-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
laskr99
addikt
válasz Pocee #124894 üzenetére
Elektromos roller, mindkettőt szoktuk, Hármashatárhegyre fel és le. 45-50km/h közt. Felfele 1 motor miatt nekem csak 10, de síkon már jó.
80% utca 20% terep. Ha esek/kijönnek elém jó ha van rajtam protektoring. Most volt 1 srác aki elé kimentek, mindkét keze tört és pár borda zúzva, protektor és bőrkabátban(motorozik is)
Többiek: MXmánia és a Duna pláza melletti jó, köszönöm
A Duna pláza melletti ha rollerrel megyek melóból haza útba is esik, másik meg gyakran járok arrafele
[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz Madwe #124895 üzenetére
Az egész kb 4 másodperc volt, ha nem gyakorolja valaki mit kell ilyenkor csinálni, zsigerből elcseszi...
Nem szeretem visszanézni ezeket a történéseket, ennek ellenére remélem tanulok belőle.
Kezdőként még nem estem bele abba a hibába, hogy rutinból közlekedjek nagy sebességgel, de azt látom az általam is átélt helyzetek alapján érdemes lassítani a kereszteződések előtt valamennyivel, még ha nincs is előre látható veszély.
Nagyfater oktató volt, ő tanította:
"A kereszteződést a lehető legnagyobb körültekintéssel közelítsük meg, majd minél hamarabb hagyjuk el!""A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Geresics
addikt
válasz csongi #124900 üzenetére
Hát, ha a tréningen nem tudják valakinek megtanítani, hogy a motort nem úgy fékezzük le, hogy letesszük a lábunk, akkor az egy k*rvasz@r tréning. De ugyan úgy beleverik az ember fejébe, hogy hova kell nézni. Van ennek valami neve is, talán "target fixating", de nem is ez a lényeg.
Abban igazad van, hogy a saját képességi szintednek megfelelően kell menni, de a tréning pont arról szól, hogy ez a szint meghaladja a BMX-el megtanult reflexek szintjét...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
martonx
veterán
válasz Madwe #124895 üzenetére
Mondjuk, amit sajnálok, hogy az nem derült ki a videóból, hogy mennyivel mentek a motorosok. De vélhetően nem 90-el (55 mph) hanem ennél jóval többel. Az is nagy kérdés, hogy azon a szakaszon egyébként mennyivel lehetett volna menni, mire számítson a kamionos. A kamionos nem feltétlen kell, hogy észrevegyen egy 120-al jövő motorost, ha ott egyébként 50-nel lehetne menni.
Egyébként igen, a motoros a láblerakással alapvetően hibázott.
Én kérek elnézést!
-
csongi
veterán
válasz Geresics #124903 üzenetére
A trening, vagy barmilyen kepzes tanulas, ebben az estben csak akkor lesz az eletben eedemleges, ha a keretek kozott marad.
Mindegy, milyen szintet lep az illeto. Ami sok az sok
Es itt nincs ha, meg volna. Szerintem ezen a par mp en mulik mindig.
Minel nagyobb a sebesseg annal kevesebb rendelkezesre allo idonk marad.
Szemely kerdese kinek mennyi elegendo ido kell.
Soha ne feledjuk, hogy ez nem csak a sajatunkrol van szo, hanem a tobbi resztvevorol is.Ettol fuggetlenul nagyon szeretnek menni kepzesre.
Csakis is azet, hogy a jelenlegi tempomnal nagyobb biztonsaggal kezeljem a vasat. Es nem azert mert gyorabban akarok ugyesebb lenni. :). -
csongi
veterán
válasz dellfanboy #124906 üzenetére
Feloldozast nyert! Ammen!
Az eletbe maradt motoros es kamionos fog belole tanulni. -
bacus
őstag
válasz Madwe #124895 üzenetére
Huh, az kemény ahogy a kamion rajta van a bal térdén!
Sztem rengeteg ilyen videó van, főleg az ámerikás chopperes világban, egyáltalán nem használják az első féket ! , vagy azt is rosszul.
A balesetek 99% balra kanyarodás miatt van. Előtte bekanyarodnak balra, jobbról kanyarodnak balra, motoros kanyarodik balra, előzne, de valaki előtte balra kanyarodik.
Szerintem pár szabályt kell betartani a túléléshez, de a legfontosabb, hogy ha valahol BÁRKI tud balra kanyarodni, ott sokkal nagyobb a veszély, ezért figyelni kell.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz csongi #124908 üzenetére
"A trening, vagy barmilyen kepzes tanulas, ebben az estben csak akkor lesz az eletben eedemleges, ha a keretek kozott marad"
A tréningen tanultak nem csak a "keretek között" érvényesek, hanem ha azokat valaki eleget gyakorolja, akkor reflex szinten kell menjen. Nekem már többször mentette meg a seggem, az egyik Montenegrós videómban pont fel is vettem kamerára, mikor a csapat egyik motorosa megijedt egy kátyútól, és beleállt a fékbe előttem. Bárki megnézheti, ott van a youtube-on. De ezen kívül még párszor volt már hasonló, csak épp nem ment a kamera...
Elhiszem, hogy sok embernek nem megy egyik napról a másikra kifizetni 1x, 2x, 3x 30eFt-ot, de ez még mindig olcsóbb, mint a.) a motor javítása; b.) a temetés. Ezt be kell látni!
És nem azt mondom, hogy tessék a Mackóékhoz menni, hanem azt, hogy tessék menni tréningre, legyen az BMW, Honda, Rili, ingyenes(!), vagy akármi, csak ne valami gagyi!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
martonx
veterán
válasz dellfanboy #124906 üzenetére
Nem hallgattam meg, csak belepörgettem az eséshez. Meg aztán mindenki azt mond, amit akar. Elég ritkán szokták elismerni a gyorshajtást
Én kérek elnézést!
-
yodamastah
őstag
válasz Geresics #124896 üzenetére
Helyesen kivitelezett vészfékezéssel sokkal nagyobbat lassulhatott volna, akár teljesen el is kerülhette volna a balesetet. De..... Én már éltem meg milyen amikor féktávon belül szemből befordulnak eléd. Videót nézegetve könnyű megmondani a tutit, de amikor ott vagy hogy van kb. fél másodperced helyesen dönteni a 3 rossz közül (balról kerüljek szembesávba, jobbról az árokba, vagy max fék hátha megállok) Na ilyenkor b*szhatod a tréningeket, vagy a sok év pályamotorozást is, simán totál leblokkol az ember
-
csongi
veterán
válasz Geresics #124911 üzenetére
A videót nézegetve, kb 130as tempo lehetetett. Az észleléstől eltel 5-6mp. A kamion megmozdulása és a rekació idő között további kb3mp. Majd 3mp múlva a kamionnak ütközött. A nap szembe sütött.
Nem marad ideje a kikerülésre.
Bármelyik tényezőn lett volna változás jó eséllyel elkerül, vagy jelentősen lecsökkenti a balesetet.
Én a kanyar ívben már lassítottam volna, ahogy meglátom a kamiont, és a jobbról álló autót.
Ez nálam instant kill forgalmi helyzet. saját sztatisztikám szerint 10ből 5alkamollal bemozdul valamelyik jármű.
Egy igen jól sikerült fékezéssel is kocc lett volna sztem. A mögöttes motor ott állt meg, ahova vissza pattant a kawa.
Védhetetlen volt az egész, pont az észlelési idővel csúszott el.
Aztán mennyire lehet begyakorolni egy ilyen tempónál egy vészfékezést, nem tudom.
De mikor egy 40 tonnás vas van az ember előtt, akkor nem úgy reagál, mint képzésen egy bójára, azt borítékolom.
Sajnálom a srácot. -
Geresics
addikt
válasz csongi #124914 üzenetére
Igazatok van!
Írok is egy köremailt az oktató cégeknek, hogy hülyeséget csinálnak! Azonnal zárjanak be, de ha nem, akkor kötelezően oktassák a lábletételes fékezést, és tájékoztassák a tanulóik, hogy felesleges gyakorolniuk, mert a valós életben nem bólyák fognak szembe jönni! Ezen kívül a helyes irányba nézés is butaság, mert úgysem az lesz!
Valószínüleg én is a szerencsének köszönhetem csak, hogy több necces szitut a tanultak begyakorlását követően, ahhoz kísértetiesen hasonló módon úsztam meg!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
gergo5991
őstag
ez nálad életvitelszerü, hogy mióta a topikot olvasom ha valaki nem ért valamivel veled 100% eggyet azonnal megy a hiszti?
senki nem irta hogy rossz dolog az oktatás meg a beidegződés bizonyos szituációkra, csak azt irták többen is, hogy eléggé elkerülhetetlen volt a videón látható helyzet.
a videóban látni hogy amikor már látszik a kamion, az még nem indult el, ezért se fékezett, de mikor már megindult akkor kezdett el fékezni,, de ha még meg is próbálta volna kikerülni a kamiont, annyira lapra kellett volna tenni a mocit, hogy úgy instant alá csúszik. Balra úgyse lett volna hely kerülni ha megnézed a kamion már be volt fordulva, a hátulja meg totál kifordult a mellette lévő sávba, jobbra meg majd pont elfordul hogy akkor a kamion kapja telibe szemből?( a motorost oldalrol)[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz gergo5991 #124916 üzenetére
Igen, munkaidőn kívül szélsőséges Sith nagyúrnak képzelem magam, és aki nincs velem, az mind ellenem van!
...meg amúgy is kötelezőnek érzem mindig más dolgába beleugatni, pláne, ha még csak nem is értek hozzá! Tudod, óvodában Okoska Törp volt a jelem, amit miután középsőben megbuktam gyúrmázásból, hiszti-krisztire módosítottak.Viccet félretéve azért használok szmájlikat, hátha azok segítségével megfelelő hangsúllyal olvassák az emberek amit írok.
Néha elég gyorsan gépelek, és tudom, hogy nem mindenki tud gyorsan olvasni. Mondom viccet félre téve...
A vezetéstechnikai tréningek lényege az, hogy az ilyen szituációkra felkészítsenek. Nem fogod tudni azonnal megoldani vele az összes élethelyzetet amint elvégezted az alap-tréninget! De ilyet nem is mond senki, hanem azt mondják, hogy az ott tanultakat tessék gyakorolni! Minél több tréninget csinálsz, és minél többet gyakorolsz, annál nagyobb eséllyel úszod meg az ilyen szitukat.
...és egyébként ha megnézed, a legtöbbször olyan emberek osztják az észt, hogy a tréning milyen felesleges pénzkidobás (tudom, jelen esetben nem ez volt, de én most általánosságokról beszélek), akik életükben nem voltak még tréningen....és lécci-lécci, próbáld helyesen értelmezni a szmájlikat, mert másképp egyszerűen nem tudok hangsúlyozni! Pl.: ha ideírom, hogy az helyesen nem "eggyet" (külön kivastagítva), hanem "egyet", és odarakom mögé a szmájlit, akkor nem hisztizek, hanem csipkelődöm Veled!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Geresics #124915 üzenetére
A kettő össze kevered sztem.
"Dehogynem! Egyértelműen vezetéstechnikai hiba! Tréningre járt volna, simán elkerülhette volna!"
Erre reagáltam.
lehet több képzésen volt mint te?
A lényege a mondandómnak.
A képzés sem ment meg, ha nem marad időd. Ez matek.
A képzett Isteni Markez is el tudott esni, és alig bír felépűlni.
Hibásnak tartom, ha a képzést úgy állítják be, hogy attól mindent is meg lehet oldani.
Tény és számok igazolják, hogy jelentősen nő a biztonságos motorozás, és a képzéssel lehet a kockázatot jelentősen csökkenteni. És sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni rá.
Szerintem akkor van értéke a képzésnek ha saját korlátit nem lép át az ember.
Tanulhatsz bármit, ha a rendelkezésre álló idő kevesebb mint amit maga az alany képes feldolgozni. Vagy ilyenről nincs szó a képzésen?
( A Dodor féle képzés pont ezért nem tetszik, mert folyamatosan azt szajkózza, hogy gyorsabban és biztonságosabban, magabiztosabban tudsz motorozni a képzés után. Nah szerintem a kettő, közúti motorozásánál erősen ellentmondásos.A magabiztosságra szükség van. )
"Valószínüleg én is a szerencsének köszönhetem csak, hogy több necces szitut a tanultak begyakorlását követően, ahhoz kísértetiesen hasonló módon úsztam meg! "
Nem csak annak, de fogadd el, hogy nélkülözhetetlen.Az eset megtörtént. Nem tudjuk meg miért így történt. Nem tudjuk hány éves,milyen reflexei voltak, mi járt a fejében, volt e alkohol vagy más tudatmódosító a vérében, akár előző napról.
Csörgött a telefon a belső zsebbe, vagy vakított a nap?
Nekem az az 5mp kiesés ami hiányzik. Csak 20km/h lassít a kanyarba, akkor más a befejezés. -
csongi
veterán
válasz yodamastah #124917 üzenetére
Az nem rossz!
Értelmezésem szerint akkor egy ilyen szituba nagyon sehogy. -
yodamastah
őstag
válasz csongi #124920 üzenetére
Ha más nincs akkor, kimész közútra és satufékezgetsz mindenféle tempóról. (ABS-es motor itt előny) Más megoldás nincs. Berögzülni csak így fog. Oktatáson megcsinálod 3x, az még édeskevés. Bár nem tudom kik oktatnak olyat hogy mondjuk 150ről satufék az életedért. (kivéve Dodort )
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #124923 üzenetére
Drivex haladó tréning. Oké, nem 150, de 100+ tempónál van kikerülés is! Épp ezért nem is engednek oda akárkit, a haladó után általában a motorosok 30%-át csak! Mindenkinél egyénileg állapítják meg a vezetési tudása, és a motorjának* függvényében!
*A motor felépítése (beleértve az elektronikákat is) extrém meghatározó tud lenni! Egyszer állítólag két jó pilóta feszegette a határaikat vészkikerülésben egy BMW R1200GS, és egy KTM 1290 Super Adventure nyergében, és bizony a KTM oda-vissza megverte a bömöst, pedig a BMW is olyan tempót ment már, amit Mackó sem vállalt volna. Mondták a pontos paramétereket (kikerülési távolságok, sebesség, stb), de már nem emlékszem sajna...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
Szerintem meg nehéz megállapítani, hogy mennyivel mentek, nincs gyakorlatunk ebben. Én tudom, hogy a videó, az CSAL.
Azért maradjunk annyiban, hogy jó a tréning. Az még jobb, ha tréning után sokat motorozol. Itt szerényen pedig azt mondom, hogy az is nagyon jó, ha csak simán sokat motorozol.
Nem akarom itt a vidéki országúti motorozást összevetni egy állandó városbani előresorolós, tolakodós küzdéssel. Mehetsz olyan tréningre amilyenre akarsz a legtöbb pizza futár agyonver a bolyázós pályán minden szempontból.A fenti ktm vs bmw sztorira nekem a darázsgarázsos fickó storyja passzol. Van egy idősebb (60+ os) jómódú cégvezető, aki nem hajlandó csak motororral menni, évi 30e km-t megy kb, ami nem kevés. Évek óta bmw-zik előtte talán goldwingje volt.
Azt mondta egyszer csak, hogy
-képzeld visszavásároltam a goldwinget...,
kérdezi tőle darázsgarázsos,
-hogy hogy , miért annyira jó volt?
-Á, dehogy, csak cseréltünk egy fél órára a tulajjal és pont olyan sebességgel akartam bevenni egy kanyart, mint amit minden nap a bmw-vel, csak nem sikerült...Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#31733248
törölt tag
válasz Madwe #124895 üzenetére
A láb letétele nyilván hiba, lehetett volna talán előbb is vészfékezni, de sok lehetőség a menekülésre sajnos nem volt. Elég sokat közlekedem mostanában a Kiskörúton, a metró építése miatt egy sávra szűkült az autofórgalom, mi, motorosok meg ugyan simán mehetünk a buszsávban. Nagyon sok a kivágás, index nélküli, váratlan kihajtás. Egyszerűen vissza kell venni a tempót, akkor nem kell vészkikerülni, meg öklöt rázva ordítozni.
-
Tamás9x
őstag
Ha már láb.... jelenleg a piacon van tavasz.nyár, kora ősz, 15 fokig használható normális nem horror motoros csizma? Bár még az október vége is belecsúszna... Munkavédelmi acélbetétesről illene komoylabbra váltani
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Pocee
senior tag
Szerintem azt kellene belátni,hogy mai rohanó világban marhára nem lehet megbízni a a forgalomban résztvevőkben,egyszerűen úgy kell menni,mintha mindenki rád vadászna,meg lehet baszni a tréninget(ami egyébként biztos sok előnyt hoz) ha az utolsó pillanatban a szembejövő facebookozás miatt elfordul,sávot vált,kielőz stb...egyszerűen leradíroz...ezért sem akarok már közúton motorozni...és tréningen csak egy bója van előtted nem pedig egy pillanat alatt egy 50tonnás gabonás kamion...aminek azért van egy sokkoló ereje...és erre a szitura nem tudnak felkészíteni...mert egyszerűen megijed az ember...
Mr.Brightside
-
laskr99
addikt
Sziasztok!
Ide küldtek bicajos topikból, elvileg motor gumi leszedővel kéne kezdeni.
Sajna a szerelő ahol eddig csináltuk a régi rollert nem dolgozik már hétvégén. Valakinek esetleg van gumi leszedője? Gumis se vállalta 10 colos, egybe felni biciklis leszedővel nem jött le.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Pocee #124929 üzenetére
Vannak kivédhető és kivédhetetlen helyzetek. Az ilyen tréningek arra jók, hogy az esetleg kivédhető helyzetek azok is maradjanak. Szerintem 1-2 évente egy tréning elég azoknak, akik amúgy is sokat motoroznak. A napelemeseknek évi 1-2 sem árt.
Nekem eddig 5 balesetem volt, ebből 2 volt a teljesen kivédhetetlen kategória, 3 inkább megelőzhető lett volna (nem kellett volna belemenni a szituációba, türelmesebbnek kellett volna lennem).
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz #31733248 #124927 üzenetére
Megnéztem a videót és nem tudom.. szerintem én is úgy jártam volna.
Pont abban a szögben és távolságban fordul a kamion, hogy fogalmam sincs, merre kellett volna mennie a motorosnak.
Gondolkoztam már ezen a kérdésen ezen videó előtt is, nem tudom a választ.
Ha a motoros balra megy, akkor sem biztos az élete, mert ütést ugyan kisebbet kap, de mi garantálja, hogy a kamion takarásából nem érkezik valami jármű?
Ha meg jobbra megy, akkor a kamion ereje kapja el, 40 tonna mozgási energiája is azonnal megöli.."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #124934 üzenetére
1. zebránál állva nekem jött egy autó hátulról (gyalogost engedtem át)
2. suv takarásából futva útra kiszaladó fiatal hölgy (szaladt a buszhoz, másik irányba nézett)A többi az olyan volt, amit ma már nem követnék el.
3. álló kocsisor mellett elhaladtam kb. 40-50-el, egyik autó kiakarta előzni a sort, indexelés nélkül kivágott és fellökött. Ilyet nem csinálok, álló sor mellett max 10-15-el megyek. Nyílhat ajtó, kéz nyúlhat ki, fordulhatnak keresztbe, stb.
4. Hasonló szituáció, több sávos út, egyik sáv araszol, másik halad. Araszoló sávból kivág egy autó, fellök. Ugyanez, mint a hármas esetben, figyelni kell, hogy ne legyen nagy a sebességkülönbség. Ökölszabálynak azt mondanám, hogy soha ne legyél gyorsabb motorral, mint a környezeted + 10%.
5. Előztem kereszteződésben, lassan haladt a sor. Már túl a normális fordulási ponton egy autós úgy döntött, hogy inkább mégis fordul balra, befordult elém, vészfékeztem, első kerék blokkolt, csúsztam. Megoldás: kereszteződésben akkor sem előzünk, ha a kresz megengedi. Akkor sem, ha az út több sávos (ez jogilag nem előzés ugyan, de simán fordulhatnak a külsőből keresztbe, volt már rá példa). Akkor sem, ha. SOHA[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #124932 üzenetére
De pont ez az...én nem akarok olyan helyzetbe kerülni,hogy vagy bejön vagy nem...hiába mondja az Európa bajnok edző tréningen hogy gáz kell csak az 50 méteres asztalhoz...ha nincs meg a total kontroll jó nekem a 15 méter biztos is...gyerekem van,fel akarom nevelni...én már a biztosra megyek,ez megy tréning nélkül is.pont a napokban majdnem ütköztem jobbra fordulasnal házsarkon mert rossz ütemben nézelődtem és nem vettem észre hogy jönnek jobbról...
Mr.Brightside
-
#14787072
törölt tag
válasz etnies #124935 üzenetére
Köszönöm, valóban tanulságosak voltak. Az első kettő pedig tényleg védhetetlen. Nekem csak necces helyzetek voltak az elmúlt 18 évben az elején főleg a saját hülyeségem, rutintalanságom miatt. Pl. mikor két haveromat próbáltam követni a felsőtárkányi szerpentinen, csak nem vettem számításba, hogy ők ott laknak és több év motorozási tapasztalatuk volt akkor már velem szemben (kb. 2003-2004). A 2-3. kanyarban már át is sodródtam csontra a szembesávba, isteni szerencse volt, hogy nem jött senki....
Pocee: igen, senki nem akar olyan helyzetbe kerülni. Azt a legnehezebb elfogadni, hogy vannak védhetetlen szituációk, amikor tényleg nem rajtad/rajtam múlik a dolog kimenetele, pusztán a szerencsén vagy a másik figyelmetlenségén/figyelmességén....
-
Somatom
veterán
válasz laskr99 #124931 üzenetére
Nem tudom, hogy az milyen.
Tipp.: Keress rá az "MZ kipuffogókulcs" kifejezésre! Az egy hollander és a gyári szerszámkészletben a kulcs másik vége gumileszedő. Van belőle pár db. otthon, a fiókban. Harley rugó előfeszítésére is tökéletesen alkalmas.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
Ocsemnek ma be kellett mennie a belvarosva, megfuzott hogy motorozzunk be egyutt, ugy is reg ültünk motoron. ~70km-es karika sikerult, rohadt hideg volt, pedig beoltoztem mint allat. Egy teli kesztyű / markolatfűtés jol jonne ilyenkor. A Michelin gumik meglepően jók még ilyen hidegben is (2 fok, nedves aszfalt), ovatosan mentunk, nem csuszkaltam egyáltalán. Viszont a belvárosban folyton meg akartak olni, egyszerűen nem használják az autosok a tukruket
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Motor alkatrészek javítására/hegesztésére/felújítására melyik műhelyt tudnátok ajánlani?
Régebben volt problémám a rugóstaggal, olyan helyet ajánlottatok ahol kérdés nélkül megcsinálták. Ezért is fordulok hozzátok.
-
#31733248
törölt tag
válasz tboy93 #124939 üzenetére
Én naponta notorozom a Belvárosban (ott dolgozom), de nem akarnak rendszeresen megölni. Vagy túl gyorsan mész, vagy túlreagálod, esetleg egyszerre a kettő. Ha mondjuk a nemrég emlegetett Kiskörúton álló kocsisor mellett mész el a buszsávban, normálisan haladva semmi gond. Ha 70-nel robogsz el mellettük, már összejön néhány gyors reakciót igénylő szitu, ha százzal húzod neki, hét héten belül repülsz valamelyik motorháztető felett. Mondhatod, hogy az autós volt a figyelmetlen hülye, de ez alapvetően rajtad múlik.
Mondjuk hétvégén több a vidéki sofőr, ők tényleg bambák.
[ Szerkesztve ]
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Röviden motor vásárlás előtt állok.
Hosszabban, most csinálom a korlátlan jogosítványt, leszögezem fiatal vagyok, nem jártam végig a ranglétrát, simson/fazer volt az utolsó motorozós élmény, ezért döntöttem inkább 600-as kategóriába, kimondott sport motort nem akarok.
Amit eddig próbáltam egy 600-as fazer volt, de egyszerűen nem tetszik nem egy fiatalos forma szerintem, viszont ami nagyon megfogott a pc41 hornet, itt viszont van egy "félelmem" a szélvédelemmel kapcsolatosan, mennyit érnek az utólagosan felrakott plexik, xj6 nem lesz gyenge 77ló,cbr 600f 2011-?
Van esetleg más alternatíva?[ Szerkesztve ]
Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
nagyúr
válasz BenQhunria #124946 üzenetére
Pc41-rol egesz jokat hallani, ilyen 130-140-ig jol dobja a gyari plexi a levegot ha nem vagy extrem letra magassagu.
-
Hőguta
csendes tag
válasz BenQhunria #124946 üzenetére
CBF 600SA- nem tetszik?
Egy igazi kezesbárány.Nincs semmi baj a 78 lóval még a Grossglockneren sem.2008-tól injektoros kombinált ABS,ülésmagasság 3állásban állítható.20literes benzintank amivel 400km-t el lehet menni.Szélvédelem jó.Mi kell még?Persze ha nem tetszik akkor ne ezt vedd.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen