-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz body007 #49800 üzenetére
Nekem meg van rendes, biztonságos zárt bukóm is (beépített napszemüveggel), de mostanában szinte mindig a semmit nem érő nyitott kínait veszem fel, mert az kényelmesebb: szemüveges is vagyok, meg a zárt ebben a nedves, hűvös időben nagyon hamar bepárásodik. (pinlockom az nincs sajnos).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
Olcsóbb,mert nehezebb eladni. Arra már nem jó az A1,akinek meg korlátlan van az vesz nagyobbat. Igen jó árakon lehet néha látni rendszámos 150-es,250-es robogókat,ha nem kult motor kell.
hermanyi
(őstag)
Akkor én már rég elfelejtettem a motorozást. Nem motorozok már hidegben réges régen.Most este felé felmentünk a bükkbe egy körre,beöltöztem téli ruhába,vastag nadrág,kabát,zárt sisak. Hát...
Melegem volt.
Viszont a lámpámmal semmit nem látni igazi vakrepülés.
Be kel újítanom egy xenont."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
runner 125
nagyúr
Noh, gurul mindenki?
Idén azt hiszem rekordot döntöttem, beleraktam úgy 100km-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
30z.Samu
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz 30z.Samu #49806 üzenetére
Pedig mindig meglepődök h mennyire jól megy, sajnos munkából fakadóan ritkán van most időm hajtani.
Mindegy, garázsban eláll, letakarva.
Idén betöltötte a 11-et és még mindig betolnám a szalonba."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #49803 üzenetére
Azért az erdőben a hegyek között elég hűvös van. Délután 15 óra felé voltam hollós tetőn+jávorkúton nyitott sisak farmer vékony kabát kombóban,nem volt melegem.
hermanyi
(őstag)Én meg pont 4x voltam motorral dolgozni az idén.
kétféle képen dolgozok 6-18, 18-06, nincs kedvem hidegben motorozni. Meg forgalom se igen van. Mikor 8-16 dolgoztam,motorral jártam minden nap én is.Most jut eszembe,hogy ez a kismotoros topik,mindent offba kellene tennem,mert mostanában csak a 250-el járok.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Skizz
addikt
Srácok, Vácon-Pöstön keresek Tacthoz sürgősbe főtengely szimeringet. Nem tudtok valami jófajta boltot, ahol esetleg van sansz, hogy raktáron is van?
-
tyuli76
tag
válasz tyuli76 #49750 üzenetére
Juheee megcsináltam.
Voltam ma Fehérváron.Megréklamáltam a görbe variátor tárcsát.Soha nem hallotak ilyet,csak én vagyok ilyen,h ha veszek valami,akkor legalább még 1x vissza kell mennem a boltba,mert vagy nem jot vettem,vagy rossz.Ott beszéltem 1 szerelövel,mutattam neki a bendixet és azt mondta,h az jo.Meg h,olyan lehet,h kiesett a bronzpersely,vagy nem huztam meg jo a fedél csavarokat.A bronzp helyén vannak.Annyit csináltam,h van ithon tömörgumim,amit raknak a kamionon a rl-ok alá,abbol vágtam egy pici db-ot és beraktam a bronzperselybe és jo lett.Megszünt a csilingelés ha oldalra döntöm a robogot.Köszi a tanácsokat és a segitséget
Most 1 ujabb probléma ami nem akkora gond.23km utazok 1 irányba,és az index nem mükszik amikor már lementem vele kb. 20km,ha ujra inditoma robogot,akkor minden ok,ujra tudok indexelni.Ötlet? -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #49807 üzenetére
Az NRG sincs túlzottan túlhasználva. Úgy áll mint a tiéd, még az akksit is kiszedtem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49814 üzenetére
Te sem nagyon hasznaltad az nrg-t az iden?
Meg mindig nem nagyon erolteted az eladast, pedig mar talan 2 eve is emlegeted, hogy lehet megy a haztol. -
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #49815 üzenetére
Azért 1000km körül belefutott, ahhoz képest hogy már havi 4 alkalmam se nagyon van használni, meló és suli miatt. Nem nagyon van szívem eladni. Múltkor is jöttek megnézni, alkudni akart, akkor elküldtem. Tavasszal kap egy új akksit, más baj nincs vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49816 üzenetére
Atlagfogyasztast mertel? Az enyem most olyan 3l korul eszik.
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #49817 üzenetére
Nézegettem, de nem nagyon változott. 2,5-2,7 liter/100km (sportvarióval, könnyített görgőkkel), Ha nagyon nyúzom (nyélgázas gyorsítás) akkor 3 liter is megvan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki itt,hogy hogyan lehet megtudni azt mikor kell gyűrűt cserélni gilera runner Purejet 50-ben 2009-es?
Most cseréltem le az hajtásszíjat,és feltűnt,hogy kézzel is lazán áttudom tekerni a főtengelyt!Az ellenállás minimális(mikor átfordul a holtponton!!! )
Vagy ez normális a Purejet-nél?
Emlékeim szerint azért kellene némi erőfeszítés,ahhoz,hogy átforduljon.Gondolok itt a kompresszióra.
De indul a gép rendesen,bár mikor bemelegszik kb.0,30 perc után kicsit csörög.Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49818 üzenetére
Mit értesz könnyített görgők alatt? Mekkora a gyári és milyen van most neked? Miben változott a gyorsulás/végsebesség az újak miatt?
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #49821 üzenetére
Kevláros szíjat, könnyített külső tárcsát, nagyobb hűtőbordákat és talán 7g-s görgőket takar a benne lévő szett. Ezt annyiban veszed észre hogy teljes gázon 8500-9000rpm-en megy, majd azt emeli tovább, úgy 70-75km/h-től. Bár ilyen felhasználásban nem igazán nyúzom, inkább 7000rpm körül használom, és onnan 8000rpm-ig forgatom le, úgy 70+km/h-s utazó sebességet simán lehet vele tartani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Skizz
addikt
Nnna, kész lett Manci. Megy, mint az álom. És végre meg is áll. Kapott új görgőket, kuprugókat (szíj hálstennek még rendben volt), fékbetéteket, főtengely szimeringeket, hengerfejtömítést, karbiállítást. A kuplung végre hajlandó dógodzni, így el tudok indulni anélkül is, hogy lejtene az út. Ráadásul jó erősek a rugók, úgy kilő 0-ról, mint a szar. Aztán a hengertömítés sajna le volt fejtve a helyéről, így ott fújt ki a kicsike, ezért volt is egy komoly 'recsegő' hangja gázra, ami így megszűnt. Szimering nem tudtam, hogy kelleni fog, közben derült ki, de még épp jókor. Ismét lett szép alapjárat, és megjött az erő + hidegen működőképes lett az önindító. Ráadásul a kuplung kipofozása, és a karbiállítás megint szerethetővé tette az egészet; könnyen indul el, és szépen adagolható a gáz. Eddig ez úgy történt, hogy elrúgtam magam, aztán kicsi gázra is felpörgött, alig lehetett adagolni.
Következő etápban jöhet egy garnitúra gumi (most bontott van hátul a defektes helyett), de az remélem ráér tavaszig. -
szentkuti11
addikt
Üdv ismét!
Azt vettem észre a kis robogómmal (Liberty 50 2T), hogy hidegen indulásoknál (kuplungolás) csörög valahonnan nem hangosan de azért hallgató hangerővel. Az első 10 elindulás után elmúlik, melegen sose csinálja. Mi ez és érdemes lehet-e vele foglalkozni?
-
30z.Samu
félisten
Közvélemény kutatás: Nálatok milyen hőmérséklet az a határ, amikor már azt mondjátok, hogy túl hideg van a motorozáshoz? Vagy a kérdés másképp feltéve: Kinek meddig tart egy szezon? Egy adott időpontig, vagy ez időjárás függő?
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #49828 üzenetére
Tavaly karácsonykor és szilveszterkor is +11-14 fokok voltak, én mindegyik napon motorozgattam, Karácsony másnapján még a Mecsekbe is elpöfögtem... Nekem, az én ócska cordura göncömben (termobéléssel) kb. 10 fok a határ, amikor már hajlandó vagyok motorra ülni (de mint már többször mondtam, én csak kirándulgatni járok a motorral, szóval 60-100 km-nél kevesebbet soha nem megyek egyszerre).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #49829 üzenetére
Ebből jobb a robogó, kevésbé vagy kitéve a szélnek. Plusz vettem muffot és Tucanot, így igazából elég jó a komfortérzet alacsony hőmérséklet, vagy eső esetén is. Meg mondjuk városon belül. Nagyobb távra, főleg nagy sebességgel nem mennék, ott már kéne a hűtővíz körére csatlakoztatható felszerelés.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Tibroo
aktív tag
Megpróbálom még egyszer,hátha tud valaki segíteni!
Sziasztok!
Tudja valaki itt,hogy hogyan lehet megtudni azt mikor kell gyűrűt cserélni gilera runner Purejet 50-ben 2009-es?
Most cseréltem le az hajtásszíjat,és feltűnt,hogy kézzel is lazán áttudom tekerni a főtengelyt!Az ellenállás minimális(mikor átfordul a holtponton!!! )
Vagy ez normális a Purejet-nél?
Emlékeim szerint azért kellene némi erőfeszítés,ahhoz,hogy átforduljon,gondolok itt a kompresszióra!
De indul a gép rendesen,bár mikor bemelegszik kb.0,30 perc után kicsit csörög.Ötleteket várom!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49822 üzenetére
Nem értek annyira hozzá, azért kérdezem:
Mi az hogy kevláros szíj, valamint milyen gyakorlati haszna van annak hogy könnyített a külső tárcsa? Utóbbihoz egyébként külön műanyag hűtőventi (mint a gyárin) van, vagy egybe van már öntve? -
Tibroo
aktív tag
válasz horvathkrisz #49836 üzenetére
Hali!
A kevláros szíj hosszabb élettartamú,erősebb könnyebb mint a hagyományos! Drágább is,sajna!
Onnan tudom,mert most cseréltettük az autónkban a vezérműszíjat,és a szakszervizben ezt ajánlották.
Üdv[ Szerkesztve ]
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49839 üzenetére
elkezdem téli álomba szenderíteni a kis sárkányomat
Lefekteted, betakargatod?huszi.gyb: teljesen egyetértek. Csak az időjárás számít, a dátum semmit. A tél kellős közepén is lehet olyan nap, amikor akár 10+ fok van, kár lenne nem kihasználni. Inkább az, hogy ha csapadékos az időjárás (hó, ónos eső), és/vagy nagyon hideg van, nem szerencsés közlekedni, mert könnyen perec lehet belőle, az meg drága (a hideg sem tesz jót a gumik tapadásának, kevesen szereltetnek fel "téli gumit" robogóra, noha létező termék). Meg az extrém hideg az ízületeknek sem tesz jót, szélvédelem ide, vagy oda. Szerk: 3 fokban, esőben, nyári kesztyűben: brr.... (Eddig ez volt a legrosszabb utam, de legalább esés nélküli.)
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #49826 üzenetére
Nálam időpont nem számít. Tavaly Tacttal (aka Mancika) majdnem egész évben jártam, 1 hónapra vettem BKV bérletet, de akkor is volt, hogy motorral mentem. Nálam 0°C alatt van az a hőmérséklet, amikor már nem szívesen mászkálok (csúszik az út)... Mivel általában 7-8 (gyakran 10) óra után keződik a napom, így sokáig elhúzódik egy szezon.
Skizz: Örülök neki. Akkor most már tényleg rendben lesz a motor.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Mr.Peter
aktív tag
Ezt néztem ki egyenlőre. Valakinek van tapasztalata a márkával?
Ez az X motor TV hatalmas... néha csak fogom a fejem, hogy miket csinálnak.[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Tibroo
aktív tag
Kár,hogy itt senki nem tudd tanácsot adni ebben a témában!
Mindent meg lehet oldani,csak igazán kell akarni.......!!!!
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49848 üzenetére
Én nem szoktam nézni, véletlen futottam beléjük - de ez a jelenet vicces volt...
Szerk: meg még a 600 sport vs. Babetta/bicikli videó "interjús" vágása is tetszett.
Hát hajnali 5-ös indulással azért picit hamarabb* vége van a szezonnak, ez tény...*: ti. egy hajnali fagy reggel 8-9-re még lehet motorozható pár fok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest