Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz runner 125 #42374 üzenetére

    Túl van ez az olajfogyás dolog misztifikálva. Az olaj kenőanyag aminek minden súrlódó felülethez el kell jutnia, így a szelepszárakhoz, és a hengerfalhoz, dugattyúhoz is. Ezeknek a sajátossága, hogy egyszerre érintkeznek az égéstérrel és az olajtérrel, egyszerre kell a kettőt elválasztani, de a kenést is biztosítani, valamennyi olaj itt mindig át kell jusson, ha az olaj lehúzó gyűrű szárazra húzza a hengerfalat, szétkopnak a gyűrűk meg a henger, ha a szelepszár szimering tökéletesen zár, szétkopnak a szelep vezetők. Van ahol több olaj fogy van ahol kevesebb. Nem ismerem a burgman blokkját, nem láttam még szétszedve, de simán el tudom képzelni, hogy mélyebbre sikeredett a hónolás és vastagabb olajfilm marad a hengerfalon, ezért több olaj fogy. Ha az olajfogyás konstrukciós eredetű, és minden blokkra jellemző, akkor nem probléma, kompresszió van, kartergáz nincs, motor működik, kenés van. Az olajfogyás akkor gond, ha újonnan nincs, tehát nem konstrukciós oka van, hanem kopás elhasználódás miatt lép fel, tehát egy azt jelzi hogy a motor a végét járja.

    [ Szerkesztve ]

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák