-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JDMKid
tag
válasz runner 125 #124403 üzenetére
ezt én sem adnám el
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #124403 üzenetére
Szoba motor
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #124397 üzenetére
Én sem szeretek
Max3 motoros, nekem bőven elég. Egyedül, ismert helyeken szeretek menni. Ismeretlen helyen biztonságot ad a többiek jelenléte. 3nál több motoros meg zavar, nem tudom a saját ritmusomat totyogni az úton.Én vettem egy kínai kis vackot 4ezer ft volt. Pont ideális volt, hogy kiderüljön a belső kialakítása sisaknak nema legjobb.Ezért döntöttem egy egyszerű telefonos kihangosító mellett.
Madwe: Nah ez már alakul szépen. A kezelési felületet gondolnám át. És felbővíteném egy egész launcherre. Ami meg fog történni a jövőben egyszer csak. Ebben biztos vagyok. Ez elég komoly cucc. Idővel kellemes lesz az ára tuti, akkor lehet érdemes venni egyet.
Jó lenne, ha agybadugós fülest is lehetne csatlakoztatni.[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz csongi #124406 üzenetére
A cardo sima jack csatlakozót használ amihez ugyan jár a jbl hangszóró, de a saját agybadugósodat is rá tudod kötni tudtommal!
illetve a kezelési felülete is megújult a boldhoz slimhez az appban kifejezetten a kesztyűs használatra nagy gombokkal, de az eszközön magán se rossz, sőt, a hangutasítást is egész jól lekezeli még hunglish kiejtéssel is[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
"Én határozottan utálok csoportosan motorozni!"
Szerintem ez függ a csoporttól ! A 3-5 motornál nagyobb csoport nem ideális, de megvan a maga hangulata. A 10 motor feletti csoportot általában már érdemes ketté osztani.
EGY társsal is lehet rossz motorozni, ha nagyon különböznek az igények. Szerencsés esetben a leglassabb határozza meg a tempót, amit a többinek tolerálni kell. Ez hosszú távon nem mindig sikerül. (rossz esetben a lassú fog gyorsítani, aminek baleset is lehet a vége, de az is elég, ha pont megutál csoportban motorozni )
Több motornál már nagyon nem mindegy, ki hol helyezkedik el a csoporton belül, tipikus hiba, ha az amúgy is kezdő/lassú embert rakják hátra, így állandóan lemarad..
Azért mindig vannak jó szakaszok egy túrán, ahol "szétszakadunk", és mindenki mehet a saját tempójában, van lehetőség kiélni magát minden lapon fordulónak. A többi rész pedig közlekedős a túrán, az hogy nem 70 km/h átlagot hozunk, csak 62-t, hát azért azt ki lehet bírni
Az ilyen citadella gurulás féléket, ahol az a szabály, hogy nincs szabály, azokat kerülöm én is, de Mackó féle guruláson is volt már "vonuló csürhe" érzésem, de ezeket én nem is nevezem csoportos gurulásnak, ezek inkább ilyen "május 1"-i felvonulások.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #124403 üzenetére
Operator only?
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #124403 üzenetére
Ajánlj többet...biztos van az a pénz 💸
Más:ezt a motoros telefonos, beszélős témát nem lehetne vhogy kiemelten betenni az összefoglalóba?
Még mindig ugyan azok a márkák,típusok és havonta olvasni kell róluk 30-40 hozzászólást...biztos én vagyok túl érzékeny...dekibaszottunalmashogy.sena.intercom.megmittudomén.ráadásul.mindig.a.sena.nyer...Mr.Brightside
-
Tamás9x
őstag
válasz Pocee #124410 üzenetére
Ez azért nem iylen egyszerű 2-3 havonta van friss kinai megoldás, és lehet nyerő a sena, ha Q drága..
Nem felbujtásként írtam, szerintem egy topik lenne megfelelő neki, max kihalt lesz, folyamatosan úgy sem fogja senki frissíteni a leírást ahogy kijön a következő generáció.
Tényleg nem felbujtás, vaciláltam 1 pár napot merjem-e feltenni itt a kérdést...[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Pocee
senior tag
válasz Tamás9x #124413 üzenetére
Kb fél évente van egy új tag aki frissen vesz motort,ezt még el tudnám fogadni de a régiek ha ennyi idő alatt nem tudták eldönteni mit akarnak ne motorozzanak
Mellesleg mindig a Sena jön ki jól,hiába mondod hogy nem
Mindegy csak gondoltam hisztizek egy sort.
Mondjuk az,hogy nyittok neki egy új topicot nem rossz ötlet, még adok is bele,csak ne kelljen látnomMr.Brightside
-
#25954560
törölt tag
bocs, ha tul oldschool a tema a villanyrobogok es kommunikacios eszkozok kozott
hallgatva az idok szavara vettem magamnak esoruhat, ne azzak ronggya a 20-25p alatt, amig beerek a ceghez. (home office, jah)
probaltam olyat valasztani, ami gumis es/vagy tepozaras tobb helyen, hogy magamra szoritsa rendesen, de igy is ugy erzem magam, mint egy repulomokus mar 70km/h kornyeken. ha ennel kisebb lenne, mar alig jonne ram, tehat azon nem tudok sporolni a legellenallassal.
farmer+terdvedo es bordzseki fole veszem. a csuklon behuzni/bezarni korulmenyes csak, mert a dzsekinek is tepozaras az ujja, a kesztyunek is tepozaras a vege, szivesen akadnak ossze beoltozes kozben az esoruha tepozarjaival.viszont tenyleg vizallo, a nyeregben megallo felvert vizben ucsorogve sem azik at. illetve bizonyos sebessegeknel a hatamra felvert viz is bekesen lecsurog rolam. szoval az atlagsebessegem leesett, de meg mindig furgebb vagyok nagy forgalomban, mint kocsival.
most, hogy egesz nagy teruleten lettem vizallo, sokkal feltunobb, hogy a borkesztyu is atnedvesedik, illetve a csizma is kicsit. maskor ezek voltak a legkisebb gondjaim.
van valakinek jol bevalt trukkje/modszere esoruha optimalizalasra?
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok!
Talalkozott mar valaki olyan problemaval hogy az elso feket hozva olyan mintha szakaszosan fogna a fek? Legtelenites megtortent akkor jo volt egy ideig de most megint elkezdte.
Yamaha MT 125 2015, tarcsafek. -
Somatom
veterán
válasz bacus #124408 üzenetére
"Több motornál már nagyon nem mindegy, ki hol helyezkedik el a csoporton belül, tipikus hiba, ha az amúgy is kezdő/lassú embert rakják hátra, így állandóan lemarad."
Tanuljon meg motorozni! Ez nem játék. Az elhelyezkedés pedig adott. Bal elöl megy a Road Captain. Mögötte a két záróember, akik biztosítják a körforgalmakat, kereszteződéseket. Ha nagy a csapat, vagy sűrűek a kereszteződések, akkor több záróember. Utánuk következik a Cashier és a Presi, majd sorban a többiek. A végén pedig a Hangman (ek). Ő(k) fedezi(k) a többiek hátát. Mindenki próbál szűken menni, hogy a Road Captain és a Hangman lássák egymást. Ha nem tartható a formáció, akkor a Road Captain kézjellel feloldja. Onnantól a következő találkozási pontig mindenki úgy mehet, mintha egyedül motorozna. Mifelénk legalábbis ez így megyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
bacus
őstag
válasz Somatom #124424 üzenetére
Áhh, nem kell akkora csoport, amiben erre a sok posztra szükség van.
Kell a vezető, aki ott megy ahol neki jó, van aki bal bent megy, de van mikor kimegy a szélére vagy épp középre. Van egy záró ember, akivel jó ha van összeköttetése a vezetőnek, ha sokan vagyunk (és mégse osztjuk szét csoportokra) kell egy középre, aki az elnyúlt oszlop mellett is kommunikációban összeköti az elejét a végével.
A biztosítás 10 emberig felesleges, felette ritkán megyünk, ha igen, csoport osztás..
No meg, ezek a biztosítók pl mind "vétenek" a kresz ellen, akadályoznak, stb, nem cél, hogy minden áron együtt tartsuk az oszlopot, ha bejön egy autó közénk azt vagy elengedjük, vagy alkalom adtán megelőzzük.."Tanuljon meg motorozni!"
Ezt könnyű mondani, de mindenki volt egyszer kezdő, friss jogsis. Persze menjen továbbképzésre, meg motorozzon először 10e km-t egyedül, stb.
Pár éve újra kezdőként hatalmas segítség volt, hogy hívtak, nem baszogattak, hogy menj már gyorsabban, nem vették el a kedvem, stb.Állítólag a bmw klubba nem is vesznek fel új tagot, amíg meg nem győződtek róla, hogy tudja a minimumot, ami oda kell. Mesélték, hogy nincs együtt motorozás, hanem először jön egy tag, akivel mész egy próba kört, ha nem feleltél meg, nincs második esély, ha a határon vagy, akkor mehetsz rendezvényre, de egyénileg....
Részemről a tököm se akarna ilyen klubnak a tagja lenni.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz Somatom #124424 üzenetére
Ehhez van szakirodalom is vagy csak kitalálta egy csapat magának aztán onnantól kezdve etalonnak gondolják ezt a felállást? A kézjelekről már találtam, azt igyekszem is bemagolni.
Korlátlan jogsit, X darab tréninghez kötném, Szabolcsban rengeteg nagymotoros barom van akiket még kerékpározni sem engednék oylan a közlekedési kultúrájuk.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#25954560
törölt tag
válasz Tamás9x #124420 üzenetére
valami hosszabbtavu megoldas erdekel ha sokaig van eso, akkor minden reggelre legyen ott szarazon, ne kelljen izgulni h szetszakadt/kilukadt-e. a gyorsan menes meg... lassan mehetek autoval is
djeperto:
lehet akkor inkabb vizallo csizma lesz, az ilyen rahuzos cuccoktol tartok, hogy a talpa vagy nem tapad eleg jol vagy elmozdul a csizmahoz kepest. ritkan kell az embernek hirtelen letenni a labat, de akkor nagyon -
Xero
nagyúr
válasz bacus #124428 üzenetére
Azert ez ketelu fegyver.
Megint sieles analogia: 1-2 napig meg oke segiteni a lassabbakat, bevarogatni oket. De egy komplett heten megallni minden elagazasnal es allni mint f*sz a lagziban az annyira nem buli. Kell turelem a gyorsabbaktol, de kell azert valahol az osszhang. -
gergobaby
aktív tag
Ezért szokták megadni az ilyen túráknál, hogy mekkora lesz a tempó, és az milyen képzettséget igényel, nem? ismerősi körben is van olyan srác, aki nem mer úgy menni, 60-70km-en 10 perccel lassabb időt megyünk vele, de sosem hagyjuk ott, max 1-1 szakaszon, aztán bevárjuk
-
bacus
őstag
Persze, de nem is 1 hetes túrára vittek, főleg, hogy nem is ismertek Meg aki ennyire lassú az nagyon nem jó csapathoz csapódott..
De sok sok 1 napos gurulás volt, hol ezzel a 3 emberrel, hol másik kettővel, és volt pár ember akivel különösen sokat mentem együtt és rengeteget tanultam tőlük. (napi 5-600km feletti túrák)
Én mindig is tudtam lassan menni , akkor átállok és azt élvezem, hogy messze nem kell úgy koncentrálni, lehet nézelődni, beszélgetni. Persze rengetegen vannak akik sokkal gyorsabbak tudnak lenni nálam (meg mindenkinél), de nem zavar ez sem, ha gyorsabb, hát gyorsabb.
Tavaly onroad mini, Zalaegerszegtől visszafele Balaton irányába jó kis szerpentin 76-os út. Én voltam hátul az 5. záró ember, de egyszer csak a felragasztott itinerem huss elszállt, visszavettem és rendeztem a soraim, na akkor érjem utol a többieket, akik persze nem lassítottak. Beértem a 4. embert, de helyenként már komforton kívüli tempó jelentős sebesség túllépéssel. Nézem, hol van a 3. ember (1250 GSel), nem hagytam el, csak előttünk lehet. Beérünk Nagykapornakra, hát ott kávézik az út mellett Aki gyorsabb, az gyorsabb, ennyi.
gergobaby: azért lakott területen kívül a 100-110 utazó az kényelmes alap. Átlagra nézve ez olyan 65-75 közötti átlagot jelent, attól függően mennyi a lakott terület közte.
70 km-en 10 perc az jelentős különbség, ott már több mint 10 km/h -val lassabb[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz gergobaby #124433 üzenetére
Nálunk a köbcenti van megadva. Min. 750. Ez azért van, hogy csak olyan motor legyen, ami 130 -ról még képes egy előzésre, hogy pl. egy német pályán legyen esélyünk a középső sávra. Kezdő motoros amúgy sem tud bekeveredni a csapatba.
Országúton meg annyi a tempó, amennyit bír az út. Ezt a Road Captain dönti el. Persze, előre le van egyeztetve, hogy ez most odaérős, vagy nézelődős menés lesz. De, ha túl gyorsan megyünk, az a RC -nek plusz meló, ha meg túl lassan, akkor a Hangman -nek.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #124436 üzenetére
Pedig az.
A motoros kluboknál ezek a nemzetközileg ismert szerepkörök.
Pl.
[link]Somatom: Alligator MC, Bombikers MC megvan a 90-es évek elejéről?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #124437 üzenetére
Persze! Az első Alligator buli vmi TSZ udvarán volt. A Bombiker bulik pedig a dunaföldvári híd lábánál. Sztem mindegyiken ott voltam.
Persuader:
Bocs, nem tudtam, hogy ezek nem általánosan ismert kifejezések! Az én világomban ezek teljesen természetes feladatkörök.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz zgospel #124439 üzenetére
Érdekes sorozat. Van benne filmes túlzás, de az alapok nagyon valósak. Sőt, túlságosan is, úgyhogy egyértelmű volt, hogy vki súg nekik. Ügyesen elejét vették a kérdezősködésnek. Az a mellékszereplő SOA klubtag a börtönben a való életben nagyon is főszereplő. Ő Sonny Barger, a Hell`s Angels Oakland chapter alapítója, egy világszerte ismert Hell`s tag.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #124438 üzenetére
Én is ott voltam ezeken igaz, akkor még motor nélkül, de rokoni kapcsolatok révén.
Az Alligator később a dunavecsei focipályára költözött át.A SOA-t szerintem az 5. évad végén le kellett volna zárni, nekem az utolsó két évad nagyon nyögvenyelős lett, főleg a 7.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #124441 üzenetére
Emlékszem arra a focipályás bulira. Épp klubnyaralás volt egy német haverklubbal. Együtt voltunk azon a bulin. De, napközben az is mindíg kiürült. Mindenki ment a szalki tavakhoz. Akkor még szabadon be lehetett menni. Nem tudom, hogy azóta mi lett ott. Aztán a szalki fogadóban kajáltunk. Orsinak hívták a főnök lányát. "Valahogy" ő is hozzánk került egy rövid időre.
Ha jól emlékszem, akkor később az Alligator kettévált és lett belőle Bombiker, meg Firebird.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #124440 üzenetére
Nincs semmi baj, csak azt irtad, hogy ti talaltatok ki. A soa-t az elso evad kozepeig tudtam nezni.
Az en vilagomban ez olyan szintig van tultolva, mintha az amerikai elnokot kiseritek, hogy fedezni kell korforgomnal, meg keresztezodesnel embereket kell feltartani.
en csak ezt nem ertettem. Meg hogy
valaki sug? ennyire komolyan veszi magat mindenki? Eleg elolvasni az oneletrajzi konyvet Bargernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124443 üzenetére
Megértem. Szólóban nyilván nem kerülsz olyan szituba, hogy több tucat motorost kell egyben tartanod többszáz kilóméteren. Egy szóval sem írtam, hogy a motorosklubok hierarchiáját mi találtuk ki. Nem tudom, hogy ezt honnan vetted.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
"Az igazi motoros az felad mindent maga körül, barátnőt, feleséget, asszonyt... vagy nem vállalja az asszonyt, gyereket", "az igazi motoros az kibaszottul független" - hát kíváncsi lennék, hogy mi van ma ezekkel az "igazi motorosokkal"..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Mint bárki mással?! Még mindig kibaszottul függetlenek? Ezek az emberek most 65 év felett vannak, a megélhetési munkáikból kapnak nyugdíjat? Vannak körülöttük emberek, család, stb? Az amelyik motort vett a szekrénysor árából és elvált pl..?
Engem az érdekelne, hogy sikerült e bármelyiknek is vissza illeszkedni az "átlagos" életbe.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest