-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50499 üzenetére
Te mit támogatsz? Tudod hogy megy...
Filóztam egyébként egy action kamerán, mert egy esetleges balesetnél jól jöhet. Az egyik előzésnél volt durva. Megyek kényelmesen a kocsi mögött kb 40-nel, gondolván, hogy egyszer csak megtalálja a gázt. Hát nem így lett, gondoltam egyet, index ki, szarvát picit elhúztam. Csak úgy kapkodta a csülkeit a motor.
Csodálkoztam is, azt hittem gyorsítani kezd a sofőr és sorolhatok vissza.
(#50501) szentkuti11: Ez a kis Suzuki elhozza a poklot ha kell, feltépi az aszfaltot.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Hazafele megkergettem a kis barátomat.
Most eléggé agresszívan vezettem, pedig pont azon gondolkodtam, hogy miképpen fogok haza motorozni, mert dög fáradt vagyok. Hát így jött össze...
Erős túlzással toltam le az autósok egy részét az útról. Nem volt nyél gáz most sem (erre azért figyelek), de elég dinamikusan közlekedtem, még 1-2 előzés is becsúszott.
Korai lenne még kijelenteni szerintem, hogy kinőttem az 50-est, inkább csak az adottságaihoz képest kihozom belőle amit lehet, ésszerű keretek között, hogy azért a gépnek se fájjon.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz
hori-zoli #50473 üzenetére
Nem rossz cumó
Ezt nem tudnám csak úgy elszakítani...
Egyenlőre viszont lemondtam a kontrasztrugó cseréről.
Gyári 8.5-ös görgő helyett vettem Malossi 9g-t bele és azzal lazán megy neki a 60km/h, és a gyorsulás se olyan borzasztó. Majd ha lehullik a hó akkor barkácsolok tovább.
huszi.gyb: Jó lett a ponyva mérete, köszönöm szépen még 1x a beszerzést!
Most már csak egy jó kis eső kell, mert direkt kint hagytam éjszakára a motort.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
huszi.gyb
senior tag
-
lacima
tag
Erre valaki?
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50489 üzenetére
Tanúsíthatom, fürge a kicsike indulásnál.
Nyilván nem 2T szintű, de nem is kell szégyenkeznie.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
Az Address nagyon jól gyorsult 4T-hez képest, nem verte le minden 2T egyáltalán, csak az erősebbek. És GPS szerint 65 az a 65, én nem is nézek mást (de egyébként az Address órája nagyon pontosan mér, ami elsődlegesen azért jó mert a TÉNYLEGES 100km-re jutó fogyasztását lehet vele kiszámolni). A japán belpiacos 50 4T-k nem is voltak fojtva soha.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz
szentkuti11 #50487 üzenetére
Óra szerint, fojtás nélkül, gondolom. Egyrészt bemérném dzsipszivel (ez nyilván igaz a 2T-kre is), másrészt meg pösti forgalomban nagyobb probléma a gyorsulása, mint a vége.
-
szentkuti11
addikt
válasz
30z.Samu #50486 üzenetére
A YoYo is kellemesen kifutja a 65-öt. Nem tudom, valahogy az 50 4T-k ennyit mentek alattam.
Persze ennek ellenére még a YoYo egy szar. Ha véletlenül nem füstöl kéken, akkor olajat kell bele tenni, mert elcsipegette. Ezen kívül zörögnek a műanyag elemei nem gyengén és ha esik az eső könnyen beázik a légszűrő, és akkor hirtelen elkezd 5-öt fogyasztani. De egyébként korrekt gép, bérelni jó, de nem aludnék nyugodtan, ha egyszer birtokolnék egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50485 üzenetére
Most csak azért mondod a 65-öt, mert a kis barátom is annyit megy?
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
Egy modern, egészséges 50 4T-nek, ha 70-et nem is, de 65-öt mindenképpen kell mennie. Ha nem megy, akkor szar a motor, vagy rosszul van beállítva a variátor.
Nálunk is itt a kölcsönzőben 2k-ért adják egyébként naponta az 50 4T-ket kaució nélkül és nem pénzmosók. (Motowell YoYo 4T-k)
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #50483 üzenetére
Jesszus!
Ennél már csak a Leszakadt a pincelakat rosszabb.
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
válasz
huszi.gyb #50481 üzenetére
A Nóta TV-től kérném a szerelőm dunántúli c. számot!
"De mivel a vasút drága, nem mehetek el hozzája."https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50476 üzenetére
Igen-igen, csak azért gondoltam megnézem a piacot. Oké, hogy a szervizelés nem a te dolgod, de...
Olcsóbb az 50-est megvenni, mint kibérelni 1 hónapra
És nem is beszéltünk arról, hogy még kereshetsz is rajta, ha úgy van... Minden esetre azért durva árakat kérnek. 4 órára több 1000Ft? Mi van?www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50470 üzenetére
Ha nem sikerül megtalálni a hiba okát, akkor marad a BKV, és a motor lepihen/begurul a szerelőhöz.
Ma munka után leszedem az ülést, és megnézem mit mutat a dolog. Olajpára van a blokkon, de ha ott nyomná ki nagy részét, akkor sokkal több lenne. Tocsogna. Ma hazaviszem, szétszedem, megnézem, és döntök. Nem fogom tönkre tenni, de ha napi 2x20 perc időveszteséget nézem az egy-két órás szerelés hamar összejön.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz
huszi.gyb #50469 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy fulladni mind szegény, mind túl dús keverék miatt tud.
Kézi szívatós 125-ös Hondákon gurulgattunk annak idején. Ment ment, aztán azt
vettem észre, hogy gázra már nem menni akar, hanem fullad. Vissza kellett tolni
a manuális szívatót, és máris rendbe jött. (Alapjáratról szó se volt, menet közben
csinálta, emelkedőnek fel: szinte megállt alattam gyorsulás helyett a rohadt...)
Légszűrőhöz egyébként nem fűznék vérmes reményeket. Ártani persze nem árt!
De annál jóval koszosabb légszűrővel is vígan ketyegett alattam, korábban.Inkább aggasztana, hogy olajcserekor gumimaradványt találtál. Ami lehet akár a
szelepfedéltömítésből (tiszta olajpára a blokk), de szelepszárszimeringből is: két
pofára zabálja már az olajat, de most sem füstöl kéken, valami disznóság van!Amúgy lehet, hogy nekem is elment volna még a Madison a szezon végéig, még
megnyúlt vezérműlánccal is (mondjuk az akadozást már elkezdte, az esés előtt),
de az talán csak elektromos gond ki tudja, de leadtam, most már ez van jeligére.
Pontosabban mondtam, hogy szelephézagot nézzen, mert az sosem volt állítva...
Ami a röhej, hogy rendben volt a hézag: valaki belőtte ehhez a ratyi lánchoz.
Szóval most ugye sz*pok a BKV-n (napi 2 óra idő elb*szása alsó hangon!), itt ez
a 25 fokos szikrázó napsütés és nem tudok egy jót motorozni (priceless): ez van.
Előtted is ott a lehetőség, hogy 2x20 perc buktával BKV-zz. Egy élmény![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50468 üzenetére
Ha a szívató az, akkor az én saram. Pontosabban időhiányom következménye... Akkor visszaszívom az egészet. Csak az az érdekes, hogy az alapjárat nem emelkedett, ami ugye a túlszívatott motor jellemzője lenne. Reggelente hasonlót csinált amikor szívató nélkül indult, szegény keverékkel kb 5-10mp-ig. (Tudom, az se jó, de kényszermegoldás volt). Hazaérek, szétszedem, meglátjuk.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz
huszi.gyb #50467 üzenetére
Nézd a szívatót már rég meg kellett volna csinálnod. Sok csúnyaságért
felelős lehet: igen, akár fulladhat is egy túlszívott motor (egy 125 4T-nél
tapasztaltam ~15-20 éve). Szóval hazardírozás úgy hagyni. Te is tudod!Szerk: 6000-et kért Gergő, amikor úgy-ahogy összelegózta. Szerinted?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50466 üzenetére
Nem tudnám bántani... De most már nem olyan nagy a bizalom/szerelem... A héten ötödször állok neki szerelni, és már 2x kellett kis összeget rákölteni, az olajcserén kívül. Nem az a baj, hogy 3000Ft-ot kétszer ráköltöttem, csak azért ne kelljen már naponta...
Remélem az új légszűrő megoldja a gondokat. Tegnap láttuk, hogy nem épp tiszta.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50462 üzenetére
A rétes a csomagtartóban volt, már átvándorolt a gyomromba...
Tegnap óta semmi nem változott a konfigon, ugyanaz a benzin van benne... Levegőszűrő cserével kezdem munkaidő végén, itt a parkolóban. Otthon jön a szívató, és... gyufa?szerk.: úthibákon volt egy fémes csörömpölése, de betudtam a szerszámoknak.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
huszi.gyb #50459 üzenetére
Pontosítok... Viheted, ha meg tudjuk javítani. Ugyanis a láncoshoz meg vissza tökéletes volt. Rétesesnél leállítottam, majd elkezdte, hogy elindul, gyök kettővel gurul, majd fullad. Rángatom a gázt, durran egyet, és akkor felpörög, onnantól jó, egészen addig amíg fordulaton meg. Ha leesik a fordulat vagy kezdi előröl vagy nem...
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #50453 üzenetére
Nem, nem repül, marad. A kipufogó elhagyást megbocsátottam neki, és tegnap DigitXT segítségével meggyógyítottam.
Ezúton is köszönet a segítségért és a szerszámokért.
Nekem is mindenki mondja, hogy milyen veszélyes... Főleg azok, akik sosem ültek motoron.
Más: Megjött a rendelés. Ma légszűrő csere lesz, a tömítés készlet megy a polcra, és a Forród már nem forró akkor le is takarom éjszakára
Privátban beszéljük meg, mikor, hol tudnánk találkozni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #50448 üzenetére
Max a használt ruha. De így is ki lehet fogni.
Nemrég vettem a gatyát, mert a térdvédőm már max a széltől védett... Nézegettem, és kifogtam... 6000Ft-ért egy szinte zsír új, 25 000Ft-os gatyát. Amikor mondtam anyáméknak közölték, hogy megvan a születésnapi ajándékom (még odébb lesz>november), vegyem meg azonnal.
szerk.: Öcsémnek 5k-ért vettem kabátot, abba kell még 2 protektor, mert csak 2db+gerinc van benne.
Húgomnak 8k volt, szinte hibátlanul, nyár elején...Anyám új kabátot kapott, azt kedvezménnyel 20k alatt megúsztuk. 16k rémlik, de nem biztos
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #50446 üzenetére
Nekem egy Dainese Evolution TS cuccom van, bár a nadrágját robogón én sem használtam. Van egy normál, szövet nadrágom... Ha (ma?) találkozunk kérdezz rá, tudok segíteni ruha beszerzésben is.
Ruha nélkül már nem szívesen ülök fel sehova... Még 50 4T-re sem.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
-
DigitXT
nagyúr
válasz
szentkuti11 #50439 üzenetére
Alkoholmentes pálinkát.
(Vízbű' vonnya ki a Zoxigént...)
https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50439 üzenetére
Hát nem? Szerintem szeretnének engem...én meg pont lesz@rnám akkor, hogy mi van.
-Uram, meg kell, hogy bírságoljam. Csak akkor csodálkoznék, amikor józanul belenézek a tárcámba.
-B@szok én rá, csak le ne tapossa a kukoricát![ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50436 üzenetére
Melegítőbe be, fázásbú ki!
Vagy egy jó kis házi pálesz, aztán nem fázol.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50431 üzenetére
Nincs rossz hangja annak a gépnek.
Tegyél egy spéci kipufogót a Liberty-re és olyan hangja lesz...
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50431 üzenetére
Tegnap nagyon szép idő volt, pulcsiban motoroztam, de azt is soknak éreztem kicsit.
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
válasz
30z.Samu #50430 üzenetére
Én is robogóztam reggel, tök jó volt, de délutánra remélem még jobb lesz. Az egyik lámpánál találkoztam egy ,,kollégával", YZF 750-nel. Az milyen egy gyönyörű hangú motor. Nem hiába, az öreg japán sornégy... Remélem még lesz belőle még jó állapotú, mire anyagilag és jogsiilag oda jutok.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
Ma reggel tök jó idő volt, remélem ebből marad télire is.
Hétvégére is 26 fokot mondtak, szerintem le is mosom majd a motort.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
huszi.gyb
senior tag
Ha rövidebb utakon mész csak, akkor az akku a sok önindítózástól merülhet. Ilyenkor van egy feltűnőbb jelenség: ha fordulaton mész+fékezel. Részben ezt kompenzálva raktam bele a LED műszerfalvilágítást (bármikor cserélhető normál izzóra, csak ki kell húzni a LED-et, és be az izzót).
Alapjáraton a generátor nem tölt eleget. És ez ott mutatkozik meg, hogy a világításod kevésbé megy. Viszont a fék, index az akkuról megy, az első és hátsó világítás pedig külön körről. Ezen nem nagyon tudsz segíteni, hacsak nem találod ki, hogyan csinálhatsz olyan generátort ami fordulatszámtól függetlenül ugyanannyit tölt.
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #50422 üzenetére
Nekem is, ezzel szerintem nincs gáz, akkor van, ha menet közben sincs.
Sic Parvis Magna
-
Skizz
addikt
Mennyire köll leesni a fesznek alapjáraton? Alig van fényerőm olyankor. Aztán kicsi gáz és már kiviláglik minden.
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
Mr.Peter #50412 üzenetére
Én két darab vastagabb imbuszkulccsal és egy hosszú vastag csavarhúzóval szedtem le , egymás melletti két lyukba tettem az imbuszkulcsot aztán közzé tetten egy jó hosszú erősebb csavarhúzót ami leér teljesen a földre ugyanis az fog ellentartani aztán jobb kézzel csak erősen szorítottam a két imbuszkulcsot ballal meg meglazítottam az anyát
én oldalsztenderen csináltam ,mivel így jobban közelebb van a földhöz és nem kell olyan hosszú csavarhúzó ami leér a földhöz ,kicsit nehezen de lejött
már 3x szedtem le így és nem kell ütögetni meg feszegetni ..próbáld meg
variátorhoz meg inkább vettem egy blokkolotmegérte
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Mr.Peter #50416 üzenetére
Na, de akkor varióhoz jó volt!!
Kuplungot meg mással kellett volna megfogni.
Ha sokat szerelsz, előbb-utóbb megtérül a célszerszám, akár egy elektromos
ütvecsavarozó is, ami teljesen jó az ilyen makacs anyák lelazítására. Habár a
meghúzására csak módjával/saját felelősségre, mivel elég erőset oda tud ütni.https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
Mr.Peter
aktív tag
Nah, azt hiszem ezzel a szíjjal se szedek szét több motort.
Egyszer elszakadt... moddoltam rajta egyet, majd megint elszakadt. Mondanom nem kell, hogy ilyenkor a felgyülemlett energia valahova távozik, így jól bevágtam a kezemet 2X is.
A kuplungharangon ezek szerint a csavar meglehetősen biztosan áll.
Valakinek van ötlete, hogy milyen szíjjal tudom helyettesíteni az elszakadt szíjat?
[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
A mocimnak elkezdett "jó" hangja lenni. Mikor visszaengedem a gázt olyan mint a kotyogós kávéfőző úgy "puttyog"- csak hangosabb
Mikor húzom neki meg ugye kávédaráló. Lassan nyithatok egy kávézót
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Bogyó bá' #50403 üzenetére
Hát... Így érthető
Viszont a ruha rengeteget számít. Nyáron át is térdvédőben jártam, ilyenkor is motoros gatyában vagyok... Nagyon érzem a különbséget.Ilyen időben tényleg ne nagyon motorozz, és akkor sokkal tovább megtarthatod.
Mondjuk a naked/chopper hátránya. Robogón/idomos gépen jobb a szélvédelem.
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
huszi.gyb #50402 üzenetére
Egyszerű egészségi okokból. Rá kellett jöjjek, hogy nagyon nem tesz jót a porckorongsérvemnek és avacak izületeimnek a motorozás. Félek tőle, hogy nagyon hamar vissza kell üljek 4 kerékre... Amíg bírok gurulgatni, addig marad a csótány, aztán meg megy a háztól az is.
(#50404) szentkuti11: nagyon szeretnék jövőre is elmenni Erdélybe a kis géppel, talán most már a Transzfogarast is bevállalnám. A motor bírni fogja, én nem biztos.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyami kavics ihlette az ASUS hordozható SSD házát
- Formula-1
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciógombban gondolkodhat az Oppo is
- Akciókamerák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest