-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
GTVili
tag
válasz csongi #122898 üzenetére
Teljesen egyetértek...
A 13 éves/ ~70.000km-es motorból én vettem ki a gyári, ráadásul lyukas benzinszűrőt...De a teleszkóp ill. rugóstag tekintetében is hasonló volt a helyzet.... és nyliván ez nem számít, de még csak nem is egy hétköznapi motorról van szó.
Szóval tényleg nem értem az embereket.... addig nyúzzák amíg gurul, és meg vannak sértődve, ha behisztizik a vas alattuk... -
bacus
őstag
A DL650 V-strom ilyen ingázós szempontból ideális volt. Amikor megvettem 13 éves volt, csapágyakat cseréltem (kb 500 ft /db) 5 db sem vágott a földhöz, a kormánycsapágy 25e körül az fájdalmasabb volt, egy láncszett 30e, teleszkóp olajat cseréltem, fék olajat, hátsó fékbetétet. Mindezt 3 év alatt, illetve a többségét megvétel után, majd kb 30000 km után adtam el, de nem volt foglalkozós motor ! A láncolajozó miatt a lánc újszerű volt.
Azt gondolom soha többet nem lesz ilyen olcsón üzemben tartható motorom.
Ha lett volna hol tároljam, meg kellett volna tartsam ide a fővárosba, főleg a téli hónapokra, ahogy nézem hiába keresek fele annyiért egy fele ccm-es keskeny valamit, mert nincs. , sőt sokkal drágábban van csak.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz GTVili #122901 üzenetére
Nekem a benzinpumpa azért égett le, mert tartalékon nem adott elég üzemanyagot
A következőt is leégettem volna, ha nem engedem le a benzint a csapon keresztül. És veszem észre, a hibát.
Mindent megkapott a motor pedig . Csak éppen a benzincsap lehet sosem volt tartalék állásba, vagy a szűrő van eltömődve.
Ennyi. -
bigdady
nagyúr
Sziasztok!
Osram Night Breaker Laser H4 vagy Osram Night Racer 110 64193NR1-01B H4?
Melyik ajánlott? Night breakerről jókat olvastam, de a night racer a motoros verzió. -
nagyúr
válasz LustaDick123 #122899 üzenetére
Latszik, hogy uj vagyok meg a motorozasban, nem vagyok en ehhez hozzaszokva Mondjuk a gumi, lanc es fek abszolut tervezhető, az látszik szerintem szezon vegen, hogy a következő szezont jó eséllyel mar futjak vegig.
Amugy a CBF500-ammal ilyen szempontból elégedett voltam, vasarlas utan megkapta a kötelezőt es nem kellett hozzanyulnom a maradek fel szezonban. Most majd ha lesz ideje a szerelomnek megkap mindent amit ker es remélhetőleg jövő evben sem kell sokat hozzanyulni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #122895 üzenetére
Sztm nem ertettem felre, a motorok sajnos nem allto helyukben mennek tonkre, hanem amikor hasznalod.
Hogy bonyolitsam a kepet, 10e km-es szezont megcsinalsz egy olaszorszagbol behozott, szetganyolt, levegos, karbis, laza szijas monsterrel is, meg ha egyhengerezik alapjaraton, attol meg elmegy 10 e kmt "problema" nelkul. A motoroknal nem a motorikus lerohadas a legjellemzobb, hanem valamilyen elektromos alkatresz az esetek tulnyomo tobsegeben. Akku, oninditorele, generator, euro4 es felette mar az elektromos gaz, map szenzor, tps miatt tilt le, es nem fogod hasznalni, holott a motor "jo".
Osszefoglalom. 600RR el is tudnal esszeru penz keretek kozott kozlekedni ha 0 km-esen venned. (Mas kerdes hogy rengeteget veszit az ertekebol, de most a hasznalatra koncentralunk. Az en sportmotorom pl 10e km-kent 1000€ val er kevesebbet) nem hajtod, elmeletileg max 130 al mesz vele, boven elegendo a 12000 km es olajcsere, es a szelepallitasi intervallum is, csak aprosagok szolhatnak kozbe, ami nem vegzetes. Beszallito minoseghullamzasok johetnek elo valamilyen periferianal.
Csakhogy te egy hasznalt motort veszel, es a sportmotorokkal nem 130 al mennek, mert a vasarloreteg nem olyan. Tulnyomo tobbsegeben valahonnan behozott motorok, igy nem stimmel a km allas sem, a legfobb jellemzo, a hasznalat modja pedig kinyomozhatatlan, tehat nem tudod megtervezni elore rendesen a koltsegvetesedet sem, akarmilyen motorrol beszeljunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #122907 üzenetére
Valószínűleg a felhasználási módomhoz jobban passzolna egy naked.
-
Geresics
addikt
Continental TKC70 Adventure gumi 20ekm tartósteszt
#MotorosVandor
...csak őszintén!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #122916 üzenetére
Én is ilyen gumit szerettem volna, de amikor gumivétel elött álltam, rengeteg panasz volt rá, hogy ráz nagy sebességnél. Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem is tudok gyorsan menni, hogy rázni tudjon.
Végül trail attack 2 lett olcsón, asszem 55-60k volt a szett. Nem bántam meg.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Lomha 8V
addikt
válasz bigdady #122915 üzenetére
Attól függ. Ha csak aszfalton van használva a motor, akkor rendben lesz vele. De ha néha lemerészkedsz a betonról és azt tapasztalod, hogy hamar tönkremegy az izzó, akkor érdemes direkt motorba valót beletenni, az jobban bírja a rázkódást. Persze drága, szóval érdemes először mindenképp az autóst próbálni, mert ha az is jó, akkor olcsóbb a dolog.
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #122917 üzenetére
ha nem mész terepre, akkor jó az, én a KTM-re lehet TrailAttack3-at veszek majd, de még nincs eldöntve...
Szerk.:
a panaszoknál meg általában ki szokott derülni, hogy nem is az ő motorukon volt, hanem egy "ismerősén". De erről beszéltem a videóban is[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
laskr99
addikt
Sziasztok!
Szemüveget mivel tudnám majd takarítani? Oneal B30-as. Azt mondták a boltban, valami speckó szerrel amivel a napszemüveget is kell, mert a többi megmarhatja.
-
csongi
veterán
A kardán amivel nem kell "foglalkozni"
17 év és csak 40ezer km.
Pont időben lett szétszedve. A felületkezelés kopott meg, de innen már hatványozott lett volna az amortizáció a kiszáradt szírral, és a bekeményedett O gyűrűkkel.
Szerencsére a gumiszerelésnél a Német szerelők a bordás csonkot zsírozták.
Így elég egy újra zsírzás.
-
csongi
veterán
válasz Somatom #122925 üzenetére
Ez még nem sokba, de ezután már tetemes lenne.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a soha nem lesz vele gond, csak akkor érvényes, ha gondozva van.
Amúgy bele lehetne tolni 40-60K-t
És a kardánkerszetet még nem néztem meg, ott meg 100 ezres játék is simán megvan.
Illetve egy ilyen szervizelés 14-16 órát felemészt.Összeadva egy 600-as gépnél ésszel használva sem lesz drágább a lánc 20 év alatt, és 80-100ezer km-nél, ha nem kell vele foglalkozni hozzá állással kezeli a tulaj a kardán hajatást.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #122925 üzenetére
nekem 26970 huf volt kb 40e km. de ez csak egy 100 lovas túramotor. azt nem fogom fejből megmondani, hogy összesen mennyi pasztával kenegettem, de tuti, hogy nem 200 tubus ment el rá. legyen mondjuk nagyvonalúan 35e/40e km és onnan még feljebb kerekítve 1ft/km csak a lánc. aki nem ápolja, annak nyilván drágább.
#metszéspontok
-
etnies
senior tag
Ilyen egy tényleg BF ajánlat. Ha kellene nadrág, most vennék.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Vásárolt valaki mostanság új mugenrace bőrruhát, a kérdésem a következő lenne, az eddigi flou szín, valóban megváltozott szinte most már Kawa zöld?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
etnies
senior tag
válasz GTVili #122939 üzenetére
A komoly futárok ebben nyomják Londonban, mert nem kell esőruha. Tényleg vízálló és erre 5 év garanciát ad a gyártó! Egy Rukka szett kb 1200-1400 Font rendes áron, téli akcióban kilehet hozni 800 körül.
A következő szettem ilyen lesz, az tuti."önmagam hite vagyok magamban"
-
hugi0
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122947 üzenetére
Miért lenne feltétlenül kevés?
É pl nyáron is 2.1 körülre fújom a 140/70-es S22-öt, előtte a RoadSmart2-öt(150/60) meg 2.2-re fújtam különben tempósabb menetelésnél pl héregen érezhetően túl kemény lett ahogy melegedett.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hugi0
őstag
válasz bacus #122947 üzenetére
Elol is es hatul is ereszteni kellene 0.1-et.
- megy meg lejjeb az a bizonyos higanyszal, akkor mar tokeletes lesz.Diablo Rosso II (tavaj is jo volt telen, most is jo lesz).
Megrendeltem a Heidenau K66 ot, de mire megjott, 10-el tobb lett volna a gumi es 3-al a szereles.
Otthagytam oket a (3.14)csaba.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen