-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz szentkuti11 #50297 üzenetére
Valami borzalom a műsor amit ezek csinálnak. Nem értem, hogy miért nézik ennyien. És a "sztárok" akiket meghívnak... pfff.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
huszi.gyb
senior tag
-
addikt
Az új kipufogómról egy kis vidi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Jelentkeznék én is tagságra, nekem is van 2 kis ördögöm. Az egyik egy Yamaha Jog 27V, a másik pedig egy Honda Dio AF28.
body007: Honnan sikerült venned sportkipufogót a Dióra? Mert én már egy jó ideje nézelődök utánuk, de egy típust se lehet kapni újonnan. Régen volt Techigas Next-R (a Tied, ha jól látom ilyen) és Leo Vince ZX is, de ma már nem látok sehol se.
-
fagylalt
senior tag
válasz body007 #50318 üzenetére
Csak Tecnigas van Diohoz náluk, bár őszintén már ennek a hírnek is örülök, hogy egyáltalán még lehet kapni valamit? Ha szabad kérdeznem mennyit kóstál egy ilyen?
Nekem igazából a gyári 50ccm-es hengerhez kellene, nem szeretnék hozzányúlni (kicsit félek, hogy nagy lesz, de majd megkérdezem őket, hogy mit szólnak hozzá).Jó hangja van valóban, de ha jól hallom még benne van a tiltás?
-
addikt
válasz fagylalt #50319 üzenetére
Jól hallod a cdi gyári, és nem is igazán akarom kivenni félek, h szétpörög...
Én boltoltam / barteleztem de 37 lett volna teljes áron, nekem megállt 20-ba.
Nem tudom milyenek vannak - először egy Leo-t akartam, de arra azt mondták: nem tuti, h felmegy rá, ez meg biztos volt. És ez még jobb is mint a LeoDe használtan is láttam és kínából / tájvanból is lehet rendelni
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
fagylalt
senior tag
válasz body007 #50320 üzenetére
Elvileg nem gáz, ha raksz bele egy fojtatlan elektronikás CDI-t, sőt, most, hogy van egy sportkipufogód, szerintem kellene, mert azok magasabb fordulaton 7-8 ezer környékén adják le a legtöbbet, ahol kb. tilt a CDI. Igaz, attól még nem bírja jobban a főtengely, meg a csapágyak, de én olyat olvastam, hogy a gyári főtengely (Dionál) elég erős ahhoz, hogy elbírja. Nem egy alu hengerről van szó, ami 12-14 ezereket pörög.
Csak sztenderen, terheletlenül és túl meredek lejtőn ne fordasd, mert sík úton nem pörög túl (elvileg), de nem akarok okoskodni.Hogy engedték el a felét? Ha nekem is elengednék, már holnap rendelném.
Láttam már Leo ZX-et Dion, szóval lehet jó lett volna rá. -
lajo
senior tag
Sziasztok!
Piaggio robogómon a féléves kipufogóban valami zörög/csörög. Ez normális dolog lehet? Esés nem volt.
-
addikt
válasz fagylalt #50321 üzenetére
Ha kicserélem a főtengelyt kapni fog sport cdi-t
Úgy engedték el, h dolgoztam a szerviznek (reklám tevékenység...). És nem elengedték csak beszámoltuk a munkám a kipufogóba. Kipufogót a munkáért, cserekereskedelem, de jó...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #50325 üzenetére
4T motor, 4Road-ot neki, hadd szóljon.
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50326 üzenetére
De miért akarod eladni? Csak mert a 4T-hez képest "eléggé paraszt"?
50327) DigitXT : Csak hülyéskedtem (bár az is így indult, amikor Ákos motorjával hülyéskedtünk, most meg itt pihen a garázsban. ), nem hiszem, hogy kap másik kipufogót. Így is bitang a hangja, megfordulnak utána az emberek. Pláne, ha van egy kisebb dugó és 0-20, fék játék van. Olyan szép mély hangja van, amikor elengedem a gázt... Alagútban durvább.
#50329) szentkuti11: Csere 1-1?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50329 üzenetére
Lejárt a szerk.: idő
Ááá, nem akarom felrúgni a barátságot. Az Address tökéletes japán gépezet (kopp-kopp), igaz a 2T-hez képest tényleg lomhább kicsit, de imádom a hangját.
Egyébként 4T-ben mi az elképzelésed?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
lajo
senior tag
válasz szentkuti11 #50324 üzenetére
Igen, biztos vagyok benne. Nagyobb gáz elvételekor, és nagyobb (40-50) sebességről motorfékkel gurulás közben jön ki, vagy a gáz rángatásakor.
-
Mr.Peter
aktív tag
Fel lett rakatva a téli gumi.
Az első tapasztalat az, hogy tökig kell húznom a féket, hogy megtudjam csúsztatni... míg a ContiTwist-nél éppen, hogy csak félig behúzva már csúszott. (25-30-as tempóval fékezgetve)
Visszatérve a görgős témához..., a kontrasztrugó cseréjével mit lehet állítani valójában?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
DigitXT
félisten
válasz Mr.Peter #50334 üzenetére
A varió működési tartományát, meg a szíj kopását. (Ti. túl erős kontrasztrugó használatával a szíj erősebben kopik, túl gyenge kontrasztrugó esetén meg hajlamos megcsúszni, ami szintén nem tesz jót neki.) Amiért viszont cserélni szokták: erősebb kontrasztrugó használatával adott súlyú görgők magasabb fordulatszámhoz elegendőek. Ha már nincs könnyebb görgő az adott varióba, akkor szokták ezt a "trükköt" bevetni. Elvileg az a kontrasztrugó az optimális, ami nem hagyja megcsúszni a szíjat, de nem is kényszeríti túl nagy erővel magasabb pályára a hátsó tárcsákon. Ha a kontrasztrugó el van gyengülve, akkor a visszaváltás nehézkes, a motor lomhábban indul, pont úgy, mint amikor túl nehéz görgők vannak benne. Ja, és ha rossz az áttétel (nem vált vissza rendesen a varió), akkor nagyon pörgeti a kuplungot alacsony motorfordulaton is, tehát túl hamar kicsapódnak a kuplungpofák: nagyon döcögős/remegős lehet az indulás is emiatt. Elméletben.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz DigitXT #50335 üzenetére
Én ugye unortodox módon kezdtem a "tuningot", mivel én a végsebességet szerettem volna kitolni egy kicsit. Nem a gyorsulás az elsődleges szempont, viszont egy kicsivel azért lehetne pörgősebb, hogy ha 40 alatt fel akarok menni egy dombon akkor ne alapjáraton nyammogjon a motor. Vagyis ha jól értem egy erősebb rugó (most 10+ éves gyári van bent) segítene azon, hogy magasabb fordulatszámon engedje dolgozni a variót a túl nehéz görgőkkel.
(Egyébként indítás után elindulva, amikor feltehetően még megy a szivató, vagy csak az állás miatt dúsabb a keverék, úgy lő ki mint a rakéta, de utána már nagyon lomha.)<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Skizz
addikt
Én is biztos voltam benne, hogy a kipuff zörög, aztán véletlenül kiderült, hogy a hengertömítés ki volt lazulva. Először bizonyosodj meg róla, hogy nem egyszeráen csak rezonál valami, aztán ha nagyon mélyről jön valami, akkor irány a szerelő... sajnos ilyeneket fórumon keresztül megoldani csak Gyurcsók tudna.
-
wolfnet
tag
Jó fülű kollegák! Ennek a motornak a járásában hallotok valami kivetni valót? Nem mondok se jót se rosszat előre, tehát nem befolyásolom a véleményezőket. Thanks a lot!
Privátban érdeklődj! :)
-
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #50326 üzenetére
Nem tartott sokáig a szerelem.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #50339 üzenetére
Hm, lehet. A tulajdonostól kaptam egy szép listát amiket felújított a vasban (338e huf). Nincs közte lánc szett, viszont az okosok azt mondják a suzuki vezérműlánca elég strapa.
szentkuti11: igen, ez a bajom nekem is. Nagyon tetszik, gondolkozok a vásárláson, de fosok ettől a hangtól. A tulajdonos szerint motorikusan hibátlan, de hallottam már gs-t és az nem zörgött sehol.
Privátban érdeklődj! :)
-
szentkuti11
addikt
50 4T-ben szerintem ez egy ideális motor lesz nekem.
(#50343) wolfnet Kérdezz meg egy szakit, hogy mennyibe fáj egy vezérműlánc csere plusz esetleges apróságok, és tekintsd ezt a hibát kiváló alkualapnak. Még mindig jobb, hogy láttad videón, mintha odamentél volna és ott hallasz csörgést (vagy esetleg meg se hallod).
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #50345 üzenetére
Ha csak a lánc sz*r, az nem is drága: 10k HUF
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #50347 üzenetére
Hallanád a csótányomat nagy fordulaton (pedig a vezérműve szemre kopásmentes)! Az úgy csörömpöl 8-10 k RPM körül, mintha a parasztbácsi a terménydarálóba kukorica helyett egy vödör csapágygolyót öntött volna. Még sincs semmi baja, ez - a túlbonyolított ezernyi alkatrész miatt - ilyen. Ilyen volt mikor megvettem, és azóta sem változott a hangja. (A láncok feszesek, a hézagokat 5k-nként állítom/ nem nagyon kell, csak legelőször volt muszáj, a vezérműtengelyek és a himbák mintha most jöttek volna ki a gyárból). Mondjuk alapjáraton nem hallani semmit szerencsére. Zárt bukóban sem hallatszik, csak nyitottban...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #50345 üzenetére
Szoktam látni egy pizzást olyannal,majdnem lábbal tolja,hogy elinduljon.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Politika
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen