-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Köszönöm szépen a segítségeket!
-
derrik
őstag
kymco Agility 50/4T-ben az elejében mi az aminek furcsa hangja van kátyúkon?? Mintha valami nem lenne rögzítve rendesen ......
-
addikt
Hogy kell tankot takarítani? Az van, h tuti dugulás lehet, a gépezet nem akar "rendesen" menni. Nézem a benzin csövet és bubik is úsznak benne...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
félisten
válasz body007 #61453 üzenetére
En kivennem a helyerol, tiszta benzinnel parszor atlotyogtetnem, ha mar nem jon belole gletymo, mehet vissza. A benzincsoveket/csatlakozasokat nezd at, valahol fals levegot kap, ha buborek van benne. Amugy a karburatoros motoroknal nem jelent problemat, ha egy kis levego is megy a benzinnel.
-
addikt
Ki kell vegyem? Dio-n a lábtartó alatt van. Azt mire kibányászom, le kell bontani az egész mindenséget
Az nagy hülyeség ha majdnem üres tanknál lehúzom a tankból jövő csövet és kompresszorral elkezdem fújatni ott ahol betöltöm a benzint? Esetleg ahol kijön belőle a benzin ott is megfújatom visszafele. Bár így a dzsuva benne marad... Hajajj...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
félisten
válasz body007 #61455 üzenetére
Szerintem erdemesebb, mert a helyen csak taknyolni lehet, de hatha van otlete a tobbieknek erre.
Vagy megprobalhatod, hogy felfogod a kifolyo benzint, ontesz bele brigot es benthagyod par orat, kozben jol meglotyogteted (felemeled a motort a fejed fole es fel-le razod ). Majd kiereszted/kifujatod a trutyit. Ketszer atoblited benzinnel es kesz. Igy is lehet, ha egyszerubb neked.
-
Upo
addikt
válasz body007 #61455 üzenetére
Nem tudom hogy áll, de a benzincsapot mindenképp ki kéne venni, azt is érdemes kipucolni, meg csap nélkül minden kijön a lötyögtetés után.
Mennyivel egyszerűbb volt a Rigán, csak 1 csavar fogta a tankot a váz tetején.[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
addikt
Köszi a tippeket Ha más nincs beadom a szervizbe, b@sszanak vele vmit
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tigerclaw
nagyúr
Suzuki AY 50 Katanához (vizhűtéses, karburátoros) csendes és olcsó kipufogót tud valaki ajánlani?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigi
őstag
válasz derrik #61452 üzenetére
Én most tettem le az enyémet, de nem azért mert már nincs jó idő.
Egyszerűen széttört az ülés.
Mondjuk ez volt neki a 10. szezonja hiba nélkül.
Sehol se találok hozzá első ülést.
Múltkor én is jövök haza melóból és hallom, hogy valami kopog hátul, hazaértem és látom, hogy a sárhányó levegőszűrő felőli rögzítőcsavarja eltűnt és ezért kopogott.
Múlthéten meg a középsztender gumiját hagytam el hála a jó magyar utaknak.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Mr.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Jó régen írtam már ide, de most már muszáj, mert valamit csak kezdenem kellene a robogómmal.
A gondom: Az olajpumpa átenged.(szerelő mondta, hogy csak az lehet) Ez azt jelenti, hogy ha áll a motor használat után 8 órát, indulásnál, mint a szúnyog irtó gép olyan füstöt tol magából, és amíg azt ki nem "köpi" addig csak dadog, nem megy. Utána megy rendesen. Ha viszont áll 3 napig akkor már a karbival lehet szarakodni, meg rugdosni napokat, hogy beinduljon. Jó nagy füsttel persze, mert annyi olaj folyik a karbiba, sőt a légszűrőbe is előbb utóbb becsorog. Már 1 hónapja kocsival járok, és a motor alatt már megjelent az olajtócsa. Kérdés tud-e valaki bontott, vagy új olajpumpát peugeot sv 50-hez? Nem lehet, hogy valami szennyeződés került az olajpumpába és azért nem zár rendesen? Nem lehet szétszedni, megtisztítani, és összerakni, hátha jó lesz alapon? Vagy inkább kössem ki, és keverjem magamnak? Hogy kell kikötni? Az a lényeg, hogy így nem akarom használni. Nem akarom 3 naponta kifüstölni a szomszédokat, csak azért, hogy beinduljon ha éppen kellene. Már idegesít, hogy csak ott áll, és nem tudom használni. Nagyon szerettem, mert egyébként ezen a "kis" gondon kívül semmi más baja nincs, és rengeteg helyre elvitt már, de most már felgyújtanám legszívesebben.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #61228 üzenetére
Sziasztok, ez a probléma fen áll még mindig, gyújtás alaplap,jel adó menetzárlat?CDI probléma? amikor lefulladt először menet közben a motor aznap fürdött slag alatt a motor.
Már karburátor, gyertya ,gyújtótrafó ki lettek próbálva, a másik lenne valakinek bp 10-14-15-16-17.kerületben 27x1 es lendkerék leszedő kulcsa kölcsönözhető vagy eladó?gyújtástrafó kiméréséhez
Esetleg 31.es főút mentén Nagykátáig bezárólag?
Előre is nagyon szépen köszönöm minden választ az ügyre és a kérésemre. -
norbert1998
veterán
Üdv.
Volt egy kis szabadidő a motor szetburitasara és elég sajnálatos tapasztalatokat szereztünk. A hengerben lötyög a dugattyú, gyakorlatilag több, mint egy tized távolság van, a henger úgy néz ki, mint amin keresztülment egy veszett csiszoló gép, tehát fúrni kell, mindenképpen, ami új dugattyúval jár. Viszont lenne egy kérdésem. A gyári méret 39.00 mm átmérő, most 39.3-39.45 körül van, 40-re furnank, biztos ami biztos, ez így olyan 10k lenne. A másik lehetőség venni egy komplett henger szettet, van ilyen tuning szett, hengerfejen kívül minden van benne, az 48.00 átmérőjű. Azzal 74 köbcenti lenne a motor. Ez 13 ezer lenne. A kérdésem az, hogy ezt kiszolgálja-e a gyári karbi, vagy megéri-e egyáltalán ez az egész tuningszett? (ha kellene, ezt még utána 4 lépcsőben lehet fúrni)
-
dzso22
senior tag
válasz norbert1998 #61466 üzenetére
Üdv!
Ha 12-es a karbid akkor nem.
Megy vele de olyan sok tartalék marad a hengerbe hogy felesleges lesz a motorra.
Viszont ha 16-os az már karcosan elég.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
félisten
Lassan tenyleg vennem kellene mar egy normalis lancos lezarot .
Nezegettem regebben ezt az abus termeket:
ABUS Granit Power XS 67 motor tárcsafék lakat + 12KS120 lánc, 120 cm
35 ropi.
Esetleg ez is megfelelne: Citadel by Abus: Chicago 1000 biztonsági lánc, 150 cm + [link]
16 ezer, mashol talaltam 14-ert is. Mindketto 12 mm-es lancszemmel es 14 mm-es kengyel atmerovel rendelkezik. Gondolom a dragabbik biztos joval edzettebb lanccal es lakattal van szerelve. Mit gondoltok, erdemes megvenni a dragabbikat, vagy eleg a citadell is? Szerintem kezifuresszel nem allnak neki az olcsobbnak sem, a flex meg elvagja a masikat is fel perc alatt. Vagy esetleg ez a kryptonite: Kryptonite NEW YORK FAHGETTABOUDIT 1410 Lánc és Lakat
[ Szerkesztve ]
-
wolf13
őstag
Sziasztok.
Leszedtem a kipufogomat mert a éreztem , hogy melegebbek a cuccaim a tartóba.
Gondoltam enged egy kis hőt + füstöt a bloknal. Tettem bele másik tomitest.
De a probléma nem oldódott meg , jön a füst. Csak nem onnan. Nyomta neki
Egy kis szivárgás ellenőrzött , es ott minden ok. Viszont így nem tudom mi a gond. Honnan jöhet.
A Kipufogo nem lyukas sehol. Itt egy videó is , hátha segít. [link]
Erő van a mociba. Alsó részt viszont mar nem látom tökéletesen. -
gabe_
őstag
Ha valakinek lenne Malaguti Ciakhoz szép első lámpabúrája, vevő lennék rá.
Más: Kimostam a levegőszűrő szivacsot, száradás után (jobb híján) vékonyan fújtam rá WD40-et. Hát nem kellett volna. Alig akart beindulni, olyat füstölt, mint valami teherhajó. Megjárattam egy kicsit, gondolom kitisztul egy kicsit. Utána is nehezen indult, így újra ki kellett mosnom a szivacsot. Visszaraktam szárazon, és semmi baja. Ezt csak olyan érdekességképpen írtam le...
Wolf13: Nincs elrepedve a könyök vagy a cső valahol?
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
norbert1998
veterán
A Lead-hez hol találok tömítést a hátsó részhez? (Kerékáttétel, kerékcsapágy stb részhez)
A Lead90-é jó lehet hozzá? Mást nem találok, nekem meg AF20 van -
kcsa
veterán
A papíros szűrőket nem is, a szivacsot igen. A koszt nem a szivacs fogja fel, hanem az olaj, mivel abba ragad bele. WD40 nem jó, mivel tele van illóanyagokkal. Még az autóból leengedett fáradtolaj is jobb, de nem véletlenül létezik jó ragacsos spray kifejezetten erre a célra
-
golyani
addikt
A légszűrőt én 2T vagy motorolajjal locsolom meg kicsit utána meg jól meggyűröm párszor, hogy mindenhova egyenletesen jusson.
-
dugynok
senior tag
-
őstag
válasz -Mosquito- #61485 üzenetére
Gyári légszűrőt inkább ne mosogassuk, hanem cseréljük. Legtöbb esetben olcsóbb, mint a spray. Az új pedig megfelelő anyaggal már le van kezelve.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
félisten
válasz -Mosquito- #61485 üzenetére
Erdekes, koszonom! A korabban linkelt yamaha doksiban meg azt irja, hogy 10W30-as olaj is jo ra. Na most dontse el az ember, hogy ne fujja/olajozza, vagy igen es akkor mivel.
-
Upo
addikt
Nekünk a HEPA filteres porszívónkban is van szivacs szűrő, azt is csak mosni kell és szárítani, és meg lehet nézni hogy mit fog meg úgy is. Szivacs és szivacs között is van különbség, szerintem be kell tartani a gyári előírást és kész. Amúgy régen amikor még nem volt spray akkor simán motorolajjal olajoztunk, most is tökéletes, a spray meg a lustábbaknak segítség, elég befújni, nem kell annyit pacsálni-koszolni mint az olajjal, de nem jobb mintha olajoznád. Persze biztos úgy reklámozzák hogy az a legjobb, de ugyanaz a lényege, oldószerezett olajfélét fúj rá, az oldószer elpárolog, az olaj megmarad.
Az olyan szivacsot ami meg száraz üzemre való, azt nem szabad olajozni/befújni, mert akkor nem fog elég levegőt kapni.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Nem mondtam hogy nincs benne más.
Stage 1: labirintus járaton megpörgeti a matériát
Stage 2: az említett szivacs
Stage 3: a szivacs után közvetlenül egy nem szőtt szövet szerű, + ez a baktérium ölő rész (ezüst szűrő)
Stage 4: egy lazább szerkezetű szivacs szűrő
Stage 6: téglatest alakú hajtogatott papír szűrőA legtöbb finom por a Stage 2 szivacson akad fenn (persze a tartály után)
[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #61495 üzenetére
Az maga a motor, ami meg is döglik, ha megtellik.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
petata
őstag
Hali.
Van nekem egy 50-es Sendám, városban 8000-ig (10 a piros zóna) szoktam pörgetni, így rendesen fel lehet venni vele a forgalom tempóját, ezzel teljesen jól elvolt idáig, viszont nemrég földúton meg lett hajtva picit, azóta kb. 9000-es fordulatszámon egy érdes súrlódásszerű hangot ad ki. Közlekedtem vele így 1-2 napot, a tapasztalat, hogy se alatta, se felette (!) semmi rendellenes hang vagy bármi egyéb, ugyanúgy megy mint eddig, de minden fokozatban ugyanazon a fordulaton kiadja ugyanazt a hangot. Azt tegyük félre, hogy nem kéne ennyire kínozni, nem is szoktam, de egyik barátomnak odaadtam, hogy kiélje magát, aztán ez lett.
Szerintetek mi ez? Komoly baj lehet vele, vagy nem érdemes vele foglalkozni? Engem nem zavarna, úgy sem húzom neki szinte soha annyira, de ha gázos lehet akkor inkább szétszedetem a szerelőmmel.
Előre is köszi és bocsi a láma sztoriért.
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
Norbika88
senior tag
Használ valaki hasonlót?
Van értelem gyári 50 2T be szerelni?
Valamint a gyári szűrő helyett ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Crypto Trade
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen