-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123046 üzenetére
Meghagynam a fb szereloknek inkabb ezt.
Amugy ez volt az atbaszas a honda szervizben, hogy egy alatet es szuro? Tulkepp sosem volt baj a motoroddal, csak ennyi?
Mert nalam az atbaszas ott kezdodik, hogy az aprilia szervizben hasznalt dugattyut raknak be felujitasnal egy motorba, svajci specifikacioju gyengebb hengerrel. Na az atbaszas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #123050 üzenetére
Igen, egy ilyen tapasztalat meg tudja ingatni az ember bizalmát. Ezért gyűjtögetem a számlákat, ha van valami gond tudok reklamálni. Bár ez kicsit olyan eső után köpönyegnek tűnik, mégis hasznos.
Bár egy ilyen fényezés dolgot ami történt csak a bizalomra épül, nem tudod ellenőrizni. És van még jó néhány ilyen az életben"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz Somatom #123039 üzenetére
Peugeott markaszerviz.
Motor olaj literje. 4600Ft. Kisker ara 2300Ft.
Mast nem ont bele csak amit o ad, vagy garancia hello.
A fekbe es kuplungba folyadekot 4 eve nem csereltek. A kuplung fogaspontja vandorolt es borzalmas volt. Azt mondtak, hogy jo az nem kell cserelni. Koszonom markaszerviz.
Nem tudom motoros fronton mi a helyzet.Egy kicsit tovabb melyedtem a Kardan hajtasba.
Haat nah. Ez sem olcso mulatsag., ha korosabb a jarmu. Pont idobe szedtem szet. A zsiradekokbol kicsapodott az olaj. Jovore mar a kiszaradas kovetkezik, es utana a kopas a 20. evre.
Sok munka. Ha szervizbe csinaltatja tulajdonos akkor sok munka ora. Saccolok, kb 6-8 ora melo lehet, es csak kenoanyagok csereje fer bele.
Az NT-n a lengovilla vasbol van. Ekkora megjelennek a rozsda potyok. Azt illik kezelni, ami megint plusz ora. Mennyi lehet egy ilyen muvelet szervizben?Szemezgettem nehany szopoagra kerult soha el nem romlo Honda lehajtas kepei kozul. Egy alkalommal kifizeti az osszes lanc masfelszereset az biztos.:). A csoport tarsamnak a keresztbol a a bordas resz kopott ki.99es a motor, kb kitudja mennyi km-el. Hat a motor aranak 1/3-at odadhatta volna az uj alkatreszre. Hasznalt meg nagy szerencse kerdese ,mert szinte mindegyik kikopik, pont az elhagyott karbantartas miatt.
Most egy pasztaval szenvedek. Eddig csak kint talaltam. kb 80Font ertekbe. :).
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123049 üzenetére
Sztem kb mindegy :).
Az uj vasaknal a szerviz alkatreszek dragak, aztan ahogy oregszik a tobbi alkatresz lesz draga a motorhoz kepest. A szervizes alkatreszek konszolidabbak lesznek.
Hiaba olcsobb egy alkatresz az egyik tipusnal, ha a masik sokkal dragabb. Ugyan azt az alkatreszt nezve.
A kinai cuccok kozott is van jobb, gyengebb.
Meg ha kinai is, de legalabb van.
Inkabb kinai agyba kellene valtani gondolatot.
Csinalja 2x olyan jora es kerjen erte tobbet. Csak nalluk a mennyiseg a fontos, ha nincs felettuk egy minosegi ellenor.
Tettem be kinai membrant, kb 2 eve, kivancsi leszek meddig birja. :).123051.
Nezopont kerdese sztem. A fizetos oldalrol megelheti atbaszasnak, ha mast mondanak, mint ami a valosag.
Azert egy ilyen lathatatlan atbaszas sokkal durvabb az mar biztos. Es ellenorizhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123054 üzenetére
ha a szamlan oem szuro szerepel, es nem tajekoztattak, akkor lehuztak. Maga az elv, hogy mast szamlaztak az mar gaz. Ami ha kiderul, akkor 500 forintert magyarazkodhatnak.
Valahogy nem ugy erzem, hogy itt keresik meg a hatalmas penzeket a markaszervizek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chris0321
addikt
válasz Topiccsendőr #123055 üzenetére
Pedig nem egyszer hallani olyan esetről amikor márkaszervízbe kerül a jármű, kiszámlázzák a cserét de az nem történik meg. Pl. olaj, valamilyen szűrő.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123055 üzenetére
Pár száz Ft-os vagy pár eurós összegért kb senki nem érezné lehúzásnak sem szerintem.
A fentebb írt hsz-be egy kb duplája áron értékesített olajjal azért már vannak aggályaim.
Főleg annak tudatában, hogy Hordós kiszerelésben nyomott áron kapja meg. Erre rájön a munkadíj--stb. Ezekből lehet hatalmas pénzeket keresni....
Ez már lehúzás szerintem. És nem is kell csodálkozni, hogy amint lejár a garancia egy járműnél keresnek az emberek olcsóbb szervizet.
A márkaszervizbe hordott autók legaktívabb időszaka a garanciás időszak. Ebből fakadóan a márkaszervizekben tapasztalt hozzá nem értés is ebből fakad. Olajat cseréni megtanulnak a szerelők. Lehet képezni őket, de ha gyakorlat nem jön hozzá, sokat nem fog érni.
Ördögi kőr, nem tudom van e erre megoldás? Talán az elsődleges része a bizalmatlanság, aminek vannak alapjai mindkét részről. -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123051 üzenetére
Minden átbaszás, amikor nem azt kapom, amit fizettem.
Ez nálam elvi kérdés.
Egyébként cseréltem légszűrőt is, ott 4 csavar volt elnyalva (de gondolom legalább cserélték).
Egyszerű példa:
Bemész a boltba, veszel egy sima túró rudit. A kasszába pedig egy óriás, ízesített rudi kerül. Szó nélkül kifizeted, rudi-rudi alapon? Nem hiszem. Szerelés mitől más?
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
A baj az ellenőrzéssel, bizalmatlansággal, hogy eleve azt feltételezi a szerelőről, hogy simlis. Gondolj csak bele, hogy az ügyfél odajönne és a hátunk mögött akarna állni mindvégig, miközben javítjuk a számítógépét, majd a legvégén közölné, hogy lemérte, nettó 5 percet kattogtál a 2 nap alatt, a többi időben ott ment csak a gép és tette a dolgát, azt nem fizeti ki , mert én lehúztam őt. Egyébként is mi a fenébe kerülhet 5 perc kattintgatás? Látta, még élveztem is, szóval adjak neki 3e forintot és rendben vagyunk.
Sajnos ez nem vicc, 90%-ban távsegítséggel belépek, megoldom az ügyfeleim problémáját, nem kettő volt, aki úgy kért segítséget, hogy "maga úgy is ott ül, segítsen már, de ingyen!"
Egyébként én is szeretek ott lenni a jármű mellett mikor szerelik, már csak azért is mert ilyenkor tanulok, úgy, hogy én nem leszek koszos De el kell fogadni, hogy ez Önmagában zavarja némelyik szerelőt, hátha még kérdezek is.. (és én kérdezek )
Az autóimnál megtaláltam azt a szerelőt aki 95%-ban meg tudja javítani az autóm (5% átviszik egy szakműhelybe, pl futómű állításra), és megbízom bennük, mert annyit álltam már ott mellettük, hogy ismernek !
Motornál szerencsém, hogy a barátom szerelő volt, most oktató, az oktató műhelyben van minden szerszám, illetve eddig típus azonos motorkerékpárok lévén sok alkatrész is volt, beszerezte vagy mondta, hova menjek megvenni, mit, stb.Nyár végén motort cseréltem, ennek a jó világnak vége, a mostani motorom még garanciális, még 4 évig meghosszabbíthatom, a műhelybe nem lehetek ott, a műhely üveg fala fóliázva, nem látni be De a szerviz vezető nagyon normális, kifejezetten szimpatikus, eddig csak jó véleményeket hallottam róla. A motor amíg garanciális, addig a fő alkatrészek árának nagy részét NEM, csak töredékét kell fizetnem, nem hiszem, hogy maguk alatt vágnák a fát, hisz tudják, hogy 4 év múlva is oda fogom vinni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123058 üzenetére
Ezt en is irtam, hogy amennyiben nem az van a szamlan, nem tajekoztattak teged errol az termeszetesen lehuzas.
Bar nem latom, mi ebben az uzleti model. Illetve en csak azt akartam erzekeltetni, hogy azt hittem valami nagyobb gond tortent veled a szervizben, hogy dokumentalni kelljen valamit.
A rudis peldat ertem, de en nem ezt mondtam. Egyertelmu, hogy ha nem azt kapod, amiert fizetsz, az baj. De az elet melyik teruleten nem kapod meg ugyanezt ugyanekkora esellyel, es miert nem kernek toled dokumentalast, amikor kateterezed valakinek az anyjat? Banki alkalmazottra miert nem koppintasz ra, hogy tenyleg nincs aprobetu? A pektol miert nem kerdezed meg, hogy megmostad a kezed, mielott eladsz nekem valami szrt?
A fb szerelok imadjak dokumentalni, amit csinalnak, megis szerintem egyaltalan nem szakszeru, amit csinal a legtobb. Barmelyik szervizben megkaphatod a hanyagsagot, teljesen mindegy hogy zug, vagy markaszerviz, nem ebbe az iranyba akartam elmenni.En szemely szerint felhaboritonak tartom, ha valaki ott akar allni mogottem, es nezni, hogy mit csinalok. Ugy, hogy sokszor nem tudja mit miert csinalok. Akkor legkozelebb en is bemehetek a munkahelyere es nezhetem hogy mit csinal nekem? Sztm ez nonszensz. De ez az en velemenyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Lehet fura a kérdésem, de tudtok megbízható kereskedést, ahol érdemes használt motort venni?
Jöhet priviben is.Üdv, A.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123059 üzenetére
És Persu.
Pont ez a lényeg, nem akarok senki mögött állni. De ha küld egy fotót a leszedett szelepfedélről, akkor gondolom csekkolta a hézagot, stb.
Nekem nem kell részletes dokumentáció, elég egy-egy kép.Az üzleti modell az, hogy akkor kb. 2500 Forintot kerestek rajtam. Ha van 5 olajcsere, akkor az napi 25000, én akkor kerestem havi 130 nettó. Sok kicsi..
Én mindig olyan munkát végeztem, amit folyamatosan keresztbe csekkoltunk egymásnak. Egyáltalán nem zavar.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
hugi0
őstag
A nap kommenjeinek margojara:
"Aki becsuletes, sosem lesz jo politikus."
- sem jo reklam szakember.
hugi_0[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Predator2
addikt
Helló
Ezzel a képpel szeretnék bekerülni a PH-s motorosok csoportjába. Köszönöm előre is.
2020-as Yamaha Mt07. [link] vagy [link] (remélem az egyik link használható)Lenne hozzátok egy kérdésem is, milyen védelmi kellékek beszerzését ajánlanátok mt07-re, lopás ellen? Linkeket megköszönnék.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
mAtech
aktív tag
válasz tboldi #123063 üzenetére
Köszi!
Mondjuk róluk inkább negatívat hallottam úgy globálisan. Meg a motorárak is inkább a top szintet képviselik. Bár gari van, ami azért nem hátrány.[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
GTVili
tag
válasz Achar #123067 üzenetére
Ez már régen történt, azóta történhetett pozitív változás.... de bennem mély nyomot hagyott.
Felvásárlásra vittem be a motoromat. Mikor átadtam a vizsgálatra, felhívtam a figyelmüket,hogy friss a henger-dugattyú....lehetőség szerint óvatosan a gázzal. Kint a váróban is hallottam ahogyan tiltáson forgatták a gépet... ...
Végül előálltak egy olyan ajánlattal,hogy még nekem kellett volna fizetni... -
Achar
tag
válasz GTVili #123071 üzenetére
Azóta is hirdetik magukat, facebookon is, megy az "1 napig nem áll nálunk a motor" marketing duma... De kíváncsi lennék rá, hogy 1,4 misiért ki vesz 2003-as banditot, meg a 600-as 20 éves hondákat is kb ilyen áron adják. Az új motorok is nagyon mennek náluk.
Engem érdekelne a szervízháttér, mert azt is nagyon szeretik reklámozni, hogy náluk profi szervíz van. -
GTVili
tag
YBR-125-ös 800-ért.... ....szinte újonnan nem került annyiba....
-
Pocee
senior tag
én a legnevesebb magyar terepmotorokkal foglalkozó Yamaha kereskedéséről hallottam múlt hétvégén hogy 400ezret kértek el a sráctól hogy felújították a hibás motor belsejét de mivel a hiba nem szűnt meg a srác elvitte máshova és kiderült hogy semmit nem cseréltek ki.
Mr.Brightside
-
-
tag
-
Fáraó
őstag
-
csongi
veterán
Hello!
Sajnos itthon falakba ütközöm, és segítség kellene.
Ilyen pasztát keresek, de idehaza nem találok.
De ami jó még, az a Dr Moly paste a Rocol gyártja. Vagy a Loctite 8012-es paszta. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123087 üzenetére
Az egykaru lengovillaknal europai markaknal nincs ilyen eloiras, hogy ilyen nagy molibdendiszulfid tartalmu zsirral kenegesd. Altalaban a szelepallitassal egyidoben hatso hajtas szetszedes es alapos atzsirzas, litiumbazisuval. Ez van eloirva. Megcsak nem is molibdennel. Nem szokott beszarni tole semmi.
Sztm egy otthon kaphato liqui moly LM 48- el bekened, az tokeletes. Vagy marmilyen MoS2 tartalmu zsirral.Csak a japanok irnak elo olyan dolgokat, mint a molibdendiszulfid olaj a szeleptokek ala pl. Vagy ezt a 40% os molibdentartalmu zsirt. El tudom kepzelni, hogy kornyezetvedelmi okokbol sem lehet ilyesmit kapni, illetve manapsag mar nem hasznalnak ilyeneket motorokhoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123088 üzenetére
A lengővillába elegendő a normál zsír.
Itt a kerék és a kardán fogazott tengelyei kapcsolatához kell.
Átnéztem pár kardános fórumot. Honda és BMW.
Ott is azt a magas molybdén tartalmú zsírt ajánlják.
Érdekes, hogy a PC800 és a reverve modelleknél nem kell.
Pedig ugyan az az alkatrész.Ha más nincs, akkor marad a 3%-os Mos2 zsír.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123091 üzenetére
Erre azt írta 10 000mérföldet ment rossz zsírral.
Elrontani sem akarom egy kenőanyag elspórolással. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123093 üzenetére
Olvastam az 500-as Gl fórumba olyat is, hogy a normál zsír is jó, de sűrűbben kel cserélni és akkor nincs gond.
Amit egyébként is kellene minden gumicsere alakalmával, ami kb 15 ezer környéke lehet. -
Micsurin
nagyúr
Ha hátul növelek 2-3 fogat az mennyire tolja el az áttételt vajon érzésre?
(A papír forma adat előttem van átszámoltam + megnéztem gearing commanderen. Inkább gyakorlati tapasztalat / ökölszabályra lennék kíváncsi.)Tök felesleges a vége a motornak még autópályára se igen szoktam felmenni mert az életemet elunom viszont ha pilisben és a mátrában nem esne a tempó pont két fokozat közé azt nagyon élvezném.
edit.: hülye kérdés tudom de mintha az rémlene persu azt mondta volna tavasszal és még páran, hogy elől nem éri meg kapásból változtatni mert az túl drasztikus lehet. Nekem meg nem kéne sok csak egy igazán pici, ha ~400-500 rpm-et nyernék felfelé (annyival forogna fentebb adott sebességnél) akkor már öröm és boldogság lenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #123095 üzenetére
1:3 arány körül van a lánc áttétel. Ha hátul 1 fogat változtatsz az olyan mintha elöl 1-t.
Ami miatt mégis úgy gondolom (de majd kijavít valaki), hogy a hátsót jobb növelni, szemben az első csökkentésével, hogy kevésbé fog kopni a lánc kerék, illetve ha hosszabb a lánc és mégse jön be, akkor abból még ki lehet venni egy szemet és visszatenni egy gyári áttételt.
De szerintem tetszeni fog, viszont itt is lesznek olyan sebességek amivel nem jó menni, mert a nagyobb fokozatot nem szereti, a kicsinél meg pörög.. , erre csak a nagyobb ccm a jó megoldás , az 1000 ccm feletti blokknál nem hallottam ilyen gondról.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
orion1025
őstag
válasz Micsurin #123095 üzenetére
Ez tipikusan a valamit-valmiért esete, én is így voltam ezzel. Nálam a 2-es és 3-as közötti rész nem volt az igazi, ezért a hátsó lánckerék méretével lett játszva, de így meg a végsebesség látta kárát, meg a megszokottnál szaporább váltás lett az eredménye. Igaz nálam a váltóban nem az igazi az egész áttételezés, így ott kéne faragnom első körben, de pár fogszám a hátsó lánckeréknél nem akkora differencia az összképet tekintve.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
ath
senior tag
válasz Micsurin #123095 üzenetére
elöl kisebb íven for fordulni a lánc. ha csak kicsit akarsz módosítani, akkor én is hátul tennék fel nagyobbat. 1 fog még nem sok, az szinte biztos befér, 2-nél már lehet rövid lesz a láncod, de ezt GC megmondja.
egyébként legjobb-legolcsóbb "tuning", sokkal dinamikusabban lehet közlekedni. -
Geresics
addikt
mi úgy kezdtünk a KLX-eknél, hogy elöl 1-el kisebb lánckereket tettünk fel, mert ahhoz még nem kellett új lánc. A különbség már akkor is érezhető volt (nyilván placebóval megfűszerezve), pláne, hogy ki tudtuk próbálni a 2 tök ugyan olyan motort egymás mellett eredeit, és módosított lánckerékkel.
Persze végül jött hátra a nagyobb, és az új lánc is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #123099 üzenetére
én a kx450nél 1 foggal raktam nagyobbat hátra mert túl gyorsnak találtam kanyarban 1esben de az lett a vége hogy utána meg nem győztem kapcsolgatni az egyenesekben... elmentem egy edzésre és kiderült hogy én vagyok béna nem a motor van szarul áttételezve szóval visszatettem a gyárit, de hozzáteszem egy krossz eleve rövid áttételekkel van szerelve, biztos hogy egy utcai nem annyira érzékeny 1 fogra hátul.
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest