-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #123398 üzenetére
Londonban évente 12-16000 motort lopnak el. Hogy legyen mihez mérni, Magyarországon évente 2-3000-et adnak el.
BMW, Ducati, bármilyen SS nagy veszélyben van.
De visznek mindent, ez a gyerek 3 napig volt motortulajdonos pl. Tárcsafék, tracker, kitörölheti.Itt olya pofátlan és professzionális tolvajok vannak, hogy otthon el sem tudtam képzelni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #123396 üzenetére
miért fapadosban? Ha csak nem akarsz még egyszer annyit rákölteni, mert "ohlins cuccok kellenek a motor alá" hozzáállás, akkor a fapados nem jó választás. Tavaly egy 2016-os 1200GS már 3,6 ért se kelt el hónapokig, mert annyira fapad volt. Kérdeztem a kereskedőt, hogy legalább az ESA mennyi lenne, de azt mondta, hogy amire az belekerül, vehetek egy 3 csomagos 2017-est.
Az a baj, hogy mikor belemész a konfigurátorba, akkor minden csomagban van valami amit nem lehet nem kérni.
- kulcs nélküli indítás, világbajnok (komfort csomag)
- D ESA 2 - szintén
- LED lámpák (lighting csomag)
- tempomat (túra csomag)
- kanyar ABS
- pro váltóaszisztens (dynamic csomag)Ne mondj le ezekről
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123399 üzenetére
Ne legyunk naivak, mestersegesen belenyulnak fentrol ilyen-olyan dolgokkal ugyis ahogy tettek az elmult evekben. Jo ideje kivartam de nalam most durrant el a dolog es bekapcsolt itt is a yolo uzemmod. Vadasszuk a megfelelo telepulest es telket BP kornyeken (tokom sem ad 100M-t BP-en erte), aztan megkezdjuk az epitkezest.
Lakast szinten kihagyom BP-en, egyszeruen nekem nehez letolni a torkomon az 1M-700e Ft-os negyzetmeter arat. 60M-bol inkabb epitkezem. Na de ez nagyon OFF, bar a motort is ezert rendeltem meg. A tokom sem fog varni meg bohockodni 2-500e-el kevesebbert a hasznalttal. Yolo. -
bacus
őstag
válasz etnies #123404 üzenetére
Keyless cucc, értem, hogy Londonban, meg autóknál, de motorokat és Bp-en? Amíg nem volt, addig nem érdekelt, mert minek, de mióta van... soha ilyen jó dolgom nem volt.
pro váltóasszisztens: nézd, én fel le váltogattam kuplung nélkül a DL 650-el is, de azért ez mégis jó, mehet kanyarban is, gyorsításkor kifejezetten előny. Ráadásnak a bmw váltója kifejezetten férfias kezelésű, semmi japán finomkodás, jobb így váltani, mint kuplunggal.
Led: látni és látszani. Tényleg jó, nincs mit hozzátenni, meg nem is lesz ez már opció, csak ez lesz és kész
kanyar ABS: ez lehet csak egyszer használod, de akkor életet ment
De egyébként pont így voltam vele, mint te, de a jóhoz könnyű hozzá szokni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #123394 üzenetére
Igen, ezért is gondoltam az Ebc Extreme Pro High End-re, előre kijönne 150Euro-ból, ha tárcsát nem cserélek. Plusz a fékcső. De nem vagyok benne biztos, hogy tényleg lehet komoly javulás
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#31733248
törölt tag
Budapesten az új lakások átlagos négyzetméterára jelenleg 1.045.000 Ft, én is építkezéspárti vagyok (így is tettem). Jelenleg a II/A kerületben lakunk, itt a használható telkek 100 ezer forintos négyzetméterártól indulnak (és alig van, a jókat azonnal eladják). Solymáron ugyanez mondjuk 60-70, de akkor napi 20-25 perccel többet utazol. Kb. mindenhol hasonló a kompromisszum.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123400 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #123409 üzenetére
A jo 999 es. Ez mondjuk a lakossagi, de ennek is titannitrides a villaja. :D
Miutan egesz hetvegen mentem egy ilyennel, hetfon az r1 el mentem munkaba, es majdnem atmentem az elso piroson, mert elszoktam tole, hogy ennyire kell huzni a feket. A 999 en egyujjas volt barmilyen helyzetben.Kollegam vett egy S verziot, 2005, mar nem ontott hatso lengovillas, hanem az aluprofilos, ohlins gyarilag, radialis elso bremboval. Eleg ritka. Ugyanugy olaszbol. Az osszes csavar ugy megtepve, alig birta a nyakcsapagy csavart kilazitani, a segedvaz ezusttel lefujva, kezzel, flakonbol, amibol jutott a fekete lengovillara is.
Szerencsere a testastretta blokk eleg tartos, remelhetoleg ott nincsenek ilyen szintu dolgok. :D
De kb tasner szintu szerelok vannak abban az orszagban. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
válasz etnies #123401 üzenetére
Garázs nélkül bármilyen motor ki van téve ennek a veszélynek Londonban és EU bármelyik megavárosában (Rómáról ne is beszéljünk).
Ami pedig a GS-t illeti (nyugodtan belém lehet állni ) teljes mértékben igazatok van. Annyi mindennel fel lehet pakolni, hogy az már tényleg vicc.
Az 1150-től az 1200 vizesen keresztül 1250-ig vezettem mindet. Barátom (kizárólag GS, új, TOP verzió) valószínűleg most fog elbúcsúzni a márkától (és nincs egyedül).
Ő egy igazi motoros, aki végig járta a szamárlétrát, tehát nem újgazdag frissA-s, akinek természetes a GS, mert különben lenézik a haverok, hanem ez volt a 3ik vagy 4ik 0 km.es GS-e.Történet: Annyira de annyira nem az ember irányít már rajta, hogy az félelmetes. Söprűnyél pózban ül a motoron, nézeget jobbra - balra és kb 15 km/h-al gyorsabb a kanyartempója Mátrán, bárhol, mint nekem az 1.2-es Hondával (pedig karcolom a végét a dőlésszögnek, kiülésnek). Szuper minden, erre tankolásnál BMW mondja = error... valami szoftver (mi más). Másfél év alatt vagy minden túrán előjött neki 2x, 3x, 4x. Motor kikapcs, kávé cigi, idegeskedés... Begyújt.. semmi, nincs hiba. Garis szerviz programfrissítés 3x, lóf@szt sem ért. Idegesítő (Itt említem, hogy nekem is az elsőgenerációs vizes GS 0,5 szezonos volt. "Szokásos" típusbetegségek, amik megkeserítették azt az évemet. Garis hazai vásárlás 3 éves motor 30 e km, visszahívott, kijavított... ).
Utolsó barátkozása a géppel idén szept közepe, Mátra - Bükk. A "mindentmagacsináló" GS a mai napig fel nem fedett ok miatt úgy eldobta magát egy kanyarban, hogy TK lett. Hála Istennek barátom megúszta egy lábfej - boka duzzanattal. Vagy a kanyar ABS vagy az utat pásztázó lengéscsillapító, vagy a ki f tudja mi adta fel a szolgálatot és kivágta az elejét a motornak ott, ahol sem murva, sem felszóródás sem semmi sem volt, sőt nem tempósan haladt (az volt a szerencséje).A mai napig megy a CASCO - BMW adok-kapok, mi is lesz.
Valahogy úgy vagyok ezzel az egésszel, hogy sok szuper fejlesztés és ténylegesen hasznos fejlesztés is van az új királykategóriában, de ne felejtsük el, hogy 2 keréken gurulunk, ahhoz meg kell tanulni az alapokat, nem túlságosan feszegetni a határokat.... a BMW meg szinte csak arra ösztönöz bennünket, hogy húzd jobban, gyorsabban menj be a kanyarba mert a millió szenzorommal (EGYKEREKEZÉSMÓD!!!! Mi a f@sznak????) mindent jobban tudok mint te. Tanuljon meg az ember 1kerekezni, beülni, a motor seggét járatni... stb. ne a gép csinálja egy tabi érintősképernyőjének a megnyomásával.
És a végére: nem ő az egyetlen aki így járt a GS szoftverhibájai miatt. Mi a válasza erre, annak aki elfogult? Hát kiszúrt egy bajosat... ha a te életed függ egy szenzorhiba miatt, meggondolnád, hogy kell e az oda, vagy motorozol "mezeibb" motorral a tudásod és korlátjaid határain belül.
Na egy valami van, ami verhetetlen és tényleg álom. Az a telelever. Azt imádom
Peace
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
#14787072
törölt tag
válasz djeperto #123411 üzenetére
Szia Djeperto!
Köszi, hogy leírtad.
Nálam alapvetően nincs rózsaszín köd a BMW-t illetően, elismerem a márka előnyeit, de hallottam, olvastam én is eleget a negatívumokról. Sokatmondó volt pl. 2013-ban, amikor a német Motorrad magazin hirtelen megszakította az új vizes GS tartóstesztjét és megjelentek a szerkesztőségben a márka mérnökei, vezetői. Érdemes nézni az arcokat:
Vagy amikor petíció indult a villaszár garanciális cseréje miatt, mert túl sokan törték össze magukat és ezt követően rendelt el nagy nehezen visszahívást a gyár:
Szóval valóban nem tévedhetetlen és tökéletes gyártó a BMW, de 40 éve reszelik a GS-t (lehet, már túl is reszelték), vannak jó dolgaik (pl. telelever), én szeretem a boxer hangját, nem zavar a kardánreakció és igazából ezen férek el a legkényelmesebben. Valóban nem biztos, hogy jó az nekünk, hogy ennyire túl van tolva az elektronika egy motorban. Anno az 1200-es Multistrada-ra mondtam, hogy űrtechnika van benne, most már mindegyikben.....
Persze, nézem a többit is, de nem tudom, tudnám-e szeretni a Crosstourer-t (olyan van neked, igaz?), a Tiger Explorer-t, a KTM Super Adventure-t vagy akár a Super Tenere-t. És ami a legfontosabb, mennyire férek el rajtuk kényelmesen.
Tulajdonképpen egy utolsó évjáratos levegő/olajos DOHC GSA lenne a legtutibb számomra, de az itthon olyan ritka, mint a fehér holló. Múlt hónapban volt egy 2013-as, 1 nap alatt elvitték.....Vagy kell venni egy öreg 1150-et és mosolyogni a sisak alatt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz djeperto #123411 üzenetére
Hm. Nagyon jó barátomnak van 1200 GS-e, semmi elektronikai gondja nem volt vele az elmúlt 3 évben. Pedig nem dísz a garázsban, és ő motorozni is tud. (Néha lazább offroad stb.)
Lehet hogy ő fogta ki?
Én erősen gondolkozok hogy lecserélem a Hondát, nyílván többször is mentem már a GS-el tudom miről beszélsz amikor a másik motoron már megszülsz ezzel meg oda sem figyelsz és gyorsabb vagy a kanyarokban. Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é.
Az pedig szerintem alap hogy nem hagyod rá magadat az elektronikára, főleg nem egy kanyar ABS-re az egy dolog hogy van. Én így fognám fel: Sosem használom a kanyar ABS-t viszont ha egyszer az a szitu akkor ott van és ha épp működik akkor lehet hogy segít. Ha meg nem akkor csak ugyanott vagyok mintha nem lenne benne...
Nekem a kényelme hiányzik, meg az elektromosan állítható futómű. Illetve hogy el merjek indulni olyan utakon ahol a VFR már kiesik alattam, a BMW-vel meg észre sem veszem és robogok mindentől függetlenül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
LustaDick123
tag
válasz csongi #123373 üzenetére
Arra próbáltam reflektálni, hogy hiába javaslod ugyanannak a motornak a nagyobb köbcentis változatát, ha a váza, a fizikai mérete ugyan az. A nagyobb motorblokktól nem lesz kényelmesebb, csak erősebb. Az erőkülönbség sem esetünkben a kb. 20 lóerőben keresendő (és nem egyenlő a FZ6 vagy a Hornet 98 lóerejével sem), hanem a dupla nyomatékban, emiatt kezdőknek lehet nem ez a hosszú élet titka. Nem kell leforgatnod az erő miatt, hanem alapjáratól azonnal megindul.
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #123413 üzenetére
Mikor megvettem a KTM 1190 Adventure-t, akkor nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy BMW 1200GS legyen-e helyette. Ez miatt volt, hogy több, mint egy órán keresztül beszélgettem Pesti Zolival (Full Gas, évente több, mint 200 GS-t ad el!), és abban maradtunk, hogy amire én keresek motort, arra Ő is a KTM-et ajánlaná, de már most pontosan tudja, hogy amikor majd lecserélem, akkor úgyis majd GS lesz belőle!
A GS egész más élményt ad, és ezért a vásárlók is általábban már jóval nyugodtabb emberek, akiknél fontosabb a televigyornál, és az adrenalin-rush-nál a biztonságos, nyugodt, és kényelmes közlekedés, és jellemzően olyan tudatos felhasználók, akik már megteremtették az egzisztenciájukat, és most annak gyümölcsét szeretnék élvezni - vagy valami ilyesmi...
Amikor a KTM-et vettem, akkor jött be pont egy srác, hogy beszámíttassa az 1200-es Multistrada-ját egy GS-be, mert bár messze nem ad olyan visszajelzéseket, pláne nem olyan élményt, de spanyolban bérelt egy hétig egyet, és olyan kényelmes volt vele minden, hogy a váltás miatt döntött, mert ő már öreg ahhoz, hogy túltolja, és már csak túrázni akar.Nem véletlenül szokták azt mondani, hogy "neked is GS-ed van, vagy neked még feláll?" Bár ez egy szúrkálódó vicc, de azért mint minden jó viccnek, ennek is van alapja. A célközönség már nem a világ leg-leg-je akar lenni, hanem kényelmesen akar élményeket gyűjteni, és az sem baj, ha közben nem fárad el (hisz már messze nincs meg a sokadik X felett az az állóképesség, mint 20 évesen), és nincs is ezzel baj.
Bevallom, én is úgy tervezem, hogy 10 évig KTM, aztán irány egy GS! A csopper valahogy nem vonz (de azért amerikában tuti azt bérelnék egy 66-os túrára! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123416 üzenetére
A chopper csak a látványról szól. Az, hogy jó vele túrázni, csak urban legend. Nem véletlenül nem alakítottam át az enyémet. Korábban építettem egy hardcore chopper -t és háromszor voltam vele egy Erdély túrán. Először, utóljára és sohatöbbet, pedig akkor még kőkemény, ifjú titán voltam. Később is sokat túráztam chopperesekkel, láttam, hogy miket művelnek. Minden kanyarban estem rájuk, pedig az enyémben is ugyanolyan motor volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Geresics #123420 üzenetére
Végig nézted Kmenyus videóit az amerikai túrájáról? Menyus pont ilyen hozzáállással vett egy suzuki intrudert, mert oda chopper kell, végül alig 3-4x volt vele szervíz problémája a 6 hét alatt. (de ebből 2 hétig autóztak is).
A chopperrel én pont úgy vagyok mint az elefánttal. Szép, szép de azért otthonra nem kéne
Johanson, Djeperto: nem akarom védeni a bmw-t, miért is tenném, de rengeteg embernek nincs ilyen rossz tapasztalata. Az új típusoknál meg mindig lehetnek hibák, amiket általában a gyárak hamar észrevesznek és visszahívják a típusokat. A bmw abban különleges (a többi gyártóhoz képest), hogy nehezen ismeri el ezeket a hibákat... (lásd a kigyulladós autó motorokat, vagy a teleszkóp problémáikat)
Ezért ajánlott a légolajosból a 2011-12-es évjárat, mert az már kiforrott, de a vizesből is a 2015 utániakat érdemes keresni (vagy legalábbis megnézni a 13-14 eseket, hogy visszavitték e a visszahívásra).[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tag
válasz #14787072 #123412 üzenetére
Szia, igen Crosstourerem van. 195 magas vagyok 110 kg. Kényelmes, de elment felette már az idő. Sok finomságot át tudnák rá műteni a GS-böl és az egyéb modern fejlesztésekből. Akkor tutti az maradna számomra is az álommotor (pl. elektromos lengéscsillapitó - magasság állítás, ülésfűtés, LED világítás elöl, El. állítható plexi, tempomat... TELELEVER, stb. sorolhatnám). A V4 konfig miatt kényelmesebb az ülés pozíció mint a boxernél (nekem) de a GS ergonómiája, ülés beállítása az jóval jobb. Crosstoureren alacsonyabb a súlypont (Pont a GS-es haverom, mikor a Hondára ült mondta, hogy mennyivel érezhető, hogy a Honda könnyebb... ccc 285 kg, azaz 30-al nehezebb mint a GS, csak más konfig és ezért karcsúbb és légiesebb). Kardánreakció talán finomabb a Hondán, de ezt nem állíthatom, mert enyém DTC-s, simát ebből nem vezettem. A bandánkba van egy 1200 Tiger, a srácnak bejön. Az első teló az engem zavar, progresszív és szerintem kicsi a szöge túraenduróhoz. Meg az ülés... na az förtelmes rajta. Kúpos és a farokcsontra nehezedsz, sehogy sem tudtuk beállítani, hogy jó legyen... maradt a tomot. KTM, Multistrada bizserget, de most még nem látom azt a kombót előttem új motorban, amiért érdemes lenne lecserélni a Hondát... majd alakul.
#123413Ferdzsoo
Ez így igaz.
de: "Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é."
Az 1250 és a 2012-es 1200-nél is óriási a különbség. A sima teleleveres nekem nagyon bejön, ki tudod használni a tudásodat. De az 1250-nél már annyira szenzorvezérelt az egész, hogy nincs az a természetes visszajelzés. Nekem így jött le.
Ha a VFR-re rábiggyesztenék egy telelevert, meg a fent felsorolt egyéb, apró kis extrákat.... háááát, elélveznék[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
#14787072
törölt tag
válasz djeperto #123422 üzenetére
Same as me: 201 cm, 96 kg.
Versenyben van még nálam a 2018-2019-es CRF1000 AT Adventure Sports, de ott azért vannak számomra erős kompromisszumok: pl. 21-es, tömlős gumi (terepre nem megyek), nem állítható szélvédő, viszonylag kis teherbírás (két személynél lényeges), üzemanyagtank-üzemanyagpumpa problémák.
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123420 üzenetére
Ez is csak egy sztereotípia. A HD és a chopper nem szinonímák. Az enyém is HD, de semmi köze a chopperhez. Mezei naked, három tárcsafékkel, elöl/hátul húzó/nyomóban állítható telókkal. Gyárilag még a lábtartó sincs elöl, csak a felfogatási helye van meg a bölcsőn. Vagy, ott vannak az FLH -k. Ha egy Ultra -val mész, a komfort alapján meg nem mondod, hogy nem egy fullos Goldwing van alattad. Egy Goldwing pedig elég messze van egy chopper -től.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz djeperto #123422 üzenetére
A HD -nak volt már korábban is
szerencsétlenkedésepróbálkozása ebben a kategóriában. Buell XB12X Ulysses. Fínoman fogalmazva nem lett sikerstory.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tag
válasz #14787072 #123423 üzenetére
Az 1 személyes motor... és inkább soft-mid terepezésre. Abban a kategóriában tutti Yamaha Tenere 700 rally vennék.
Számomra egy "királykategóriás" 1-1.2-es túraendurónál alap a kardánhajtás. Ebben nem tudnék alább adni. Ilyen vagyokAz a Buell márka számomra "áleszcuzámmen" fellejtős. Mintha a lányom MTB-re ülnék rá
Ez nem az a kategória... meglátjuk milyen is lesz a Panamerica
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #123424 üzenetére
azt sem tudom, hogy milyen HD-k léteznek, pláne nem azt, hogy mi a csopper, és mi nem az, de ez az én szegénységi bizonyítványom, tudom
Egy biztos: egyszer végig fogok menni a 66-oson, és amerikában nyilván nem egy német/japán csodával megyek majd, hanem egy HD-vel! A többi csak részlet kérdés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #123428 üzenetére
De melyik 66-oson? Mert van a régi, ami már nem karbantartott, hepe hupás, gyakorlatilag szar, de hát az az authentikus, tele technikás egyenesekkel , vagy rögtön mellette ott az új, a 2x3 sáv autópálya, amin közlekednek a helyiek..
"végig fogok menni" - ritka hosszú és unalmas lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #123411 üzenetére
Egyaltalan nem beleallasnak szanom, de egy ilyen bonyolultsagu motoron gyakran lesz valami "error". Otthagyni azert nem hagy ott egy benzinszintjelzo hiba miatt pl, de nem rakhatsz ra mar ezekre mas lanckereket, vagy mas gumit, mas indexet sem, azonnal hibakod lesz belole.
Altalaban vmi piszlicsare jelado, amit a can mar ki fog irni. Es itt felfedezni velek egy kis felreertest. Nem can rendszeru motoroknal, mondjuk regebbi japan motornal, ha valamilyen szenzor hiba fennall, nem kapsz rola semmilyen hibakodot. Vagy eszreveszed, vagy nem. Joval igenytelenebbek. Mindennek van elonye es hatranya is. Mondjuk egy ilyen tele szenzoros motort ha a vegletekig leegyszerusitjuk a velemenyunket, a magyar igenyek szerint, akkor mondjuk azt, hogy ezek mind szarok.
Ez a kanyarban elcsuszast en yzemely szerint egyaltalan nem fognam futomure. Azert egy aktiv futomubeallitastol elcsuszni. Ha a hataron megy kozuton es egy eleg nagy uthibara ramegy kb. De ez az en sajat velemenyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#14787072
törölt tag
válasz Geresics #123428 üzenetére
Pár éve volt a Discoveryn egy angol műsorvezető sorozata (World's Greatest Motorcycle Rides, Henry Cole), ő ment végig 2-szer a 66-oson (2004-ben és 2016-ban), ő is azt mondta, hogy egy része már eltűnt, ott van helyette az államközi autópálya, másik része elhanyagolt, megint más része dögunalmas egyenes. Egyetlen jó szakasza volt: Mojave sivatagtól Kaliforniáig tartó szakasz. Ez emlékeztetett leginkább a valamikori 66-osra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #123415 üzenetére
Ezt arra ertettem, hogy kb 300-350 ducati van elado osszesen szezonban. Az elso generecios hyper idejeben elenyeszo mennyisegu ducatit vettek. Tulnyomo tobbseguk behozott jarmu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz etnies #123433 üzenetére
Lehet, végül is 1 millióval volt alatta a nem fapadosok árának, a km futása is kb a fele (azaz 20e km végig Bogláron szervizelt), de maga a kereskedő is azt mondta, hogy nem jó vétel.
6 db iPhone 12 áráért mégis mit várjon az ember?
(persze nem vagyok napra kész telefon árak ügyében, lehet csak 5 db, lehet 7db)
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
Pár napja beszélgettük, hogy megéri-e az árát az ezres V-Strom, amikor akciósan alig drágáb egy KTM 1290Adv.
Hááát, az akciók elmúltak, és itt a 2021-es árlista.
[link] -
GTVili
tag
válasz vlevi #123435 üzenetére
Be kell látni,hogy a motorkerékpár gyakorlatilag luxuscikk...
Abba meg jobb inkább bele sem gondolni,hogy mi a túró kerül egy motorban annyiba, mint egy jól felszerelt családi autó....?Viszonylag nehéz a műszaki fölénnyel vagy a nagyobb anyagszükséglettel összeegyeztetni.....
-
dellfanboy
senior tag
válasz GTVili #123439 üzenetére
huha, raadasul nemelyik motor fogyaszt annyit (vagy tobbet) mint egy csalada verda es csak2kereke van.
miert is kene ezt a kettot osszehasonlitani? raadasul aki 4-5-6 millioert egy uj motort, kotve hinnem, hogy a csaladi autoja is 4-5-6 milla. sztem3x annyi vagy nincs
amugy pont a ktm kecskemetnel meg van raktaron 20-as idei 390 duke 1.4-ert..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tag
válasz Topiccsendőr #123430 üzenetére
Dehogy állsz belém, pont az a "előre leolvasom milyen az út és úgy állítom be a futóműveket, fékeket szenzor" dobta állandóan a hibát.
Lehet, hogy azt olvasta le a kanyarban, hogy elébe ugrott egy vaddisznó és vészfékezett?
A 2021-es 1250-esben már távolságtartó tempomat is lesz, tehát be is fékezhet egy szenzorhiba miatt előzéskor... nem ülnék rajta.A kanyarba elcsúszást végig vizsgálta mindenki (rendőrség, utászok - mert épp ott voltak, biztosító... lehet, hogy tényleg egy virtuális vadkan volt.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
vlevi
nagyúr
válasz JoinR #123440 üzenetére
"Kevesebbet csinálnak, ennyi."
Igen, ez valahol belejátszik az árakba, hogy a fejlesztési költség rohadt magas, és nem 10millió eladott autóra oszlik szét, hanem annak csak a töredékére.Másik meg, hogy érdekelne, hogy pl. Euróban, Fontban mennyit változtak az árak, mondjuk 2015 óta? Szerintem nem túl sokat. Ennyit legalábbis nem. És innentől már politika, hogy, ha bruttó 10ezer€, az nem mindegy, hogy 3milla, vagy 3.6 ...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #123442 üzenetére
Tudtommal nem. A multistrada v4 ben is tavolsagtarto tempomat van, amit sok helyen onvezetessel kevernek ossze, de ezek a rendszerek nem veszfekeznek, erre tobb helyen is felhivjak a figyelmet, hogy nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123428 üzenetére
Én csak próbálok küzdeni a HD -k beskatulyázása ellen. Cirka 80 ezer Km -es HD tapasztalattal azt mondom, hogy a HD egy remekül motorozható gép, ha jól választunk típust. Volt már gyorsabb motorom, terepen jobban használható, de általánosságban eddig a HD -m kényszerített a legkevesebb kompromisszumra. Ami pedig a fenntarthatóságot, az alkatrészbeszerzést illeti, az minden más típusét felülmúlja, legyen az bontott, vagy új cucc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GTVili
tag
válasz JoinR #123440 üzenetére
Ez tény....de az is,hogy egy átlag autóból vagy négy motor kijönne.....
Ezért is mondtam,hogy luxuscikk....éppen ezért nincs túl nagy létjogusultsága annak,hogy itt panaszkodunk, mert drágább lett mint tavaly. Persze,hogy drágább lett....miért is ne lett volna...?
Mondj bármit, ami olcsóbb lett.... ház-lakás..? OLED tv...? High-end hifi...? Na persze....
Szóval ez van srácok.... pofánk lapos.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen