-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz RA541 #125048 üzenetére
Ez csavarja meg a dolgot.
Utas kényelemet társítani a sportúrához, és ezt használni túrázáshoz.
Bátran próbáljatok ki túramotort is. Erre a célra csinálták ezt az irányt.
Egy kicsit lehet vele játszani. -
bacus
őstag
válasz zgospel #125049 üzenetére
"ezek nem dízel autók, hogy 2 ezren kelljen őket nyektetni. Őszintén nem értem miért esik nehezére bárkinek mondjuk 6 ezren tartani a fordulatot."
Azért ez a 2 ezren nyektetés, ez erősen motorblokk függő. A V blokkok itt tényleg csúnyán tudnak rángatni, de a boxer pl el van vele, az elektronika pl felvillantja a kapcsolj feljebb kijelzést, ha 2100 as fordulaton gurulok 5.-ben, szóval nem csak én találtam ki, hogy feljebb lehet váltani, ez a gyári ajánlás is (nem is forog el 10000 ig)
A dl 650 -nek sem volt gond elforogni 10e ig, de azért 6000-es fordulat felett szemmel láthatóan megnőtt az olajfogyasztása. Ha épp csak "közlekedtem" vele, nem evett egy csepp olajat sem, de egy többszöri Balaton oda vissza 130 as tempónál már lehet, hogy kért egy kicsi utántöltést. Én ezért nem is igen forgattam tartósan 6000 fölé.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #125041 üzenetére
én ezért írtam, hogy az az fz6-on annyi lesz a gyakorlatban a különbség pl egy fz1-hez képest, hogy 1 fokozattal lejjebb használod, mint ahogy a nagytesót használnád. 6000-től utassal is meglódul. és nem táblázatból mondom, hogy bőven elég kezdőnek, meg középhaladónak is túrázni. 5 évig volt nekem is egy fz6 s2 motorom és ha arról van szó, akkor nem szögegyenes szakaszon lehet tartani a tempót az ezres sportmotorokkal is. nyilván nem az ismerkedési fázisban
#metszéspontok
-
Steven
addikt
Egyenes szakaszon legutóbb az r6 ot nyél gázon nem értem utol az 1050 v-stormal
fz6 nem sokkal gyengébb ....RA541
Kényelem a fontos ,ha túrázni akarsz pl sv1000s -t párom miatt kellett le cserélni mert nem bírta tartani magát hosszú távon , ellenben fzs1000 el 3000km et simán bírt Horváthba mikor mentünk.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RA541 #125048 üzenetére
Nem igazan beszeltuk tul, sok szempontot egyaltalan nem emlitettunk.
Azt kell atlatnod, hogy a kevesebb hengeres motoroknak ugyanakkora kobcenti eseten kevesebb loereje lesz, mint a tobbhengereseknek, megsincs akkora kulonbseg koztuk, hogy ne lehessen kozlekedni barmelyikkel.
A tobbhengeres motorok tobbet tudnak forogni, ezert joval nagyobb fordulatszamon kell elvaltanod a nyomatekot az erre a celra elnevezett nyomatekvaltoval. Minden valtas eseten egyre kisebb ero jut a hatso kerekedre, minel tovabb tudsz egy fokozatot kiforgatni, annal tovabb lesz nagy ero a hatso kereken, nagyon egyszeruen, szakszerutlenul megfogalmazva.Egy keveshengeresnek altalaban nagyobb a nyomateka also fordulatszamon, de nem tud annyit porogni, a nagyobb alternalo tomegek miatt.
Igy lesz az, hogy egy 65 Nm nyomateku sornegy 600 as ugyanugy 120 loeros lesz, mint egy 100 Nm nyomateku 1000-es V2-es. Miert? Mert a sornegynel hiaba kisebb a nyomatek a fotengelyen, ha elforog 13 000 ig, a vegsebesseguk ugyanakkora lesz, kulonbozo nyomatek karakterisztikaval, mas valtoval. Azaz a sor4 alul a v2 hoz kepest gyengebb lesz, de azt a joval nagyobb nyomatekot a keveshengeressel hamarabb kell elvaltanod, mert nem tud annyit porogni. Ha ugyanolyan valtoja lenne a keveshengeresnek, mint a sornegynek, akkor termeszetesen hanyattbszna, es nem lenne vegsebessege. Gyakorlatilag azt a joval nagyobb nyomatekot olyan atetellel kell parositani, ami nagyon leredukalja a hatso kerekre juto erot, hiaba majdnem duplaakkora a nyomatek.
igy lesznek ugyanakkora loerosek, hiaba gyengebb az egyik. Szoval 70 loerovel is vigan elvagy, de velemenyem szerint meg kevesebbel is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pakfong
tag
válasz RA541 #125048 üzenetére
Kicsit viszaolvasgattam, hogy miről megy a diskurzus.
Én csak azt nem értem, hogy kezdőként miért akarsz egyből utassal túrázni? Vagy átsiklottam vmin, és van már motoros tapasztalatod, csak eddig "nagymotorod" nem volt?A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
RA541
csendes tag
válasz Topiccsendőr #125059 üzenetére
Igen, nézegettem az sv650-eket is, csak abból az idomos verzió nem éppen túrabarát, dl650-ben már sokkal kényelmesebb lehet ugyanaz az az erőforrás. Kawasaki er6f van még ebben a sávban, szintén ez a 70 lóerő körüli teljesítménnyel, sor2-vel.
Négyhengeresek pedig, amik tetszettek ugye az fz6, de ott volt mellette a cbf 600 és bandit 650.
A hengerek száma és fordulatszám-teljesítmény összefüggését értem.
Végre van keret, hogy belekezdhessek a motorozásba, egy nagyobb motoron, ezért akarok egy jó gépet választani, ami nem lenne ésszerűtlen döntés, túl erős vagy túl gyenge. -
Micsurin
nagyúr
válasz RA541 #125061 üzenetére
Bontott felső híd és csőkormány +az N-esre való bowdenek, fékcső talán elég ha nem akkor mehet a fém legalább.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Láttátok már Csapó Zoli* legújabb ötletét?
*aki esetleg nem tudná, hogy ki ő, röviden-tömören ő az, aki a legtöbbet teszi idehaza "motoros érdekvédelem" jelleggel.Összefogásra hív a Motoros Érdekvédelmi Egyesület
Pár soros cikk, és egy 20 perces videó, amit bátran lehet 1,5x sebességgel nézni, akkor sem lesz pörgős.Kíváncsi lennék, hogy Nektek (a topik minden téren vegyes társaságának) mi a véleményetek erről?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #125069 üzenetére
Nekem Csapó Zoliról nincs túl jó véleményem, sajnos kötöttem nála biztosítást, amiből 1,5 év volt mire ki tudtam keveredni. Ahhoz képest, hogy a megkötéskor azt mondta CsZ. hogy bármikor lehet őt hívni (pl baleset esetén akár éjjel is !), én 2 hét alatt kb 4-5x próbálkoztam, egyszer sem vette fel a telefont, soha vissza nem hívott. A részemről soha többet nem adok neki egy fillért sem.
Az ötlet biztosan jó, de CsZ. lehet csak egy seggel ül meg 20 lovat és azért történt mindez, de ez a 21. ló lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Geresics #125069 üzenetére
Az osszefogas rendben van.
De ilyen peldakkal kar volt elojonni szerintem.
Csak azert mert nagy zaszlo lebeg, mi motorosok vagyunk, nem jogosit fel a tarsadalmi elvarasokon kivuli reszvetel az utakon.
Attol, hogy mi elfogadjuk azt, hogy egy kipufogo ordit, meg nem kell elvarni, hogy masok is elfogadjak.
Vagy azert mert fel lehet allni egy teruletre, nem kell elvarni az ott setaloktol, hogy egy rakat budos motorot kelljen kerulgetni. Ok a setany csendesseget akarjak elvezni.Mitol kellene magunkat fole helyezni a rendszernek, kozossegnek?
Befizetett osszeg egy reszet letudhatod kepzesbe?
Ez mennyire fogja kivaltani a szimpatiajat a vallakozasoknak?2Hektaros gyulekezo hely.
Szerintem jo reklam volt nekik. Ertem a kezdemenyezest, de elsonek azt kell megeretni idehaza vagy az egesz vilagon, hogy 2021 et irunk,. A nagy motoros szabadsag erzes valahol a 2000evekben vegetert . A forgalom a tobbszorosere nott, es nem kivulallok vagyunk, hanem szereves reszei. Ne varjuk el, mas resztvevoktol hogy ajnarozzanak minket. Illetve felesleges ezt az erzest erositeni a motoroskban. Aki ezert ul motorra, ott baj van.Ha egy jogi erdekkepvisletet hoznanak letre, es a szopos esetekben adna segitseget egymasnak a kozosseg, azzal nagyobb osszefogas jonne letre szerintem.
pl: az elfojatott gazolajtol kezdve a gabonan keresztul a felhodott sarig. Vagy miert fizetek annyi palyadijat mint egy autos?
Nah ez lenne valami szerintem.
Erre fizetnek is tagdijat. :).
De ez csak az en velenyem. -
Steven
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Steven #125072 üzenetére
Köszönöm az összefoglalót, még jó hogy nem néztem meg Pont 20 perc ürességre számítottam amikor megláttam, hogy onroad és ez az ember.
#125071 csongi egyetértek, pedig erre már fizetem a "tagdíjat" több járműre, több formában is: gépjárműadó, baleseti adó, az üzemanyagon lévő adók, pályamatricák, meg még mit hagytam ki?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Steven #125072 üzenetére
Arról nem is beszélek, hogy mennyire lenne kényelmetlen a nyílt lapokkal való játék?
Ő egy vállalkozó, és nem jóléti intézmény. Terület, fejlesztés, pályázat, mutyi.
Ezek a közösségi fejlesztéses marketing mögé bújtatott pénzszerzések virágzó korszakát éljük.
Én elengedtem . Ettől még sok sikert kívánok a projekthez.
Enélkül is meg fogok állni az úton, bárkinek is legyen baja, és segítek amiben csak erőm és lehetőségem engedi.Szavazás szerint sokan fizetnének. Így lehet lehúzni a Magyart Istenem...
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Még annyit kérdezek.
Mi az a Motoros Érdekvédelmi Egyesület?
Civil szervezetek oldalán nem találtam ilyet. -
Geresics
addikt
Hmm, köszönöm a válaszokat, tök érdekes olvasni ezeket, pláne a valós tapasztalatokat CsZ-vel kapcsolatban!
Kíváncsi vagyok, hogy pozitív vélemények is lesznek-e itt, vagy csak negatívak?
Én még fiatal vagyok, és hiszek a mesékben, így én támogatni fogom őket 10-15eFt-tal. Akkor sem fogok belehalni, ha nem lesz belőle semmi, de legalább én megpróbáltam. Nem dohányzom, nem lottózom, szóval nekem is be kell valahogy fizetnem a bolondok adóját!
Amúgy CsZ-t nem ismerem személyesen, sőt, még közvetetten sem, csak azt látom belőle, amit különböző médiafelületeken kommunikál.
Amúgy ezt írtam a videó alá kommentbe:
Sziasztok, remek ötlet, és természetesen támogatom (anyagilag is), még úgy is, hogy pécsiként valószínűleg sosem fogok odamenni. Szerintem épp ez lesz egyébként a rákfenéje az egésznek: a helyszín. Egy pécsi, egy szegedi, egy soproni, egy zalaegerszegi, egy nagykanizsai, egy debreceni, stb. motoros sosem fog 250+km-t motorozni azért, hogy pár órát gyakoroljon egy lezárt területen. Megint Bp. kerül előtérbe, és így a magyar motoros közösség túlnyomó többsége ki fog maradni a dologból majd a gyakorlatban, függetlenül a szavazati eredményektől. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy a helyszín úgy lett kiválasztva, hogy ahol kaptatok helyet, és örülni kell, hogy van ilyen lehetőség, de míg egy Balatonkerülésre a motorosok nagyrésze bevonzható, egy Budapest-kerülés már kevésbé vonzó úticél... Mondom, természetesen mindenben, támogatlak titeket, csak gondoltam megírom az első dolgotm ami eszembe jutott! :)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #125069 üzenetére
Ez kicsit túlzó nem? Régen nem arról emlékeznek a magyarokra, hogy Bp-n volt az első földalatti a kontinensen..
Felhúzni 150 millából egy szabadidő központot ami (az év nagy részében) parlagon állna?
Csak azért lebetonozni egy 2ha-s placcot mert akkor majd jól odamehetnénk partizánkodni?
Ha a költségektől eltekintünk, az üzemeltetés és a használati jogosultságok alakulása is kérdéses.
Életszerű kezdeményezésre gondolva, először egy közös esemény sorozat elindításával is fel lehetne mérni az igényeket.
Vannak itt motoros klubok, vannak bevált találkozási helyek, ezeket is lehetne kisebb, nagyobb pályákkal bővíteni. Mi van a motoros boltokkal?
(Most hirtelen a 'semmiből'eszembe jutott az Ördög Nóri akinek a boltját azért lepték el mert híres... ez nem ingyenreklám )
Végső soron egy profitorientált vállalkozóra bízni a dolgot biztosan jó ötlet."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #125078 üzenetére
valos tapasztalatok?
A biztositasi oldala is ugyanolyan zavaros, mint a video.Ha biztositasokkal foglalkozol, bizz meg egy szakembert, aki osszerak egy oldalt erre, ne vmi sufni internet aljabol szarmazo hulladekkal talalkozzon az ember egy erosen bizalomra epulo dolognal.
Husszor elhangzik az osszefogas, meg tobbszor nyomaszt azzal, hogy most lehet megmutatni.
Aztan kiderul, hogy az egesz osszefogas alapjaul egy fovaros kozeli, de mindenki szamara kenyelmesen megkozelitheto 120 millios 2 hektaros trapez alaku teruletrol van szo, amit meg kene venni. A fakat meghagyjuk arnyeknak.
Ez az alapja az osszefogasnak.
Pozitivum hogy elmeletileg ingyenesen visszamehetsz oda barmikor gyakorolni, es ha nem jon ossze a beruhazas, akkor visszakapod a penzedet.
De az egesz korites a videoval egyutt egy mult szazadi idegesito zagyvasag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. A bőr ruhàmat szeretném àtszabatni,megnagyobbìttatni 🙂 Aki már járt hasonló cipőben,leirnà nekem,hogy ez pontosan mivel is jár? Tesznek hozzá bőr anyagot,vagy a meglévő bőrből vesznek el? Vékonyabb lesz így az anyag? Egy jó minőségű ruhàról lenne szó,ha meglehetne ezt oldani,akkor inkább àtszabatnàm,hisz még teljesen jó àllapotban van. Köszönöm a tanácsokat előre is
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #125080 üzenetére
Majd ha sikerül megvenni kiderül, hogy deficites, a jóhiszemű pedig elhiszi és, a megvétel segítsége mellett még napidíjat is fizetni fog, hogy kimehessen a pályára.. 1-2 év feltöredezik a beton/aszfalt, javításra nincs pénz, kuncsorgás megint, és a végén parlagon hever, "felszámolják, és eladják.
Ő pedig felteszi a kezét, hogy hát mi megpróbáltuk, de túl nagy feladat és kevés a támogató Fú de jól bejáratott dolog ez már.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Madwe
nagyúr
válasz Viiktor1989 #125081 üzenetére
Cölöp műveket javaslom felkeresni, ők tudnak ebben segíteni ha tényleg minőségi a ruha s minőségi munkát vársz, de 2-3 hónapos várakozási időre számíts.
-
erikke17
őstag
Sziasztok
Rendelt már valaki külföldről sisakot vagy bármiféle öltözéket? Vélemények tapasztalatok?
Szeretnék egy sisakot Shark Skwal 2.2 és a motoradinn nevű webshopon brutálisan jó kedvezmények vannak most.
[link]
Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Madwe
nagyúr
-
erikke17
őstag
válasz djeperto #125087 üzenetére
Nem messze van egy bolt ahol van ilyen Shark sisak csak sokkal drágábban és nem ilyen színben. Csak most a csodálatos Szlovákiában minden zárva van Ott fel próbálom majd ha ki nyit, S méretnek igazából jónak kéne lenni mert jelenlegi Shark sisakom is S méret ugyan azokat a méreteket írja táblázat szerint.
PayPal-al fizetve előnyösebb gondolom biztonságosabb plusz ha neadj isten gebasz lenne...Madwe - Épp a szín fogott meg , igazából ilyen tipust néztem árban is bele férne aztán teljesen véletlen meg láttam ezt a színkombót.
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #125082 üzenetére
Ezt igy nem elolegeznem meg, nem ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy az osszefogas egisze alatt kell megvenni egy teruletet.
amint iroda lesz rajta, penzbe fog kerulni, meg az is ha csak all ott minden, amit elo kell teremteni. Az aszfaltozas horror penz lesz.
Ez az alapja az osszefogasnak, a video szerint, ami szerintem felrevezeto, es homalyos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
RAiN91
őstag
Használ valaki kormányvég tükröket? Mik az előnyei, hátrányai, ha van neki? Naked motorra raknám.
-
GTVili
tag
válasz Geresics #125078 üzenetére
Azta milyen pozitív itt mindenki!
Valóban érdekes, hogy ennyire negatív a hozzáállás... Én úgy gondolom, hogy ez egy lehetőség. Nyilván nem mindenkinek egyformán "hasznos", de ahogyan már kifejtették, az útadóból sem részesül mindenki egyformán....Én mindenesetre támogatom. Ha csak évi egy-két alkalom vagy találkozó összejön, nekem már megérte....
Az összegtől meg nem megyek a falnak.....hiszen 10 napi cigi, (nem dohányzom) vagy egy hétvégi buli (nem iszom) ára csupán.... -
Tamás9x
őstag
válasz GTVili #125092 üzenetére
Elég végighallgatni magát a monológot Aki emberekkel foglalkozik az első 2 perc után köszönöm viszlát
persuader: Igen ennyire lehet nem kell negatívnak lenni. Csak na
Szeretnék elektromos motorokat gyártani, pár éve megcsináltam az üzleti tervet, gyertek dobjátok össze nekem, cserébe ráülhettek HA elkészül
120 millio Zsombi 730 milliójához képest igaz semmi[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zgospel
őstag
válasz RAiN91 #125091 üzenetére
Nekem gyárilag az van. Amit észrevettem, hogy a hagyományos helyen lévő tükörhöz képest nagyobb a holttér. Mivel kintebb van a tükör ezért más szögben kell állnia, emiatt sokkal kevésbé érzékelem tükörből a félig mellettem lévőket, többet és többször kell forognom fejjel.
A másik, hogy lentebb is van a tükör, és amíg lefelé nézem a tükröt, addig az előttem lévő dolgokat kvázi egyáltalán nem tudom nézni. Hagyományos helyen lévő tükörnél szinte a fejemet sem kell forgatnom, csak rápillantok a tükörre és még úgyis be tudom fogadni az előttem történő dolgokat valamennyire, mert nem kell annyira elfordítani a fejem.Vészesnek azért nem mondanám, kb olyan mint amikor kocsiban nézed a tükröt Többet forog a fejem és többször ellenőrzöm a holttereket sávváltás előtt, mint korábban.
A legnagyobb előnye, hogy sokkal jobban néz ki mint a legtöbb hagyományos tükör, és a dizájnért majdnem mindent be szabad áldozni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #125097 üzenetére
Thumbnail-en az első kettő kimondottan pofás csak kár, hogy a felnik nem feketék. Úgy sokkal jobbat mutatnának.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
válasz RAiN91 #125091 üzenetére
A tükör része kisebb általában, így kisebb a felület amit látsz, viszont a vállad biztos nem takar bele.
ha nem minőségít veszel csillapítással akkor homály az egész rázkódástól.
ha lanesplittelsz akkor mindenképp olyat keress ami hajtogatható, esetleg eleve befele hajtva használd.
kinézeten kívül ált csak hátránya van -
csongi
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest