-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
Abszolút egyet értek Veled! Én még azt is hozzátenném hogy nappal is előbb észrevesznek, az erős fehér fény miatt, ezért biztonságosabb a közlekedés. Több mint 1 éve az én motoromon is ledes világítás van, azóta bátrabban megyek, városi forgalomban, mert még egyszer sem kellett vészfékeznem az autósok miatt. Számomra ez a legfontosabb szempont, mert én sötétedés után nem motorozok. Az viszont tény hogy amikor rám sötédetett, jobban láttam vele, mint a 35W-os halogénnal.
-
addikt
válasz KTMHobby3 #72251 üzenetére
Én is a gyári mellett voksolnék, csak mivel nem találtam felkerült az a led "refi". Tökre elém világít, nem az égbe. Az én mocim a "simából" megeszik egy szezon alatt 2 db-ot legalább, kíváncsi leszek erre. Persze nem tétel (pár 100 Ft a sima) de, h azzal semmit nem látsz az biztos. Nekem van egy 5-6 km ami városon / falun kívül van, oda kell a világítás.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
KTMHobby3
tag
válasz body007 #72252 üzenetére
Kíváncsi leszek, ha majd megkapod, hogy leszel vele megelégedve. Nekem nagyon bejött. Amit én kaptam, Ba20d foglalatba valót, csak be kellett raknom, mert passzolt bele. Aznap este ki is próbáltam, elképesztően fényesen világított. Persze csupán a tompítottal, mert a reflektor átkapcsolót csak később raktam fel. Ez a fehér fény egészen más, mint a sárgás. Ezért nappal is sokkal jobban látható.
-
suste
veterán
válasz KTMHobby3 #72257 üzenetére
ha konkrétan a refire gondolsz, akkor olyan nincs
2db egyforma 2 szálas BA20D foglalatos izzó volt benne gyárilag, és mindkettőt kicseréltem ilyen ledesre: [link]
itt nincs külön led a refihez, hanem 2 teljesítmény fokozat van, de beszerelés/tesztelés óta egyszer sem kapcsoltam fel az erősebb fokozatra
azt hiszem 2017 év elején szereltem be őket, azóta nem kellett cserélni
és mivel nagyrobogó, így folyamatosan világítanak, le sem lehet kapcsolni..... 10.000km már biztosan bennük van -
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Na, ilyen topik is van! yay!
Nekem egy Yamaha Neo S van. Júniusban vettem, azóta nyomom neki. Télen-nyáron, reggel-este!
Eddig az olajon és a benzinen felül egy forintot nem költöttem rá, 140 ezer volt az adásvételi.
Viszont tavaszra akarok egy nagygenerált, mert tényleg 0 forintért szolgált ki a kis piros, és megérdemli a törődést. Meg ott ne hagyjon az útszélén.
Tudtok egy korrekt robogó szerelőt?
Mechanikai hiba:
1. Nem mindig indul be elsőre, valamikor rugdosni kell vagy túráztatni az öninditót. Ott hagyni még sose hagyott ott de volt már mikor kicsit szidtam az anyját. Máskor meg pöccröff. Amikor sokal kell túráztanti és úgy indul be akkor szép nagy füstöt is ereget olyankor.
2. Egy bukkanó után a motor 3x hangosabb lett, és valahogy az aljából jön a hang nem a kipufogóból. Szétugrott a tömités vagy vmi eltört? Kicsit idegesit, bár a gyalogosok igy legalább nem lépnek le elém olyan könnyen.
Egy jó robogó bontót tudtok esetleg az alábbiakhoz?
Esztétikai hiba/funkcionalitás:
1. Kelleni fog egy jobb tükör, mert azt kb 1 hónapja egy kamion porrá zúzta. Azóta anélkül közlekedek, meglepő, hogy nem hiányzik de azért na. Jobb lenne ha lenne.
2. Eldobtam a robit 70-él felüljáróról lefelé menet esőben, csúszott szegény az oldalán egy 30 métert. Az h csikos oldalt azt lesz*rom, de a lábtartó idom(utasnak) kb leszakadt, ezt hogy tudnám cserélni? Igy eléggé ágról szakadt szegény.
3. Gumikat hol érdemes venni? A hátsó már eléggé ramaty állapotban van, cserélném mind a kettőt.
4. Fék nem egy brutál, ráadásul esőben/hidegben egy satu egyenlő az elfekvéssel, sztem azért mert a hátsó szinte egyáltalán nem fog az első viszont harap?
+1 Bónusz kérdés
Van valami "egyszerű" nem túl költséges megoldás arra, hogy fickósabb legyen a pajtás? A végsebessége nekem tök ok, fene se akar 75-el meg 80-al száguldozni egy ilyen motoron, de 40 fölött a gyorsulása az imádkozással ér fel 65ig, és néha jól jönne egy kis craft a forgalomban, hogy 30-nál is megtudjon picit ugrani nem csak nulláról.
Ha erre az a válasz h B125 meg 125 cm3 robi akkor ok, csak kiváncsi vagyok.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
addikt
válasz Vismajor01 #72259 üzenetére
És hol keresed azt a szerelőt, az kimaradt
A 2.-esre: sztem elhagytad az egyik kipufogó rögzítő csavart ami a blokkba megy (jártam már én is így) és "kicsit" kifúj
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Vismajor01
addikt
válasz body007 #72260 üzenetére
Ja, bocsi.
Budapesten keresem ezenbelül elég rugalmas vagyok, de azért nem szivesen vinném budafokra meg ilyenek, harminckettesek terén lakom.
Lehet, nem tudom. Szerelőre bizom. A helyzet az, hogy 0 fogalmam van egy robogó mechanikai működéséről, az autómon is az izzócseréig jutottam és slussz. Nem vagyok egy ezermester, na.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
suste
veterán
válasz Vismajor01 #72259 üzenetére
Esztétika/funkcionalitás,4: gondolom a hátsó dobfék, amit szét kellene szedni, és új pofákat berakni, meg megnézni van-e valami más hiba.
+Bónusz: 50-60-ig (óra szerint ) húznia kellene . Én a hajtást nézném meg, mert gondolom már kopott minden (variátor dob/tárcsa, görgők, szíj). Itt minden alkatrész kopása a gyorsulás/végsebesség rovására megy.....
B125 a 80-90-es sebesség és 2 személyhez kell szerintem. Ha egyik sem kell, akkor jobban jársz a segédmotorral.
-
KTMHobby3
tag
Köszönöm hogy válaszoltál. Az én motoromban is ugyanilyen ledes izzó van, de érdekes, nálam teljesen jól elkülönül a tompított fény a reflektortól. Kerek lámpafejbe tettem a halogén bilux helyett és a falra vetített képén jól látszik a tompított vízszintes vonal, ami reflektornál nincs. A fényforrásban 2 db. led van, az első a tompított, a hátsó a reflektor. A teljesítményük egyforma (mértem) és csak az egyik világít, amit a beépített elektronika kapcsol. Az én "izzóm" csak fél évig bírta, vélhetően mert nálam váltóáramú generátorról ment, akksi nélkül. Az elektronikája pusztult meg, a ledek viszont túlélték. Csináltam hozzá egy stabilizátort, amivel újra jól világít mind a tompított, mind a reflektor. Még annyit szeretnék kérdezni hogy hol vetted és mennyiért a ledes izzókat? Úgy tudom itthon nem kapni, az enyémet a barátomtól kaptam.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72259 üzenetére
Én az Eleven Motor-hoz vittem el, keress rá a keresőben. A semmitől jobb, de áldoztam volna többet egy lelkiismeretesebb szakszervizre.
Most már van szerelni hely, infrastruktúra, lassan rendelek hozzá új hajtásláncot és belekontárkodok kicsit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
Köszönöm az infót. Két barátom is akar venni ilyen izzót, át fogom adni Nekik. Igazából nekem sem hiányzik a refi, sötétben nem motorozok, pedig még zöld/kék visszajelzőt is szereltem a motoromra. Arra azért jó hogy látom hogy a tompított világít, nem a refi. Nem vakít.
-
Theory66
aktív tag
Sziasztok!
Valaki újított már fel Derbi Senda R 50 idomszettet, vagy hasonló méretű motor idomjait?
Az érdekelne mennyi alapozó, festék, lakk, csiszolópapír kellett hozzá? Illetve miből hány réteget fújt rá?
Ahogy utána néztem, 1 alapozó 3 festék 1-2 lakk az átlag, de ha beéri kevesebbel is az nem lenne baj. -
Vismajor01
addikt
Szia,
Köszi!
Igen, dobfék van hátul. Érdemes otthon bütykölni, vagy bizzam a szerelőre?
Elhúz 60-ig, de nem túl erősen. Jó lenne, ha kicsit jobban megugrana pl amikor megelőzök egy buszt amelyik 40el megy. Szal tartom a kart 80%-os állásban igy 40el megyek, lehúzom 100%-ra, és mire elmegyek a busz mellett eltelik egy jóóóó hosszú idő, mire megelőzöm a buszt és elérem a 60-at.
(#72264) macilaci78
Köszi, más felajánlást nem kaptam, meglátogatom őket amint időm engedi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72268 üzenetére
Egy sérült idomot vettem az SC Racingnél, ott mondták, hogy viccen kívül senkit nem tudnak ajánlani. Bénáznak, elcseszik az alkatrészt, kétszer kell megvenni, te meg fizeted.
Az Eleven Motornál tavasszal volt átnézve, első nap mentem vele kb 12 km-t, következő alkalommal nem tudtam indítani. Oké, ingyen csinálták, de tolni nekem kellett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
válasz Vismajor01 #72268 üzenetére
Vörösváron két robi szerviz is van, de gondolom ez nem vigasztal
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #72269 üzenetére
Hogy értve, hogy két sérült idomot vettél náluk?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72271 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. Egy sérült idomom helyett vettem egy utángyártottat.
A lámpatartót konzolja leszakadt a gyári idomról, ezért vettem új idomot. A gyárihoz rajzoltam masszív konzolt, megcsinálta egy haver 3D nyomtatón, megvan már a 2K epoxy és némi üvegszál is, ha lesz egy kicsit melegebb a garázsban, ezt is összeragasztom és megy vissza a gyári idom, mert a mostaniban meg lötyög a lámpa, remeg a fénye.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
Yamaha Neos 2004-en szerintetek 8mm menetszár megy bele? Nincs eszközöm megmérni, manualban nem találtam
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Ha 15-ből akarom megúszni az első és hátsó gumicserét akkor kihhez forduljak?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Vismajor01 #72274 üzenetére
Gumival egyutt?
A Providenthez -
nyogo83
Topikgazda
válasz Vismajor01 #72276 üzenetére
Na azert kerdeztem, mert nem volt egyertelmu.
Valtozo akar cegenkent is.
Pl Kekhold-nal 7k korul van kompletten, ha ott veszed a gumit, ha nem akkor 14k korul.
Rajuk kell kerdezni pontos infokert, mert a kismeretu robogoknak ennyi (nem tudom, mekkora kerekmeret felett szamolnak dragabbal) de 10 es 19k a nagymeretu kerekmeret.
Szerintem a Neos siman a kiskategoriaba esik, szoval 15-bol ki kell jonnie ha te viszed a gumit.Ha bevallalod, hogy csak a kerekeket viszed be hozzajuk, akkor 3k/db korul meguszhato.
Nem tudom milyen gumit neztel, en amiket lattam, a legolcsobb 8-9k korul van/db Neos-ra meretben es akkor meg markat, minoseget nem is neztem csak az arat.
Szerk:
Szamold ki, hogy jarsz jobban. Kekholdnal pl 20k-bol megvan a ket gumi (nagyjabol legolcsobb) + 7k a szereles.
Ha te vadaszol valahol gumit, akkor 10-12k + utanajaras (bar kerdes milyen az az 5k-s gumi) plusz a 14k szereles.Mas helyeken nem tudom mennyiert csinaljak.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz nyogo83 #72277 üzenetére
Ja, közben én is jobban megnéztem. Az első kerék még elég szép, akkor most csak a hátsó lesz csere, az meg van 15-ből úgynéztem kékholdnál, bridgestone v continental
Remélem sokáig fogja birni, kicsit horribilis egy 25 ezres gumicsere egy robogón ami 150 ezerbe került..
Értem én, hogy sokkal bonyolultabb mint egy autón, de ott 100 ezer a gumi és 7 ezerért cserélik le, de az autó meg 2 milla volt. Na mindegy, sejtettem h robogószerelés/alkatrész sosem lesz egy ár/érték bajnok, a kiinduló ár volt kevés
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
addikt
válasz Vismajor01 #72279 üzenetére
Igazából nem bonyolultabb semmivel Én cseréltem az enyémen. Elsőre nem volt egyszerű (akkor egyedül csináltam), következőleg volt segítség, mondhatni egyszerű volt Azt ajánlom, h tegyél bele belsőt is
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Vismajor01 #72279 üzenetére
Azert az esetek tobbsegeben ne hasonlitsd a robogo gumiszerelest egy atlagos autogumi szereleshez.
Amig az autonal 4-5 csavart legkulccsal 10sec alatt kiteker es lent a kerek, gumicsere, aztan vissza szinten 10 sec, addig egy motor/robogonal van hogy hatul kipuffot/lengokart/lengescsillapitot ki kell kotni hogy a kereket kivegye, elol szintent nem annyi ido mint autonal.
Szoval motornal siman el lehet szoszolni 1 kereken gumicserevel annyit mint autonal minimum 2-nel.
A masik meg az arak: ez ilyen ez olyan mint egy 20 eves autot fenntartani. lehet 200-300 korul regi tetszoleges Audi/BMW/Skoda/Fiat barmit venni, amin egy gumicsere szinten 100k.
Ha egy uj 800k-s robogod lenne, akkor maris nem tunne soknak a 25k
A nagymotorokat meg meg se nezd, mert en is neztem most motort, ami 300k korul van, 10 eves es ha a ket gumit lecserelem vetel utan, akkor az 80k. Ez ilyen -
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72274 üzenetére
Én a Kék Holdnál gumiztattam 2017-ben, mindennel együtt 36k volt. 12" kerékméret, ballonos, Yamaha BW's.
Ha csak a kereket vittem volna, 5-10k-val olcsóbb lett volna, de nem volt humorom kiszedni az első kereket és levenni a kipufogót. Fékről is mondtak véleményt, hogy rendben van. (Hátul dobfék van.)
Minden csavarnál ott a sárga jelölés a gumicsere után. Itt javasolt gumit vettem.nyogo83: ez nálam is így volt. A robogót és a kocsit is elvittem gumishoz, mindkettő 20 éves.
A robogó 50-60 perc, 36k mindennel, az autó lemezfelnin 9 perc pótkerékkel, 96k. A robogó várhatóan 5-8k km, az autón meg előbb lesz koránál fogva csereérett a téli gumi, mint a futása miatt.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72283 üzenetére
5-8k a robogón a futás?
Miért lenne ilyen kevés? Ennyire extra lágyat vettél?
Én a gyáriba eddig 12k-t tettem, és még nem fogyott el! Simán el fog menni 20k-ig. -
nyogo83
Topikgazda
Mennyi idos a gumi?
Bizonyos "kor" felett mar nemigazan fog ugy kopni ahogy kellene cserebe nem is fog ugy tapadni.Nekem is volt olyan gumi amibe meg akar 10k-t is belerakhattam volna, mert alig volt kopott osszessegeben. Cserebe eg es fold volt a kulonbseg a 6 eves meg a vadiuj gumi kozott.
Nemreg csereltem 2 eves 8k-t futott gumit. Az ujhoz kepest alig volt kopott, viszont ahol ujonan stabilan megtapadt, ott igy mar megcsuszott.Az elso gumi, ami meg okes
A hatso, ami mar megcsuszottEnnyit szamitottak azok a pici kis mintazatok, amik meg elol megvoltak, de hatul mar a nagy "butykokrol" lekoptak. Pedig mintazat
Nem is gondolkodtam rajta, siman csereltem.Maci: bizony, a Kekholdnal ilyenkor raneznek a fekekre meg a kerekcsapagyakat is ellenorzik gumicserenel. Volt hogy nekem akkor derult ki, hogy az elso csapagy total kuka, de akkor mar azt is csereltuk ha kint volt. Valami 2k volt plusszba.
[ Szerkesztve ]
-
maxiszalai12
tag
Sziasztok! Szükségem lenne pár évre előre láthatólag egy megbízható robogóra. Nem értek ezekhez a dolgokhoz, hogy őszinte legyek. Elolvastam ismertetőt felül, ez alapján kiszemeltem a közelben egy Yamaha Aerox 50 2012-es évjáratú robogót. 350 ezer Ft ért van fent a hirdetés, ez a max amit robogóra tudok szánni. Viszont 100 ezerrel olcsóbban lenne egy szintén 2012-es Peugeot Speedfight 3 típusú. Kicsit messzebb tudnék egy Aprilia Sr 50 Street 2011-et vásárolni 320 ezer Forintért. A márkásak közül ezeket találtam amik a közelemben lennének. Segítséget szeretnék kérni a döntésben. Remélem evvel nem szegem meg a topik használatot. Köszi előre is!
-
Topikgazda
válasz maxiszalai12 #72286 üzenetére
Szia!
A három közül a Peugeot Speedfight-ot felejtsd el.
A másik kettő viszont az 50-es robogók között benne van a top háromban, tehát mint típusok kimondottan ajánlottak. Ha nem sajnálod rá pénzt és tetszik is, akkor vedd meg az aerox-ot. De az aprilia sr-el sem jársz rosszul, ezt talán még tudnál olcsóbban is találni. Persze ezt az összeget is megéri ha jó állapotban van.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
maxiszalai12
tag
válasz sityupityu #72287 üzenetére
Rendben, köszi. Akkor már csak kettő maradt. Ha jól értem 350 ért az Aerox jobb ár/érték arányban van? Közelben nem nagyon találtam olcsóbbat SR-ből egyelőre.
-
Topikgazda
válasz maxiszalai12 #72288 üzenetére
Elvileg igen, jobb az ár érték aránya, de csak elvileg. Nem tudjuk, hogy milyen állapotban van a két motor.
szerk: Ha akarsz, akkor dobhatsz is linket a két motorról (ha van). Persze a helyben való megnézést semmi sem helyettesítheti, de már így is többet lehetne mondani róluk.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz maxiszalai12 #72288 üzenetére
Az Aerox Minarelli blokkal szerelt, az SR pedig Piaggio-val. Előbbihez olcsóbbak az alkatrészek, viszont picit talán gyengébb, de a vízpumpát is könnyű cserélni. A másiknál viszont egy vízpumpa cseréhez szét kell húzni a blokkot, de kissé tartósabb darab. Bár több robogószaki inkább arra esküszik. A Speedfight-t Morini, azt kizárnám, körülményesebb az alkatrész beszerzés hozzá, ráadásul láttam már 12 ezer km-nél lötyögő főtengelycsapágyat.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72290 üzenetére
Így van, a piaggio blokknak talán az egyetlen gyenge pontja a vízpumpa. Valamiért én mindig jobban húztam a mina blokhoz (talán a tuning és a könnyebb szerelhetőség miatt), de nagyon jók ezek a piaggio blokkok is, mind a kettő nagyon jó konstrukció...
szerk: Régebbi sr-ek is jöttek ki mina blokkal. De az ő esetében valóban piaggio blokkról van szó, privátban linkelte. Dupla hátsó kerek lámpás sr, pont ennél volt a váltás, ezt még mind a két blokkal szerelték.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #72291 üzenetére
Dehogyis, az olajmeghajtó szíj. Az nálam mindig kiveri a biztosítékot. Pedig jóval tartósabb lenn, ugye eleve főtengely is 12mm-es, míg a másiknál 10mm. Nekem volt már mindkettő, szívem szerint én is a Minarelli- preferálom, és inkább levegős hengerrel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Mi dehogy is?
Én szeretem a levegős és a vizes verziót is, de nyáron azért sokszor "melege" van a levegősnek.
A fekvő vizest nagyon eltalálták, egyszerű mint a faék, de még is pont annyira is jó és megbízható...A piaggio blokknak viszont a hatalmas előnye az, hogy nagyobb varátorral (ezáltal görgővel is) és kuplungal van szerelve mint a minarelli. És ami még nagyon fontos és szerintem nagyon kevesen tudják (szerintem még nem írtam ezt itt le, és nem is tudom, hogy miért nem), hogy a piaggio blokkos sr-ek gyárilag malossi multi variátorral jönnek ki! Nem vicc, tényleg. Egyedül a felirat hiányzik a gyárilag berakottól, egyébként hajszára ugyanaz mintha külön venne az ember egy malossi multit hozzá. Aki egy kis tuningra vágyik annak erről már eleve lenn van a gondja...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Szia!
Ha Neked volt 2 fajta is, akkor tudsz válaszolni 2 dologra, amit sehol sem lehet olvasni. 1. végsebesség, 2. fogyasztás. Nem baj, ha ezekkel is tisztában lenne a kérdező. -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72294 üzenetére
Két ugyanolyan blokk (levegős-levegős, vizes-vizes) is nagyban különbözhet egymástól végsebesség tekintetében. Mind a kétfajta blokkot sok motortípusba belerakták változó végáttétellel és görgőmérettel, pluszban más-más kipufogókkal. Ezáltal hiába ugyanaz a blokk, nagyon eltérő lehet a fogyasztás és a végsebesség. Annyit viszont el lehet mondani, hogy vizes verziók mindig hosszabb végáttéttel jöttek ki mint a levegősök függetlenül attól, hogy mikbe szerelték be őket.
Ha a piaggio vs minarellire vagy kíváncsi, akkor szintén hasonló a helyzet...[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Ja, már értem, hogy mire írtad....olajpumpát akartam írni nem vizet
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72295 üzenetére
Közelítő választ sem tudsz adni? A fiamnak volt egy, de csak rövid ideig, ezért nem tudom milyen motor volt benn. Piszokul jól gyorsult, ment 90-et, de be is kajálta az 5,5-öt. Ezért adta el hamarosan. Most egy 125-ös Gilera Runnerja van, annak elág a 3 liter.
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72297 üzenetére
De most melyikre vagy is kíváncsi? Mina-piaggio, vizes-levegős? Nagy átlagot tekintve egyébként a normális fogyasztás valahol 3-és 4 liter között szokott lenni.
Tuning nélkül 50-es valós 90-et biztos hogy soha sem fog menni...hogy az óra mit mutat az meg csak egy dolog. Hacsak nem valami 50-es aluhenger volt rajta. Mondjuk már az is tuningnak számítana.Gondolom 4T runner-ről van szó ha 125-ös és 3 literes fogyasztása van?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #72293 üzenetére
Látom leesett, az olajmeghajtó szíj, amit egyszerűen em értek. Bár több helyen meg sem említik hogy érdemes cserélni. Nekem Piaggio blokkos volt az NRG Power-em, és abba vettem utólag egy tuning variátort, ezáltal lényegesen jobban lépett, csak kb. 500rpm-el magasabb fordulaton "üzemelt". Bár még lényeges előnye hogy 17,5mm-es torkú karburátort, vagy kb. 18mm-es injektort kap, és a levegőszűrőt egyszerűbb cserélni.
Nekem a levegő hűtéses is megtette, bár tartósabban vizest használtam.#72294 KTMHobby3: Karburátoros 2T 49ccm-es robogó kb. 3,5l-t fogyaszt, befecskendezős kb. 2,5l-t. Levegős hosszú blokkok végsebessége 70/km/h körül alakul, a vizes inkább 80-85km/h. Anno a kis NRG-m 94-97km/h között vágtázott, bár ebben a variátor (görgők, szíj és társai) nem gyári volt.
Ui.: Runner 125 3 liter? Erősen kétlem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72299 üzenetére
Igen leesett, én is az olajpumpát akartam írni, szóbotlás volt csupán.
Nem tudom, hogy az NRG-be szerelt piaggio blokkba milyen varátort tesznek gyárilag, de az sr-be egészen biztosan teljesen ugyanaz mint a malossi multi. Ezt bármelyik szerelő vagy boltos aláírja akiben van egy kis gerinc.
Szerintem 125-ös 4T-ről beszél.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest