert még az olaj is magát cseréli. Remélem nem maradt ki semmi...
GTVili Szóval egy szétszaladt ménesű 48 lovas gépet akarsz egy 96-ról 48-ra visszafojtotthoz mérni? Azért ez sántít...
----------
Felni festéshez tudtok valakit ajánlani?
Semmi extra nem lesz végül, gyöngyház fehér lenne a cél, már eleve homok fújva vinném nem kellene már csiszolni sem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
22 évesen mindent IS akarsz? Autó, motor, barátnő..., ezek a következő években MIND cserélődnek
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123136 üzenetére
3. féléves mérnökinfó hallgatóként tök reális cél egy MT07 tényleg...
Reális, csak nem itthon.
-----Ha újat vennék vagy CB650R-et vennék, tetszik ez a modern retro stílus vagy egy Street Triple-öt. Az a nyavalyás darázs tekintet nagyon ott van.
Addig meg vígan elvagyok a fojtott vackommal.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
én azt tanácsolom, hogy bátran keress 48LE túraendurót! Én is vettem, és rohadtul nem bántam meg! Jah, és nem 1,5 évig tartott, mire "kimotoroztam", hanem... igazából még most sem
Amíg egyedül mentem közúton/terepen, addig tökéletes volt a Pegaso Trail!
2 személy nálam ritkán volt, de az asszony nincs 50kg (nem is adhat vért - de az enyém bezzeg szívja!), szóval az sem volt soha szűk keresztmetszet.
Végül én az miatt döntöttem a csere mellett, mert már egyre többször jön az, hogy egy-egy napot pályázunk a gyorsabb haladás érdekében, és azt viszont nagyon nem csipázta se a motor, sem én rajta...Viszont pont nézegettem az árakat, és megint valami eszméletlen idióta árak vannak! Én az enyémet végül 650-ért számíttattam be. Igaz, terepen is használtam, estem is vele kicsiket is, meg egyszer nagyot is, de attól még volt gazdája. Persze én is hirdethettem volna fél évig 1MFt felett, de inkább eladtam róla külön a sok extrát...
A régi Rotaxos Pegaso-kkal és F650-esekkel viszont vigyázni kell, mert rettenetes állapotban vannak még a makulátlannak hirdetettek is! Több, mint 10 példányt mentem el anno megnézni, kipróbálni, de mikor ráültem a Trail-re, akkor először megijedtem, annyival erősebb volt, pedig ugye papíron mind 48LE! A különbség a valós előélet volt, és hogy nem szaladt szét a ménes!
Mikor meglett a KLX, és sokáig nem ültem a Pegán, és hónapok múlva ültem csak rá egy Pécs-Orfű akkutöltős körre, akkor is megint meglepett, és teli vigyort rajzolt a képemre!Szóval bátran vágj bele egy 48LE vasba, csak menj el, és próbálj ki több példányt, de menj el egy olyat is kipróbálni, ami tuti állapotú újabb, hogy megérezd, hogy milyen is az a 48LE, mert sajnos a legtöbben nem is tudják!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #123139 üzenetére
Vigyél magaddal valakit, nehezebben fog elfogni a birtoklási vágy ha lesz ellensúly.
A 125-ös után már az első nagyobb gép is hű meg ha lesz, just in case. Ha van rá mód tömbösíts nézz meg minél több motort egy nap.
Mikor a CB-t elhoztam én is erre játszottam egy nap alatt volt: 2x ER5, 2x CB előző napokban meg 2x GS biztos ami biztos alapon.
tboldi Hozzak majd inkább szánkót? Már úgyis egy félév csúszásban vagyok mert beszari voltam és nem mertem elsőre elmenni Szoftver Fejlesztés 1-ből vizsgára a rémsztorik miatt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #123141 üzenetére
"Vigyél magaddal valakit, nehezebben fog elfogni a birtoklási vágy"
Vagy nem , mert van mikor az beszél rá. Tudod, amikor elviszed az asszonyt ellensúlynak, hogy na majd ő marad a higgadtság, a józan ész, de már mikor meglátja messziről rávágja, na ezt vegyük meg
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123133 üzenetére
Ossze kene merni egy csoporttarssal ezt a vegsebesseget. Az atteteled ugyanolyan, mint a csoporttarsake? A karbiszinkronnak nincs koze a teljesitmenyhez, es hengertoltottseget biztosan nem mertek, olyat nem lehet.
Kicsit nagyok az elvarasok egy 4T 125 tol.
A 2T 125 tel hazajossz barmelyik tengerpartrol, amennyiben nem egy lelakott szart veszel. Az osszes pegaso 125 egy lelakott szar. Vagy megveszed, es rendebehozatod, vagy inkabb mx-et veszel. Egy normalis, papiros rotax 122 ert 600-650e-t kell adni. De inkabb nem ajanlanam, mert erzekenyebb, mint egy tunya 4T. Ennek megfelelolen jol is megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #123144 üzenetére
Élőben azóta sem láttam 125-ös Varát, mióta megvettem az enyémet. Akkor hármat próbáltam ki, de nem tűnt fel különbség. Csk a "lelakottság"-ban volt eltérés.
Najó, nem tudom, pontosan mit mért az ürge, de valami grafikonokat mutatott, ami ehhez hasonló dolog volt (szóval nem az index relé feszültséggörbéje )
Egyébként már miért ne lenne a karbiszinkronnak köze a teljesítményhez? Ha nagyon el van menve, azért az biztosan észrevehető, és elmondása alapján eléggé el volt menve. -
GTVili
tag
válasz norbert1998 #123147 üzenetére
Nyélgázon viszonylag kevés jelentősége van a karbiszinkronnak.....
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #123127 üzenetére
Volt szerencsem fojtott ER6-hoz. Alul valoban megmaradt valami, de kozepetol mint egy doglott lo, kb semmi sem tortent.
Valahol en is azzal ertek egyet, hogy a felere fojtas kicsit fura megkozelites. Mondjuk aki elbir a 200kg+--al gond nelkul, annak lehet mukodik hosszu tavu vasarlaskent, viszont meg mindig ott marad, hogy kb vadhust cibal magaval arra a 1.5 evre kb feleslegesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest