-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123198 üzenetére
Most is ugyan az. Mondjuk engem kicsit felkurt, hogy tomegben sorakoznak az emberek es 10% maszkban. Az kell meg, hogy tovabb hosszabbodjon a kijarasis tilalom.
En is azon melaztam, hogy ettol sokkal cudarabb idoben csinaltam a jogsit, szoval ez meg nalam siman motoros ido kategoria, igaz nem ilyenkor kopik le a majrecsik. Ennek ellenere ahogy irtam is sokkal kevesebb motoros volt mint vartam. Bezzeg auto. Minden parkolo dugig, Csobankatol az atlag sebesseg kb 40 volt vegig.
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #123190 üzenetére
Szép ez a váz szín. Férfiban nem volt?
-
etnies
senior tag
válasz HoaryFox #123200 üzenetére
Oldalsztenderen nagyobb biztonságban van a széltől. A füleknél csinálj nagyobb helyett, hogy tudjon levegőzni egy kicsit, vagy időnként nyisd fel a ponyvát egy kis időre.
Ilyen ponyvám van nekem is, általában 3 évet bírnak ki sok fel-le szedegetéssel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HoaryFox
őstag
válasz etnies #123206 üzenetére
Havonta egyszer vagy nagy csapadékmennyiség után le fogom venni szerintem. Középsztenderen is betonstabil, én sem tudnám eldönteni a motort
A füleket akkor majd kicsit jobban megnyitom[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mAtech
aktív tag
Üdv!
Ti a használt és kidobandó bukókkal mit csináltok?
Van valami bukó szelektív gyűjtő?
Vagy szimplán kuka.A.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
nagyúr
válasz dellfanboy #123211 üzenetére
-
Steven
addikt
válasz bacus #123198 üzenetére
Hát nálam csúszott a hátulja rendesen , az elejét nem tudom mert nem mertem nagyokat fékezni miután csapkodta a seggét jobbra balra egy erősebb kigyorsításnál .
Az sem segítette a tapadást , hogy ugye Dobogókőn mindenki félre áll nézelődni autóval aztán hordják az útra a sarat ... motorom úgy néz ki mintha betoltam volna a disznók közé nyakig sár .
Bp-n amúgy jó volt se pára se köd se sár ....12 fok
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
mAtech
aktív tag
válasz dellfanboy #123211 üzenetére
Hát ez édes tőled
Ez is egy jó felhasználása a bukónak!Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #123205 üzenetére
Te, ezt a motort a pikachu-k foldjen gyartottak, ott ez teljesen szokvanyos.
Nekem csak ez a szin tetszett, ilyet akartam. Szerintem nagyon karcol. De lehet ez a gendersemleges csaladellenes nyugat agymosasa. Pedig nem ereszen kozlekedek. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123221 üzenetére
Pár helyen megtalálható a motoriparban
Sztem ez japán szabvány csavar
GTVili:Ezüst festék, száraz felhordásos teknikával.
Tulajdonképen beledörzsöltem, úgy mint ha a fekete műanyagot ápolná az ember.
Nagyon vékony. majd kiderül mennyire marad fent. De bármikor át lehet dörzsölni egy ronggyal. -
Predator2
addikt
válasz etnies #123176 üzenetére
Mi az elterjedtebb motoros körökben? Főleg Magyarországon. Nemrég csöppentem bele, így nekem minden (is) új.
Gondolom hibába is veszek egy drágább készletet, ha a másik motoros akivel beszélni akarok nem olyan van. Akkor hiába van a birtokomban egy drágább szett, ugyan úgy nem érek el vele semmit.Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
THX>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Xero
nagyúr
válasz tboldi #123227 üzenetére
Az en sisakomban pl eselytelen egy earpods vagy airpods. Kiforditja a fulembol. A jabra 75t bent marad, de azt meg hogy veszem fel vagy hogy kezdemenyezek hivast? Szoval not good. En pl csak ezert akarok valamit a sisakba, hogy tudjak hivast fogadni, kezdemenyezni bohockodas nelkul menet kozben.
Kozben mas teszta: Hol erdemes kipufogo rendszerek arazasat megnezni? Ugye mar emlitettem, hogy az Akra lenne a szivszerelem, de nem biztos, hogy ki akarok adni 500e-t elso korben erte. Ha van fele annyiert pl 60-80%-ert olyan jo hangu rendszer, a kulonbozetet inkabb benzinre locsolnam el.
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #123225 üzenetére
Mi úgy csináltuk, hogy végiggondoltuk mit is szeretnénk?
1. Jó hangminőséget egymás közti beszédre
2. Jó hangminőséget telefonhívásokra
3. Ezeket 110+ sebesség mellett is
4. Kettőnél több ember tudjon egyszerre beszélni (konferencia beszéd)Első körben megvizsgáltam mit tud a kínai kínálat. A jó hangminőség nyilván árfüggő, ezzel tisztában is voltunk. Ami viszont meglepett, hogy konferencia beszélgetést a kínaiak nagyrésze nem tudja! A legtöbb "6 rider"-es megoldás úgy néz ki, hogy kapcsolgatni kell a pilóták között, ami nettó baromság szerintem! Léteznek a "5 rider" megoldások, azok már tudnak konferenciát, de azok már anno is 5-6x(!) annyiba kerültek, mint az alap kínai cuccok! Azoknak a duplájáért kaptuk meg a SENA 10s-t hazai garanciával, ÁFÁs számlával, jó minőségű hangszóróval és mikrofonnal! Az egyetlen kérdés csak az volt, hogy SENA, vagy Interphone legyen, de mivel youtube-on sok világjárónak SENA volt, úgy döntöttünk, hogy ha nekik jó (márpedig jó), akkor nekünk bőven jó lesz!
Nem olcsó, de nekem a korábbi tapasztalatom az, hogy az olcsó kínai végül drágább, mert bár kielégítő a minőségük, idővel úgyis le kell cserélni egy rendesre, és akkor már miért költsünk arra? Szóval mi nem bántuk meg! Vettünk 3 szettet, meg 2 extra tartó szettet a krossz sisakba. Telefonhívásoknál meg nem veszi észre a másik fél, hogy motoron ülök! Ráadásul mivel egy nemzetközileg elismert márkáról van szó, amikor Svájcban motoroztunk, és összefutottunk Ibort-tal, akkor "simán" (2 perc b@szakodás után) bekapcsolódott, és úgy mentünk a Duna-forráshoz, hogy végig jókat dumáltunk!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Predator2
addikt
válasz Geresics #123229 üzenetére
Én is inkább a minőség felé hajlok.
Mint említettem
- Gps (legfontosabb)
- Rádió/zene hallgatáshoz
- Telefonálás (minimális)
- Beépíthető legyen a bukómba (Scorpion exo 1400) a füldugós változatok nálam nem jönnek be. (Tanulás alatt is baromira utáltam)Olyan kütyüt szeretnék (már ha van ilyen) amit később esetleg bővíthetek. Jelenleg nincs utasom, nem is lesz egy darabig, de ha úgy adódna és lenne kit vinnem, akkor vennék még egy sisakbeszélőt hozzá.
Illetve ha 1-2 motorossal tudnék kommunikálni az nem volna rossz, de plusz 100k-t ez nem ér meg nekem. Eladtam a vesémet is, hogy motorozhassak, mindent, a nulláról kezdtem.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
LustaDick123
tag
válasz Predator2 #123225 üzenetére
Sok BT kommunikációs szettnek 3 kapcsolódási megoldása van általában:
- saját szabványú kommunikációs megoldás, a saját megoldásból tud hasonló eszközökhöz csatlakozni 4-6 eszközhöz (Sena a Senához, NCom az NCOMhoz stb.).
- univerzális "intercom" megoldás, az általam ismertek csak 1 kapcsolatot tudnak.
- BT kapcsolódás valami külső eszközhöz (telefon).Ha csak telefonnal, navigációval kapcsolódnál azt szinte mind tudja, hol jobban, hol rosszabbúl (sokszor telefontól is függ).
Ha utassal beszélnél (vagy egy haverral másik motoron) akkor általában az intercom megoldás müködik.
Ha több gyártó van, akkor gond lesz, mert csak egy univerzális kapcsolat van, tehát valaki nem fog beszélgetni.
Ha van azonos gyártó a csapatban (pl. két Sena vagy 2 NCom) akkor azok a saját szabványon keresztül tudnak csatlakozni egymáshoz, egyikhez pedig intercomon csatlakozik a nem típusazonos (azaz lesz egy hub, akin keresztül megy a kommnikáció), és működik a beszélgetés a 3 motoros között (mindaddig, amíg a hub ki nem megy a hatósugárból).A legjobb, ha nem magával a headszettel, hanem valami köztes platformmal próbáltok abban az esetben kapcsolódni, ha különböző gyártól vannak headszetek a csapatban, pl. PMR, Zello, Viber, konferencia hívás stb. de ezek egy része költséges illetve a helyi körülmények között nem mindig működik (pl. nincs mobiltérerő, adatlefedettség egy völgyben stb.).
Innen kezdve azt a megoldást vedd meg, ami neked tetszik vagy a haverjaidnak van, akikkel motorozol. -
bacus
őstag
Nekem interphone van, előtte kínai volt. A boltokban (több boltban is), próbálkoztam a kínai összekapcsolásával, teljes sikertelenséggel, így végül AVANT twin pack -t vettem. (akcióban, de még így is 100e ft volt a kettő).
Napi használatra telefonáláshoz, gps-hez a kínai pont ugyanezt tudta. A v-stromosoknál az interphone van többségben, könnyű egymáshoz kapcsolódni, de a legtöbb (nem avant) csak 4 résztvevőig tud összekapcsolni, az avant 8 embert tud (de csak ha mind avant).
A motorozzvelunk.hu idén tavasszal hozott egy döntést, hogy a bevált interphone.kat Sena-ra cseréli (mert erre kaptak jobb ajánlatot), de már az elején jött a probléma az R1250 GS-ekkel, ott jelentkezik egy zavaró sípolás. Nem tudom, hogy ezt megoldották e.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
Jah, egy "apróság"! A SENA és az Interphone 2021-től kompatibilisek lesznek egymással! Jött erről valami e-mail, de már nem emlékszem a részletekre! Valami megállapodás jött létre köztük, és kell majd firmware-t frissíteni is természetesen, de a lényeg, hogy így mindenki nyer!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #123233 üzenetére
Meg is találtam a cikket, akit érdekel olvassa el, és bátran ossza is meg velünk mit olvasott (én rohanok, sorry):
SENA & INTERPHONE CONNECT RIDERS WORLDWIDE WITH UNITED COMMUNICATION*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tag
válasz bacus #123235 üzenetére
Nemrégiben én is felszereltem interphone-al a sisakokat. Most, hogy megvettem az AGV supermodular carbont azon gondolkodok, hogy szereljem fel rá a még bontatlan interphone tourt, vagy vegyem meg hozzá a "gyári" Sena alapú AGV ARK Intercomot
Azzal nincs tapasztalatom. Meddig bírja az aksi, hatótáv, stb.
Valakinek valami infó?Az Interphoneról linkeltem nemrég egy nagyon kedvező beszerzési lehetőséget Olaszországból. EU garis, no para. Hivatalos magyar Interphonenál érvínyesíthető.
És kapható Sena és Cardo is."there are more jacks then one at the fair..."
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, ebben a topicban is felteszem a kérdést, hátha itt van olyan motorostárs, aki használt már hasonló kütyüt a gépén.
A netről rendeltem egy féklámpa-villogtatót és azt hittem, hogy ennél egyszerűbb bekötés nem nagyon létezik.
(egyik oldal: vIN[+ -], másik : vOUT[+ -], tehát 4 csatlakozási pont.)
A hátsólámpa izzóm 2 izzószálas, hagyományos, 1 izzós volt, ezt lecseréltem egy led-esre (ami ugye nagyobb áramot ad, a féklámpa felvillanásakor)A bekötés után ha ráadom a gyújtást, akkor a helyzetjelző villog, aztán abbahagyja, a féklámpa csak világít. (féklámpa kábele, és a test lettek a bekötési pontok)
Ha lekötöm a helyzetjelző kábelét, akkor csak önmagában a féklámpa gyönyörűen villog.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Köszi! -
bacus
őstag
válasz FeniX- #123237 üzenetére
"A hátsólámpa izzóm 2 izzószálas, hagyományos, 1 izzós volt, ezt lecseréltem egy led-esre (ami ugye nagyobb áramot ad, a féklámpa felvillanásakor)"
Mit cseréltél le? Magát az izzót egy ledesre? Vagy kompletten az egészet?
Mi ad nagyobb áramot?????
Az áram az egy kiadódó adat, nem ad ott semmi semmit. A hagyományos izzószál bekötése egy test, egy helyzetjelző állandó 12V gyujtáson az 5W-os szálra, meg a féklámpára egy kapcsolt 12V a 21W-os szálra.Szóval mit cseréltél, illetve hogy kötötted be?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
FeniX-
aktív tag
válasz bacus #123238 üzenetére
Szia, igen, az izzót egy ledesre. (A 2 izzószálas helyett)
A bekötés:
(info: sárga - féklámpa, kék - helyzetjelző, fekete - test.)sárga -> doboz -> lámpa
kék -> lámpa (erre csak egy szimpla késes sarut tettem, mert egy helyen szar volt a kábel)
fekete -> doboz -> lámpaHa így összekötöm, akkor a gyújtást ráadva a helyzetjelző villog, utána a féket működtetve már nem.
Ha lekötöm a kék kábelt, akkor önmagában a fék tud villogni.Az izzó ilyen fajta.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Azért ezzel így biztosan problémád lesz a vizsgán is.., tudtommal a fék nem villoghat.
Első körben tedd vissza a bilux izzót, mert az is lehet, hogy a led világítás kavar be.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz FeniX- #123242 üzenetére
Igen, de ez függ attól is, hogy milyen gyorsan villog.
Konkrétan 10 Hz- már sok az izzónak.., de azért a 2 Hz -t még kell tudja, ami még szabályos irányjelzés. A nagyobb frekvenciát pedig csökkentett fényerőnek fogod érzékelni, tehát ellenőrzéshez tökéletes.
Ezt a villogást állandóra bekötni, szerintem nem jó, de sok motornál van (pláne utólag beszerelhető) kütyü, amiben van gyorsulás (lassulás) érzékelő, és akkor villogtatja a féklámpát, ha 50 km/h-nál motor fékezel és nagyobb a lassulás egy bizonyos szintnél.
De ha ráfékezel, akkor már nem villog, hanem folyamatosan világít.
Autókba egyre gyakoribb a vészfékezéskor automatikusan bekapcsoló vészvillogó.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz djeperto #123244 üzenetére
Meg is jott az ajanlat Bodisektol. Tokkal-vonoval, szerelessel:
GP1: 220e
SB1: 231e
P-tec II 242eEzen meg varial a boritas anyaga de nem hiszem, hogy olyan horribilis mertekben. Tekintve, hogy szerelessel egyutt, rendesen katalizatorral, papirokkal pont a fele mint az akrabol csak a rendszer (kat es szereles meg plusz lenne), igy elegge eldolni latszik a dolog.
A kerdes az, hogy kinek van veluk tapasztalata? Ismertem a markat, de igazan semmilyen szemelyes tapasztalatom nincs vele. Mennyire normalis minoseg?
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Nekem is Bodis van, ez [link]
E-jeles, TÜV papíros, teljesen street legal, szépen is szól, 1-2 kilóval könnyebb mint a gyári, és a Triumph kupához fejlesztették azzal a céllal, hogy a gyári kiegészítőként kapható Arrow dobra ráverjenek.
Én egy ismerőssel egyszerre rendeltem, így kaptunk rá 5% kedvezményt, 190 ezer volt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
FeniX-
aktív tag
válasz bacus #123246 üzenetére
Persze, nem folyamatosan világít, csak 4-et villog gyorsan, 4-et lassabban, és utána fix fény.
Egyelőre nem sikerült normálisan bekötni, úgyhogy rendbetettem ott azokat a kábeleket, amin vmi előző lámpa mókizás volt, és egyelőre ennyiben maradtunk a mocival. nem akarja magára ezt a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest